Of hij heeft last van kuipvrees natuurlijk..quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:32 schreef Cara het volgende:
Ik hoor overigens net op EL dat onze Harmeet 35 (!) caps heeft voor Jong Noorwegen? Goeiedag.
Zien die kennelijk iets wat ik niet zie. Hoop van harte dat hij een paar hele goede potten speelt. Ga er even voor zitten
Dat zeg ik...quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Singh gaat schitteren en snel verkocht worden door Geel
Voorzover ik weet was het middenveld het enige wat nog bepaald moest worden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:47 schreef PIETR het volgende:
Middenveld staat gewoon vast met Strootman Clasie en Maher.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:35 schreef Cara het volgende:
Hmm. W.C. Pot zegt in een interview dat hij gekozen heeft voor een mix tussen kracht en voetbal.
Denk dat je daaruit kan afleiden dat Clasie op de bank zit en van Ginkel gaat spelen.
Ja weet ik veel. dat zei Pot in een van die interviews op eredivsielive.nlquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij?
Ik denk toch eerder wat Pietertje zegt:
strontman, Basie en maheheher.
Okquote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. dat zei Pot in een van die interviews op eredivsielive.nl
zit nu op mn telefoon, dus kan even niet linken.
In de papieren VI van vandaag staat ook zo'n soort uitspraak van hem. Dat hij nog twijfelde over het middenveld omdat bepaalde spelers nog niet de juiste vorm hadden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:53 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. dat zei Pot in een van die interviews op eredivsielive.nl
zit nu op mn telefoon, dus kan even niet linken.
Ik dacht even dat ik iets aan mijn ogen had, toen ik hem zag scoren.. laat-ie een keer wat zien, is het voor Noorwegen..quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:25 schreef De_Pel het volgende:
Singh gaat schitteren en snel verkocht worden door Geel
Ik persoonlijk zou het ook niet zo erg vinden als Clasie niet veel gaat spelen. Clasie kwam dit seizoen al vaak vermoeid over in het veld; eventjes wat rust zal hem goed doen. Daarnaast ook minder kans op een blessure.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:59 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In de papieren VI van vandaag staat ook zo'n soort uitspraak van hem. Dat hij nog twijfelde over het middenveld omdat bepaalde spelers nog niet de juiste vorm hadden.
Video is weg.quote:
Wiet staat niet op de dopinglijst omdat het prestatieverhogend is, maar omdat het andere doping kan maskeren.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Als hij verslaafd was, had hij toen bij Feyenoord al grandioos gefaald voor een dopingtest; zelfs van wiet, wat niet prestatieverhogend is, krijg je gewoon gedonder en een schorsing.
Doe dan Fer ipv Clasie. Potquote:Op donderdag 6 juni 2013 07:28 schreef Grifte het volgende:
Volgens AD inderdaad Van Ginkel in de basis, en niet Clasie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |