Jelle heeft de beste filmsquote:
Misschien maar goed ook dat die gozer op 'internationaal' niveau er achter komt dat hij nog te kort komt, voor hij zich weer gaat inbeelden om hogerop te willen. Ga eerst maar eens een seizoen constant presteren bij Feyenoord, met Europees voetbal, meedoen in top & beker bij elkaar.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:12 schreef Muto het volgende:
De Vrij
Die verkoop je aankomende zomer sowieso niet. Wat komt hij weer te kort zeg.
Hij maakt wekelijks dezelfde fouten, dus hij leert er niet van. Vraag me werkelijk af of hij doorheeft dat hij op het niveau van Feyenoord het al moeilijk genoeg heeft.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:13 schreef Grifte het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook dat die gozer op 'internationaal' niveau er achter komt dat hij nog te kort komt, voor hij zich weer gaat inbeelden om hogerop te willen. Ga eerst maar eens een seizoen constant presteren bij Feyenoord, met Europees voetbal, meedoen in top & beker bij elkaar.
Lijkt me een slimme en nuchtere jongen, dus ik denk dat hij dat wel doorheeft. Maar gezien zijn status als aanvoerder + een van de langstzittende Feyenoorders in de selectie wordt dat misschien teniet gedaan. Nouja dat zijn zaken waar wij niet achter kunnen komen, wordt tijd dat hij weer eens constant gaat spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Hij maakt wekelijks dezelfde fouten, dus hij leert er niet van. Vraag me werkelijk af of hij doorheeft dat hij op het niveau van Feyenoord het al moeilijk genoeg heeft.
Best wel erg als je het zo bekijktquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef Pascalus het volgende:
De Vrij had zijn wekelijkse blunder weer. Martins Indi was ook niet sterk (in de tweede helft). Van alle Feyenoorders die gespeeld hebben maakte Singh de beste indruk.
Nuytinck is nog slechter.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Cara het volgende:
Iedereen gelijk om fucking Nuytinck schreeuwenhet was niet best, maar die jongen is 21. Give him a break.
Niet iedereen kan doorstromen en er is geen ruimte voor 60 contractspelers.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:26 schreef Maxbeek het volgende:
De A1 is ook goed aan het opruimen. Nu vertrekt Thong weer, terug naar Roda.
http://www.fr-fans.nl/nieuws/brian-thong-terug-naar-roda-jc-7924/
quote:Koeman over titelstrijd: 'Een zwaar gevecht'
Volgend jaar ziet Ronald Koeman kansen voor Feyenoord om de titel te veroveren. "Misschien kunnen we volgend seizoen kampioen worden. Het wordt een zwaar gevecht."
"PSV en Ajax hebben meer financiële mogelijkheden dan wij, maar wij hebben meer talent", verteld Koeman in gesprek met Reuters. "We hebben veel jonge spelers en volgend seizoen zullen zij een jaar ouder zijn. Als we het team bij elkaar houden, hebben we mogeljkheden."
Volgens Koeman is groot Europees succes voor Nederlandse clubs uitgesloten. "De fans weten dat wij op een dag kunnen winnen van Manchester City. Maar als we tien keer tegen die ploeg spelen, verliezen we negen keer. Daarom is het onmogelijk om de Champions League te winnen. Dan moet je clubs als Real Madrid, FC Barcelona en Manchester United verslaan."
Ik heb meer het idee dat de afstand tussen ons en Ajax/PSV qua selectie juist groter gaat worden..quote:
Enige spelers die bij ons constant presteren zijn Mathijssen en Pelle, de rest is veel te wisselvalligquote:Op donderdag 6 juni 2013 23:59 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat de afstand tussen ons en Ajax/PSV qua selectie juist groter gaat worden..
Singh speelde niet wekelijks. De rest heeft nog naweeën van een zwaar seizoen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 23:14 schreef Pascalus het volgende:
De Vrij had zijn wekelijkse blunder weer. Martins Indi was ook niet sterk (in de tweede helft). Van alle Feyenoorders die gespeeld hebben maakte Singh de beste indruk.
Daar kan je ook niet alles op gooien, De Vrij en BMI kunnen echt wel goed voetballen hoor, ze dachten gewoon in de rust dat het al binnen was en kwamen niet goed geconcentreerd de kleedkamer uit, wat me tegenviel dat ze na dat tegendoelpunt de organisatie niet meer op orde kregen en dan bedoel ik het hele team, toch veel minder volwassen dan ze denken dat ze zijn.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Singh speelde niet wekelijks. De rest heeft nog naweeën van een zwaar seizoen.
vd Hoorn bedoel je, 3 klassen beter dan jochie De Vrij.quote:Op donderdag 6 juni 2013 22:50 schreef Cara het volgende:
Iedereen gelijk om fucking Nuytinck schreeuwenhet was niet best, maar die jongen is 21. Give him a break.
Wat viel me die tegen bij Feyenoord - Utrecht.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
vd Hoorn bedoel je, 3 klassen beter dan jochie De Vrij.
Dat had ook gewoon te maken met de kracht van de tegenstander.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet alles op gooien, De Vrij en BMI kunnen echt wel goed voetballen hoor, ze dachten gewoon in de rust dat het al binnen was en kwamen niet goed geconcentreerd de kleedkamer uit, wat me tegenviel dat ze na dat tegendoelpunt de organisatie niet meer op orde kregen en dan bedoel ik het hele team, toch veel minder volwassen dan ze denken dat ze zijn.
Afgaande op 1 wedstrijd is sowieso weinig sprekend. Over het gehele seizoen genomen vind ik Hoorn ook sterker, maar de Vrij heeft in mijn ogen meer potentie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat viel me die tegen bij Feyenoord - Utrecht.
Verhoek is ook constant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Enige spelers die bij ons constant presteren zijn Mathijssen en Pelle, de rest is veel te wisselvallig
Ik schreef pas dat ik er niet veel van verwachtte omdat het allemaal brave eenheidsworsten zijn.. Dat zag je in de tweede helft. Pot had hen nog gewaarschuwd om scherp te blijven, maar de Duitsers scoren 1x en meteen krijgen ze collectief de bibbers.. Niemand die in het veld de leiding neemt of de boel bij de les houdt.. Slap zooitje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet alles op gooien, De Vrij en BMI kunnen echt wel goed voetballen hoor, ze dachten gewoon in de rust dat het al binnen was en kwamen niet goed geconcentreerd de kleedkamer uit, wat me tegenviel dat ze na dat tegendoelpunt de organisatie niet meer op orde kregen en dan bedoel ik het hele team, toch veel minder volwassen dan ze denken dat ze zijn.
Oh ja, dat is het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Singh speelde niet wekelijks. De rest heeft nog naweeën van een zwaar seizoen.
Precies.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig brengen op dit toernooi. Pas in de halve finale minuten laten pakken.
Die halen ze nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig brengen op dit toernooi. Pas in de halve finale minuten laten pakken.
Omdat hij weet dat we hem niet kunnen betalen. Waarom zeggen dat je naar Feyenoord wil als de kans dat die transfer er komt toch 0 is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom wil die Maher alleen naar Psv/Ajax en niet naar ons?
Bang voor de concurrentie strijd met Immers?
Gast.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom wil die Maher alleen naar Psv/Ajax en niet naar ons?
Bang voor de concurrentie strijd met Immers?
Hij is best leuk toch? Zo een opmerking uit de lossse pols.quote:
Vervelend kutschaap is het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is best leuk toch? Zo een opmerking uit de lossse pols.
Vanavond? Nu al hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Vanavond hebben we er weer een international bij.
quote:Guyon Fernandez op weg naar Turkije
08-06-2013 | 13:05
De kans is groot dat Feyenoorder Guyon Fernandez gaat kiezen voor een buitenlands avontuur. De aanvaller lijkt komend seizoen te gaan spelen voor een club in de Turkse competitie.
Fernandez mag vertrekken van Feyenoord, ondanks het feit dat hij nog een doorlopend contract heeft. Hij komt niet voor in de plannen van trainer Ronald Koeman.
Dat geldt ook voor Sekou Cissé. Maar voor de Ivoriaanse aanvaller heeft nog geen club zich concreet gemeld bij Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.
quote:Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar heeft een blamerende nederlaag geleden in de EK-kwalificatie in Noorwegen. De Oranjetalenten verloren vrijdag met 0-1 van Cyprus. Christos Djamas scoorde na twintig minuten.
Maandag is Duitsland de laatste tegenstander. De ploeg van bondscoach Wim van Zwam, die onder anderen Karim Rekik (Manchester City), Nathan Aké (Chelsea), Kyle Ebecilio (FC Twente) en de Feyenoorders Anass Achahbar en Terence Kongolo opstelde, moet eerste worden om door te gaan naar de eindronde in juli in Litouwen.
Het openingsduel tegen Noorwegen werd met 2-1 gewonnen. Doordat de Noren vrijdagavond de Duitsers versloegen met 3-1 hebben alle teams nu drie punten.
jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Speelden er ook spelers zonder feyenoord-verleden mee?
Vanochtend begonnen en uitgelezen, wat een geniaal boek weerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:38 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord-supporters jaarboek ook deze morgen op de mat gevallen, godverdomme geweldig boek weer![]()
Echt prachtige verhalen en dito foto's, aanradert!
De hele wedstrijd niet gezien omdat Engeland constant de bal had. De enige uitblinker bij Noorwegen was Pedersen.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:52 schreef Cara het volgende:
Het is komkommertijd.
Iemand die me kan vertellen hoe Singh het deed?
Jawel.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef PIETR het volgende:
Al doet Clasie voor Strootman zeker niet onder.
Veel plaatjes en weinig tekst zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vanochtend begonnen en uitgelezen, wat een geniaal boek weer
Cor's argument zal zijn dat de Russen net als de Duitsers fysiek sterk zijn. Daar zit natuurlijk wel iets in.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef PIETR het volgende:
Clasie vanavond weer niet in de basis. En als ik eerlijk ben vind ik van Ginkel ook beter. Al doet Clasie voor Strootman zeker niet onder.
Nee dat slaat nergens op aangezien Clasie in duels juist erg goed is.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cor's argument zal zijn dat de Russen net als de Duitsers fysiek sterk zijn. Daar zit natuurlijk wel iets in.
Clasie? Wat een onzin.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, en voor het gemak vergeten we maar even dat hij na 60 minuten al volledig uitgeput is.
Jij leeft nog in het begin van seizoen 2011/2012?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, en voor het gemak vergeten we maar even dat hij na 60 minuten al volledig uitgeput is.
Alleen Janmaat heeft meer minuten gemaakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef PIETR het volgende:
Volgens mij heeft Clasie op Janmaat en Bruno na de meeste minuten achter zn naam staan dit seizoen.
Bullshit. Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij leeft nog in het begin van seizoen 2011/2012?
Dat heeft niks te maken met gebrek aan conditie maar eerder met kleine blessures.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Werd er tegen RKC, Vitesse en Heracles vroegtijdig uitgehaald en meen me te herinneren dat hij er tegen ADO of NAC ook om vroeg.
Tegen RKC in de 84e minuut, tegen Vitesse in de 65e minuut, tegen Heracles in de 77e minuut. Allemaal langer dan 60 minuten dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Werd er tegen RKC, Vitesse en Heracles vroegtijdig uitgehaald en meen me te herinneren dat hij er tegen ADO of NAC ook om vroeg.
Dat ik wat overdreef was duidelijk ja. Feit is dat Strootman daar geen last van heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen RKC in de 84e minuut, tegen Vitesse in de 65e minuut, tegen Heracles in de 77e minuut. Allemaal langer dan 60 minuten dus.
Strootman heeft maar een paar minuten meer dan Clasie gespeeld afgelopen jaar. Tegen Groningen werd hij in de 58e minuut nog gewisseld.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik wat overdreef was duidelijk ja. Feit is dat Strootman daar geen last van heeft.
Dit vind ik een nietzeggende statistiek, hierin ben je ook afhankelijk van de speler die jou moet vervangen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman heeft maar een paar minuten meer dan Clasie gespeeld afgelopen jaar.
Toen ze 5-0 voorstonden? Tja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Tegen Groningen werd hij in de 58e minuut nog gewisseld.
Ik vind jouw uitspraken ook nogal nietszeggend. Verder is Clasie natuurlijk anderhalf jaar jonger. Dan is het eerlijker om hem te vergelijken met een Strootman van die zelfde leeftijd als je het gaat hebben over kracht/uithoudingsvermogen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik een nietzeggende statistiek, hierin ben je ook afhankelijk van de speler die jou moet vervangen.
[..]
Toen ze 5-0 voorstonden? Tja.
Oh. Oke.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind jouw uitspraken ook nogal nietszeggend
Ik ging in op een vergelijking die hier gemaakt werd. Fijn dat je me gelijk geeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder is Clasie natuurlijk anderhalf jaar jonger. Dan is het eerlijker om hem te vergelijken met een Strootman van die zelfde leeftijd als je het gaat hebben over kracht/uithoudingsvermogen.
jij zegt dat hij naar 60 minuten uitgeput is en ook al overdrijf je, er zit vrij weinig waarheid in.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh. Oke.
[..]
Ik ging in op een vergelijking die hier gemaakt werd. Fijn dat je me gelijk geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |