Nee, harrie1 heeft de eerste stok gemaakt, het topic geopend en hem neergelegd in Hoorn, maar heeft hem sindsdien nooit meer verplaatst.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Heeft degene die het begonnen is daarna ooit nog meegedaan?
Ik neem alle credits op me.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk in Papendrecht ligt (op de foto zie ik de stok niet echt duidelijk liggen).
Als hij er ligt, bedankt voor de goede oplossing (al weet ik niet welke username ik nu bij deze verplaatsing moet vermelden)
Ik ga straks voor je kijken als niemand me voor isquote:Op maandag 3 juni 2013 09:08 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ben benieuwd of hij daadwerkelijk in Papendrecht ligt (op de foto zie ik de stok niet echt duidelijk liggen).
Als hij er ligt, bedankt voor de goede oplossing (al weet ik niet welke username ik nu bij deze verplaatsing moet vermelden)
En dan neem je hem mee naar de zaanstreek?quote:Op maandag 3 juni 2013 09:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ga straks voor je kijken als niemand me voor is
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ikquote:Op maandag 3 juni 2013 09:45 schreef Bart het volgende:
[..]
En dan neem je hem mee naar de zaanstreek?
Oostzaan moet ie nog heenquote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ik
quote:Op maandag 3 juni 2013 09:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom ik de komende week niet in de buurt
In Zuid-Holland moet ook nog genoeg, hoor.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Nee, want daar kom ik voorlopig niet. Nee ga een gemeente opzoeken waar hij nog niet is geweest in Gelderland/Utrecht denk ik
Ja maar daar woon ik niet in de buurtquote:Op maandag 3 juni 2013 09:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
In Zuid-Holland moet ook nog genoeg, hoor.![]()
Maar daar rij je wel doorheen als je naar Papendrecht moet.quote:
Hij is van gelijke sterkte, of eigenlijk exact hetzelfde, als 'over een simpel stuk hout'quote:Op maandag 3 juni 2013 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik wil alleen even melden dat je argument zo simpel en slap is. ''Over een stom balspelletje''.. Zo kan iedereen wel bij elke sport iets simpels verzinnen.
Wellicht had je het nog niet door, maar velen waren al doorgegaan. Het heeft geen nut het nu nog zo neer te zetten. Negeer wat je niet van toegevoegde waarde vind en ga zelf dor met het spel zou ik zeggenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:54 schreef picodealion het volgende:
Kunnen we gewoon weer door met het spelletje en die discussie met VBL afsluiten?
is de stok al weg ?quote:Op maandag 3 juni 2013 15:04 schreef Puala het volgende:
[..]
Wellicht had je het nog niet door, maar velen waren al doorgegaan. Het heeft geen nut het nu nog zo neer te zetten. Negeer wat je niet van toegevoegde waarde vind en ga zelf dor met het spel zou ik zeggen
voor NU iets te ver wegquote:Op maandag 3 juni 2013 15:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Pas rond avondeten, maar het staat je vrij hem te verplaatsen hor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |