Net zeg je nog dat het nier eerlijk is om ze te vergelijken, omdat Strootman ouder is. Waarmee je dus indirect zegt dat Strootman fysiek verder is. Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
jij zegt dat hij naar 60 minuten uitgeput is en ook al overdrijf je, er zit vrij weinig waarheid in.
Maar als je wil dat ik je gelijk geef dan mag je dat hebben hoor.
Jij zegt dat Calsie voor Strootman onder doet. Als je dan alleen over fysiek praat heb je inderdaad gelijk. Gelukkig is voetbal niet alleen maar fysiek.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het nier eerlijk is om ze te vergelijken, omdat Strootman ouder is. Waarmee je dus indirect zegt dat Strootman fysiek verder is. Dat is precies wat ik bedoelde te zeggen.
Uh, nee. Dat maak jij ervan.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Net zeg je nog dat het nier eerlijk is om ze te vergelijken, omdat Strootman ouder is. Waarmee je dus indirect zegt dat Strootman fysiek verder is.
Van mij mag HMF hem stompenquote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Merkie het volgende:
Echt he, ook dat zelfingenomen toontje van GGMM en die gespeelde verontwaardiging als iemand een goed tegenargument heeft. Om te kotsen.
Inderdaad. Vorige keer ook al over Janmaat.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Merkie het volgende:
Echt he, ook dat zelfingenomen toontje van GGMM en die gespeelde verontwaardiging als iemand een goed tegenargument heeft. Om te kotsen.
Hij zegt het zelf inmiddels ook.quote:
Snap ik, dat was voor mij echter de reden waarom ik Strootman op dit moment verder vind.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:19 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij zegt dat Calsie voor Strootman onder doet. Als je dan alleen over fysiek praat heb je inderdaad gelijk. Gelukkig is voetbal niet alleen maar fysiek.
Je interpreteert dat zelf op die manier.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:32 schreef Merkie het volgende:
Oh, net zei je iets anders, maar oke prima.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:44 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat je een drogreden gebruikte.
Ik vind Strootman en Clasie beide voetballend sterk. Strootman heeft een wat ongelukkig seizoen gespeeld imo, vanwege het spel wat PSV speelde, maar in internationale wedstrijden vind ik hem vaak prima spelen eigenlijk.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik zou nooit een speler de voorkeur geven omdat hij fysiek sterker is (tenzij ze voetballend voor de rest qua kwaliteiten gelijk zijn) helemaal niet omdat nu je veldbezetting niet optimaal is in mijn ogen.
Mja, ok. Dat is waar. In eerste instantie ging ik in op een post die de 2 een op een met elkaar vergelijkt, als je naar het middenveld van dit elftal kijkt kan je er wel over discussiëren Al zou ik dan met beide spelen.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar Strootman is veel meer een half speler dan een verdedigende middenvelder imo. Clasie is veel beter in het spel verdelen.
Op dit moment zou ik Van Ginkel boven Strootman verkiezen puur door de vorm.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mja, ok. Dat is waar. In eerste instantie ging ik in op een post die de 2 een op een met elkaar vergelijkt, als je naar het middenveld van dit elftal kijkt kan je er wel over discussiëren Al zou ik dan met beide spelen.
Uh, oké.quote:Op zondag 9 juni 2013 17:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, net zei je iets anders, maar oke prima.
Bij Fer hebben we volgens mij wel een doorverkooppercentage, bij Wijnaldum alleen opleidingsvergoeding, ik vond bij de tegengoal BMI eigenlijk niet zo lekker dekken, in 1e instantie al niet, en bij die voorzet stonden hij en Blind allebei op 5 meter afstand.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Kenkerwijnaldum. Krijgen wij nog doekoes wanneer hij doorverkocht wordt? En hoe zat dat nou bij Fer?
De Vrij weer in de fout, en nog altijd geen Clasie. Dit is iig nog niet het EK van Feyenoord
Mooi toch, worden ze ook niet verkocht.quote:Op zondag 9 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Kenkerwijnaldum. Krijgen wij nog doekoes wanneer hij doorverkocht wordt? En hoe zat dat nou bij Fer?
De Vrij weer in de fout, en nog altijd geen Clasie. Dit is iig nog niet het EK van Feyenoord
Everton is weer terug. Ik dacht dat hij ons zeker meer dan een half miljoen op zou leveren aan doorverkooppercentage en aan opleidingsvergoeding?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Fer maakt in ieder geval ook reclame voor zichzelf, dus we kunnen weer wat centjes verwachten als hij definitief wordt verkocht
Worden ze toch niet. Laat ze maar mooi hun waarde hoog houden voor volgend jaar, want dan zullen ze waarschijnlijk wél vertrekken.quote:
6 ton begreep ik.. bij een transfersom van 10 miljoen. Ik ga ervan uit dat die nu minimaal 15 miljoen gaat wordenquote:Op zondag 9 juni 2013 20:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Everton is weer terug. Ik dacht dat hij ons zeker meer dan een half miljoen op zou leveren aan doorverkooppercentage en aan opleidingsvergoeding?
Wel mooi, dat die transfersoap flink heeft bijgedragen aan een vertyft seizoen voor twente en ze hem vervolgens moeten verkopen nu hij weer begint te draaien
Voor een 1 jarig contract?quote:Op zondag 9 juni 2013 20:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
6 ton begreep ik.. bij een transfersom van 10 miljoen. Ik ga ervan uit dat die nu minimaal 15 miljoen gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |