Waar lees je dat dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand die iets meer weet over een vermeend "drugsprobleem" van Guidetti?
Schijnt dus dat hij helemaal niet zo geblesseerd is als ze zeggen, maar dat hij as we speak in een afkickkliniek zit omdat hij een "drugsprobleem" zou hebben. Iemand die hier meer over weet?
Dat gerucht gaat al een tijdje idd. Verder niets over gehoord. Zit nu iig niet in een afkickkliniek, waarschijnlijk inmiddels in Dubai gezien zijn tweets gisteren ;-).quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:55 schreef TheGreatHooD het volgende:
Iemand die iets meer weet over een vermeend "drugsprobleem" van Guidetti?
Schijnt dus dat hij helemaal niet zo geblesseerd is als ze zeggen, maar dat hij as we speak in een afkickkliniek zit omdat hij een "drugsprobleem" zou hebben. Iemand die hier meer over weet?
Dit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:57 schreef Irritatie100 het volgende:
Zeker wiet, vanwege het meeroken met z'n vriendin.
Wat de neuk zeg, voetbalzone is een bizar slechte bron. Maar als je denkt dat het niet slechter kan, worden de opmerkingen eronder ook nog serieus genomen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:02 schreef TheGreatHooD het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat het Voetbalzone is, maar het zette me toch aan het denken. Jullie hier altijd met het gekanker op zijn vriendin omdat ze teveel wiet zou roken, misschien zit er toch een kern van waarheid in?
Misschien kunnen we die dan nog voor een paar miljoen verkopen na het toernooi.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Er is geen enkel team wat meer jeugdspelers heeft afgevaardigd dan Feyenoord. Feyenoord heeft er 6, Barcelona 5. Dankzij Singh
.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-op-ek-onder-21.html
I know.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:20 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Wat de neuk zeg, voetbalzone is een bizar slechte bron. Maar als je denkt dat het niet slechter kan, worden de opmerkingen eronder ook nog serieus genomen.![]()
Als hij verslaafd was, had hij toen bij Feyenoord al grandioos gefaald voor een dopingtest; zelfs van wiet, wat niet prestatieverhogend is, krijg je gewoon gedonder en een schorsing.
En dan aan komen zetten met reacties van voetbalzone.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
I know.
Desondanks ben ik wel van mening dat die zogenaamde dopingtests jij opnoemt, helemaal niet zo strikt zijn. Je hoort de laatste tijd echt ontzettend vaak dat die dopingtests niet serieus zijn te nemen. Dus dat argument gooi ik al direct van tafel.
Mandy heeft toch ook heel wat coke kunnen snuiven voordat dat in de publiciteit kwam.quote:Op woensdag 5 juni 2013 16:56 schreef ace_eleven het volgende:
Nja, een willekeurig bericht dat iemand van binnen Feyenoord zegt te hebben opgevangen, kan toch? Dat die doofus op VZ post maakt het niet direct onwaar. Het is wat kngeloofwaardig publiek daar, maar hij vraagt toch alleen of hier iemand eenzelfde bericht heeft vernomen?
Ik geloof er ook niet zo in, dat soort geruchten gaan (zeker in Engeland) veels te snel de tabloids in, en dan hadden we t daar wel vandaan ipv VZ
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 05-06-2013 om 17:13:14Harmeet Singh begint bij Jong Noorwegen op de bank tegen Jong Israël. Oud Feyenoord speler Omar Elabdellaoui start wel in de basis. #U21EURO reageer retweet
Da's kloten.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Pffff krijg je telefoon, ja je vak zit vol ja kan nog wel op QQ. Begin Maart al betaald etc....
X, heel de groep zit daar. Zit te denken, gele zijde = gele zijde, kan zo 'overlopen' maar dat zal ook niet elke keer goed blijven gaan denk ikquote:
Je kan toch elke keer mensen het vak laten uitlopen met extra SCC, die aan jou geven en je komt het vak in? Is wat moeite, maar heb het zelf een aantal maanden zo gedaanquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:59 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
[..]
X, heel de groep zit daar. Zit te denken, gele zijde = gele zijde, kan zo 'overlopen' maar dat zal ook niet elke keer goed blijven gaan denk ik
Ja is ook zo maar toch is het jammer en vervelend elke keer te moeten wachten enzoquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je kan toch elke keer mensen het vak laten uitlopen met extra SCC, die aan jou geven en je komt het vak in? Is wat moeite, maar heb het zelf een aantal maanden zo gedaan
Eerste keer een SCC?quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:52 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Pffff krijg je telefoon, ja je vak zit vol ja kan nog wel op QQ. Begin Maart al betaald etc....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |