Vertel mij even wat er in jouw ogen precies zo fout is dan? De stok ligt nu terug op een voorgeschreven plek.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef Dingest het volgende:
[..]
Neuh, maar wel leukNet als voetbal (kijken) dat voor anderen is. Maar als ik getroffen wordt in mijn hobby, ga ik niet die van een ander verpesten om mijn gelijk te kunnen halen.
[..]
Bedankt dat je mijn punt nog even benadrukt
Ik heb dit verhaal dus gisteren aan mijn vrienden exact zo verteld. Het kwam niet helemaal over nee.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb van de week een hele mooi beschrijving van dit hele gedoe gepost. Even sherlocken.
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
HMF
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
AFCNiels
Zoekteenleven
VANDERMAR
Ben ik warm?
Wat is datquote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.
Jij hebt een snor. Dat is altijd een van de eerste vragen die je stelt bij dit soort spelletjes.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vervelend dat ik niet door de eerste ronde heen ben gekomen.
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Later lachen we erom boys en girls. Laten we er na deze opheldering een streep onderzetten.
Nogmaals mijn excuses, en hopelijk beleven jullie in de toekomst nog veel plezier aan het spel. Zonder mijn inmenging welteverstaan.
ik heb andere plannen met hem, ik geef je 11exlc verzenden ervoor,quote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.
Gooi dan tenminste eerst een stok door mijn ruit. Aan adressen doen ze hier niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mochten jullie LR alsnog persoonlijk willen aanvallen, ik heb z'n adres en ik verkoop het voor 25 euro per persoon.
Ik heb liever mijn stok bij me.quote:Op maandag 3 juni 2013 02:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gooi dan tenminste eerst een stok door mijn ruit. Aan adressen doen ze hier niet.
Ik denk niet dat dat nog een vierde keer nodig is, of nut heeftquote:Op maandag 3 juni 2013 01:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertel mij even wat er in jouw ogen precies zo fout is dan? De stok ligt nu terug op een voorgeschreven plek.
Ik wil alleen even melden dat je argument zo simpel en slap is. ''Over een stom balspelletje''.. Zo kan iedereen wel bij elke sport iets simpels verzinnen.quote:Op maandag 3 juni 2013 01:33 schreef Dingest het volgende:
[..]
Sorry? Het is gedaan in naam om wat geneuzel over beleid in een discussieforum over een stom balspelletje. Dat is echt niet meer of minder belangrijk dan een stuk hout. Over gebrek aan objectiviteit gesproken![]()
Geef 'm dan maar een slinger richting Amsterdam en omstreken.quote:Op maandag 3 juni 2013 07:55 schreef Puala het volgende:
Iemand al een pinpoint voor de locatie in papendrecht? Ik heb wel zin in een stukje rijden vanavond
Je mag hem ook zelf halen.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:09 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Geef 'm dan maar een slinger richting Amsterdam en omstreken.
Papendrecht is voor mij niet geheel te doen ben ik bang.quote:
Is de stok weer terugquote:Op maandag 3 juni 2013 01:29 schreef Jimbo het volgende:
Serieus ja? De stok is terug en nog word er om gejankt?
Dan wacht je maar, tot iemand hem noord brengt.quote:Op maandag 3 juni 2013 08:47 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Papendrecht is voor mij niet geheel te doen ben ik bang.
Kan ik me zo even niet herinnerenquote:Op maandag 3 juni 2013 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is toch ooit al verbrand door Uierzz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |