Toch fijn dat er nu eindelijk bewijs is dat Singh kan voetballen.quote:
Nu spelen ze met de punt naar voren en hoeft Maher minder te werken, zal zijn spel ten goede komen, al ben ik voorstander van met de punt naar achteren spelen.quote:Op donderdag 6 juni 2013 09:15 schreef Cara het volgende:
Als ik mijn roze bril afzet, snap ik de redenatie Ginkel > Clasie op dit moment wel.
Sterker nog, dan vind ik het waarschijnlijk een meer complimenteus middenveld.
Het is aan de ene kant jammer omdat hij zich niet op hoog niveau kan etaleren, maar wel is het goed dat hij rust krijgt. Ben bang dat hij tot aan de finale niet zal spelen als niemand van de overige middenvelders geblesseerd raakt.
Hier zie je wel aan dat hij jaren assistent van Dickie was, altijd de laffere oplossing kiezenquote:
Dat slaat nergens op aangezien Van Ginkel aanvallender is ingesteld dan Clasie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hier zie je wel aan dat hij jaren assistent van Dickie was, altijd de laffere oplossing kiezen
Het gaat erom hoe het team staat, met de punt naar achteren staan er 2 middenvelders meer naar voren en geef je ook de centrale verdedigers meer ruimte om op te komen wat me juist de bedoeling leek van dit EK experiment (De Vrij, BMI) met de punt naar voren dus niet. Van Ginkel kan wel aanvallender ingesteld zijn maar Clasie kan heel snel een bal goed verplaatsen, dat de één speelt hoeft de ander trouwens niet uit te sluiten maar Strootman schijnt de vedette te zijn.quote:Op donderdag 6 juni 2013 10:50 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op aangezien Van Ginkel aanvallender is ingesteld dan Clasie.
Byebye Guyonquote:Feyenoord-aanvaller wekt Turkse interesse
Auteur: Sam Borremans 06 Juni 2013 om 06:51
De kans is aanwezig dat Guyon Fernandez zijn carrière zal voortzetten in Turkije. De aanvaller heeft volgens technisch directeur Martin van Geel namelijk Turkse interesse getrokken. Dat heeft hij bekend gemaakt in de nieuwe editie van Voetbal International.
"Rond Fernandez begint een beetje reuring te ontstaan", liet Van Geel weten. Fernandez, die van de Rotterdammers mag vertrekken, liet eerder al weten dat hij graag wilde vertrekken naar een club uit het buitenland. "Hij kan naar Turkije en daar denkt hij nu over na."
Waar Sekou Cissé komend seizoen onder contract zal staan, is echter nog maar de vraag. De Ivoriaanse vleugelspits mag van de club uit Rotterdam ook vertrekken. "Maar voor hem heeft zich nog geen club gemeld."
quote:
Haters gaan haten.quote:
quote:Achahbar schiet Oranje Onder 19 naar overwinning
Anass Achahbar heeft woensdagavond de winnende treffer gemaakt in het eerste duel van het Nederlands elftal voor spelers onder 19 jaar op de eliteronde van de EK-kwalificatie. De talentvolle aanvaller besliste het duel met de leeftijdsgenoten van gastland Noorwegen door zes minuten voor tijd de 2-1 binnen te schieten. Vitesse/AGOVV-speler Brahim Darri had een kwartier eerder al voor de gelijkmaker gezorgd, nadat Oranje na ruim een uur spelen op achterstand was gekomen.
Tijdens het eerste duel van de eliteronde in Noorwegen deed KNVB coach Wim van Zwam een beroep op vier Feyenoorders. Naast Achahbar en Terence Kongolo begonnen ook de A-junioren Boy de Jong en Sven van Beek in de basis. Het viertal speelde de volledige wedstrijd.
De tweede wedstrijd voor Oranje Onder 19 staat aankomende vrijdag op het programma. De ploeg neemt het dan op tegen Cyprus, dat de eerste wedstrijd met 1-3 verloor van Duitsland. De winnaar van de eliteronde van de EK-kwalificatie plaatst zich voor het EK in Litouwen dat van 20 juli tot 1 augustus wordt gespeeld.
Die moet gewoon aan spelen toe komen dus lekker een jaartje Cambuur ofzo.quote:Op donderdag 6 juni 2013 12:09 schreef Elan het volgende:
Ananas reservespits bij Feyenoord!!!! Die jongen is extreem getalenteerd.
Gaan wij nu ook elk seizoen mensen overnemen van Twente ipv omgekeerd?quote:Jan Kluitenberg nieuwe fysieke trainer Feyenoord
Jan Kluitenberg wordt met ingang van het nieuwe seizoen fysieke trainer van de eerste selectie van Feyenoord. Kluitenberg komt over van FC Twente, waar hij de afgelopen twee seizoenen actief was. Eerder was hij onder meer werkzaam voor AZ, Sparta Rotterdam, Al Jazira in de Verenigde Arabische Emiraten, Benfica en Vitesse. Kluitenberg tekent bij Feyenoord een contract voor één jaar.
‘Feyenoord is een club met een groot aanzien in Nederland en ver daarbuiten’, vertelt Kluitenberg. ‘Als je bij zo’n club mag werken hoef je niet lang na te denken. Bovendien wordt het voor mij een hereniging met Ronald Koeman, met wie ik eerder heb samengewerkt bij Vitesse, Benfica en AZ. Van beide kanten is er veel vertrouwen in elkaar. Ik kijk er naar uit om bij Feyenoord aan de slag te gaan.’
Kluitenberg is bij Feyenoord de opvolger van Toine van de Goolberg, die tot aan het eind van dit seizoen fysieke trainer was in de staf van hoofdtrainer Ronald Koeman. Van de Goolberg was verdeeld over twee periodes in totaal negen jaar in dienst bij Feyenoord.
Geloof het. Hij gaat overigens niet met pensien. Feyenoord had andere ideeën over de invulling van zijn functie.quote:Op donderdag 6 juni 2013 18:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hmm, houden ze nog die methodiek van die betweter aan tegenwoordig?
quote:Feyenoord neemt afscheid van Van de Goolberg
Feyenoord neemt na afloop van het huidige seizoen afscheid van fysieke trainer Toine van de Goolberg. Het aflopende contract van de 63-jarige Van de Goolberg wordt in goed overleg niet verlengd, omdat de club zijn functie vanaf het komende seizoen op een andere wijze wil invullen. Van de Goolberg was over twee periodes in totaal negen jaar in dienst bij Feyenoord. Nadat hij tussen 2000 en 2005 onder meer de winst van de UEFA Cup meemaakte, keerde hij in 2009 terug bij Feyenoord.
Van de Goolberg werkt dit seizoen al in deeltijd bij Feyenoord. Hij hield zich onder meer bezig met het meten en registeren van de fysieke gesteldheid van de spelers van de eerste selectie. ‘Daarnaast heb ik me dit seizoen al veel bezig gehouden met mijn eigen onderwijsinstituut, daar ga ik me na mijn dienstverband bij Feyenoord helemaal op richten’, vertelt Van de Goolberg. ‘Vanuit dat instituut treed ik onder meer op als gastdocent aan de Erasmus Universiteit van Rotterdam en geef ik cursussen op Papendal.’
Van de Goolberg neemt met een goed gevoel afscheid van Feyenoord. ‘In allebei de periodes bij de club heb ik met veel plezier gewerkt. Ik hoop dat we dit seizoen op een zo mooi mogelijke manier kunnen afsluiten, dat zou een heel mooi afscheid zijn.’
Lekker belangrijk, het enige wat mij boeit is of het in het belang van Feyenoord is om mee te doen en dat lijkt me niet echt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
Moet je ook niet willen, wie heeft er nou in de JL zin in wedstrijden tegen Jong clubs. Alleen in het voordeel van de topclubs dir participeren, maar het verkracht de charme van zo'n competitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |