abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127605952
BMI speelde kut vandaag ;(
blablablabla
  maandag 10 juni 2013 @ 04:51:49 #262
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_127609311
quote:
14s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:04 schreef Happel het volgende:
Stukje uit TNO rapport

[ afbeelding ]
Dat zegt natuurlijk niets over de economische levensduur. Die is namelijk verstreken.
pi_127609313
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:59 schreef Elan het volgende:
Ik heb door het werk helemaal niks gezien. Speelde de Vrij & Clasie wel goed?
pi_127609314
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 23:59 schreef Elan het volgende:
Elk nadeel heb zijn voordeel, dan blijft ie langer. :)
  maandag 10 juni 2013 @ 07:01:47 #265
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127609476
quote:
1s.gif Op maandag 10 juni 2013 04:51 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Dat zegt natuurlijk niets over de economische levensduur. Die is namelijk verstreken.
Onzin. Er wordt geen tijd en geld meer in gestoken. Dat is wat anders.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_127609503
Feijenoord is prima plek voor jonge spelers om naast voetballen ook het bikkelen te leren.
  maandag 10 juni 2013 @ 07:15:09 #267
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127609510
quote:
Renovatievariant Feyenoord onvoldoende onderzocht

Er kan een nieuw hoofdstuk worden toegevoegd aan de soap rondom het mogelijke nieuwe stadion voor Feyenoord. De Rotterdamse gemeenteraad neemt begin juli haar besluit over de door de stadiondirectie gewenste garantstelling van 165 miljoen euro. De langzaamaan binnenstromende second-opinions stellen echter dat er door Feyenoord onvoldoende onderzoek is gedaan naar haar eigen renovatievariant en dat niet alle gegevens overhandigd zijn voor het deskundigenoordeel.

Eric Gudde gaf zondagmiddag nog aan dat ‘nieuwbouw de enige optie is’, maar hij lijkt een renovatie dus nooit een kans te hebben gegeven. ‘Het ontwerp van Feyenoord bevindt zich in een zeer vroege plan fase en de technische haalbaarheid is niet getoetst’, is het snoeiharde oordeel uit één van de second-opinions. Daarbij komt nog dat men ‘de indruk heeft dat niet alle technische gegevens overhandigd zijn’ voor het onderzoek van de onafhankelijke bedrijven.

De plannen van Red de Kuip blijken overigens realistisch al is het geopperde bedrag van 117 miljoen euro bijgesteld naar 122 miljoen euro. De oordelen over de financiële haalbaarheid van het nieuwe stadion zijn nog niet binnen.
Elite
Tegen TTIP
pi_127610242
Ik ben het onderhand zat, dat geouwehoer over HNS.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_127610279
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 07:15 schreef Happel het volgende:

[..]

^O^
pi_127610298
Wat kan mij dat nieuwe stadion nou interesseren... Dat is ergens een keer besloten, goedgekeurd, uitgesteld en gebouwd in 2083. Dan ben ik al lang dood. :{
BFF met GGMM
  maandag 10 juni 2013 @ 09:25:24 #271
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_127610624
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:53 schreef Muto het volgende:
Ik ben het onderhand zat, dat geouwehoer over HNS.
Bedank daar de 'Feyenoordfamilie' maar voor.
Elite
Tegen TTIP
pi_127611584
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 04:55 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:

[..]

Ik heb door het werk helemaal niks gezien. Speelde de Vrij & Clasie wel goed?
Indi had weer een typisch slaapmomentje waar de 2-1 uit kwam. Clasie viel aardig in maar niet bijzonder in in Stefan speelde goed.
blablablabla
pi_127611654
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 08:58 schreef DonRaja het volgende:
Wat kan mij dat nieuwe stadion nou interesseren... Dat is ergens een keer besloten, goedgekeurd, uitgesteld en gebouwd in 2083. Dan ben ik al lang dood. :{
Geruststellende gedachte toch???? O+
blablablabla
pi_127611885
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 07:15 schreef Happel het volgende:

Daarbij komt nog dat men ‘de indruk heeft dat niet alle technische gegevens overhandigd zijn’ voor het onderzoek van de onafhankelijke bedrijven.
Goh, verrassend.
pi_127612172
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Nee.
pi_127612259
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nee.
Wel lekker opkk met dat nieuwe stadion De Kuip kan nog jaaaaaaaren mee. Zo'n evenementenhal wil je ech niet hoor -O-
blablablabla
pi_127612414
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:19 schreef Elan het volgende:

[..]

Op zich wel ja :)
BFF met GGMM
pi_127612469
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:51 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Op zich wel ja :)
En mocht je door allerlei technieken nog leven, wil je natuurlijk wel kunnen genieten van die warme kroket
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_127612614
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 10:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Wel lekker opkk met dat nieuwe stadion De Kuip kan nog jaaaaaaaren mee. Zo'n evenementenhal wil je ech niet hoor -O-
Gewoon het stadion van Shaktar namaken, niks mis mee.
pi_127612733
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:00 schreef Typisch het volgende:

[..]

Gewoon het stadion van Shaktar namaken, niks mis mee.
Alleen al vanwege de naam. _O_
Donbass

BFF met GGMM
pi_127612896
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:04 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Alleen al vanwege de naam. _O_
Donbass

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja en dan niks kan tegen de magie van De Kuip op. Zelfs niet een of andere felverlichte pleurisbak.
Ben echt bang dat als je groter gaat en een andere opzet je die hele sfeer kwijt bent al zal je er uiteindelijk niet aan ontkomen omdat het spul versleten is doe nou nog maar even niet. :7
blablablabla
pi_127612975
quote:
17s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:10 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja en dan niks kan tegen de magie van De Kuip op. Zelfs niet een of andere felverlichte pleurisbak.
Ben echt bang dat als je groter gaat en een andere opzet je die hele sfeer kwijt bent al zal je er uiteindelijk niet aan ontkomen omdat het spul versleten is doe nou nog maar even niet. :7
Van alle nieuwe stadions, vind ik Donbass toch wel één van de mooiste. Oogt erg compact en indrukwekkend.
BFF met GGMM
pi_127613519
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:29 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
Ik moet vooral ontzettend lachen om het feit dat de mensen die anti-Kuip en pro-HNS zijn, de mensen zijn zonder seizoenskaart. :O
Ik moet ontzettend lachen dat je je hiervoor gaat registreren.
pi_127613803
Haters gaan haten
pi_127613806
De mogelijkheden bij De Kuip zijn echt eindeloos. Het is niet moeilijk om met een kleine hoeveelheid moeite De Kuip gereed te maken voor de huidige eeuw. Helemaal nu zaken als betonrot en metaalmoeheid ongelofelijke onzin blijken te zijn volgens het TNO-rapport.

Zomaar een tiental zaken die zorgt dat we een belachelijk klein stadion als dat van PSV of Twente voorbij kunnen streven:

1) Het beter faciliteren van de horeca en het in eigen beheer nemen (levert etterlijke miljoenen op).

2) Merchandising kan echt tientallen keren beter. Ze hadden alleen al 50.000 shirts kunnen verkopen van Diergaarde Blijdorp, in plaats van 5000. Even 45.000 x 50 euro = 2 miljoen euro!

3) Zou je niet eerst beginnen de omgeving rondom De Kuip te verbeteren? Een nieuw stadion verandert echt niet iets aan het feit dat je een kanon kan afschieten bij HNS een uur na de wedstrijd, omdat het enige wat in de buurt zit een Pathe is. Laat de gemeente daar maar eens geld in steken voor melachomane projectjes van bestuurders met kleine piemels van de grond komen :')

4) Als je meer mensen wilt facilliteren a la Maasgebouw: wat weerhoudt je ervan draagvlak te genereren bij de gemeente om een Maasgebouw-II aan te bouwen te hoogte van de Olympiaweg? Verhuis het uitvak en je kan 'achter de goal' vele tientallen skyboxes kwijt en vele duizenden rode stoeltjes

5) Diep het veld uit. Komt 2,5 hectare extra ruimte vrij achter het stadion!! Dat is een winst van heb-ik-jou-daar.

6) Waarom is het parkeren bij De Kuip op doordeweekse dagen nog steeds gratis? Er staan hier elke dag duizenden auto's. Doe dat keer 5 euro per stuk op een dag, is zo 1000 euro op dagbasis. half miljoen per jaar.

Uit de merchandising had men zo 4 miljoen extra kunnen halen. Uit de verkoop van alcohol e.d. kan men zo 5 milljoen extra putten. Uit parkeergelegenheid een half miljoen. Dat is al 10 miljoen meer op de begroting met echt minieme investeringen! Gooi je dan nog een parkeergarage neer zodat meer supporters op de wedstrijd met de auto komen en je zit al over de 10 miljoen extra!

Denken julile nou serieus dat een achterlijk stadion als dat van PSV of Twente serieus beter mogelijkheden biedt dan De Kuip? Nee, die zooi biedt enkel betere mogelijkheden omdat het bestuur zijn kop in het zand steekt en ze stuk voor stuk (op Martin van Geel na) incompetent als de tering zijn.

DAAR moet je eens wat aan doen. Bestuur-tegen-de-muur!

Verder ongelofelijk respect voor mensen als Elan, Inzanity en Happel die dit inzien.
pi_127613810
Hoe kunnen mensen dit bestuur uberhaupt vertrouwen als ze al te incompetent zijn om in te schatten hoeveel Olli's en Blijdorp-shirts nodig zijn (ja ik heb het tegen jou Koevermans), een algemeen directeur die bij gods gratie overleeft door een zeer functionele Martin van Geel en de redding van Blokland en dan heb ik het nog niet eens over de rest van het corpulente teringzooitje.

Echt, jezus christus zeg. Nog niet eens fatsoenlijk een marketingafdeling op kunnen zetten, niet weten hoe je genoeg shirtjes besteld etc.

En die gasten moeten een stadion bij elkaar verzinnen en bouwen van een half miljard? _O-
pi_127613831
Waarom verdwijnen mijn berichten?

Zit Feyenoord-korea hier ook? :?
pi_127613875
Kan je ipv 4 berichten achter elkaar, niet gewoon lekker alles in 1 bericht pleuren?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_127613883
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:46 schreef Steven184 het volgende:
Kan je ipv 4 berichten achter elkaar, niet gewoon lekker alles in 1 bericht pleuren?
Vraag het de FeyeNoord-Korea beweging hier eerst even of ze dan kappen met berichten verwijderen. Doei. :W
pi_127613900
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Vraag het de FeyeNoord-Korea beweging hier eerst even of ze dan kappen met berichten verwijderen. Doei. :W
We hebben gewoon een edit functie hoor, kan je gewoon alles in 1 post kwijt.
pi_127613914
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:47 schreef Steven184 het volgende:

[..]

We hebben gewoon een edit functie hoor, kan je gewoon alles in 1 post kwijt.
Om die dan vervolgens weer verwijdert te zien ja. Ik denk dat je in dit topic had moeten zitten om te weten hoe en wat. Ze gooien dus steeds mijn berichten leeg die vervolgens uneditable zijn. :W.

Reageer nou maar inhoudelijk pipo de clown.
pi_127614205
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:48 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Om die dan vervolgens weer verwijdert te zien ja. Ik denk dat je in dit topic had moeten zitten om te weten hoe en wat. Ze gooien dus steeds mijn berichten leeg die vervolgens uneditable zijn. :W.

Reageer nou maar inhoudelijk pipo de clown.
Ik lees dit topic continue en ik zie jouw berichten gewoon hoor, maargoed.

Om het op een Feyenoord-Korea beweging te gooien gaat mij nogal ver, als je altijd leest wat hier normaal wordt gezegd over Feyenoord als organisatie zijnde. En dan kom je met het traditioneel achterlijke bestuur-tegen-de-muur. :') Maarja, dat is de gehele manier waarop je je berichten vormgeeft.

In elk geval is er nog heel wat extra uit De Kuip te halen en je zou moeten/kunnen weten dat al heel wat jaren de meerderheid van de posters in dit topic dezelfde mening heeft. Dus wat dat betreft zou je het in elk geval op een normale manier kunnen brengen.

En je moet je bedenken doordat bijvoorbeeld het stadion van FC Twente moderner is, het op verschillende punten wel degelijk voordelen biedt ten opzichte van De Kuip en dat is ook niet meer dan logisch. Nog belangrijker voor de beslissing is niet waarom je in de Kuip zou moeten blijven of waarom er een nieuw stadion moet komen, maar waarom je het juist niet zou moeten doen. De mogelijkheden van De Kuip zijn absoluut niet eindeloos, net zomin als die van een nieuw stadion.
pi_127614272
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:01 schreef Steven184 het volgende:
En je moet je bedenken doordat bijvoorbeeld het stadion van FC Twente moderner is, het op verschillende punten wel degelijk voordelen biedt ten opzichte van De Kuip en dat is ook niet meer dan logisch. Nog belangrijker voor de beslissing is niet waarom je in de Kuip zou moeten blijven of waarom er een nieuw stadion moet komen, maar waarom je het juist niet zou moeten doen. De mogelijkheden van De Kuip zijn absoluut niet eindeloos, net zomin als die van een nieuw stadion.
Waarom niet HNS:
- Miljoenen verslindend speeltje
- Verlies clubcultuur
- Verlies mooiste stadion in de wereld door sloop
- Etc. etc. etc.

Waarom wel HNS:
- Zodat er 1 CL wedstrijd en 1 WK finala per 50 jaar gespeeld kan worden :')
- Beter voor de begroting Sukkels halen nu niet eens de helft uit de Kuip van wat zou kunnen, waarom zou het wel goed gaan met een nieuw stadion. O ja dat doet het niet.

Waarom niet Kuip:
- Iewie regen
- Kroketten zijn koud
- KNVB heeft liever de aRENa want dat is makkelijker voor het kudtjespubliek :r

Waarom wel Kuip:
- Als je deze vraag niet kan beantwoorden, ben je geen Feijenoorder.
pi_127614391
Ritmo is weer thuis?
pi_127614556
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:43 schreef DiepdeKuipuit het volgende:
De mogelijkheden bij De Kuip zijn echt eindeloos. Het is niet moeilijk om met een kleine hoeveelheid moeite De Kuip gereed te maken voor de huidige eeuw. Helemaal nu zaken als betonrot en metaalmoeheid ongelofelijke onzin blijken te zijn volgens het TNO-rapport.

Zomaar een tiental zaken die zorgt dat we een belachelijk klein stadion als dat van PSV of Twente voorbij kunnen streven:

1) Het beter faciliteren van de horeca en het in eigen beheer nemen (levert etterlijke miljoenen op).

2) Merchandising kan echt tientallen keren beter. Ze hadden alleen al 50.000 shirts kunnen verkopen van Diergaarde Blijdorp, in plaats van 5000. Even 45.000 x 50 euro = 2 miljoen euro!

3) Zou je niet eerst beginnen de omgeving rondom De Kuip te verbeteren? Een nieuw stadion verandert echt niet iets aan het feit dat je een kanon kan afschieten bij HNS een uur na de wedstrijd, omdat het enige wat in de buurt zit een Pathe is. Laat de gemeente daar maar eens geld in steken voor melachomane projectjes van bestuurders met kleine piemels van de grond komen :')

4) Als je meer mensen wilt facilliteren a la Maasgebouw: wat weerhoudt je ervan draagvlak te genereren bij de gemeente om een Maasgebouw-II aan te bouwen te hoogte van de Olympiaweg? Verhuis het uitvak en je kan 'achter de goal' vele tientallen skyboxes kwijt en vele duizenden rode stoeltjes

5) Diep het veld uit. Komt 2,5 hectare extra ruimte vrij achter het stadion!! Dat is een winst van heb-ik-jou-daar.

6) Waarom is het parkeren bij De Kuip op doordeweekse dagen nog steeds gratis? Er staan hier elke dag duizenden auto's. Doe dat keer 5 euro per stuk op een dag, is zo 1000 euro op dagbasis. half miljoen per jaar.

Uit de merchandising had men zo 4 miljoen extra kunnen halen. Uit de verkoop van alcohol e.d. kan men zo 5 milljoen extra putten. Uit parkeergelegenheid een half miljoen. Dat is al 10 miljoen meer op de begroting met echt minieme investeringen! Gooi je dan nog een parkeergarage neer zodat meer supporters op de wedstrijd met de auto komen en je zit al over de 10 miljoen extra!

Denken julile nou serieus dat een achterlijk stadion als dat van PSV of Twente serieus beter mogelijkheden biedt dan De Kuip? Nee, die zooi biedt enkel betere mogelijkheden omdat het bestuur zijn kop in het zand steekt en ze stuk voor stuk (op Martin van Geel na) incompetent als de tering zijn.

DAAR moet je eens wat aan doen. Bestuur-tegen-de-muur!

Verder ongelofelijk respect voor mensen als Elan, Inzanity en Happel die dit inzien.
Graag bronnen en verduidelijking hoe je aan deze cijfers komt. Deze beweringen zijn van het zelfde soort als ''door nieuw stadion grootste begroting van Nederland'' die de voorstanders van de Nieuwe Kuip gebruiken.
pi_127614715
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:14 schreef Typisch het volgende:

[..]

Graag bronnen en verduidelijking hoe je aan deze cijfers komt. Deze beweringen zijn van het zelfde soort als ''door nieuw stadion grootste begroting van Nederland'' die de voorstanders van de Nieuwe Kuip gebruiken.
Die miljoenen van de shirts is op basis van het aantal geproduceerde ASR shirts keer 0,70. Dat keer het bedrag van een shirt (47,50, ronden we voor het gemak even af). Ik vond 70% van het aantal ASR shirts wel een reeel getal, gezien de snelheid waarmee de eerste 5000 verkocht waren (binnen anderhalf uur).

De miljoenen van de horeca doe ik op basis van het stadion Twente. Wat hun kunnen met bierverkoop, is hier minimaal ook mogelijk. Immers, wij hebben zelfs nog meer supporters rondwandelen (= meer te voeden monden en meer dorst te lessen kelen). Yet somehow is onze opbrengst de helft van Twente. Zoek maar na in de jaarverslagen.

2,5 hectare en die parkeergelden komen voort uit het rapport van de bijzonder hoogleraar die het veld wil uitdiepen. Tevens gaf hij aan dat het verkopen van de stadionnaam nog eens 2 miljoen per jaar zou kunnen opleveren, iets wat ik helemaal vergeten was. Zit je zelfs op 12 miljoen dus. :*
pi_127614744
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:20 schreef DiepdeKuipuit het volgende:

[..]

Die miljoenen van de shirts is op basis van het aantal geproduceerde ASR shirts keer 0,70. Dat keer het bedrag van een shirt (47,50, ronden we voor het gemak even af)

De miljoenen van de horeca doe ik op basis van het stadion Twente. Wat hun kunnen met bierverkoop, is hier minimaal ook mogelijk. Immers, wij hebben zelfs nog meer supporters rondwandelen. Yet somehow is onze opbrengst de helft van Twente. Zoek maar na in de jaarverslagen.

2,5 hectare en die parkeergelden komen voort uit het rapport van de bijzonder hoogleraar die het veld wil uitdiepen. Tevens gaf hij aan dat het verkopen van de stadionnaam nog eens 2 miljoen per jaar zou kunnen opleveren, iets wat ik helemaal vergeten was. Zit je zelfs op 12 miljoen dus. :*
_O- En dan ouwe hoeren als Van Merwijk en consorten met cijfers en verwachtingen strooien.
pi_127614751
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Typisch het volgende:

[..]

_O- En dan ouwe hoeren als Van Merwijk en consorten met cijfers en verwachtingen strooien.
Je kan natuurlijk zelf ook even dingen nazoeken. Ik ben je kleuterjuf niet. Jij hebt geen recht op een mening als je jezelf niet eens een beetje verdiept hebt in alle verhalen.
pi_127614762
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 11:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Van alle nieuwe stadions, vind ik Donbass toch wel één van de mooiste. Oogt erg compact en indrukwekkend.
Ziet er schitterend uit maar De Kuip is gewoonweg mooier en bovendien een monument dus dat hoort niet bij het oud ijzer te belanden.

Stel dat er nou toch zo'n nieuw stadion komt wat doen ze dan met de mooie Kuip afbreken ja, want een andere functie dan een voetbalstadion heeft het niet en kan niet krijgen daar leent het zich niet voor.
blablablabla
pi_127614772
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Ziet er schitterend uit maar De Kuip is gewoonweg mooier en bovendien een monument dus dat hoort niet bij het oud ijzer te belanden.

Stel dat er nou toch zo'n nieuw stadion komt wat doen ze dan met de mooie Kuip afbreken ja, want een andere functie dan een voetbalstadion heeft het niet en kan niet krijgen daar leent het zich niet voor.
Helemaal mee eens Aldo.
pi_127614784
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 12:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt. Dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')