Ja, hele dag met pompwagen rijden etc. Maar is bijbaantje en betaalt goed.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
waar doe je dat dan in een fabriek?
niks mis mee manquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, hele dag met pompwagen rijden etc. Maar is bijbaantje en betaalt goed.
Doe jij dsnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niks mis mee man
zal vast beter verdienen dan mijn werk
Maja lijkt mij ook wel leuk. Moet rijbewijs hebben man. Kan ik weer ander werk zoeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
bij sainsbury's werken man voor kaka minimum loon
Die heb ik al een tijdje gelukkigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maja lijkt mij ook wel leuk. Moet rijbewijs hebben man. Kan ik weer ander werk zoeken.
hallo knutquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tamme avond in de stad. Wel veel huid zichtbaar
Bij mij veel leeftijdsgenoten en vrienden, maar als ik stil sta (en dat sta ik vaak) en verveel mij dan, en dan ga ik andere mensen helpen etc. Maja, dat vinden ze goed ofzo terwijl ik niet tegen verveling kan.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik al een tijdje gelukkig
En zo leuk is het niet, nogal saai omdat iedereen die daar werkt bijna 40+ is
#tothetgaatjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:42 schreef JanCees het volgende:
Nu mobiel FOK!en tot ik in slaap val #diehard
Zo rollen wij.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:42 schreef JanCees het volgende:
Nu mobiel FOK!en tot ik in slaap val #diehard
Dat sowieso jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:49 schreef JanCees het volgende:
Je hebt die KLB-user goed geholpen Insomnia. Paar pilsjes of whisky voor het slapen gaan altijd goede zaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |