Jawel.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef PIETR het volgende:
Al doet Clasie voor Strootman zeker niet onder.
Veel plaatjes en weinig tekst zekerquote:Op zondag 9 juni 2013 14:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vanochtend begonnen en uitgelezen, wat een geniaal boek weer
Cor's argument zal zijn dat de Russen net als de Duitsers fysiek sterk zijn. Daar zit natuurlijk wel iets in.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:33 schreef PIETR het volgende:
Clasie vanavond weer niet in de basis. En als ik eerlijk ben vind ik van Ginkel ook beter. Al doet Clasie voor Strootman zeker niet onder.
Nee dat slaat nergens op aangezien Clasie in duels juist erg goed is.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Cor's argument zal zijn dat de Russen net als de Duitsers fysiek sterk zijn. Daar zit natuurlijk wel iets in.
Clasie? Wat een onzin.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, en voor het gemak vergeten we maar even dat hij na 60 minuten al volledig uitgeput is.
Jij leeft nog in het begin van seizoen 2011/2012?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, en voor het gemak vergeten we maar even dat hij na 60 minuten al volledig uitgeput is.
Alleen Janmaat heeft meer minuten gemaakt.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:50 schreef PIETR het volgende:
Volgens mij heeft Clasie op Janmaat en Bruno na de meeste minuten achter zn naam staan dit seizoen.
Bullshit. Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 9 juni 2013 16:42 schreef GGMM het volgende:
Dit.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:47 schreef Divje het volgende:
[..]
Jij leeft nog in het begin van seizoen 2011/2012?
Dat heeft niks te maken met gebrek aan conditie maar eerder met kleine blessures.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Werd er tegen RKC, Vitesse en Heracles vroegtijdig uitgehaald en meen me te herinneren dat hij er tegen ADO of NAC ook om vroeg.
Tegen RKC in de 84e minuut, tegen Vitesse in de 65e minuut, tegen Heracles in de 77e minuut. Allemaal langer dan 60 minuten dus.quote:Op zondag 9 juni 2013 16:58 schreef GGMM het volgende:
Werd er tegen RKC, Vitesse en Heracles vroegtijdig uitgehaald en meen me te herinneren dat hij er tegen ADO of NAC ook om vroeg.
Dat ik wat overdreef was duidelijk ja. Feit is dat Strootman daar geen last van heeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tegen RKC in de 84e minuut, tegen Vitesse in de 65e minuut, tegen Heracles in de 77e minuut. Allemaal langer dan 60 minuten dus.
Strootman heeft maar een paar minuten meer dan Clasie gespeeld afgelopen jaar. Tegen Groningen werd hij in de 58e minuut nog gewisseld.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ik wat overdreef was duidelijk ja. Feit is dat Strootman daar geen last van heeft.
Dit vind ik een nietzeggende statistiek, hierin ben je ook afhankelijk van de speler die jou moet vervangen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Strootman heeft maar een paar minuten meer dan Clasie gespeeld afgelopen jaar.
Toen ze 5-0 voorstonden? Tja.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:10 schreef Chase_Utley het volgende:
Tegen Groningen werd hij in de 58e minuut nog gewisseld.
Ik vind jouw uitspraken ook nogal nietszeggend. Verder is Clasie natuurlijk anderhalf jaar jonger. Dan is het eerlijker om hem te vergelijken met een Strootman van die zelfde leeftijd als je het gaat hebben over kracht/uithoudingsvermogen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit vind ik een nietzeggende statistiek, hierin ben je ook afhankelijk van de speler die jou moet vervangen.
[..]
Toen ze 5-0 voorstonden? Tja.
Oh. Oke.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik vind jouw uitspraken ook nogal nietszeggend
Ik ging in op een vergelijking die hier gemaakt werd. Fijn dat je me gelijk geeft.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef Chase_Utley het volgende:
Verder is Clasie natuurlijk anderhalf jaar jonger. Dan is het eerlijker om hem te vergelijken met een Strootman van die zelfde leeftijd als je het gaat hebben over kracht/uithoudingsvermogen.
jij zegt dat hij naar 60 minuten uitgeput is en ook al overdrijf je, er zit vrij weinig waarheid in.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh. Oke.
[..]
Ik ging in op een vergelijking die hier gemaakt werd. Fijn dat je me gelijk geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |