Anderhalf uur? Je woont toch in het zuiden van Den Haag?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ik elke avond wel de tijd heb.![]()
Puala zou de stok sowieso al rond etenstijd halen, dan ga ik niet anderhalf uur rijden om te laat te komen.
Spits rond Rotterdam eh.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Anderhalf uur? Je woont toch in het zuiden van Den Haag?
Hopelijk niet de stokquote:Op maandag 3 juni 2013 20:03 schreef t-i-m het volgende:
[..]
en las dat er een ongelukje gebeurt was op a15 dus....
helegaar niet leuk
Ha!quote:
Misschien loog ze over haar richtingquote:Op maandag 3 juni 2013 20:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ha!
Nee, dat was de andere kant op dan waar Puala naartoe moet en dat was om 16.00 al en twee vrachtwagens.
Dat was het plan van die hooligans, Paula lokken en ontvoeren en dan losgeld eisen van Danny voor één van zijn modjesquote:
Breng die gekken nou niet op ideeën.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het plan van die hooligans, Paula lokken en ontvoeren en dan losgeld eisen van Danny voor één van zijn modjes
quote:Op maandag 3 juni 2013 22:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was het plan van die hooligans, Paula lokken en ontvoeren en dan losgeld eisen van Danny voor één van zijn modjes
Al vond ik speculeren over een mogelijk ongeval ook wel enigszins luguber van jullie kant.quote:
Mijn excuses. Ook ik heb de afgelopen dagen een band weten op te bouwen met de stok in kwestie.quote:Op maandag 3 juni 2013 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
LR, ik stuur je onze plannetjes per dm en nog geen half uur later ligt het allemaal op straat.
ik mag nieteens meedoenquote:Op maandag 3 juni 2013 23:19 schreef picodealion het volgende:
Uiteindelijk houden we er gewoon een paar nieuwe spelers aan over. Niet slecht.
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:21 schreef Arn0 het volgende:
Moest er deze avond een aflevering geweest zijn, ik denk dat het zo was verlopen:
Wilfred: Ik heb hier een mailtje van ene J. Vermeer uit de Betuwe die aan Johan vraagt of hij zich ook zo gestoord heeft aan het verdwijnen van de FOK!-stok.
Johan: Nee, daar heb ik me helemaal niet aan gestoord. Waar ik wel gek van werd is oppurtune mensen zoals deze meneer die voorheen nog nooit van de FOK!-stok gehoord hadden maar nu plots moord en brand schreeuwen dat hij weg is. Nou, een stok die verdwijnt, het is wat, poe poe. Als je in de jaren ’70 had voorgesteld het land rond te rijden om een stok te verstoppen en zoeken, nou dan was je professionele hulp aangeraden.
Hans: Hahahaha profe..
René: Ja maar Johan, jij bent het toch wel met mij eens dat als je het land rondrijdt om een stok te zoeken, dat er dan ergens iets mis is gegaan in je leven?
Wilfred: Ahh René, dat valt toch wel mee?
Hans: Ja, ik vind he..
René: Nee maar ouwe reus, stel je eens voor. Zo een man die aan dat FOK!-stok spelletje meedoet, die is daar ooit voor het eerst mee begonnen. Hij stond helemaal klaar, rugzak gepakt, boterhammetjes erin, prima. En dan vraagt zijn vrouw “wat ga je doen?” en dat hij dan zegt: “een stok van een internetforum zoeken en ergens anders verstoppen”. Nou Johan, dan vraag je toch onmiddelijk een scheiding aan?
Johan: Nou, ik denk dat ze bij mij thuis zouden staan springen als ik een hele dag een stok zit te zoeken.
Hans: Haha ja jou..
René: Nee maar Hansie Hansie, nou komt het. Dus oké, die vrouw heeft er tenslotte vrede mee gemaakt, je kan niet boos blijven hé. En ja, als een man zich al bezighoudt met dat soort spelletjes, dan hebben ze waarschijnlijk niet veel te doen in hun leven. Maakt niet uit, ik ook niet, allemaal prima. Maar dan wilt zo een vrouw af en toe toch wel iets anders te doen hebben hé. Dus op een dag stelt ze voor naar de parenclub te gaan. Nou oké, vooruit dan. Staan ze bij de parenclub wat te praten met andere koppels, waarop er eentje tegen die man zegt “wat zijn jouw hobby’s?” en waarop die man zegt: “Ik speel het FOK!-stok-spelletje. Een stok zoeken in het hele land”. Nou Johan, ik kan je één ding vertellen, die man zijn stok is de hele avond niet aangeraakt geweest hahahahahaha.
Hans: Hahahahah ja wa
Wilfred: Over naar de kantineheld van vandaag.
Hans: IK HEB NOG NIETS MOGEN ZEGGEN! PAARDENLUL HEB JE WEER MOETEN STOFZUIGEN VAN LILY
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
De FOK!stok heeft ook de uitzending van VI (Voetbal International) gehaald.
[..]
En de OP zelf is ook bijgewerkt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Anyway, ik heb de wiki's weer bijgewerkt, evenals de OP wiki. En? HMF heeft een vermelding
http://wiki.fok.nl/index.(...)nde_ronde_is_geweest
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FOK!stok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |