Wij staan met onze hoop UI nog niet in de OP.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamInsomnia is het dochterteam van #TeamJohannes maar dan voor de gasten die extra strietwais zijn.
Dat is toch een grof schandaal.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wij staan met onze hoop UI nog niet in de OP.
Dit is de beste en gezelligste team van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!quote:
ik ben vereerd om bij deze hechte teams te horen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
#TeamInsomnia is het dochterteam van #TeamJohannes maar dan voor de gasten die extra strietwais zijn.
Ik ga hiervoor een stok jatten denk ik zo.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is toch een grof schandaal.
Dat heeft #TeamInsomnia_ toch maar mooi even bedacht.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste team van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
Ik ga hiervoor nog een keer een stok jatten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ga hiervoor een stok jatten denk ik zo.
Dank je wel voor deze waardevolle correctie.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga hiervoor nog een keer een stok jatten.
Anders gaan de mensen nog denken dat wij er de eerste keer niks mee te maken hadden.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dank je wel voor deze waardevolle correctie.
Inderdaad straks wordt onze bijdrage onderschat. Terwijl wij de spindoctots van LR waren... Sssst hoor jankeesquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Anders gaan de mensen nog denken dat wij er de eerste keer niks mee te maken hadden.
Maar ik kan niet tegen een stootjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit is de beste en gezelligste team van FOK!. Kun je niet tegen een stootje? Get the fuck out right now! Wij trollen en schelden elkaar verrot and not a single fuck is given, uitdelen en incasseren dat is het motto. Wij zijn een hechte groep, wij zijn musketiers, één voor allen, allen voor één!
amstel bier X14quote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
ik neem een sip van de lik en herriner me zoveel goede maar ook slechte dingen die stingen van binnen
Kippenvelquote:Op zaterdag 8 juni 2013 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
14.000e post
shoutout aan:
#TeamInsomnia_
#TeamJohannes
VBL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |