SPOILER: Gemeentes waar de stok nog heenmoet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De FOK!stok is een idee van harrie1![]()
Deze OP vind je hier!
[ Bericht 1% gewijzigd door Maringo op 04-06-2013 09:07:04 ]
Was ik, de officiele FOK!STOK recruiterquote:Op zondag 2 juni 2013 21:54 schreef Dingest het volgende:
Iemand heeft mij toen uit de Drenthe SC weggetrokken omdat het ding al een eeuw in Dalen lag, toen heb ik hem verplaatstDat is eind maart geweest denk ik? Hij is toen bij Rhenen gestolen, en nu dus weer.
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Adames het volgende:
toch wel apart, bij dat geocaching zijn de locaties ook bekend en daar heb ik nooit problemen.
Is nog bekender ook en zit niet vast met een slot.
FOK!Geocoaching?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.
wat maakt dat uit?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Omdat Geocaching niet een ding van Fok is met een naam waarin ook Fok is verwerkt.
Dit is een spel van 9 jaar oud, we houden wel de traditie in standquote:
Omdat degene die hm nu gejat hebben het gedaan hebben omdat in hun ogen dit het meest bekende fysieke item van Fok is.quote:
Sinds jij mee kijkt dan.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel jammer dit... tot nu toe heeft de stok niet langer dan een week stilgelegen, en dat lijkt nu toch echt te gebeuren
dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is een spel van 9 jaar oud, we houden wel de traditie in stand
Echt waar?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Bij Rhenen was het een zwarte_hand van iemand anders.
Hij is nooit teruggekomen, vast verongelukt onderwegquote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Echt waar?Sinds wanneer is die terug dan? Want daarom zijn we met ronde 7 met de nu gestolen stok begonnen
Sorry, ik haal ze inderdaad door elkaar. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:12 schreef Dingest het volgende:
[..]
Echt waar?Sinds wanneer is die terug dan? Want daarom zijn we met ronde 7 met de nu gestolen stok begonnen
Die in Rhenen is gewoon als trofee door iemand naar huis genomen en nu wordt die gekidnapt. Niet erg moeilijk, toch?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Dingest het volgende:
Ik ben nu wel een beetje in de war, maar laat dat jullie nergens van weerhouden
Dat scheelt weer voor mijn mentale gesteldheidquote:Op zondag 2 juni 2013 22:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Sorry, ik haal ze inderdaad door elkaar. Je hebt gelijk.
Kidnapping zonder teruggave is ook diefstalquote:Op zondag 2 juni 2013 22:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die in Rhenen is gewoon als trofee door iemand naar huis genomen en nu wordt die gekidnapt. Niet erg moeilijk, toch?
Niks mis met de waarheidquote:
Leuker voor de Hooligans, maar dan aan stadions ipv plaatsnaamborden.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:56 schreef Jimbo het volgende:
Of een fok-voetbal..om het in de trend te houden
Er zijn al 2 reserves.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:02 schreef Loll het volgende:
Wat voor slot moet er aan zitten anders fiks ik wel een nieuwe of reeds dat al iemand me bezig?
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsingquote:Op zondag 2 juni 2013 21:59 schreef Nattekat het volgende:
Wel jammer dit... tot nu toe heeft de stok niet langer dan een week stilgelegen, en dat lijkt nu toch echt te gebeuren
Dat klopt inderdaad, echter toen in ronde 6 de stalen kapot ging en gerepareerd diende te wordeb zijn we verder gegaan met een tijdelijke stok, welke ook nog ergens werd vervangen. Dus de nu gekaapte stok is eig. nummer 9quote:Op zondag 2 juni 2013 22:37 schreef Dingest het volgende:
Dit is/was de 7de denk ik? Volgens mij is elke ronde het begin van een nieuwe stok, als ik het goed begrijp.
Dat zat ik me ook te bedenken toen ik de TT bekeek met het openen van dit topic.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsing
En met aantal sloten zitten we nog hoger. Want de reservestok van ronde 6 heeft nog een vervangend slot gekregen omdat de sleutel foetsie was.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad, echter toen in ronde 6 de stalen kapot ging en gerepareerd diende te wordeb zijn we verder gegaan met een tijdelijke stok, welke ook nog ergens werd vervangen. Dus de nu gekaapte stok is eig. nummer 9
Hij is toch ooit al verbrand door Uierzz?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Wel vaker voorgekomen. Maar deel 136 was volgens mij wel het eerse deel zonder verplaatsing
Welnee, die moest weer op tijd in het internaat zijn, en zit nu weer in een afgesloten hok. Met luier en speen.quote:
quote:Beste Fok stokkers,
Ons doel is behaald en we wilden jullie niet verder lastig vallen met onze problemen.
Daarom is de stok weer geplaatst onder een plaatsnaambord. Bijgevoegd vinden jullie de foto.
Onze oprechte excuses voor de problemen die we veroorzaakt hebben.
Game on!
Gr VBL-Hooligans
Omgeving
Bord voorkant
Bord achterkant
Foto sleutelbord
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Ah ik weet wie daar in de regio woont, weet ik ook meteen wie het is.![]()
Bedankt K'tein
Nah, denk niet dat je er achter komt eerlijk gezegd. Er wonen zoveel VBL-ers in die regio en de persoon is niet zo gek geweest om 't in zijn woonplaats weg te leggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Bedankt K'tein
Regio REGIOquote:Op maandag 3 juni 2013 01:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nah, denk niet dat je er achter komt eerlijk gezegd. Er wonen zoveel VBL-ers in die regio en de persoon is niet zo gek geweest om 't in zijn woonplaats weg te leggen.
K'tein? Wat een kut afkorting.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:10 schreef yvonne het volgende:
Bedankt K'tein
Dat is tussen Kappie en mijquote:
Zo ben ik, ik help Y'ne graag.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bedankt voor de correctie Tippi-wan.
En voor mij is het kappiequote:
Het doel heiligt de middelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of 'voor rede vatbaar zijn' helemaal verenig baar is met 'iets van niet-betrokkenen afpakken en hun plezier verpesten om je wil af te kunnen dwingen', maar goed
Heb jij gezien hoe klein dat hele voorne putten is?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef kapiteintje het volgende:
He, maar Yvonne...je snapt toch wel dat de persoon die het daar gelegd heeft ook in een andere REGIO kan wonen. Regio Oudenhoorn bijvoorbeeld?
Stel je niet zo aan zielepiet. Het is een stukje hout en je bent het nog geen week kwijt geweest. De kans dat jij die stok op die willekeurige plek was gaan halen was sowieso al miniem geweest dus hoeveel feitelijke hinder heb je er nu van ondervonden?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Dingest het volgende:
Ik weet niet of 'voor rede vatbaar zijn' helemaal verenig baar is met 'iets van niet-betrokkenen afpakken en hun plezier verpesten om je wil af te kunnen dwingen', maar goed
Dit ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Welk doel is er nu eigenlijk bereikt?Ik heb het blijkbaar gemist.
Ik snap je punt vanaf 't begin al niet, maar goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij gezien hoe klein dat hele voorne putten is?
Ik fluister het morgen wel in je lieftallige oortjequote:Op maandag 3 juni 2013 01:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap je punt vanaf 't begin al niet, maar goed.
Dat zal HMF wel duidelijk maken op zijn volgende kloon.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:16 schreef Typisch het volgende:
Welk doel is er nu eigenlijk bereikt?Ik heb het blijkbaar gemist.
Wie zegt dat de juiste stok er ligt?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een allochtoon die pikken alles en geven het niet meer terug.
Stank voor dank is het enige wat je terugkrijgt van dat Stylo volk.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee, jij bent een allochtoon die pikken alles en geven het niet meer terug.
Liever niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik fluister het morgen wel in je lieftallige oortje
Met hun petjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stank voor dank is het enige wat je terugkrijgt van dat Stylo volk.
HMF heeft in principe niks van doen met die hele stok affaire.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zal HMF wel duidelijk maken op zijn volgende kloon.
Hoe komt hij aan die foto's dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HMF heeft in principe niks van doen met die hele stok affaire.
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vindenquote:
Dat is niet het punt. Dat een ander er geen last van heeft gehad, wil niet zeggen dat het een 'redelijke' actie was.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan zielepiet. Het is een stukje hout en je bent het nog geen week kwijt geweest. De kans dat jij die stok op die willekeurige plek was gaan halen was sowieso al miniem geweest dus hoeveel feitelijke hinder heb je er nu van ondervonden?
Tell me if i'm wrongquote:
Iemand die verrekt van de honger mag best een brood stelen ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vinden![]()
Als er 5 mensen plezier van hebben gehad is dat meer dan 1 iemand die de stok had opgehaald.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vinden
[..]
Dat is niet het punt. Dat een ander er geen last van heeft gehad, wil niet zeggen dat het een 'redelijke' actie was.
Als je niet oppast ga ik schelden hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
Da's een goeie. Ik ga morgen mijn lokale supermarkt beroven met dat argument, en dan kijken of ze het nog steeds niet zo erg vinden
[..]
Dat is niet het punt. Dat een ander er geen last van heeft gehad, wil niet zeggen dat het een 'redelijke' actie was.
Hij kijkt via de webcam bij iedereen naar binnen. De viespeuk.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe weet sinterklaas of kinderen lief of stout zijn?
of HMF heeft het gedaan (wat ik niet denk) of hij weet wel wie het gedaan heeft.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoe weet sinterklaas of kinderen lief of stout zijn?
Het feit dat je niet doorhebt dat al die ophef om een stukje hout ridicuul is zegt mij al genoeg over je objectiviteit t.a.v. het oordeel omtrent het redelijkheidsgehalte van de actie in kwestie.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Dingest het volgende:
[..]
[..]
Er staat toch ook bij hoe hij aan die foto's kwam? Gevraagd door diegene die de stok teruglegde.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Tell me if i'm wrong
Maar ik lees dat HMF liever geen kloon account wil aanmaken, maar het dus via jou doet. HMF had die foto's dus.
Ik weet het en HMF weet het ook, maar dat gaan we niet vertellen want het doet er niet toe.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
of HMF heeft het gedaan (wat ik niet denk) of hij weet wel wie het gedaan heeft.
kapi, het is altijd de schuld van de joden..hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het en HMF weet het ook, maar dat gaan we niet vertellen want het doet er niet toe.
Waarom kom de persoon zelf er niet voor uit?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet het en HMF weet het ook, maar dat gaan we niet vertellen want het doet er niet toe.
Het was ook een jood die het heeft gedaan. Meer zeg ik niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kapi, het is altijd de schuld van de joden..hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen.
Ik zeg er niks meer over. Misschien was ik het zelf wel, misschien was diegene wel gewoon van plan om hier met het spel mee te doen en heeft hij er een grapje m.b.t VBL van gemaakt. Het zal voor jullie altijd gissen blijven.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom kom de persoon zelf er niet voor uit?
Het was een mooie actie en ga je je dan verschuilen, kan je toch niks gebeuren.
Was het dus niet als je met jood Ajacied bedoeld.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het was ook een jood die het heeft gedaan. Meer zeg ik niet.
Neuh, ik weet ongeveer wel wie het is.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zeg er niks meer over. Misschien was ik het zelf wel, misschien was diegene wel gewoon van plan om hier met het spel mee te doen en heeft hij er een grapje m.b.t VBL van gemaakt. Het zal voor jullie altijd gissen blijven.
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesprokenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat je niet doorhebt dat al die ophef om een stukje hout ridicuul is zegt mij al genoeg over je objectiviteit t.a.v. het oordeel omtrent het redelijkheidsgehalte van de actie in kwestie.
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje.
Wel leuk dat ieder ander subforum het in discussies aflegt tegen mensen uit de VBL SC.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesproken![]()
Maar ik ben blij dat jullie wel het niveau van de gemiddelde voetbal-fans laag houden met 'als er gedaan wordt wat wij willen, zijn wij best redelijk'Die hoogstaande reputatie is gelukkig ongeschonden gebleven
nu de vraag, heeft het gewerkt?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesproken![]()
Maar ik ben blij dat jullie wel het niveau van de gemiddelde voetbal-fans laag houden met 'als er gedaan wordt wat wij willen, zijn wij best redelijk'Die hoogstaande reputatie is gelukkig ongeschonden gebleven
Jij weet van die hele actie niks af, dus wat loop je weer bijdehand te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Was het dus niet als je met jood Ajacied bedoeld.
Een stok het land door sjouwen is zinvol ja.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje.
Dat lijkt me zeer stug.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, ik weet ongeveer wel wie het is.
Maar dat is uiteraard een gok dus kan het ook fout hebben uiteraard.
Alsof iedereen in jullie Feyenoord groepje zijn bek kan houdenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij weet van die hele actie niks af, dus wat loop je weer bijdehand te doen.
Ga je nu bijdehand lopen doen? Want ik trek die stok morgen zo zelf vanachter dat bordje hoor?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Verdiep je eens, in de SC is voetbal verboden..quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
gast hij neemt zn gappie in bescherming, snap dat dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij weet van die hele actie niks af, dus wat loop je weer bijdehand te doen.
Ook dat weet je niet, maargoed ik ga niet meer op dit soort posts in. Er is ook geen enkele manier waarop je er zeker over kunt zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet wel in welk hoekje ik moet zoeken en dan vallen wel heel veel namen af
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast hij neemt zn gappie in bescherming, snap dat dan.
Nothing to see here move along. Die jongen kan er ook niet aan doen dat ie in het verkeerde lichaam geboren is.
HMFquote:Op maandag 3 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet, maargoed ik ga niet meer op dit soort posts in. Er is ook geen enkele manier waarop je er zeker over kunt zijn.
Je kan er nog wel veel meer afstrepen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
en wat ontstrepenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
Neuh, maar wel leukquote:Op maandag 3 juni 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een stok het land door sjouwen is zinvol ja.
Bedankt dat je mijn punt nog even benadruktquote:Op maandag 3 juni 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu bijdehand lopen doen? Want ik trek die stok morgen zo zelf vanachter dat bordje hoor?
je bent zelf een schoolquote:Op maandag 3 juni 2013 01:45 schreef MPC60 het volgende:
_____________!
Net een stel wijven
Op de middelbare school
Geen idee.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
Allemaal om een stokquote:
je bent zelf een stokquote:
Ik heb van de week een hele mooi beschrijving van dit hele gedoe gepost. Even sherlocken.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
Ik bedacht mij net tijdens het bakken van mijn goddelijke eitjes dat dit verhaal wel lachwekkend is als je het aan een buitenstaander verteld.
''Ja ik zit toch wel eens op dat internet forum? FOK!. Nou er was daar een FOKSTOK die mensen door het hele land brachten en dan moest een ander hem weer ergens ander neerleggen. Toen had een gozer (of vrouw?![]()
![]()
) die stok gejat en zei die persoon dat het namens onze slowchat was. Dus toen werden er eisen gesteld en die moesten worden ingewilligd om de stok ooit nog terug te zien.
Toen was er onderaan de post een lijstje te vinden met allemaal mensen die wel eens in de voetbal slowchat kwamen.
En toen de dag er na kwam er een boze admin die nu graag wil dat iedereen zegt of hij/zij wel er mee te maken heeft en anders dan zwaait er wat''
Als ik dat aan iemand binnen mijn omgeving vertel dan sturen ze mij naar een gesticht.![]()
maakt het uit?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet zeggen, dat weet ik
Maar ik ben wel warm
dat mag.quote:
Vertel mij even wat er in jouw ogen precies zo fout is dan? De stok ligt nu terug op een voorgeschreven plek.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Neuh, maar wel leukNet als voetbal (kijken) dat voor anderen is. Maar als ik getroffen wordt in mijn hobby, ga ik niet die van een ander verpesten om mijn gelijk te kunnen halen.
[..]
Bedankt dat je mijn punt nog even benadrukt
Ik heb dit verhaal dus gisteren aan mijn vrienden exact zo verteld. Het kwam niet helemaal over nee.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb van de week een hele mooi beschrijving van dit hele gedoe gepost. Even sherlocken.
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
Wat is datquote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.
Jij hebt een snor. Dat is altijd een van de eerste vragen die je stelt bij dit soort spelletjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Later lachen we erom boys en girls. Laten we er na deze opheldering een streep onderzetten.
Nogmaals mijn excuses, en hopelijk beleven jullie in de toekomst nog veel plezier aan het spel. Zonder mijn inmenging welteverstaan.
ik heb andere plannen met hem, ik geef je 11exlc verzenden ervoor,quote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.
Gooi dan tenminste eerst een stok door mijn ruit. Aan adressen doen ze hier niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.
Ik heb liever mijn stok bij me.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gooi dan tenminste eerst een stok door mijn ruit. Aan adressen doen ze hier niet.
Ik denk niet dat dat nog een vierde keer nodig is, of nut heeftquote:Op maandag 3 juni 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel mij even wat er in jouw ogen precies zo fout is dan? De stok ligt nu terug op een voorgeschreven plek.
Ik wil alleen even melden dat je argument zo simpel en slap is. ''Over een stom balspelletje''.. Zo kan iedereen wel bij elke sport iets simpels verzinnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Geef 'm dan maar een slinger richting Amsterdam en omstreken.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:55 schreef Puala het volgende:
Iemand al een pinpoint voor de locatie in papendrecht? Ik heb wel zin in een stukje rijden vanavond
Je mag hem ook zelf halen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Geef 'm dan maar een slinger richting Amsterdam en omstreken.
Papendrecht is voor mij niet geheel te doen ben ik bang.quote:
Is de stok weer terugquote:Op maandag 3 juni 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
Serieus ja? De stok is terug en nog word er om gejankt?
Dan wacht je maar, tot iemand hem noord brengt.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Papendrecht is voor mij niet geheel te doen ben ik bang.
Kan ik me zo even niet herinnerenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is toch ooit al verbrand door Uierzz?
Nee, harrie1 heeft de eerste stok gemaakt, het topic geopend en hem neergelegd in Hoorn, maar heeft hem sindsdien nooit meer verplaatst.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heeft degene die het begonnen is daarna ooit nog meegedaan?
Ik neem alle credits op me.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk in Papendrecht ligt (op de foto zie ik de stok niet echt duidelijk liggen).
Als hij er ligt, bedankt voor de goede oplossing (al weet ik niet welke username ik nu bij deze verplaatsing moet vermelden)
Ik ga straks voor je kijken als niemand me voor isquote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk in Papendrecht ligt (op de foto zie ik de stok niet echt duidelijk liggen).
Als hij er ligt, bedankt voor de goede oplossing (al weet ik niet welke username ik nu bij deze verplaatsing moet vermelden)
En dan neem je hem mee naar de zaanstreek?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga straks voor je kijken als niemand me voor is
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
En dan neem je hem mee naar de zaanstreek?
Oostzaan moet ie nog heenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ik
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik de komende week niet in de buurt
In Zuid-Holland moet ook nog genoeg, hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ik
Ja maar daar woon ik niet in de buurtquote:Op maandag 3 juni 2013 09:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
In Zuid-Holland moet ook nog genoeg, hoor.![]()
Maar daar rij je wel doorheen als je naar Papendrecht moet.quote:
Hij is van gelijke sterkte, of eigenlijk exact hetzelfde, als 'over een simpel stuk hout'quote:Op maandag 3 juni 2013 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen even melden dat je argument zo simpel en slap is. ''Over een stom balspelletje''.. Zo kan iedereen wel bij elke sport iets simpels verzinnen.
Wellicht had je het nog niet door, maar velen waren al doorgegaan. Het heeft geen nut het nu nog zo neer te zetten. Negeer wat je niet van toegevoegde waarde vind en ga zelf dor met het spel zou ik zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef picodealion het volgende:
Kunnen we gewoon weer door met het spelletje en die discussie met VBL afsluiten?
is de stok al weg ?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wellicht had je het nog niet door, maar velen waren al doorgegaan. Het heeft geen nut het nu nog zo neer te zetten. Negeer wat je niet van toegevoegde waarde vind en ga zelf dor met het spel zou ik zeggen
voor NU iets te ver wegquote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Pas rond avondeten, maar het staat je vrij hem te verplaatsen hor
Leuk geprobeerd, maar neequote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
voor NU iets te ver weg
emmen / papendrecht is iets te...
breng m maar hierheen vanaaf
zorg ik wel voor eten
Dit is wel een goede om de Stok je kant op te lokken.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
voor NU iets te ver weg
emmen / papendrecht is iets te...
breng m maar hierheen vanaaf
zorg ik wel voor eten
ja hequote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit is wel een goede om de Stok je kant op te lokken.
Stel je gewoon niet zo aan en ga wat nuttigs met je leven doen ipv je druk maken om een stukje hout.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij is van gelijke sterkte, of eigenlijk exact hetzelfde, als 'over een simpel stuk hout'![]()
En dat kan. Je kunt alles afserveren als iets stoms als het je niet boeit. Dat mag. Laat de lui die het wel iets boeit dan verder wel met rust.
Ga jij maar weer naar VBL om te ouwehoeren over je onnozele balspelletje.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je gewoon niet zo aan en ga wat nuttigs met je leven doen ipv je druk maken om een stukje hout.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef Fopje het volgende:
Laten we het nu in dit topic in ieder geval gezellig houden, elkaar niet uitdagen en gewoon lekker verder gaan met de FOK! stok
Even ter info: Hij ligt nog in ZH en ga er maar niet vanuit dat het Emmen gaat wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef Gehenna het volgende:
Oeh Emmen, daar ben ik dit weekend weer... (als ie er zo lang blijft liggen)
No worries, als iedereen in zijn vaste forum / topics blijft, gaat alles goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef t-i-m het volgende:
[..]![]()
enigste goeie opmerking die gemaakt kon worden
sorry maring, maar laten we gewoon verder gaan met ONS spelletje![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even ter info: Hij ligt nog in ZH en ga er maar niet vanuit dat het Emmen gaat worden
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
No worries, als iedereen in zijn vaste forum / topics blijft, gaat alles goed.
De dag is voorbij, haal hem op en houdt hem in ZHquote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niks mis met het platteland...quote:Op maandag 3 juni 2013 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hem maar niet naar het platteland brengt
Dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ik elke avond wel de tijd heb.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dag is voorbij, haal hem op en houdt hem in ZH
(negeer de idioten die denken leuk te zijn hier maar)
Anderhalf uur? Je woont toch in het zuiden van Den Haag?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ik elke avond wel de tijd heb.![]()
Puala zou de stok sowieso al rond etenstijd halen, dan ga ik niet anderhalf uur rijden om te laat te komen.
Spits rond Rotterdam eh.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderhalf uur? Je woont toch in het zuiden van Den Haag?
Hopelijk niet de stokquote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef t-i-m het volgende:
[..]
en las dat er een ongelukje gebeurt was op a15 dus....
helegaar niet leuk
Ha!quote:
Misschien loog ze over haar richtingquote:Op maandag 3 juni 2013 20:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ha!
Nee, dat was de andere kant op dan waar Puala naartoe moet en dat was om 16.00 al en twee vrachtwagens.
Dat was het plan van die hooligans, Paula lokken en ontvoeren en dan losgeld eisen van Danny voor één van zijn modjesquote:
Breng die gekken nou niet op ideeën.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het plan van die hooligans, Paula lokken en ontvoeren en dan losgeld eisen van Danny voor één van zijn modjes
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het plan van die hooligans, Paula lokken en ontvoeren en dan losgeld eisen van Danny voor één van zijn modjes
Al vond ik speculeren over een mogelijk ongeval ook wel enigszins luguber van jullie kant.quote:
Mijn excuses. Ook ik heb de afgelopen dagen een band weten op te bouwen met de stok in kwestie.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR, ik stuur je onze plannetjes per dm en nog geen half uur later ligt het allemaal op straat.
ik mag nieteens meedoenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef picodealion het volgende:
Uiteindelijk houden we er gewoon een paar nieuwe spelers aan over. Niet slecht.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Arn0 het volgende:
Moest er deze avond een aflevering geweest zijn, ik denk dat het zo was verlopen:
Wilfred: Ik heb hier een mailtje van ene J. Vermeer uit de Betuwe die aan Johan vraagt of hij zich ook zo gestoord heeft aan het verdwijnen van de FOK!-stok.
Johan: Nee, daar heb ik me helemaal niet aan gestoord. Waar ik wel gek van werd is oppurtune mensen zoals deze meneer die voorheen nog nooit van de FOK!-stok gehoord hadden maar nu plots moord en brand schreeuwen dat hij weg is. Nou, een stok die verdwijnt, het is wat, poe poe. Als je in de jaren ’70 had voorgesteld het land rond te rijden om een stok te verstoppen en zoeken, nou dan was je professionele hulp aangeraden.
Hans: Hahahaha profe..
René: Ja maar Johan, jij bent het toch wel met mij eens dat als je het land rondrijdt om een stok te zoeken, dat er dan ergens iets mis is gegaan in je leven?
Wilfred: Ahh René, dat valt toch wel mee?
Hans: Ja, ik vind he..
René: Nee maar ouwe reus, stel je eens voor. Zo een man die aan dat FOK!-stok spelletje meedoet, die is daar ooit voor het eerst mee begonnen. Hij stond helemaal klaar, rugzak gepakt, boterhammetjes erin, prima. En dan vraagt zijn vrouw “wat ga je doen?” en dat hij dan zegt: “een stok van een internetforum zoeken en ergens anders verstoppen”. Nou Johan, dan vraag je toch onmiddelijk een scheiding aan?
Johan: Nou, ik denk dat ze bij mij thuis zouden staan springen als ik een hele dag een stok zit te zoeken.
Hans: Haha ja jou..
René: Nee maar Hansie Hansie, nou komt het. Dus oké, die vrouw heeft er tenslotte vrede mee gemaakt, je kan niet boos blijven hé. En ja, als een man zich al bezighoudt met dat soort spelletjes, dan hebben ze waarschijnlijk niet veel te doen in hun leven. Maakt niet uit, ik ook niet, allemaal prima. Maar dan wilt zo een vrouw af en toe toch wel iets anders te doen hebben hé. Dus op een dag stelt ze voor naar de parenclub te gaan. Nou oké, vooruit dan. Staan ze bij de parenclub wat te praten met andere koppels, waarop er eentje tegen die man zegt “wat zijn jouw hobby’s?” en waarop die man zegt: “Ik speel het FOK!-stok-spelletje. Een stok zoeken in het hele land”. Nou Johan, ik kan je één ding vertellen, die man zijn stok is de hele avond niet aangeraakt geweest hahahahahaha.
Hans: Hahahahah ja wa
Wilfred: Over naar de kantineheld van vandaag.
Hans: IK HEB NOG NIETS MOGEN ZEGGEN! PAARDENLUL HEB JE WEER MOETEN STOFZUIGEN VAN LILY
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De FOK!stok heeft ook de uitzending van VI (Voetbal International) gehaald.
[..]
En de OP zelf is ook bijgewerkt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, ik heb de wiki's weer bijgewerkt, evenals de OP wiki. En? HMF heeft een vermelding
http://wiki.fok.nl/index.(...)nde_ronde_is_geweest
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FOK!stok
Je kan al aan de plaatsen beginnen in de regio.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Leuk... er is nog maar één gemeente op fietsafstand
Toch duidelijk zichtbaar waar iedereen woont
Als je nou opschiet met die lijstquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:33 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan al aan de plaatsen beginnen in de regio.
Link?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:35 schreef Maringo het volgende:
[..]
De lijst van Zuid-Holland is er al, hoor.
https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1quote:
3 plaatsen op fietsafstand erbijquote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)3VoRmpiN0hGa1E#gid=1
Onderaan zijn tabbladen van de verschillende provincies.
Of je moet wat verder willen fietsen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 plaatsen op fietsafstand erbij
Er is hier niet zo veel gok ik....
Als dat de span is, dan moet je toch wat beter tellen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind Alphen a/d Rijn toch echt de max. voor een retourtje
Valt wel meequote:Op dinsdag 4 juni 2013 11:21 schreef Nattekat het volgende:
Leuk... er is nog maar één gemeente op fietsafstand
Toch duidelijk zichtbaar waar iedereen woont
Ik zou wel mee kunnen ontwikkelenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:22 schreef Maringo het volgende:
Ik ben al best ver met het deel van de website die dit soort statistieken kan berekenen, maar ik heb het zo ontiegelijk druk met school dat ik er de komende vier weken niet eens aan toe ga komen.
Alleen de plaatsnamen per gemeente. de verplaatsingen staan apart in de database.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Owja, Maringo, wat moest er nu wel en wat niet in die plaatsnamenlijstjes?
Bijwerken verplaatsingen en opnemen waar hij is geweest?
Plaatsnamen erin zetten en indelen naar gemeente?
Ik ben vanmorgen ziek naar huis gegaan met een heftige migraine aanval. Ga zo aan kano vragen of hij wilt rijden. Durf zelf niet achter het stuur.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:23 schreef Nattekat het volgende:
Begin steeds meer te denken dat Puala is ontvoerd![]()
Zeker niet doen ook. Vrouwlief heeft er ook last van en elke vorm van licht en geluid is ondragelijk. Meds innemen en slapen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ziek naar huis gegaan met een heftige migraine aanval. Ga zo aan kano vragen of hij wilt rijden. Durf zelf niet achter het stuur.
Ik heb er al een paar uur slaap op zitten, maar de aanval is ongekend heftig. Maar eventjes een half uurtje naast hem in de auto moet lukken. Ik twijfel nog welke gemeentequote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:39 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zeker niet doen ook. Vrouwlief heeft er ook last van en elke vorm van licht en geluid is ondragelijk. Meds innemen en slapen.
Maakt mij weinig uit, ik kan voorlopig toch niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar uur slaap op zitten, maar de aanval is ongekend heftig. Maar eventjes een half uurtje naast hem in de auto moet lukken. Ik twijfel nog welke gemeente
beterschapquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen ziek naar huis gegaan met een heftige migraine aanval. Ga zo aan kano vragen of hij wilt rijden. Durf zelf niet achter het stuur.
hmmmquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:23 schreef Puala het volgende:
Hij word straks geplaatst, maar geen nieuwe gemeente. Kano wilt niet met mij in de autoDus we leggen hem bij het dichtstbijzijnde bord hier en dan kan het spel in elk geval verder
Zo moeilijk is verkeersborden afzoeken toch niet?quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Thijz het volgende:
Waar ligt de sleutel nu? Of zie ik iets over het hoofd?
Goed punt.quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Thijz het volgende:
De laatste foto, die paal ligt hij inquote:Op woensdag 5 juni 2013 09:44 schreef Thijz het volgende:
Ah, in de ANWB paal?quote:
In die paal waar de straadnaambordjes aan hangen jaquote:Op woensdag 5 juni 2013 10:18 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ah, in de ANWB paal?Dan kom ik daar morgen langs.
Nooooes!quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:24 schreef picodealion het volgende:
Ik haal 'm vanavond op als alles meezit.
Nee joh, richting het strandquote:Op woensdag 5 juni 2013 14:04 schreef t-i-m het volgende:
[..]
ach, met een beetje mazzel ligt hij daar dan nog redelijk in de buurt![]()
Meer richting Emmen dan het strand, maar dat is alsnog relatief. Ik weet al waar ik 'm ga leggen, alleen even zien of ik daar voor het donker ben (mijn camera is daar niet zo goed mee). Anders wordt het morgenochtend.quote:
Zelfdequote:Op woensdag 5 juni 2013 14:57 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Meer naar het noorden is altijd goed, komt ie dichter bij mij in de buurt
De zomer moet nog beginnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:17 schreef Maringo het volgende:
Ik gok dat het provincie Gelderland of Utrecht wordt, gezien wat hij zichzelf had opgelegd een maand geleden. Het is vandaag zonnig en lekker weer, dus je hebt nog een week voordat de zomer voorbij is, Pico.
Doe anders eerst de ene en daarna pas de andere. Dan moet je de eerste wel af kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef picodealion het volgende:
Doel ga ik al niet meer halen, maar dat zal me niet tegenhouden het toch te proberen.
hup hupquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef picodealion het volgende:
Wie kom m halen?
[ afbeelding ]
Mooi man, ik sta nog geen minuut langs de weg en een andere motorrijder stopt om te zien wat er aan de hand is.
Nisk foto's, waar ligt die?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef picodealion het volgende:
Stok heeft alweer afscheid van me genomen hoor. Foto's volgen.
Nou, zeg op ouwe; wat hoort er nou achter die [censuur]?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef picodealion het volgende:
. Kom ik altijd langs als ik een rondje Posbank doe, leek me een mooi plekje.
De mensen van de Hunting Lodge en de vele wandelaars en fietsers die een rondje Posbank doen, inclusief uiteraard de boswachters. Niks spannends dus, maar dat zou de locatie wel heel gemakkelijk maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nou, zeg op ouwe; wat hoort er nou achter die [censuur]?
Dan zijn we met z'n 3en...quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef Broertie het volgende:
Het spelletje is verworden tot een plaatsnamen-afstreep-lijst, terwijl dat niet de opzet was, de volgende keer dat ik hem in handen krijg, leg ik hem in een gemeente neer waar hij (misschien al méér dan eens) al geweest is!Deventer of zo....
Inderdaad, leg hem dan in Losser.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zijn we met z'n 3en...
Deventer heeft ie al genoeg in gelegen![]()
Maar dan pakken de Duitsers hem, zijn we onze vriend de stok weer een halve week kwijt.quote:
Of IK pak hem op als ik een weekendje daar ga feestenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan pakken de Duitsers hem, zijn we onze vriend de stok weer een halve week kwijt.
Gelukkig zijn de oostelingen snel en ligt die tegen die tijd weer in het westenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Of IK pak hem op als ik een weekendje daar ga feesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |