Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja wel een aardig team ja. Maar ze doen daar allemaal net alsof Nederland opeens helemaal niets meer voorstelt en de Belgische talenten zich uiteraard gegarandeerd gaan doorontwikkelen naar wereldtop en dat niveau ff 10 jaar gaan vasthouden. Ik gunde ze van harte voor het eerst sinds 15 jaar een bovengemiddelde lichting, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels over.
Ik durf er wel geld op in te zetten.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
Als Belgie het redt gaan ze natuurlijk ook als 4e of 3e in de pot. Poule overleven is zelfs met dit team dan lastig.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben wel een goeie lichting nu inderdaad, beter dan NL maar dat zegt nog niet dat ze verder komen op het WK, ik verwacht het niet eerlijk gezegd.
quote:
En toernooi voetbal is toch iets wat je moet ervaren, dit is een complete selectie die nog nooit een EK of WK heeft meegemaaktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als Belgie het redt gaan ze natuurlijk ook als 4e of 3e in de pot. Poule overleven is zelfs met dit team dan lastig.
Onze ook op een paar uitzonderingen na.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Tarado het volgende:
En toernooi voetbal is toch iets wat je moet ervaren, dit is een complete selectie die nog nooit een EK of WK heeft meegemaakt
Nou, ik niet. Heel lang negatief over NL elftal geweest tot ze me positief verrasten in 2008. Het gaat er gewoon om dat je als het eindelijk eens keer mee zit met spelersmateriaal dat je eerst eens rustig aan terugkomt in de top voor je gelijk zo hoog van de toren blaast. Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wij doen dus exact hetzelfde. Wel iets vaker uiteraard.
Ik vind t een tof team. Zo'n Dembele bijvoorbeeld is niet absolute top maar wel een speler waarvoor je naar het stadion gaat.
Meer WKs gewonnen dan Nederlandquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.
vGaal maakt de basis waar Koeman succes mee gaat boeken, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Heel lang negatief over NL elftal geweest tot ze me positief verrasten in 2008. Het gaat er gewoon om dat je als het eindelijk eens keer mee zit met spelersmateriaal dat je eerst eens rustig aan terugkomt in de top voor je gelijk zo hoog van de toren blaast. Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.
Dat is niet waar, als je naar de hele selectie kijktquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Onze ook op een paar uitzonderingen na.
Van Persie, Robben, VdVquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is niet waar, als je naar de hele selectie kijkt
Ik heb met hun een beetje het gevoel wat ik met Denemarken had in ik meen 86 (al waren die niet arrogant) maar die speelden 1 of 2 geweldige wedstrijden in de 1e ronde en werden vervolgens afgedroogd door Spanje, exit.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
[..]
Nou, ik niet. Heel lang negatief over NL elftal geweest tot ze me positief verrasten in 2008. Het gaat er gewoon om dat je als het eindelijk eens keer mee zit met spelersmateriaal dat je eerst eens rustig aan terugkomt in de top voor je gelijk zo hoog van de toren blaast. Die gaan straks op het WK keihard onderuit op de Engeland manier. Hele hoge verwachtingen, arrogantie, grote namen en dan keihard afgestraft worden als het er op aan komt.
selectie dat zijn er 24quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Van Persie, Robben, VdV
Wie mis ik in de basis?
Ik zou wel weten op welk land ik prestatie gewijs meer trots op zou zijn.quote:
Ervaring buiten de basis geloof ik niet zo in.quote:
Engeland.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zou wel weten op welk land ik prestatie gewijs meer trots op zou zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |