Natuurlijk is dat belangrijk, uiteraard heb je ook een goed team nodigquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ervaring buiten de basis geloof ik niet zo in.
Leuk dat spelers als Kuyt misschien nog mee gaan.
Een verdediging zonder ervaring buiten RKC uit gaan gewoon een keer 5/6-0 op hun bek.
Nederland heeft 3x in de finale gestaan, maar het is iig niet gestolen itt wat Engeland gedaan heeft.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar serieus, 1 keer WK gewonnen tegenover 0 keer gewonnen
makkelijke keuze lijkt me
Een titel telt zwaar maar aan de andere kant is Nederland toch wel succesvoller geweest dan Engeland sinds dat WKquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar serieus, 1 keer WK gewonnen tegenover 0 keer gewonnen
makkelijke keuze lijkt me
Ze zijn ook gewoon niet goed genoegquote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Daarbij heeft Engeland erg vaak de reffs tegen (zie Zuid-Afrika 2010 met onterecht afgekeurde goals) omdat FIFA ze niet mag omdat de BBC wel eens kritisch is geweest.
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nederland heeft 3x in de finale gestaan, maar het is iig niet gestolen itt wat Engeland gedaan heeft.
Met de hand scoren was het toch?
Het was trouwens een discussie of die over de lijn was.quote:
Geoff Hurst, die bal zat er echt niet in hoorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het was trouwens een discussie of die over de lijn was.
Ik moest even een traantje wegpinken, kanjer Spanjequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buiten de jaren 70 is Engeland altijd succesvoller geweest
Natuurlijk niet 98, 2010quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Buiten de jaren 70 is Engeland altijd succesvoller geweest
quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik moest even een traantje wegpinken, kanjer Spanje
1994 deden ze niet eens meequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
over de hele linie bedoel ik in tijdsvlakken
34 rule Voetbal Internationalquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke bekende films of series staan er nog meer op?
wat wil jequote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Welke bekende films of series staan er nog meer op?
Errorquote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
34 rule Voetbal International
Daarvoor zijn ze op mij aangewezen.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
34 rule Voetbal International
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |