Dat lijkt me zeer stug.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Neuh, ik weet ongeveer wel wie het is.
Maar dat is uiteraard een gok dus kan het ook fout hebben uiteraard.
Alsof iedereen in jullie Feyenoord groepje zijn bek kan houdenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij weet van die hele actie niks af, dus wat loop je weer bijdehand te doen.
Ga je nu bijdehand lopen doen? Want ik trek die stok morgen zo zelf vanachter dat bordje hoor?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesproken![]()
Maar ik ben blij dat jullie wel het niveau van de gemiddelde voetbal-fans laag houden met 'als er gedaan wordt wat wij willen, zijn wij best redelijk'Die hoogstaande reputatie is gelukkig ongeschonden gebleven
Verdiep je eens, in de SC is voetbal verboden..quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesproken![]()
Maar ik ben blij dat jullie wel het niveau van de gemiddelde voetbal-fans laag houden met 'als er gedaan wordt wat wij willen, zijn wij best redelijk'Die hoogstaande reputatie is gelukkig ongeschonden gebleven
gast hij neemt zn gappie in bescherming, snap dat dan.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij weet van die hele actie niks af, dus wat loop je weer bijdehand te doen.
Ook dat weet je niet, maargoed ik ga niet meer op dit soort posts in. Er is ook geen enkele manier waarop je er zeker over kunt zijn.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:37 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet wel in welk hoekje ik moet zoeken en dan vallen wel heel veel namen af
quote:Op maandag 3 juni 2013 01:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
gast hij neemt zn gappie in bescherming, snap dat dan.
Nothing to see here move along. Die jongen kan er ook niet aan doen dat ie in het verkeerde lichaam geboren is.
HMFquote:Op maandag 3 juni 2013 01:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet, maargoed ik ga niet meer op dit soort posts in. Er is ook geen enkele manier waarop je er zeker over kunt zijn.
Je kan er nog wel veel meer afstrepen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
en wat ontstrepenquote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
Neuh, maar wel leukquote:Op maandag 3 juni 2013 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een stok het land door sjouwen is zinvol ja.
Bedankt dat je mijn punt nog even benadruktquote:Op maandag 3 juni 2013 01:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu bijdehand lopen doen? Want ik trek die stok morgen zo zelf vanachter dat bordje hoor?
je bent zelf een schoolquote:Op maandag 3 juni 2013 01:45 schreef MPC60 het volgende:
_____________!
Net een stel wijven
Op de middelbare school
Geen idee.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
Allemaal om een stokquote:
je bent zelf een stokquote:
Ik heb van de week een hele mooi beschrijving van dit hele gedoe gepost. Even sherlocken.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
Ik bedacht mij net tijdens het bakken van mijn goddelijke eitjes dat dit verhaal wel lachwekkend is als je het aan een buitenstaander verteld.
''Ja ik zit toch wel eens op dat internet forum? FOK!. Nou er was daar een FOKSTOK die mensen door het hele land brachten en dan moest een ander hem weer ergens ander neerleggen. Toen had een gozer (of vrouw?![]()
![]()
) die stok gejat en zei die persoon dat het namens onze slowchat was. Dus toen werden er eisen gesteld en die moesten worden ingewilligd om de stok ooit nog terug te zien.
Toen was er onderaan de post een lijstje te vinden met allemaal mensen die wel eens in de voetbal slowchat kwamen.
En toen de dag er na kwam er een boze admin die nu graag wil dat iedereen zegt of hij/zij wel er mee te maken heeft en anders dan zwaait er wat''
Als ik dat aan iemand binnen mijn omgeving vertel dan sturen ze mij naar een gesticht.![]()
maakt het uit?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet zeggen, dat weet ik
Maar ik ben wel warm
dat mag.quote:
Vertel mij even wat er in jouw ogen precies zo fout is dan? De stok ligt nu terug op een voorgeschreven plek.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Neuh, maar wel leukNet als voetbal (kijken) dat voor anderen is. Maar als ik getroffen wordt in mijn hobby, ga ik niet die van een ander verpesten om mijn gelijk te kunnen halen.
[..]
Bedankt dat je mijn punt nog even benadrukt
Ik heb dit verhaal dus gisteren aan mijn vrienden exact zo verteld. Het kwam niet helemaal over nee.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb van de week een hele mooi beschrijving van dit hele gedoe gepost. Even sherlocken.
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
Wat is datquote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.
Jij hebt een snor. Dat is altijd een van de eerste vragen die je stelt bij dit soort spelletjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Later lachen we erom boys en girls. Laten we er na deze opheldering een streep onderzetten.
Nogmaals mijn excuses, en hopelijk beleven jullie in de toekomst nog veel plezier aan het spel. Zonder mijn inmenging welteverstaan.
ik heb andere plannen met hem, ik geef je 11exlc verzenden ervoor,quote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.
Gooi dan tenminste eerst een stok door mijn ruit. Aan adressen doen ze hier niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.
Ik heb liever mijn stok bij me.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gooi dan tenminste eerst een stok door mijn ruit. Aan adressen doen ze hier niet.
Ik denk niet dat dat nog een vierde keer nodig is, of nut heeftquote:Op maandag 3 juni 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel mij even wat er in jouw ogen precies zo fout is dan? De stok ligt nu terug op een voorgeschreven plek.
Ik wil alleen even melden dat je argument zo simpel en slap is. ''Over een stom balspelletje''.. Zo kan iedereen wel bij elke sport iets simpels verzinnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Geef 'm dan maar een slinger richting Amsterdam en omstreken.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:55 schreef Puala het volgende:
Iemand al een pinpoint voor de locatie in papendrecht? Ik heb wel zin in een stukje rijden vanavond
Je mag hem ook zelf halen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Geef 'm dan maar een slinger richting Amsterdam en omstreken.
Papendrecht is voor mij niet geheel te doen ben ik bang.quote:
Is de stok weer terugquote:Op maandag 3 juni 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
Serieus ja? De stok is terug en nog word er om gejankt?
Dan wacht je maar, tot iemand hem noord brengt.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Papendrecht is voor mij niet geheel te doen ben ik bang.
Kan ik me zo even niet herinnerenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is toch ooit al verbrand door Uierzz?
Nee, harrie1 heeft de eerste stok gemaakt, het topic geopend en hem neergelegd in Hoorn, maar heeft hem sindsdien nooit meer verplaatst.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heeft degene die het begonnen is daarna ooit nog meegedaan?
Ik neem alle credits op me.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk in Papendrecht ligt (op de foto zie ik de stok niet echt duidelijk liggen).
Als hij er ligt, bedankt voor de goede oplossing (al weet ik niet welke username ik nu bij deze verplaatsing moet vermelden)
Ik ga straks voor je kijken als niemand me voor isquote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk in Papendrecht ligt (op de foto zie ik de stok niet echt duidelijk liggen).
Als hij er ligt, bedankt voor de goede oplossing (al weet ik niet welke username ik nu bij deze verplaatsing moet vermelden)
En dan neem je hem mee naar de zaanstreek?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga straks voor je kijken als niemand me voor is
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
En dan neem je hem mee naar de zaanstreek?
Oostzaan moet ie nog heenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ik
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik de komende week niet in de buurt
In Zuid-Holland moet ook nog genoeg, hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ik
Ja maar daar woon ik niet in de buurtquote:Op maandag 3 juni 2013 09:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
In Zuid-Holland moet ook nog genoeg, hoor.![]()
Maar daar rij je wel doorheen als je naar Papendrecht moet.quote:
Hij is van gelijke sterkte, of eigenlijk exact hetzelfde, als 'over een simpel stuk hout'quote:Op maandag 3 juni 2013 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen even melden dat je argument zo simpel en slap is. ''Over een stom balspelletje''.. Zo kan iedereen wel bij elke sport iets simpels verzinnen.
Wellicht had je het nog niet door, maar velen waren al doorgegaan. Het heeft geen nut het nu nog zo neer te zetten. Negeer wat je niet van toegevoegde waarde vind en ga zelf dor met het spel zou ik zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef picodealion het volgende:
Kunnen we gewoon weer door met het spelletje en die discussie met VBL afsluiten?
is de stok al weg ?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wellicht had je het nog niet door, maar velen waren al doorgegaan. Het heeft geen nut het nu nog zo neer te zetten. Negeer wat je niet van toegevoegde waarde vind en ga zelf dor met het spel zou ik zeggen
voor NU iets te ver wegquote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Pas rond avondeten, maar het staat je vrij hem te verplaatsen hor
Leuk geprobeerd, maar neequote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
voor NU iets te ver weg
emmen / papendrecht is iets te...
breng m maar hierheen vanaaf
zorg ik wel voor eten
Dit is wel een goede om de Stok je kant op te lokken.quote:Op maandag 3 juni 2013 15:35 schreef t-i-m het volgende:
[..]
voor NU iets te ver weg
emmen / papendrecht is iets te...
breng m maar hierheen vanaaf
zorg ik wel voor eten
ja hequote:Op maandag 3 juni 2013 15:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dit is wel een goede om de Stok je kant op te lokken.
Stel je gewoon niet zo aan en ga wat nuttigs met je leven doen ipv je druk maken om een stukje hout.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:35 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hij is van gelijke sterkte, of eigenlijk exact hetzelfde, als 'over een simpel stuk hout'![]()
En dat kan. Je kunt alles afserveren als iets stoms als het je niet boeit. Dat mag. Laat de lui die het wel iets boeit dan verder wel met rust.
Ga jij maar weer naar VBL om te ouwehoeren over je onnozele balspelletje.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stel je gewoon niet zo aan en ga wat nuttigs met je leven doen ipv je druk maken om een stukje hout.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:12 schreef Fopje het volgende:
Laten we het nu in dit topic in ieder geval gezellig houden, elkaar niet uitdagen en gewoon lekker verder gaan met de FOK! stok
Even ter info: Hij ligt nog in ZH en ga er maar niet vanuit dat het Emmen gaat wordenquote:Op maandag 3 juni 2013 16:15 schreef Gehenna het volgende:
Oeh Emmen, daar ben ik dit weekend weer... (als ie er zo lang blijft liggen)
No worries, als iedereen in zijn vaste forum / topics blijft, gaat alles goed.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:17 schreef t-i-m het volgende:
[..]![]()
enigste goeie opmerking die gemaakt kon worden
sorry maring, maar laten we gewoon verder gaan met ONS spelletje![]()
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even ter info: Hij ligt nog in ZH en ga er maar niet vanuit dat het Emmen gaat worden
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
No worries, als iedereen in zijn vaste forum / topics blijft, gaat alles goed.
De dag is voorbij, haal hem op en houdt hem in ZHquote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niks mis met het platteland...quote:Op maandag 3 juni 2013 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je hem maar niet naar het platteland brengt
Dit bedoel ik dus.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Oh, jij denkt dat ik elke avond wel de tijd heb.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De dag is voorbij, haal hem op en houdt hem in ZH
(negeer de idioten die denken leuk te zijn hier maar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |