Afgaande op 1 wedstrijd is sowieso weinig sprekend. Over het gehele seizoen genomen vind ik Hoorn ook sterker, maar de Vrij heeft in mijn ogen meer potentie.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 10:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Wat viel me die tegen bij Feyenoord - Utrecht.
Verhoek is ook constant.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 00:53 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Enige spelers die bij ons constant presteren zijn Mathijssen en Pelle, de rest is veel te wisselvallig
Ik schreef pas dat ik er niet veel van verwachtte omdat het allemaal brave eenheidsworsten zijn.. Dat zag je in de tweede helft. Pot had hen nog gewaarschuwd om scherp te blijven, maar de Duitsers scoren 1x en meteen krijgen ze collectief de bibbers.. Niemand die in het veld de leiding neemt of de boel bij de les houdt.. Slap zooitje.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar kan je ook niet alles op gooien, De Vrij en BMI kunnen echt wel goed voetballen hoor, ze dachten gewoon in de rust dat het al binnen was en kwamen niet goed geconcentreerd de kleedkamer uit, wat me tegenviel dat ze na dat tegendoelpunt de organisatie niet meer op orde kregen en dan bedoel ik het hele team, toch veel minder volwassen dan ze denken dat ze zijn.
Oh ja, dat is het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 09:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Singh speelde niet wekelijks. De rest heeft nog naweeën van een zwaar seizoen.
Precies.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig brengen op dit toernooi. Pas in de halve finale minuten laten pakken.
Die halen ze nietquote:Op vrijdag 7 juni 2013 12:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Rustig brengen op dit toernooi. Pas in de halve finale minuten laten pakken.
Omdat hij weet dat we hem niet kunnen betalen. Waarom zeggen dat je naar Feyenoord wil als de kans dat die transfer er komt toch 0 is.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom wil die Maher alleen naar Psv/Ajax en niet naar ons?
Bang voor de concurrentie strijd met Immers?
Gast.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom wil die Maher alleen naar Psv/Ajax en niet naar ons?
Bang voor de concurrentie strijd met Immers?
Hij is best leuk toch? Zo een opmerking uit de lossse pols.quote:
Vervelend kutschaap is het.quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij is best leuk toch? Zo een opmerking uit de lossse pols.
Vanavond? Nu al hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 15:30 schreef Steven184 het volgende:
Vanavond hebben we er weer een international bij.
quote:Guyon Fernandez op weg naar Turkije
08-06-2013 | 13:05
De kans is groot dat Feyenoorder Guyon Fernandez gaat kiezen voor een buitenlands avontuur. De aanvaller lijkt komend seizoen te gaan spelen voor een club in de Turkse competitie.
Fernandez mag vertrekken van Feyenoord, ondanks het feit dat hij nog een doorlopend contract heeft. Hij komt niet voor in de plannen van trainer Ronald Koeman.
Dat geldt ook voor Sekou Cissé. Maar voor de Ivoriaanse aanvaller heeft nog geen club zich concreet gemeld bij Martin van Geel, de technisch directeur van Feyenoord.
quote:Het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar heeft een blamerende nederlaag geleden in de EK-kwalificatie in Noorwegen. De Oranjetalenten verloren vrijdag met 0-1 van Cyprus. Christos Djamas scoorde na twintig minuten.
Maandag is Duitsland de laatste tegenstander. De ploeg van bondscoach Wim van Zwam, die onder anderen Karim Rekik (Manchester City), Nathan Aké (Chelsea), Kyle Ebecilio (FC Twente) en de Feyenoorders Anass Achahbar en Terence Kongolo opstelde, moet eerste worden om door te gaan naar de eindronde in juli in Litouwen.
Het openingsduel tegen Noorwegen werd met 2-1 gewonnen. Doordat de Noren vrijdagavond de Duitsers versloegen met 3-1 hebben alle teams nu drie punten.
jaquote:Op zaterdag 8 juni 2013 14:37 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Speelden er ook spelers zonder feyenoord-verleden mee?
Vanochtend begonnen en uitgelezen, wat een geniaal boek weerquote:Op zaterdag 8 juni 2013 13:38 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord-supporters jaarboek ook deze morgen op de mat gevallen, godverdomme geweldig boek weer![]()
Echt prachtige verhalen en dito foto's, aanradert!
De hele wedstrijd niet gezien omdat Engeland constant de bal had. De enige uitblinker bij Noorwegen was Pedersen.quote:Op zondag 9 juni 2013 10:52 schreef Cara het volgende:
Het is komkommertijd.
Iemand die me kan vertellen hoe Singh het deed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |