Zo irritant dat soort dingen. Ik kan dan bijna de hele nacht opblijven om het te fixen. Terwijl je het beter tot de volgende dag kan laten liggen zodat je weer een beetje fit bent.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb eerst muziek nodig om mijn digitale frustratie te verwerken
Mij ook, vind ze best een leuk team hebben. Maar dat misselijke gedrag, en dat van een land dat op 2002 voor het laatst op een eindtoernooi was. Wal-ge-lijkquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:26 schreef Cara het volgende:
De Belgen hebben weer ns een wedstrijdje gewonnen hoor ik aldat arrogante gezever begint me een beetje mn keel uit te hangen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:26 schreef Cara het volgende:
De Belgen hebben weer ns een wedstrijdje gewonnen hoor ik aldat arrogante gezever begint me een beetje mn keel uit te hangen.
quote:Op vrijdag 7 juni 2013 22:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat de Duitsers zo'n beetje over ons moeten denken als wij over de Belgen. Af en toe hebben ze een leuk elftal en dan hebben ze gelijk een kankergrote smoel ook
België heeft veel potentie maar het WK winnen? lolquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:26 schreef Cara het volgende:
Ik heb alleen de wedstrijd gekeken, wel een aardig teamquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mij ook, vind ze best een leuk team hebben. Maar dat misselijke gedrag, en dat van een land dat op 2002 voor het laatst op een eindtoernooi was. Wal-ge-lijk
Boh, leuk koppie wel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drummeisje
+ Quakelive biedt voldoening momenteel.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo irritant dat soort dingen. Ik kan dan bijna de hele nacht opblijven om het te fixen. Terwijl je het beter tot de volgende dag kan laten liggen zodat je weer een beetje fit bent.
Behalve Paul, Madame Paon en nog een paar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef JanCees het volgende:
Wij minachten niemand. Iedereen is welkom.
dat zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Behalve Paul, Madame Paon en nog een paar.
Tuinbroeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Behalve Paul, Madame Paon en nog een paar.
Oh nou ja ik niet zo heel vaak, zeker steeds gemist danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat zeker
[..]
JC
[..]
Tijdje al hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |