http://www.lunaticnews.nl/nieuws/zoek-de-verschillen-8/quote:“Ik vind dat Feyenoord dit stadion moet houden. De Kuip is fantastisch. Hoe de sfeer hier is, wat de mensen hier allemaal hebben meegemaakt… Ik denk dat je dit stadion niet zomaar kunt verlaten en dat kunnen de supporters waarschijnlijk ook niet. Ik zeg daarom dat ze De Kuip moeten behouden.”
Jordy Clasie (18 september 2012).
“Het huidige stadion is fantastisch en het is jammer om er afscheid van te nemen. Maar alle spelers beseffen dat een nieuw stadion zeker nodig is, als Feyenoord hogerop wil komen. Een nieuw stadion levert de club meer geld op. Dan is er ook veel meer mogelijk. Dat is dus heel goed voor de club. Ik heb bovendien gehoord dat het nieuwe stadion ook erg op het oude gaat lijken en dat er naar de wensen van de supporters wordt geluisterd.”
Jordy Clasie (4 juni 2013).
quote:Ik heb bovendien gehoord dat het nieuwe stadion ook erg op het oude gaat lijken en dat er naar de wensen van de supporters wordt geluisterd.”
Of het meer geld voor Feyenoord oplevert wordt door veel mensen nogal betwijfeld, ik denk zelf ook dat de opbrengsten voor Feyenoord waarschijnlijk erg tegen gaan vallen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
http://www.lunaticnews.nl/nieuws/zoek-de-verschillen-8/
tbh, die concerten interesseren mij niet zoveel. Ik ben 1x in de Arena geweest (Ajax - Real) en als de sfeer in het nieuwe stadion maar half zo slecht is als daar, dan kijk ik voortaan alleen nog maar tv.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk gaan ze snel beginnen met de bouw van het nieuwe stadion. De Kuip is natuurlijk geweldig maar kan gewoon echt niet meer. Dat Red de Kuip plan vind ik er echt spuuglelijk uitzien.
Hopelijk kijken ze goed af bij Wembley & het Emirates stadion van Arsenal
Daarnaast kunnen er dan ook weer grote stadion concerten in Rotterdam worden gehouden ipv enkel in dat ding in Amsterdam.
Daarom ook goed kijken naar de stadions in Engeland en bijv. die van Benfica of Bayern. Zat voorbeelden van nieuwe stadions met een mooie sfeer. De nieuwe Kuip gaat denk ik echt niet op de ArenA lijkenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
tbh, die concerten interesseren mij niet zoveel. Ik ben 1x in de Arena geweest (Ajax - Real) en als de sfeer in het nieuwe stadion maar half zo slecht is als daar, dan kijk ik voortaan alleen nog maar tv.
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk gaan ze snel beginnen met de bouw van het nieuwe stadion. De Kuip is natuurlijk geweldig maar kan gewoon echt niet meer. Dat Red de Kuip plan vind ik er echt spuuglelijk uitzien.
Daarnaast kunnen er dan ook weer grote stadion concerten in Rotterdam worden gehouden ipv enkel in dat ding in Amsterdam.
Ik vind het nieuwe Wembley echt prachtigquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Evenementen in De Kuip![]()
Ik hoop dat je aan het trollen bent qua voorbeelden. Heb je afgelopen Champions League finale gekeken? Die trappen zijn groter dan de tribunes zelf, en achter de goals zit er dik tien meter voor je eens de fans ziet. Om maar niet te spreken over de overdreven business-unitslaag die de normale vakken doorklieft.
Emirates stadium wordt The Library genoemd, lijkt me genoeg zeggen...
Zoete jezus wat een meid.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef De_Pel het volgende:
Wat een faalhaas is die Pel ook eigenlijk met z'n lelijke vriendinnetje.
Als je dan een 17-jarige wil batsen doe het dan op z'n Neymars:
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hopelijk gaan ze snel beginnen met de bouw van het nieuwe stadion. De Kuip is natuurlijk geweldig maar kan gewoon echt niet meer.
Omdat van Merwijk en Gudde dat heel hard roepen, en nog volhouden ook.quote:
Morph wil lekker in een van de business-units op een kekke iPad het Fok-forum modereren tijdens de wedstrijden, maar dit kan niet zonder een warme kroket in zijn maag. En laat nou juist die kroket steevast koud zijn in De Kuip. HNS bitte!quote:
Vuurwek is wettelijk verboden? Aaah, er gaat een wereld voor me open...quote:'Vuurwerkverbod door wet en strenge regelgeving'
Het duurt nog ruim drie weken voordat Ronald Koeman zijn manschappen samenroept voor de eerste training van het nieuwe seizoen, maar die traditioneel druk bezochte oefensessie bij Feyenoord heeft nu al voor de nodige tumult gezorgd.
Door de jaren heen is er een traditie ontstaan waarbij de fanatieke aanhang van de Rotterdammers de spelers met veel bengaals vuurwerk begroeten. Er werd dan ook verontwaardigd gereageerd toen Feyenoord bekend maakte dat zij het siervuurwerk niet zal toelaten bij de training in de Kuip.
De leiding van de club heeft echter nooit de reden voor het vuurwerkverbod naar buiten toe gecommuniceerd. Roeland van Meerveld, bestuurslid bij stichting Het Legioen, laat op zijn twitter-pagina weten dat vuurwerk in principe wettelijk verboden is. 'Door het jarenlange gedoogbeleid en de huidige strenge regelgeving is het nogal een complex onderwerp.'
Lul niet man zijn vriendin is model.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:10 schreef De_Pel het volgende:
Wat een faalhaas is die Pel ook eigenlijk met z'n lelijke vriendinnetje.
Als je dan een 17-jarige wil batsen doe het dan op z'n Neymars:
[ afbeelding ]
Dit meen je niet Morph?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:56 schreef Morpheus2002 het volgende:
Je begrijpt toch zelf ook wel dat ik eigenlijk gewoon jaloers ben, maar jullie die andere chick niet wilde onthoudenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Lul niet man zijn vriendin is model.
Nu bestaan er lelijke modelen maar dit is chickie hoor.
Beloftenteam van Feyenoord kan dus ook lekker uit z'n neus gaan zitten vreten volgend jaar.quote:'Historisch besluit': Ook Jong PSV naar Jupiler League
De eerste divisie telt komend seizoen, naast Achilles'29 uit het amateurvoetbal, drie beloftenteams van eredivisieclubs. Na het afhaken van Katwijk neemt Jong PSV de opengevallen plaats in. Eerder was al bekend dat Jong Ajax en Jong FC Twente komend seizoen in de eerste divisie uitkomen.
Bert van Oostveen, directeur betaald voetbal van de KNVB, noemde het dinsdag na de algemene vergadering van de profsectie van de voetbalbond een 'historisch besluit'. Tevens is afgesproken dat met ingang van het seizoen 2015-2016 sprake is van een verplichte promotie- en degradatieregeling in de eerste divisie. De beloftenteams kunnen evenwel niet promoveren of degraderen.
'Ik ben er trots op dat het eindelijk mogelijk is vanuit het amateurvoetbal, de topklasse dus, naar de eerste divisie te promoveren, maar dat andersom ook clubs uit de eerste divisie kunnen degraderen. Een echte doorbraak', meende Van Oostveen.
Vier clubs stemden tegen de instroming van Achilles'29 en de beloftenteams van Ajax, FC Twente en PSV. Dat waren Sparta, Go Ahead Eagles, FC Dordrecht en Eindhoven. De speeldagen van de wedstrijden in de eerste divisie zijn over vier dagen verspreid: vrijdag, zaterdag, zondag en maandag. Clubs kunnen hun voorkeur aangeven, waarna de KNVB daar bij het competitieprogramma zo veel mogelijk rekening mee zal proberen te houden.
Alle clubs moeten 16 contractspelers onder de 23 jaar op de loonlijst hebben staan. Voor 3 spelers plus 1 keeper geldt dispensatie. Zij mogen ouder zijn dan 23. De KNVB heeft met Ajax, FC Twente en PSV strikte afspraken gemaakt over het inzetten van spelers. Het is niet mogelijk dat een speler in één weekeinde zowel uitkomt voor het eerste elftal als het beloftenteam. Daarnaast mogen spelers die 15 maal hebben meegedaan in het hoogste team niet meer worden ingezet in het beloftenelftal.
Ik snap de keuze van Feyenoord wel. De Jupiler league is van een zo laag niveau. Ik denk dat de competitie van Jong Feyenoord tactisch sterker is dan die van de Jupiler League. Het enige voordeel van die competitie is dat je fysiek wat meer weerstand krijgt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beloftenteam van Feyenoord kan dus ook lekker uit z'n neus gaan zitten vreten volgend jaar.
Daarbij kunnen psv, twente en ajax niet degraderen, dus het zal me benieuwen hoe Feyenoord ooit mag gaan aansluiten. Vind de hoge mate van uitwisselbaarheid van spelers tussen het eerste en jong ook idioot overigens, net als voetbal op de maandag.
Ik vind dat principe van niet kunnen promoveren/degraderen te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beloftenteam van Feyenoord kan dus ook lekker uit z'n neus gaan zitten vreten volgend jaar.
Daarbij kunnen psv, twente en ajax niet degraderen, dus het zal me benieuwen hoe Feyenoord ooit mag gaan aansluiten. Vind de hoge mate van uitwisselbaarheid van spelers tussen het eerste en jong ook idioot overigens, net als voetbal op de maandag.
Tja. Eigenlijk zou de laagste van de drie gewoon moeten degraderen en de kampioen moeten promoveren, maar hoe ga je die gasten verkopen dat ze gewoon netjes 8e zijn geeindigd en toch moeten wieberenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat principe van niet kunnen promoveren/degraderen te debiel voor woorden.
Ik denk wel dat het goed zou zijn voor die gasten, zeker als je sterkste concurrenten allemaal pleiten zijn zodat je tegen jong schubbekutteveen mag ballen, maar blijkbaar is het nu nog niet erg te realiseren. Ben benieuwd hoe dat dan in de toekomst moet gaan lopen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik snap de keuze van Feyenoord wel. De Jupiler league is van een zo laag niveau. Ik denk dat de competitie van Jong Feyenoord tactisch sterker is dan die van de Jupiler League. Het enige voordeel van die competitie is dat je fysiek wat meer weerstand krijgt.
Het is ook financieel een probleem, je bent in de Juup verplicht om een bepaald percentage full-profs te hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het goed zou zijn voor die gasten, zeker als je sterkste concurrenten allemaal pleiten zijn zodat je tegen jong schubbekutteveen mag ballen, maar blijkbaar is het nu nog niet erg te realiseren. Ben benieuwd hoe dat dan in de toekomst moet gaan lopen...
Die regels zijn toch juist versoepeld nu ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook financieel een probleem, je bent in de Juup verplicht om een bepaald percentage full-profs te hebben.
Oh, dat heb ik niet meegekregen dan. Dat zou één nadeel minder zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die regels zijn toch juist versoepeld nu ?
De Jupiler League is echt van een bedroevend niveau. Daar moet je jezelf niet op verkijken. In de belofte competitie wordt alles nog voetballend opgelost. In de Jupiler League is het lange halen snel thuis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het goed zou zijn voor die gasten, zeker als je sterkste concurrenten allemaal pleiten zijn zodat je tegen jong schubbekutteveen mag ballen, maar blijkbaar is het nu nog niet erg te realiseren. Ben benieuwd hoe dat dan in de toekomst moet gaan lopen...
Financieel en organisatorisch is het blijkbaar nog even niet te doen, maar de regels zijn als het goed is inderdaad net versoepeld. Zullen het in de toekomst wel zien, maar komend seizoen is in ieder geval 8 keer kak voor die gasten zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook financieel een probleem, je bent in de Juup verplicht om een bepaald percentage full-profs te hebben.
Dat is volgens mij alleen voor de amateurclubs zo, niet voor de beloftenelftallen. Maar Jong Feyenoord/Excelsior mag niet eens meedoen, omdat Excelsior in de JL zit. spuit11, eerst lezen, dan reageren Dan moet het beloftenelftal dus gescheiden worden. Verder is het sowieso niet erg handig (vind ik): spelers < 23 jaar en spelers die in een seizoen meer dan 15x in het hoofdelftal spelen mogen er niet meer voor uitkomen. Kan je dus nergens spelers meer wedstrijdritme laten opdoen of je reservespelers laten spelen. Wat dat betreft kan ik er, naast de kosten, niet rouwig om zijn dat Feyenoord besloten heeft niet mee te doen met de JLquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die regels zijn toch juist versoepeld nu ?
Voor zover er al een hond naar keek. Wel volledig nieuwe hooligan mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
Moet je ook niet willen, wie heeft er nou in de JL zin in wedstrijden tegen Jong clubs. Alleen in het voordeel van de topclubs dir participeren, maar het verkracht de charme van zo'n competitie.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor zover er al een hond naar keek. Wel volledig nieuwe hooligan mogelijkheden.
HNS kom er maar in (met warme bitterballen voor de bobos)quote:KNVB wil EK 2020 deels naar Nederland halen
De KNVB wil een speelstad leveren voor het EK 2020, dat in dertien verschillende landen wordt afgewerkt. De bond gaat daarover in conclaaf met de gemeenten Amsterdam en Rotterdam. Die twee steden komen in aanmerking om als gastheer te dienen. Ook met de stadiondirecties van de Arena en de Kuip wordt gesproken.
De KNVB heeft tot september de tijd om een van de steden officieel kandidaat te stellen. Daarnaast wil de bond een gooi doen naar de organisatie van het EK voor vrouwen in 2017.
Nederland was al kandidaat voor het EK voor vrouwen van deze zomer, maar de keuze viel op Zweden. Met de organisatie van de titelstrijd wil de KNVB het vrouwenvoetbal stimuleren.
Ik had al begrepen dat dat niet door zou gaan. Stadions die mee mogen doen zou de UEFA liever in hoofdsteden hebben liggen en stadions moeten voor 2016 ofzo af zijn. Waardoor HNS sowieso niet in aanmerking zou komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
HNS kom er maar in (met warme bitterballen voor de bobos)
Dat geweldige succes wat het nu is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
maar het verkracht de charme van zo'n competitie.
EN STEEK DIE PIJL MAAR IN JE HIEL! EN STEEK DIE PIJL MAAR IN JE HIEL!quote:
Wel als je een normale competitie kreeg met topklassers ipv Jong-elftallen. Dan spelen alle ploegen weer ergens voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geweldige succes wat het nu is.![]()
Daar valt niks aan te verkrachten
Die willen niet. En niet vanwege de jong elftallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Grifte het volgende:
Wel als je een normale competitie kreeg met topklassers
Een gedeelte wilde zeker wel, maar de KNVB koos ervoor om de regels nog niet dusdanig te versoepelen dat een echte doorstroom mogelijk is. De Jong elftallen kwamen pas later in beeld dankzij FOX en het min of meer afschrijven van de topklassers terwijl er juist openingen werden gevonden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die willen niet. En niet vanwege de jong elftallen.
Ze wilde dus niet onder de gestelde voorwaarden. Al jaren niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een gedeelte wilde zeker wel, maar de KNVB koos ervoor om de regels nog niet dusdanig te versoepelen dat een echte doorstroom mogelijk is. De Jong elftallen kwamen pas later in beeld dankzij FOX en het min of meer afschrijven van de topklassers terwijl er juist openingen werden gevonden.
Gast heb je het wel gevolgd? De voorwaarden werden juist soepel gemaakt door de KNVB, zie ook waarom Achilles nu instapt. Katwijk vond ze nog iets te hoog, maar de KNVB had door dat de normale prof-eisen een doorstroming nooit zouden toelaten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze wilde dus niet onder de gestelde voorwaarden. Al jaren niet.
Als als als dat telt allemaal niet.
En de KNVB wil promotie degradatie van/naar topklasse verplicht maken in seizoen 2015/2016quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach, het is een proef voor twee jaar. Kan dan zo weer veranderd worden en mocht Feyenoord er beter financieel voorstaan, want dat is het nu, stromen die misschien ook wel in. Al zie ik 100x liever daar Topklasse teams voor in de plaats dan beloftenteams.
De KNVB wil zoveel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
En de KNVB wil promotie degradatie van/naar topklasse verplicht maken in seizoen 2015/2016
Volgens mij werkt het met die Barcelona B elftallen in de segunda division ook zo. Verschil is wel dat die nooit hoger dan de 6e plaats komen en ik het best zie gebeuren dat volgend jaar de nummer 4 direct promoveertquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:06 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit is echt wel één van de domste voorstellen van de KNVB. Die beloftenteams zelf maakt me geen hol uit, maar dit is gewoon ontzettend unfair tegenover de andere teams die wel bezig zijn met promoveren (en degraderen). Hele competitie is nu uit balans.
Een jaar of wat geleden zou Barcelona B anders gepromoveerd zijn als het zou mogenquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het met die Barcelona B elftallen in de segunda division ook zo. Verschil is wel dat die nooit hoger dan de 6e plaats komen en ik het best zie gebeuren dat volgend jaar de nummer 4 direct promoveert
Ik ben wel benieuwd hoe het dan gaat met de tweede elftallen. Dan kan Feyenoord er bv niet eens meer bijkomen of je moet een topklasser niet laten promoveren. En wat als Jong PSV bv degradeert, spelen ze dan in de topklasse ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:37 schreef ursel het volgende:
[..]
En de KNVB wil promotie degradatie van/naar topklasse verplicht maken in seizoen 2015/2016
Volgens mij kunnen ze niet degraderen.. Het is overigens nog niet rond dat Jong PSV de JL ingaat, schijnt dat de gemeente er niet zo happig op is. Dan heb je namelijk 4 ploegen, waarvan ik gok 3 met politie-inzet: Psv, Eindhoven en Jong Psv. Ga heel hard lachen als ze nu teruggefloten worden door de gemeentequote:Op woensdag 5 juni 2013 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe het dan gaat met de tweede elftallen. Dan kan Feyenoord er bv niet eens meer bijkomen of je moet een topklasser niet laten promoveren. En wat als Jong PSV bv degradeert, spelen ze dan in de topklasse ?
Het is meer zo dat die teams nooit dezelfde bezetting hebben. Het ene weekend hebben ze alleen maar A-junioren omdat er bij PSV1 wat gasten zijn geblesseerd, het andere weekend doet Pieters mee omdat hij disciplinair geschorst is ofzo. Dus als je tegen die beloftenelftallen speelt, is de kwaliteit van dat team altijd anders.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het met die Barcelona B elftallen in de segunda division ook zo. Verschil is wel dat die nooit hoger dan de 6e plaats komen en ik het best zie gebeuren dat volgend jaar de nummer 4 direct promoveert
Maar geen elftal in de Jupilerquote:Op woensdag 5 juni 2013 11:55 schreef Merkie het volgende:
Feyenoord is hofleverancier van alle teams op het EK-21.
En dan lopen jongens als Wijnaldum en Fer er ook nog rond.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:55 schreef Merkie het volgende:
Dat wil je niet en dat kan niet eens, of je moet de samenwerking met Excelsior weer stopzettenquote:
Daarom in feite hebben we dat al jaaaaaaaren. Maar Feyenoord B of A1 klinkt leuker dan Exelsior omdat het dan echt eigen is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat wil je niet en dat kan niet eens, of je moet de samenwerking met Excelsior weer stopzetten
Pieters mag niet meedoen in de jupliler league wedstrijden, maximaal 15 wedstrijden in het A-team. Ik denk door deze opzet dat ze juist vaker in een vast elftal zullen spelen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 12:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Het is meer zo dat die teams nooit dezelfde bezetting hebben. Het ene weekend hebben ze alleen maar A-junioren omdat er bij PSV1 wat gasten zijn geblesseerd, het andere weekend doet Pieters mee omdat hij disciplinair geschorst is ofzo. Dus als je tegen die beloftenelftallen speelt, is de kwaliteit van dat team altijd anders.
En idd, aangezien ze niet kunnen promoveren of degraderen is er van sportieve plicht ook geen sprake meer.
???quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:55 schreef Merkie het volgende:
Er is geen enkel team wat meer jeugdspelers heeft afgevaardigd dan Feyenoordquote:
Waar lees je dat dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand die iets meer weet over een vermeend "drugsprobleem" van Guidetti?
Schijnt dus dat hij helemaal niet zo geblesseerd is als ze zeggen, maar dat hij as we speak in een afkickkliniek zit omdat hij een "drugsprobleem" zou hebben. Iemand die hier meer over weet?
Dat gerucht gaat al een tijdje idd. Verder niets over gehoord. Zit nu iig niet in een afkickkliniek, waarschijnlijk inmiddels in Dubai gezien zijn tweets gisteren ;-).quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand die iets meer weet over een vermeend "drugsprobleem" van Guidetti?
Schijnt dus dat hij helemaal niet zo geblesseerd is als ze zeggen, maar dat hij as we speak in een afkickkliniek zit omdat hij een "drugsprobleem" zou hebben. Iemand die hier meer over weet?
Dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Zeker wiet, vanwege het meeroken met z'n vriendin.
Wat de neuk zeg, voetbalzone is een bizar slechte bron. Maar als je denkt dat het niet slechter kan, worden de opmerkingen eronder ook nog serieus genomen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat het Voetbalzone is, maar het zette me toch aan het denken. Jullie hier altijd met het gekanker op zijn vriendin omdat ze teveel wiet zou roken, misschien zit er toch een kern van waarheid in?
Misschien kunnen we die dan nog voor een paar miljoen verkopen na het toernooi.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen enkel team wat meer jeugdspelers heeft afgevaardigd dan Feyenoord. Feyenoord heeft er 6, Barcelona 5. Dankzij Singh
.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-op-ek-onder-21.html
I know.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat de neuk zeg, voetbalzone is een bizar slechte bron. Maar als je denkt dat het niet slechter kan, worden de opmerkingen eronder ook nog serieus genomen.![]()
Als hij verslaafd was, had hij toen bij Feyenoord al grandioos gefaald voor een dopingtest; zelfs van wiet, wat niet prestatieverhogend is, krijg je gewoon gedonder en een schorsing.
En dan aan komen zetten met reacties van voetbalzone.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
I know.
Desondanks ben ik wel van mening dat die zogenaamde dopingtests jij opnoemt, helemaal niet zo strikt zijn. Je hoort de laatste tijd echt ontzettend vaak dat die dopingtests niet serieus zijn te nemen. Dus dat argument gooi ik al direct van tafel.
Mandy heeft toch ook heel wat coke kunnen snuiven voordat dat in de publiciteit kwam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, een willekeurig bericht dat iemand van binnen Feyenoord zegt te hebben opgevangen, kan toch? Dat die doofus op VZ post maakt het niet direct onwaar. Het is wat kngeloofwaardig publiek daar, maar hij vraagt toch alleen of hier iemand eenzelfde bericht heeft vernomen?
Ik geloof er ook niet zo in, dat soort geruchten gaan (zeker in Engeland) veels te snel de tabloids in, en dan hadden we t daar wel vandaan ipv VZ
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-06-2013 om 17:13:14Harmeet Singh begint bij Jong Noorwegen op de bank tegen Jong Israël. Oud Feyenoord speler Omar Elabdellaoui start wel in de basis. #U21EURO reageer retweet
Da's kloten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Pffff krijg je telefoon, ja je vak zit vol ja kan nog wel op QQ. Begin Maart al betaald etc....
X, heel de groep zit daar. Zit te denken, gele zijde = gele zijde, kan zo 'overlopen' maar dat zal ook niet elke keer goed blijven gaan denk ikquote:
Je kan toch elke keer mensen het vak laten uitlopen met extra SCC, die aan jou geven en je komt het vak in? Is wat moeite, maar heb het zelf een aantal maanden zo gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
X, heel de groep zit daar. Zit te denken, gele zijde = gele zijde, kan zo 'overlopen' maar dat zal ook niet elke keer goed blijven gaan denk ik
Ja is ook zo maar toch is het jammer en vervelend elke keer te moeten wachten enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan toch elke keer mensen het vak laten uitlopen met extra SCC, die aan jou geven en je komt het vak in? Is wat moeite, maar heb het zelf een aantal maanden zo gedaan
Eerste keer een SCC?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Pffff krijg je telefoon, ja je vak zit vol ja kan nog wel op QQ. Begin Maart al betaald etc....
Of hij heeft last van kuipvrees natuurlijk..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Cara het volgende:
Ik hoor overigens net op EL dat onze Harmeet 35 (!) caps heeft voor Jong Noorwegen? Goeiedag.
Zien die kennelijk iets wat ik niet zie. Hoop van harte dat hij een paar hele goede potten speelt. Ga er even voor zitten
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Singh gaat schitteren en snel verkocht worden door Geel
Voorzover ik weet was het middenveld het enige wat nog bepaald moest worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef PIETR het volgende:
Middenveld staat gewoon vast met Strootman Clasie en Maher.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Cara het volgende:
Hmm. W.C. Pot zegt in een interview dat hij gekozen heeft voor een mix tussen kracht en voetbal.
Denk dat je daaruit kan afleiden dat Clasie op de bank zit en van Ginkel gaat spelen.
Ja weet ik veel. dat zei Pot in een van die interviews op eredivsielive.nlquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Ik denk toch eerder wat Pietertje zegt:
strontman, Basie en maheheher.
Okquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. dat zei Pot in een van die interviews op eredivsielive.nl
zit nu op mn telefoon, dus kan even niet linken.
In de papieren VI van vandaag staat ook zo'n soort uitspraak van hem. Dat hij nog twijfelde over het middenveld omdat bepaalde spelers nog niet de juiste vorm hadden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. dat zei Pot in een van die interviews op eredivsielive.nl
zit nu op mn telefoon, dus kan even niet linken.
Ik dacht even dat ik iets aan mijn ogen had, toen ik hem zag scoren.. laat-ie een keer wat zien, is het voor Noorwegen..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Singh gaat schitteren en snel verkocht worden door Geel
Ik persoonlijk zou het ook niet zo erg vinden als Clasie niet veel gaat spelen. Clasie kwam dit seizoen al vaak vermoeid over in het veld; eventjes wat rust zal hem goed doen. Daarnaast ook minder kans op een blessure.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In de papieren VI van vandaag staat ook zo'n soort uitspraak van hem. Dat hij nog twijfelde over het middenveld omdat bepaalde spelers nog niet de juiste vorm hadden.
Video is weg.quote:
Wiet staat niet op de dopinglijst omdat het prestatieverhogend is, maar omdat het andere doping kan maskeren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Als hij verslaafd was, had hij toen bij Feyenoord al grandioos gefaald voor een dopingtest; zelfs van wiet, wat niet prestatieverhogend is, krijg je gewoon gedonder en een schorsing.
Doe dan Fer ipv Clasie. Potquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:28 schreef Grifte het volgende:
Volgens AD inderdaad Van Ginkel in de basis, en niet Clasie.
Toch fijn dat er nu eindelijk bewijs is dat Singh kan voetballen.quote:
Nu spelen ze met de punt naar voren en hoeft Maher minder te werken, zal zijn spel ten goede komen, al ben ik voorstander van met de punt naar achteren spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Cara het volgende:
Als ik mijn roze bril afzet, snap ik de redenatie Ginkel > Clasie op dit moment wel.
Sterker nog, dan vind ik het waarschijnlijk een meer complimenteus middenveld.
Het is aan de ene kant jammer omdat hij zich niet op hoog niveau kan etaleren, maar wel is het goed dat hij rust krijgt. Ben bang dat hij tot aan de finale niet zal spelen als niemand van de overige middenvelders geblesseerd raakt.
Hier zie je wel aan dat hij jaren assistent van Dickie was, altijd de laffere oplossing kiezenquote:
Dat slaat nergens op aangezien Van Ginkel aanvallender is ingesteld dan Clasie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier zie je wel aan dat hij jaren assistent van Dickie was, altijd de laffere oplossing kiezen
Het gaat erom hoe het team staat, met de punt naar achteren staan er 2 middenvelders meer naar voren en geef je ook de centrale verdedigers meer ruimte om op te komen wat me juist de bedoeling leek van dit EK experiment (De Vrij, BMI) met de punt naar voren dus niet. Van Ginkel kan wel aanvallender ingesteld zijn maar Clasie kan heel snel een bal goed verplaatsen, dat de één speelt hoeft de ander trouwens niet uit te sluiten maar Strootman schijnt de vedette te zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op aangezien Van Ginkel aanvallender is ingesteld dan Clasie.
Byebye Guyonquote:Feyenoord-aanvaller wekt Turkse interesse
Auteur: Sam Borremans 06 Juni 2013 om 06:51
De kans is aanwezig dat Guyon Fernandez zijn carrière zal voortzetten in Turkije. De aanvaller heeft volgens technisch directeur Martin van Geel namelijk Turkse interesse getrokken. Dat heeft hij bekend gemaakt in de nieuwe editie van Voetbal International.
"Rond Fernandez begint een beetje reuring te ontstaan", liet Van Geel weten. Fernandez, die van de Rotterdammers mag vertrekken, liet eerder al weten dat hij graag wilde vertrekken naar een club uit het buitenland. "Hij kan naar Turkije en daar denkt hij nu over na."
Waar Sekou Cissé komend seizoen onder contract zal staan, is echter nog maar de vraag. De Ivoriaanse vleugelspits mag van de club uit Rotterdam ook vertrekken. "Maar voor hem heeft zich nog geen club gemeld."
quote:
Haters gaan haten.quote:
quote:Achahbar schiet Oranje Onder 19 naar overwinning
Anass Achahbar heeft woensdagavond de winnende treffer gemaakt in het eerste duel van het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar op de eliteronde van de EK-kwalificatie. De talentvolle aanvaller besliste het duel met de leeftijdsgenoten van gastland Noorwegen door zes minuten voor tijd de 2-1 binnen te schieten. Vitesse/AGOVV-speler Brahim Darri had een kwartier eerder al voor de gelijkmaker gezorgd, nadat Oranje na ruim een uur spelen op achterstand was gekomen.
Tijdens het eerste duel van de eliteronde in Noorwegen deed KNVB coach Wim van Zwam een beroep op vier Feyenoorders. Naast Achahbar en Terence Kongolo begonnen ook de A-junioren Boy de Jong en Sven van Beek in de basis. Het viertal speelde de volledige wedstrijd.
De tweede wedstrijd voor Oranje Onder 19 staat aankomende vrijdag op het programma. De ploeg neemt het dan op tegen Cyprus, dat de eerste wedstrijd met 1-3 verloor van Duitsland. De winnaar van de eliteronde van de EK-kwalificatie plaatst zich voor het EK in Litouwen dat van 20 juli tot 1 augustus wordt gespeeld.
Die moet gewoon aan spelen toe komen dus lekker een jaartje Cambuur ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef Elan het volgende:
Ananas reservespits bij Feyenoord!!!! Die jongen is extreem getalenteerd.
Gaan wij nu ook elk seizoen mensen overnemen van Twente ipv omgekeerd?quote:Jan Kluitenberg nieuwe fysieke trainer Feyenoord
Jan Kluitenberg wordt met ingang van het nieuwe seizoen fysieke trainer van de eerste selectie van Feyenoord. Kluitenberg komt over van FC Twente, waar hij de afgelopen twee seizoenen actief was. Eerder was hij onder meer werkzaam voor AZ, Sparta Rotterdam, Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten, Benfica en Vitesse. Kluitenberg tekent bij Feyenoord een contract voor één jaar.
‘Feyenoord is een club met een groot aanzien in Nederland en ver daarbuiten’, vertelt Kluitenberg. ‘Als je bij zo’n club mag werken hoef je niet lang na te denken. Bovendien wordt het voor mij een hereniging met Ronald Koeman, met wie ik eerder heb samengewerkt bij Vitesse, Benfica en AZ. Van beide kanten is er veel vertrouwen in elkaar. Ik kijk er naar uit om bij Feyenoord aan de slag te gaan.’
Kluitenberg is bij Feyenoord de opvolger van Toine van de Goolberg, die tot aan het eind van dit seizoen fysieke trainer was in de staf van hoofdtrainer Ronald Koeman. Van de Goolberg was verdeeld over twee periodes in totaal negen jaar in dienst bij Feyenoord.
Geloof het. Hij gaat overigens niet met pensien. Feyenoord had andere ideeën over de invulling van zijn functie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm, houden ze nog die methodiek van die betweter aan tegenwoordig?
quote:Feyenoord neemt afscheid van Van de Goolberg
Feyenoord neemt na afloop van het huidige seizoen afscheid van fysieke trainer Toine van de Goolberg. Het aflopende contract van de 63-jarige Van de Goolberg wordt in goed overleg niet verlengd, omdat de club zijn functie vanaf het komende seizoen op een andere wijze wil invullen. Van de Goolberg was over twee periodes in totaal negen jaar in dienst bij Feyenoord. Nadat hij tussen 2000 en 2005 onder meer de winst van de UEFA Cup meemaakte, keerde hij in 2009 terug bij Feyenoord.
Van de Goolberg werkt dit seizoen al in deeltijd bij Feyenoord. Hij hield zich onder meer bezig met het meten en registeren van de fysieke gesteldheid van de spelers van de eerste selectie. ‘Daarnaast heb ik me dit seizoen al veel bezig gehouden met mijn eigen onderwijsinstituut, daar ga ik me na mijn dienstverband bij Feyenoord helemaal op richten’, vertelt Van de Goolberg. ‘Vanuit dat instituut treed ik onder meer op als gastdocent aan de Erasmus Universiteit van Rotterdam en geef ik cursussen op Papendal.’
Van de Goolberg neemt met een goed gevoel afscheid van Feyenoord. ‘In allebei de periodes bij de club heb ik met veel plezier gewerkt. Ik hoop dat we dit seizoen op een zo mooi mogelijke manier kunnen afsluiten, dat zou een heel mooi afscheid zijn.’
Lekker belangrijk, het enige wat mij boeit is of het in het belang van Feyenoord is om mee te doen en dat lijkt me niet echt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
Moet je ook niet willen, wie heeft er nou in de JL zin in wedstrijden tegen Jong clubs. Alleen in het voordeel van de topclubs dir participeren, maar het verkracht de charme van zo'n competitie.
Jelle heeft de beste filmsquote:
Misschien maar goed ook dat die gozer op 'internationaal' niveau er achter komt dat hij nog te kort komt, voor hij zich weer gaat inbeelden om hogerop te willen. Ga eerst maar eens een seizoen constant presteren bij Feyenoord, met Europees voetbal, meedoen in top & beker bij elkaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef Muto het volgende:
De Vrij
Die verkoop je aankomende zomer sowieso niet. Wat komt hij weer te kort zeg.
Hij maakt wekelijks dezelfde fouten, dus hij leert er niet van. Vraag me werkelijk af of hij doorheeft dat hij op het niveau van Feyenoord het al moeilijk genoeg heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook dat die gozer op 'internationaal' niveau er achter komt dat hij nog te kort komt, voor hij zich weer gaat inbeelden om hogerop te willen. Ga eerst maar eens een seizoen constant presteren bij Feyenoord, met Europees voetbal, meedoen in top & beker bij elkaar.
Lijkt me een slimme en nuchtere jongen, dus ik denk dat hij dat wel doorheeft. Maar gezien zijn status als aanvoerder + een van de langstzittende Feyenoorders in de selectie wordt dat misschien teniet gedaan. Nouja dat zijn zaken waar wij niet achter kunnen komen, wordt tijd dat hij weer eens constant gaat spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij maakt wekelijks dezelfde fouten, dus hij leert er niet van. Vraag me werkelijk af of hij doorheeft dat hij op het niveau van Feyenoord het al moeilijk genoeg heeft.
Best wel erg als je het zo bekijktquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef Pascalus het volgende:
De Vrij had zijn wekelijkse blunder weer. Martins Indi was ook niet sterk (in de tweede helft). Van alle Feyenoorders die gespeeld hebben maakte Singh de beste indruk.
Nuytinck is nog slechter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Cara het volgende:
Iedereen gelijk om fucking Nuytinck schreeuwenhet was niet best, maar die jongen is 21. Give him a break.
Niet iedereen kan doorstromen en er is geen ruimte voor 60 contractspelers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Maxbeek het volgende:
De A1 is ook goed aan het opruimen. Nu vertrekt Thong weer, terug naar Roda.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/brian-thong-terug-naar-roda-jc-7924/
quote:Koeman over titelstrijd: 'Een zwaar gevecht'
Volgend jaar ziet Ronald Koeman kansen voor Feyenoord om de titel te veroveren. "Misschien kunnen we volgend seizoen kampioen worden. Het wordt een zwaar gevecht."
"PSV en Ajax hebben meer financiële mogelijkheden dan wij, maar wij hebben meer talent", verteld Koeman in gesprek met Reuters. "We hebben veel jonge spelers en volgend seizoen zullen zij een jaar ouder zijn. Als we het team bij elkaar houden, hebben we mogeljkheden."
Volgens Koeman is groot Europees succes voor Nederlandse clubs uitgesloten. "De fans weten dat wij op een dag kunnen winnen van Manchester City. Maar als we tien keer tegen die ploeg spelen, verliezen we negen keer. Daarom is het onmogelijk om de Champions League te winnen. Dan moet je clubs als Real Madrid, FC Barcelona en Manchester United verslaan."
Ik heb meer het idee dat de afstand tussen ons en Ajax/PSV qua selectie juist groter gaat worden..quote:
Enige spelers die bij ons constant presteren zijn Mathijssen en Pelle, de rest is veel te wisselvalligquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat de afstand tussen ons en Ajax/PSV qua selectie juist groter gaat worden..
Singh speelde niet wekelijks. De rest heeft nog naweeën van een zwaar seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef Pascalus het volgende:
De Vrij had zijn wekelijkse blunder weer. Martins Indi was ook niet sterk (in de tweede helft). Van alle Feyenoorders die gespeeld hebben maakte Singh de beste indruk.
Daar kan je ook niet alles op gooien, De Vrij en BMI kunnen echt wel goed voetballen hoor, ze dachten gewoon in de rust dat het al binnen was en kwamen niet goed geconcentreerd de kleedkamer uit, wat me tegenviel dat ze na dat tegendoelpunt de organisatie niet meer op orde kregen en dan bedoel ik het hele team, toch veel minder volwassen dan ze denken dat ze zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Singh speelde niet wekelijks. De rest heeft nog naweeën van een zwaar seizoen.
vd Hoorn bedoel je, 3 klassen beter dan jochie De Vrij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Cara het volgende:
Iedereen gelijk om fucking Nuytinck schreeuwenhet was niet best, maar die jongen is 21. Give him a break.
Wat viel me die tegen bij Feyenoord - Utrecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
vd Hoorn bedoel je, 3 klassen beter dan jochie De Vrij.
Dat had ook gewoon te maken met de kracht van de tegenstander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet alles op gooien, De Vrij en BMI kunnen echt wel goed voetballen hoor, ze dachten gewoon in de rust dat het al binnen was en kwamen niet goed geconcentreerd de kleedkamer uit, wat me tegenviel dat ze na dat tegendoelpunt de organisatie niet meer op orde kregen en dan bedoel ik het hele team, toch veel minder volwassen dan ze denken dat ze zijn.
Afgaande op 1 wedstrijd is sowieso weinig sprekend. Over het gehele seizoen genomen vind ik Hoorn ook sterker, maar de Vrij heeft in mijn ogen meer potentie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat viel me die tegen bij Feyenoord - Utrecht.
Verhoek is ook constant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Enige spelers die bij ons constant presteren zijn Mathijssen en Pelle, de rest is veel te wisselvallig
Ik schreef pas dat ik er niet veel van verwachtte omdat het allemaal brave eenheidsworsten zijn.. Dat zag je in de tweede helft. Pot had hen nog gewaarschuwd om scherp te blijven, maar de Duitsers scoren 1x en meteen krijgen ze collectief de bibbers.. Niemand die in het veld de leiding neemt of de boel bij de les houdt.. Slap zooitje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet alles op gooien, De Vrij en BMI kunnen echt wel goed voetballen hoor, ze dachten gewoon in de rust dat het al binnen was en kwamen niet goed geconcentreerd de kleedkamer uit, wat me tegenviel dat ze na dat tegendoelpunt de organisatie niet meer op orde kregen en dan bedoel ik het hele team, toch veel minder volwassen dan ze denken dat ze zijn.
Oh ja, dat is het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Singh speelde niet wekelijks. De rest heeft nog naweeën van een zwaar seizoen.
Precies.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig brengen op dit toernooi. Pas in de halve finale minuten laten pakken.
Die halen ze nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig brengen op dit toernooi. Pas in de halve finale minuten laten pakken.
Omdat hij weet dat we hem niet kunnen betalen. Waarom zeggen dat je naar Feyenoord wil als de kans dat die transfer er komt toch 0 is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom wil die Maher alleen naar Psv/Ajax en niet naar ons?
Bang voor de concurrentie strijd met Immers?
Gast.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom wil die Maher alleen naar Psv/Ajax en niet naar ons?
Bang voor de concurrentie strijd met Immers?
Hij is best leuk toch? Zo een opmerking uit de lossse pols.quote:
Vervelend kutschaap is het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is best leuk toch? Zo een opmerking uit de lossse pols.
Vanavond? Nu al hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Vanavond hebben we er weer een international bij.
quote:Guyon Fernandez op weg naar Turkije
08-06-2013 | 13:05
De kans is groot dat Feyenoorder Guyon Fernandez gaat kiezen voor een buitenlands avontuur. De aanvaller lijkt komend seizoen te gaan spelen voor een club in de Turkse competitie.
Fernandez mag vertrekken van Feyenoord, ondanks het feit dat hij nog een doorlopend contract heeft. Hij komt niet voor in de plannen van trainer Ronald Koeman.
Dat geldt ook voor Sekou Cissé. Maar voor de Ivoriaanse aanvaller heeft nog geen club zich concreet gemeld bij Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.
quote:Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar heeft een blamerende nederlaag geleden in de EK-kwalificatie in Noorwegen. De Oranjetalenten verloren vrijdag met 0-1 van Cyprus. Christos Djamas scoorde na twintig minuten.
Maandag is Duitsland de laatste tegenstander. De ploeg van bondscoach Wim van Zwam, die onder anderen Karim Rekik (Manchester City), Nathan Aké (Chelsea), Kyle Ebecilio (FC Twente) en de Feyenoorders Anass Achahbar en Terence Kongolo opstelde, moet eerste worden om door te gaan naar de eindronde in juli in Litouwen.
Het openingsduel tegen Noorwegen werd met 2-1 gewonnen. Doordat de Noren vrijdagavond de Duitsers versloegen met 3-1 hebben alle teams nu drie punten.
jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Speelden er ook spelers zonder feyenoord-verleden mee?
Vanochtend begonnen en uitgelezen, wat een geniaal boek weerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:38 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord-supporters jaarboek ook deze morgen op de mat gevallen, godverdomme geweldig boek weer![]()
Echt prachtige verhalen en dito foto's, aanradert!
De hele wedstrijd niet gezien omdat Engeland constant de bal had. De enige uitblinker bij Noorwegen was Pedersen.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:52 schreef Cara het volgende:
Het is komkommertijd.
Iemand die me kan vertellen hoe Singh het deed?
Jawel.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef PIETR het volgende:
Al doet Clasie voor Strootman zeker niet onder.
Veel plaatjes en weinig tekst zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vanochtend begonnen en uitgelezen, wat een geniaal boek weer
Cor's argument zal zijn dat de Russen net als de Duitsers fysiek sterk zijn. Daar zit natuurlijk wel iets in.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef PIETR het volgende:
Clasie vanavond weer niet in de basis. En als ik eerlijk ben vind ik van Ginkel ook beter. Al doet Clasie voor Strootman zeker niet onder.
Nee dat slaat nergens op aangezien Clasie in duels juist erg goed is.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cor's argument zal zijn dat de Russen net als de Duitsers fysiek sterk zijn. Daar zit natuurlijk wel iets in.
Clasie? Wat een onzin.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, en voor het gemak vergeten we maar even dat hij na 60 minuten al volledig uitgeput is.
Jij leeft nog in het begin van seizoen 2011/2012?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, en voor het gemak vergeten we maar even dat hij na 60 minuten al volledig uitgeput is.
Alleen Janmaat heeft meer minuten gemaakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef PIETR het volgende:
Volgens mij heeft Clasie op Janmaat en Bruno na de meeste minuten achter zn naam staan dit seizoen.
Bullshit. Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij leeft nog in het begin van seizoen 2011/2012?
Dat heeft niks te maken met gebrek aan conditie maar eerder met kleine blessures.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Werd er tegen RKC, Vitesse en Heracles vroegtijdig uitgehaald en meen me te herinneren dat hij er tegen ADO of NAC ook om vroeg.
Tegen RKC in de 84e minuut, tegen Vitesse in de 65e minuut, tegen Heracles in de 77e minuut. Allemaal langer dan 60 minuten dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Werd er tegen RKC, Vitesse en Heracles vroegtijdig uitgehaald en meen me te herinneren dat hij er tegen ADO of NAC ook om vroeg.
Dat ik wat overdreef was duidelijk ja. Feit is dat Strootman daar geen last van heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen RKC in de 84e minuut, tegen Vitesse in de 65e minuut, tegen Heracles in de 77e minuut. Allemaal langer dan 60 minuten dus.
Strootman heeft maar een paar minuten meer dan Clasie gespeeld afgelopen jaar. Tegen Groningen werd hij in de 58e minuut nog gewisseld.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik wat overdreef was duidelijk ja. Feit is dat Strootman daar geen last van heeft.
Dit vind ik een nietzeggende statistiek, hierin ben je ook afhankelijk van de speler die jou moet vervangen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman heeft maar een paar minuten meer dan Clasie gespeeld afgelopen jaar.
Toen ze 5-0 voorstonden? Tja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Tegen Groningen werd hij in de 58e minuut nog gewisseld.
Ik vind jouw uitspraken ook nogal nietszeggend. Verder is Clasie natuurlijk anderhalf jaar jonger. Dan is het eerlijker om hem te vergelijken met een Strootman van die zelfde leeftijd als je het gaat hebben over kracht/uithoudingsvermogen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik een nietzeggende statistiek, hierin ben je ook afhankelijk van de speler die jou moet vervangen.
[..]
Toen ze 5-0 voorstonden? Tja.
Oh. Oke.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind jouw uitspraken ook nogal nietszeggend
Ik ging in op een vergelijking die hier gemaakt werd. Fijn dat je me gelijk geeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder is Clasie natuurlijk anderhalf jaar jonger. Dan is het eerlijker om hem te vergelijken met een Strootman van die zelfde leeftijd als je het gaat hebben over kracht/uithoudingsvermogen.
jij zegt dat hij naar 60 minuten uitgeput is en ook al overdrijf je, er zit vrij weinig waarheid in.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh. Oke.
[..]
Ik ging in op een vergelijking die hier gemaakt werd. Fijn dat je me gelijk geeft.
Net zeg je nog dat het nier eerlijk is om ze te vergelijken, omdat Strootman ouder is. Waarmee je dus indirect zegt dat Strootman fysiek verder is. Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jij zegt dat hij naar 60 minuten uitgeput is en ook al overdrijf je, er zit vrij weinig waarheid in.
Maar als je wil dat ik je gelijk geef dan mag je dat hebben hoor.
Jij zegt dat Calsie voor Strootman onder doet. Als je dan alleen over fysiek praat heb je inderdaad gelijk. Gelukkig is voetbal niet alleen maar fysiek.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het nier eerlijk is om ze te vergelijken, omdat Strootman ouder is. Waarmee je dus indirect zegt dat Strootman fysiek verder is. Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen.
Uh, nee. Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het nier eerlijk is om ze te vergelijken, omdat Strootman ouder is. Waarmee je dus indirect zegt dat Strootman fysiek verder is.
Van mij mag HMF hem stompenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Merkie het volgende:
Echt he, ook dat zelfingenomen toontje van GGMM en die gespeelde verontwaardiging als iemand een goed tegenargument heeft. Om te kotsen.
Inderdaad. Vorige keer ook al over Janmaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Merkie het volgende:
Echt he, ook dat zelfingenomen toontje van GGMM en die gespeelde verontwaardiging als iemand een goed tegenargument heeft. Om te kotsen.
Hij zegt het zelf inmiddels ook.quote:
Snap ik, dat was voor mij echter de reden waarom ik Strootman op dit moment verder vind.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij zegt dat Calsie voor Strootman onder doet. Als je dan alleen over fysiek praat heb je inderdaad gelijk. Gelukkig is voetbal niet alleen maar fysiek.
Je interpreteert dat zelf op die manier.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Merkie het volgende:
Oh, net zei je iets anders, maar oke prima.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat je een drogreden gebruikte.
Ik vind Strootman en Clasie beide voetballend sterk. Strootman heeft een wat ongelukkig seizoen gespeeld imo, vanwege het spel wat PSV speelde, maar in internationale wedstrijden vind ik hem vaak prima spelen eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zou nooit een speler de voorkeur geven omdat hij fysiek sterker is (tenzij ze voetballend voor de rest qua kwaliteiten gelijk zijn) helemaal niet omdat nu je veldbezetting niet optimaal is in mijn ogen.
Mja, ok. Dat is waar. In eerste instantie ging ik in op een post die de 2 een op een met elkaar vergelijkt, als je naar het middenveld van dit elftal kijkt kan je er wel over discussiëren Al zou ik dan met beide spelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar Strootman is veel meer een half speler dan een verdedigende middenvelder imo. Clasie is veel beter in het spel verdelen.
Op dit moment zou ik Van Ginkel boven Strootman verkiezen puur door de vorm.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ok. Dat is waar. In eerste instantie ging ik in op een post die de 2 een op een met elkaar vergelijkt, als je naar het middenveld van dit elftal kijkt kan je er wel over discussiëren Al zou ik dan met beide spelen.
Uh, oké.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, net zei je iets anders, maar oke prima.
Bij Fer hebben we volgens mij wel een doorverkooppercentage, bij Wijnaldum alleen opleidingsvergoeding, ik vond bij de tegengoal BMI eigenlijk niet zo lekker dekken, in 1e instantie al niet, en bij die voorzet stonden hij en Blind allebei op 5 meter afstand.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Kenkerwijnaldum. Krijgen wij nog doekoes wanneer hij doorverkocht wordt? En hoe zat dat nou bij Fer?
De Vrij weer in de fout, en nog altijd geen Clasie. Dit is iig nog niet het EK van Feyenoord
Mooi toch, worden ze ook niet verkocht.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Kenkerwijnaldum. Krijgen wij nog doekoes wanneer hij doorverkocht wordt? En hoe zat dat nou bij Fer?
De Vrij weer in de fout, en nog altijd geen Clasie. Dit is iig nog niet het EK van Feyenoord
Everton is weer terug. Ik dacht dat hij ons zeker meer dan een half miljoen op zou leveren aan doorverkooppercentage en aan opleidingsvergoeding?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer maakt in ieder geval ook reclame voor zichzelf, dus we kunnen weer wat centjes verwachten als hij definitief wordt verkocht
Worden ze toch niet. Laat ze maar mooi hun waarde hoog houden voor volgend jaar, want dan zullen ze waarschijnlijk wél vertrekken.quote:
6 ton begreep ik.. bij een transfersom van 10 miljoen. Ik ga ervan uit dat die nu minimaal 15 miljoen gaat wordenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Everton is weer terug. Ik dacht dat hij ons zeker meer dan een half miljoen op zou leveren aan doorverkooppercentage en aan opleidingsvergoeding?
Wel mooi, dat die transfersoap flink heeft bijgedragen aan een vertyft seizoen voor twente en ze hem vervolgens moeten verkopen nu hij weer begint te draaien
Voor een 1 jarig contract?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
6 ton begreep ik.. bij een transfersom van 10 miljoen. Ik ga ervan uit dat die nu minimaal 15 miljoen gaat worden
O das waar ook.. zijn contractduur is inmiddels een half jaar korter. In dat geval zou ik tevreden zijn met 10 miljoen.quote:
Met een stuk minder zou ik ook tevreden zijn hoor. Toch weer een paar ton er bij, en beduidend minder middelen voor een directe concurrentquote:Op zondag 9 juni 2013 20:39 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
O das waar ook.. zijn contractduur is inmiddels een half jaar korter. In dat geval zou ik tevreden zijn met 10 miljoen.
Bronquote:Gudde wil zelfs bij 'nee' van gemeente geen renovatie
Eric Gudde is er heilig van overtuigd: het toekomstige stadion van Feyenoord moet nieuwbouw zijn. Nu het college van burgemeester en wethouders zich ook positief heeft uitgelaten over een heel nieuw stadion, lijkt de komst daarvan weer een stapje dichterbij. Zondagmiddag was de algemeen directeur van Feyenoord te gast bij Radio Rijnmond, waar hij uitgebreid sprak over het nieuwe stadion.
'Er is maar één situatie mogelijk en dat is nieuwbouw', aldus Gudde. 'Dat vindt niet alleen Feyenoord, maar ook het college van burgemeester en wethouders.' Voor Gudde is er dus maar één optie, maar wat nou als de gemeente uiteindelijk toch nee zegt? 'Dan wordt er niet automatisch gerenoveerd', vervolgt Gudde. 'Renovatie levert rode cijfers op. Dan hoef je echt niet bij banken aan te komen. Het stadion is niet alleen goed voor Feyenoord en de supporters, maar ook voor de werkgelegenheid, leefbaarheid op Zuid en talentontwikkeling. Het is allemaal veel breder dan alleen voetbal', aldus Gudde.
Transfers
Gudde had het zondagmiddag niet alleen over het eventuele nieuwe stadion. Ook transfers kwamen aan bod. 'Daar hebben we geen middelen voor. Alleen via huur of vrije transfers is wat mogelijk, tenzij we meer mogelijkheden krijgen via verkoop. Maar het wegwerken van de schuld is nog steeds het meest belangrijk.' Spelers kopen lijkt er in de huidige situatie dus nog niet in te zitten.
Ik volge het allemaal niet meer. Ik zie aan 't einde van de rit wel wat ze beslist hebben.quote:
Verrassend. Die kerel heeft een plaat voor z'n kop waar je heel Rotterdam mee had kunnen beschermen tegen de moffen.quote:Op zondag 9 juni 2013 21:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Bron
Onderin de bron ook een link naar het bijna 17 minuten durende interview met Gudde
Mooi anglicisme.quote:
lekkere aanwinsten inderdaad, weten precies wat ze nodig hebbenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:47 schreef De_Pel het volgende:
Over concurrenten gesproken, AZ is ook goed bezig. Na Goudeleeuw en Wuytens nu weer Gudelj aangetrokken. Die kunnen zich volgend jaar denk ik ook wel weer eens in de (sub)top gaan melden.
debiel dat het maar een 3 jarig contract is gewordenquote:
Onzin. Er wordt geen tijd en geld meer in gestoken. Dat is wat anders.quote:Op maandag 10 juni 2013 04:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat zegt natuurlijk niets over de economische levensduur. Die is namelijk verstreken.
quote:Renovatievariant Feyenoord onvoldoende onderzocht
Er kan een nieuw hoofdstuk worden toegevoegd aan de soap rondom het mogelijke nieuwe stadion voor Feyenoord. De Rotterdamse gemeenteraad neemt begin juli haar besluit over de door de stadiondirectie gewenste garantstelling van 165 miljoen euro. De langzaamaan binnenstromende second-opinions stellen echter dat er door Feyenoord onvoldoende onderzoek is gedaan naar haar eigen renovatievariant en dat niet alle gegevens overhandigd zijn voor het deskundigenoordeel.
Eric Gudde gaf zondagmiddag nog aan dat ‘nieuwbouw de enige optie is’, maar hij lijkt een renovatie dus nooit een kans te hebben gegeven. ‘Het ontwerp van Feyenoord bevindt zich in een zeer vroege plan fase en de technische haalbaarheid is niet getoetst’, is het snoeiharde oordeel uit één van de second-opinions. Daarbij komt nog dat men ‘de indruk heeft dat niet alle technische gegevens overhandigd zijn’ voor het onderzoek van de onafhankelijke bedrijven.
De plannen van Red de Kuip blijken overigens realistisch al is het geopperde bedrag van 117 miljoen euro bijgesteld naar 122 miljoen euro. De oordelen over de financiële haalbaarheid van het nieuwe stadion zijn nog niet binnen.
Bedank daar de 'Feyenoordfamilie' maar voor.quote:Op maandag 10 juni 2013 08:53 schreef Muto het volgende:
Ik ben het onderhand zat, dat geouwehoer over HNS.
Indi had weer een typisch slaapmomentje waar de 2-1 uit kwam. Clasie viel aardig in maar niet bijzonder in in Stefan speelde goed.quote:Op maandag 10 juni 2013 04:55 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Ik heb door het werk helemaal niks gezien. Speelde de Vrij & Clasie wel goed?
Geruststellende gedachte toch????quote:Op maandag 10 juni 2013 08:58 schreef DonRaja het volgende:
Wat kan mij dat nieuwe stadion nou interesseren... Dat is ergens een keer besloten, goedgekeurd, uitgesteld en gebouwd in 2083. Dan ben ik al lang dood.
Goh, verrassend.quote:Op maandag 10 juni 2013 07:15 schreef Happel het volgende:
Daarbij komt nog dat men ‘de indruk heeft dat niet alle technische gegevens overhandigd zijn’ voor het onderzoek van de onafhankelijke bedrijven.
Wel lekker opkk met dat nieuwe stadion De Kuip kan nog jaaaaaaaren mee. Zo'n evenementenhal wil je ech niet hoorquote:
En mocht je door allerlei technieken nog leven, wil je natuurlijk wel kunnen genieten van die warme kroketquote:
Gewoon het stadion van Shaktar namaken, niks mis mee.quote:Op maandag 10 juni 2013 10:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Wel lekker opkk met dat nieuwe stadion De Kuip kan nog jaaaaaaaren mee. Zo'n evenementenhal wil je ech niet hoor
Alleen al vanwege de naam.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon het stadion van Shaktar namaken, niks mis mee.
Ja en dan niks kan tegen de magie van De Kuip op. Zelfs niet een of andere felverlichte pleurisbak.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:04 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alleen al vanwege de naam.![]()
Donbass
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van alle nieuwe stadions, vind ik Donbass toch wel één van de mooiste. Oogt erg compact en indrukwekkend.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en dan niks kan tegen de magie van De Kuip op. Zelfs niet een of andere felverlichte pleurisbak.
Ben echt bang dat als je groter gaat en een andere opzet je die hele sfeer kwijt bent al zal je er uiteindelijk niet aan ontkomen omdat het spul versleten is doe nou nog maar even niet.
Ik moet ontzettend lachen dat je je hiervoor gaat registreren.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Ik moet vooral ontzettend lachen om het feit dat de mensen die anti-Kuip en pro-HNS zijn, de mensen zijn zonder seizoenskaart.
Vraag het de FeyeNoord-Korea beweging hier eerst even of ze dan kappen met berichten verwijderen. Doei.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Steven184 het volgende:
Kan je ipv 4 berichten achter elkaar, niet gewoon lekker alles in 1 bericht pleuren?
We hebben gewoon een edit functie hoor, kan je gewoon alles in 1 post kwijt.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Vraag het de FeyeNoord-Korea beweging hier eerst even of ze dan kappen met berichten verwijderen. Doei.
Om die dan vervolgens weer verwijdert te zien ja. Ik denk dat je in dit topic had moeten zitten om te weten hoe en wat. Ze gooien dus steeds mijn berichten leeg die vervolgens uneditable zijn.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Steven184 het volgende:
[..]
We hebben gewoon een edit functie hoor, kan je gewoon alles in 1 post kwijt.
Ik lees dit topic continue en ik zie jouw berichten gewoon hoor, maargoed.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Om die dan vervolgens weer verwijdert te zien ja. Ik denk dat je in dit topic had moeten zitten om te weten hoe en wat. Ze gooien dus steeds mijn berichten leeg die vervolgens uneditable zijn..
Reageer nou maar inhoudelijk pipo de clown.
Waarom niet HNS:quote:Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Steven184 het volgende:
En je moet je bedenken doordat bijvoorbeeld het stadion van FC Twente moderner is, het op verschillende punten wel degelijk voordelen biedt ten opzichte van De Kuip en dat is ook niet meer dan logisch. Nog belangrijker voor de beslissing is niet waarom je in de Kuip zou moeten blijven of waarom er een nieuw stadion moet komen, maar waarom je het juist niet zou moeten doen. De mogelijkheden van De Kuip zijn absoluut niet eindeloos, net zomin als die van een nieuw stadion.
Graag bronnen en verduidelijking hoe je aan deze cijfers komt. Deze beweringen zijn van het zelfde soort als ''door nieuw stadion grootste begroting van Nederland'' die de voorstanders van de Nieuwe Kuip gebruiken.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
De mogelijkheden bij De Kuip zijn echt eindeloos. Het is niet moeilijk om met een kleine hoeveelheid moeite De Kuip gereed te maken voor de huidige eeuw. Helemaal nu zaken als betonrot en metaalmoeheid ongelofelijke onzin blijken te zijn volgens het TNO-rapport.
Zomaar een tiental zaken die zorgt dat we een belachelijk klein stadion als dat van PSV of Twente voorbij kunnen streven:
1) Het beter faciliteren van de horeca en het in eigen beheer nemen (levert etterlijke miljoenen op).
2) Merchandising kan echt tientallen keren beter. Ze hadden alleen al 50.000 shirts kunnen verkopen van Diergaarde Blijdorp, in plaats van 5000. Even 45.000 x 50 euro = 2 miljoen euro!
3) Zou je niet eerst beginnen de omgeving rondom De Kuip te verbeteren? Een nieuw stadion verandert echt niet iets aan het feit dat je een kanon kan afschieten bij HNS een uur na de wedstrijd, omdat het enige wat in de buurt zit een Pathe is. Laat de gemeente daar maar eens geld in steken voor melachomane projectjes van bestuurders met kleine piemels van de grond komen
4) Als je meer mensen wilt facilliteren a la Maasgebouw: wat weerhoudt je ervan draagvlak te genereren bij de gemeente om een Maasgebouw-II aan te bouwen te hoogte van de Olympiaweg? Verhuis het uitvak en je kan 'achter de goal' vele tientallen skyboxes kwijt en vele duizenden rode stoeltjes
5) Diep het veld uit. Komt 2,5 hectare extra ruimte vrij achter het stadion!! Dat is een winst van heb-ik-jou-daar.
6) Waarom is het parkeren bij De Kuip op doordeweekse dagen nog steeds gratis? Er staan hier elke dag duizenden auto's. Doe dat keer 5 euro per stuk op een dag, is zo 1000 euro op dagbasis. half miljoen per jaar.
Uit de merchandising had men zo 4 miljoen extra kunnen halen. Uit de verkoop van alcohol e.d. kan men zo 5 milljoen extra putten. Uit parkeergelegenheid een half miljoen. Dat is al 10 miljoen meer op de begroting met echt minieme investeringen! Gooi je dan nog een parkeergarage neer zodat meer supporters op de wedstrijd met de auto komen en je zit al over de 10 miljoen extra!
Denken julile nou serieus dat een achterlijk stadion als dat van PSV of Twente serieus beter mogelijkheden biedt dan De Kuip? Nee, die zooi biedt enkel betere mogelijkheden omdat het bestuur zijn kop in het zand steekt en ze stuk voor stuk (op Martin van Geel na) incompetent als de tering zijn.
DAAR moet je eens wat aan doen. Bestuur-tegen-de-muur!
Verder ongelofelijk respect voor mensen als Elan, Inzanity en Happel die dit inzien.
Die miljoenen van de shirts is op basis van het aantal geproduceerde ASR shirts keer 0,70. Dat keer het bedrag van een shirt (47,50, ronden we voor het gemak even af). Ik vond 70% van het aantal ASR shirts wel een reeel getal, gezien de snelheid waarmee de eerste 5000 verkocht waren (binnen anderhalf uur).quote:Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Graag bronnen en verduidelijking hoe je aan deze cijfers komt. Deze beweringen zijn van het zelfde soort als ''door nieuw stadion grootste begroting van Nederland'' die de voorstanders van de Nieuwe Kuip gebruiken.
quote:Op maandag 10 juni 2013 12:20 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
[..]
Die miljoenen van de shirts is op basis van het aantal geproduceerde ASR shirts keer 0,70. Dat keer het bedrag van een shirt (47,50, ronden we voor het gemak even af)
De miljoenen van de horeca doe ik op basis van het stadion Twente. Wat hun kunnen met bierverkoop, is hier minimaal ook mogelijk. Immers, wij hebben zelfs nog meer supporters rondwandelen. Yet somehow is onze opbrengst de helft van Twente. Zoek maar na in de jaarverslagen.
2,5 hectare en die parkeergelden komen voort uit het rapport van de bijzonder hoogleraar die het veld wil uitdiepen. Tevens gaf hij aan dat het verkopen van de stadionnaam nog eens 2 miljoen per jaar zou kunnen opleveren, iets wat ik helemaal vergeten was. Zit je zelfs op 12 miljoen dus.
Je kan natuurlijk zelf ook even dingen nazoeken. Ik ben je kleuterjuf niet. Jij hebt geen recht op een mening als je jezelf niet eens een beetje verdiept hebt in alle verhalen.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Typisch het volgende:
[..]En dan ouwe hoeren als Van Merwijk en consorten met cijfers en verwachtingen strooien.
Ziet er schitterend uit maar De Kuip is gewoonweg mooier en bovendien een monument dus dat hoort niet bij het oud ijzer te belanden.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van alle nieuwe stadions, vind ik Donbass toch wel één van de mooiste. Oogt erg compact en indrukwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |