Behalve Paul, Madame Paon en nog een paar.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef JanCees het volgende:
Wij minachten niemand. Iedereen is welkom.
dat zijn uitzonderingenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Behalve Paul, Madame Paon en nog een paar.
Tuinbroeken.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh nou ja ik niet zo heel vaak, zeker steeds gemist danquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat zeker
[..]
JC
[..]
Tijdje al hoor.
Alsof dit het vermelden waard isquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezus wat een kutversie..quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Drummeisje
Nee dat bedoelde ik ook niet manquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef JanCees het volgende:
Wij minachten niemand. Iedereen is welkom.
Ja, wij lopen elkaar altijd mis, behalve bij de huntquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nou ja ik niet zo heel vaak, zeker steeds gemist dan
heb je geen ramen?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil in bed liggen maar daar is het naar mijn mening nog te warm voor.
welterustenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef LompeHork het volgende:
Oja, ik ga slapen, dus ik wens niemand iets, want verwensingen kunnen volledig fout uitpakken![]()
Groeten he?
Echt niet Pharrel blijftquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stuk toffer dan origineel en metdrummeisje
Open ramen in de slaapkamer is gezondquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geslapen met open ramen.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, wij lopen elkaar altijd mis, behalve bij de hunt![]()
Trusten LHquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef LompeHork het volgende:
Oja, ik ga slapen, dus ik wens niemand iets, want verwensingen kunnen volledig fout uitpakken![]()
Groeten he?
Heb je ze nu wel open dan?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geslapen met open ramen.
Ja wel een aardig team ja. Maar ze doen daar allemaal net alsof Nederland opeens helemaal niets meer voorstelt en de Belgische talenten zich uiteraard gegarandeerd gaan doorontwikkelen naar wereldtop en dat niveau ff 10 jaar gaan vasthouden. Ik gunde ze van harte voor het eerst sinds 15 jaar een bovengemiddelde lichting, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels over.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb alleen de wedstrijd gekeken, wel een aardig team
Ook niet slecht.quote:
wordt helemaal niks op het wk. Als ze zich al plaatsen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja wel een aardig team ja. Maar ze doen daar allemaal net alsof Nederland opeens helemaal niets meer voorstelt en de Belgische talenten zich uiteraard gegarandeerd gaan doorontwikkelen naar wereldtop en dat niveau ff 10 jaar gaan vasthouden. Ik gunde ze van harte voor het eerst sinds 15 jaar een bovengemiddelde lichting, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels over.
Wat dacht je van de fans?quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja wel een aardig team ja. Maar ze doen daar allemaal net alsof Nederland opeens helemaal niets meer voorstelt en de Belgische talenten zich uiteraard gegarandeerd gaan doorontwikkelen naar wereldtop en dat niveau ff 10 jaar gaan vasthouden. Ik gunde ze van harte voor het eerst sinds 15 jaar een bovengemiddelde lichting, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels over.
Wij doen dus exact hetzelfde. Wel iets vaker uiteraard.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit zeggen als Nederlanderquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat dacht je van de fans?
Wat een triestebende
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik durf er wel geld op in te zetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
Als Belgie het redt gaan ze natuurlijk ook als 4e of 3e in de pot. Poule overleven is zelfs met dit team dan lastig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |