Oh die luie flikkers in projectgroepjes ja. Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Project, anders moet hij alles alleen doen want die ander voert geen fluit uit
Daar had ik eerder mee moeten beginnen, dit is de laatste opdrachtquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Oh die luie flikkers in projectgroepjes ja. Herkenbaar
Gewoon financiëel afpersen man.
Baas.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb al een half litertje in mijn mik. Volgende gaat nu open.
Zo nog ff naar het terras toe denk ik.
Zo was het voorheen wel. Gelukkig heeft het rivaliserende dorp ook dorpsfeestquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:45 schreef Monopoly het volgende:
DorpsfeestenJezelf helemaal de tering in drinken en aan het einde van de avond toekijken hoe de rivaliserende dorpen elkaar de hersens inslaan, stelletjes ruzie krijgen en uit elkaar gaan, de kotsers in de hoekjes, de politie die charges uitvoert, de kerels die een verovering hebben gescoord
Mooi altijd
Die tijden zijn er ook. Ik deed ook tijdens examens van mijn MBO geen flikkerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zo was het voorheen wel. Gelukkig heeft het rivaliserende dorp ook dorpsfeestMaar dat zuipen is wel voorbij, beetje verdwalen is niets mis mee maar school is ook belangrijk komende paar weken
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die tijden zijn er ook. Ik deed ook tijdens examens van mijn MBO geen flikker
Sowieso. Het mooie levenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 12:49 schreef vandermar het volgende:
[..]Maar vroeger was alles dan ook makkelijker
Ik ga zo bier drinken, en ik ben maar een simpele treinmachinist. Daar ben ik vast te dom voorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:12 schreef vandermar het volgende:
Iemand die zich aanbiedt om mijn huiswerk te maken?
Ik ga ook bier drinken en ben hoogstwaarschijnlijk die dingen al vergetenquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga zo bier drinken, en ik ben maar een simpele treinmachinist. Daar ben ik vast te dom voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |