Ik snap de keuze van Feyenoord wel. De Jupiler league is van een zo laag niveau. Ik denk dat de competitie van Jong Feyenoord tactisch sterker is dan die van de Jupiler League. Het enige voordeel van die competitie is dat je fysiek wat meer weerstand krijgt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beloftenteam van Feyenoord kan dus ook lekker uit z'n neus gaan zitten vreten volgend jaar.
Daarbij kunnen psv, twente en ajax niet degraderen, dus het zal me benieuwen hoe Feyenoord ooit mag gaan aansluiten. Vind de hoge mate van uitwisselbaarheid van spelers tussen het eerste en jong ook idioot overigens, net als voetbal op de maandag.
Ik vind dat principe van niet kunnen promoveren/degraderen te debiel voor woorden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Beloftenteam van Feyenoord kan dus ook lekker uit z'n neus gaan zitten vreten volgend jaar.
Daarbij kunnen psv, twente en ajax niet degraderen, dus het zal me benieuwen hoe Feyenoord ooit mag gaan aansluiten. Vind de hoge mate van uitwisselbaarheid van spelers tussen het eerste en jong ook idioot overigens, net als voetbal op de maandag.
Tja. Eigenlijk zou de laagste van de drie gewoon moeten degraderen en de kampioen moeten promoveren, maar hoe ga je die gasten verkopen dat ze gewoon netjes 8e zijn geeindigd en toch moeten wieberenquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:12 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vind dat principe van niet kunnen promoveren/degraderen te debiel voor woorden.
Ik denk wel dat het goed zou zijn voor die gasten, zeker als je sterkste concurrenten allemaal pleiten zijn zodat je tegen jong schubbekutteveen mag ballen, maar blijkbaar is het nu nog niet erg te realiseren. Ben benieuwd hoe dat dan in de toekomst moet gaan lopen...quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik snap de keuze van Feyenoord wel. De Jupiler league is van een zo laag niveau. Ik denk dat de competitie van Jong Feyenoord tactisch sterker is dan die van de Jupiler League. Het enige voordeel van die competitie is dat je fysiek wat meer weerstand krijgt.
Het is ook financieel een probleem, je bent in de Juup verplicht om een bepaald percentage full-profs te hebben.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het goed zou zijn voor die gasten, zeker als je sterkste concurrenten allemaal pleiten zijn zodat je tegen jong schubbekutteveen mag ballen, maar blijkbaar is het nu nog niet erg te realiseren. Ben benieuwd hoe dat dan in de toekomst moet gaan lopen...
Die regels zijn toch juist versoepeld nu ?quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook financieel een probleem, je bent in de Juup verplicht om een bepaald percentage full-profs te hebben.
Oh, dat heb ik niet meegekregen dan. Dat zou één nadeel minder zijn.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die regels zijn toch juist versoepeld nu ?
De Jupiler League is echt van een bedroevend niveau. Daar moet je jezelf niet op verkijken. In de belofte competitie wordt alles nog voetballend opgelost. In de Jupiler League is het lange halen snel thuis.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:15 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het goed zou zijn voor die gasten, zeker als je sterkste concurrenten allemaal pleiten zijn zodat je tegen jong schubbekutteveen mag ballen, maar blijkbaar is het nu nog niet erg te realiseren. Ben benieuwd hoe dat dan in de toekomst moet gaan lopen...
Financieel en organisatorisch is het blijkbaar nog even niet te doen, maar de regels zijn als het goed is inderdaad net versoepeld. Zullen het in de toekomst wel zien, maar komend seizoen is in ieder geval 8 keer kak voor die gasten zo.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is ook financieel een probleem, je bent in de Juup verplicht om een bepaald percentage full-profs te hebben.
Dat is volgens mij alleen voor de amateurclubs zo, niet voor de beloftenelftallen. Maar Jong Feyenoord/Excelsior mag niet eens meedoen, omdat Excelsior in de JL zit. spuit11, eerst lezen, dan reageren Dan moet het beloftenelftal dus gescheiden worden. Verder is het sowieso niet erg handig (vind ik): spelers < 23 jaar en spelers die in een seizoen meer dan 15x in het hoofdelftal spelen mogen er niet meer voor uitkomen. Kan je dus nergens spelers meer wedstrijdritme laten opdoen of je reservespelers laten spelen. Wat dat betreft kan ik er, naast de kosten, niet rouwig om zijn dat Feyenoord besloten heeft niet mee te doen met de JLquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:19 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die regels zijn toch juist versoepeld nu ?
Voor zover er al een hond naar keek. Wel volledig nieuwe hooligan mogelijkheden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
Moet je ook niet willen, wie heeft er nou in de JL zin in wedstrijden tegen Jong clubs. Alleen in het voordeel van de topclubs dir participeren, maar het verkracht de charme van zo'n competitie.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Voor zover er al een hond naar keek. Wel volledig nieuwe hooligan mogelijkheden.
HNS kom er maar in (met warme bitterballen voor de bobos)quote:KNVB wil EK 2020 deels naar Nederland halen
De KNVB wil een speelstad leveren voor het EK 2020, dat in dertien verschillende landen wordt afgewerkt. De bond gaat daarover in conclaaf met de gemeenten Amsterdam en Rotterdam. Die twee steden komen in aanmerking om als gastheer te dienen. Ook met de stadiondirecties van de Arena en de Kuip wordt gesproken.
De KNVB heeft tot september de tijd om een van de steden officieel kandidaat te stellen. Daarnaast wil de bond een gooi doen naar de organisatie van het EK voor vrouwen in 2017.
Nederland was al kandidaat voor het EK voor vrouwen van deze zomer, maar de keuze viel op Zweden. Met de organisatie van de titelstrijd wil de KNVB het vrouwenvoetbal stimuleren.
Ik had al begrepen dat dat niet door zou gaan. Stadions die mee mogen doen zou de UEFA liever in hoofdsteden hebben liggen en stadions moeten voor 2016 ofzo af zijn. Waardoor HNS sowieso niet in aanmerking zou komen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 01:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
HNS kom er maar in (met warme bitterballen voor de bobos)
Dat geweldige succes wat het nu is.quote:Op woensdag 5 juni 2013 00:36 schreef Grifte het volgende:
maar het verkracht de charme van zo'n competitie.
EN STEEK DIE PIJL MAAR IN JE HIEL! EN STEEK DIE PIJL MAAR IN JE HIEL!quote:
Wel als je een normale competitie kreeg met topklassers ipv Jong-elftallen. Dan spelen alle ploegen weer ergens voor.quote:Op woensdag 5 juni 2013 08:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat geweldige succes wat het nu is.![]()
Daar valt niks aan te verkrachten
Die willen niet. En niet vanwege de jong elftallen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:18 schreef Grifte het volgende:
Wel als je een normale competitie kreeg met topklassers
Een gedeelte wilde zeker wel, maar de KNVB koos ervoor om de regels nog niet dusdanig te versoepelen dat een echte doorstroom mogelijk is. De Jong elftallen kwamen pas later in beeld dankzij FOX en het min of meer afschrijven van de topklassers terwijl er juist openingen werden gevonden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die willen niet. En niet vanwege de jong elftallen.
Ze wilde dus niet onder de gestelde voorwaarden. Al jaren niet.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:31 schreef Grifte het volgende:
[..]
Een gedeelte wilde zeker wel, maar de KNVB koos ervoor om de regels nog niet dusdanig te versoepelen dat een echte doorstroom mogelijk is. De Jong elftallen kwamen pas later in beeld dankzij FOX en het min of meer afschrijven van de topklassers terwijl er juist openingen werden gevonden.
Gast heb je het wel gevolgd? De voorwaarden werden juist soepel gemaakt door de KNVB, zie ook waarom Achilles nu instapt. Katwijk vond ze nog iets te hoog, maar de KNVB had door dat de normale prof-eisen een doorstroming nooit zouden toelaten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ze wilde dus niet onder de gestelde voorwaarden. Al jaren niet.
Als als als dat telt allemaal niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |