hij bedoelde dat het 1 persoon kan zijn ipv een groepquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je hmf bedoelt: die ligt met een hartkwaal in het z'huis.
Welkom op fokquote:
scored GTST ook al 25 jaar meequote:
Hoezo, een actie mag toch gesteund worden, zonder er verder iets voor te doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, nu smeer je anderen een ban aan, tof van je
Ik blijf erbij dat ik het best vermakelijk vind op een brakke zaterdagquote:
Niet op FOK.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Is het geen (grond)recht dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen?
quote:
Gelukkig ben ik streetwise.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op FOK! gelden de wetten van de straat internetz.
Ik lag te slapen vannacht. Weet van niks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef RensAjacied het volgende:
En serieus volgens mij kent niemand die "stok".
Hoezo word je genaaid, je hebt toch al gezegd dat je er niets mee te maken hebt, dat lijkt me voldoendequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk hoor, dat we zo worden genaaid terwijl ik er geen flikker mee te maken heb.
Dit. Iemand zet alle users in de SC op een lijst. Iedereen die niet online is om te zeggen dat hij niets gedaan heeft met een fucking stokje, verdient een banquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Dit blijft eigenlijk wel het meest hilarische.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan ook wel een lijstje maken met namen van FOK! die een aanslag op België steunen, krijg ik dan ook iedereen op mijn dak? Waarom het serieus nemen?
En serieus volgens mij kent niemand die "stok".
Ik van 20.00 tot 05.00 en weer van 07.00 tot netquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik lag te slapen vannacht. Weet van niks.
Dat staat er niet, lees gewoon even alles terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, man. Dat wil ze je doen laten geloven.
Dus als ik het goed heb gaat Yvonne nu die hele lijst een ban aansmeren. Dat lost wat op, ja.
haal mij dr eens vanaf johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat staat er niet, lees gewoon even alles terug.
Iedereen kan toch voor zichzelf uitmaken of hij/zij op die lijst hoort ja/nee
En serieus, denk je nu écht dat niet de aandacht van de anderen getrokken heeft?
Komtie: Hoor je hier op of niet
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
De doorgstreepte namen zijn of gebanned of hebben met het hele zootje niks te maken.
Streep mij ook maar door. Heb ik al gepost.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En serieus, denk je nu écht dat niet de aandacht van de anderen getrokken heeft?
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
De doorgstreepte namen zijn of gebanned of hebben met het hele zootje niks te maken.
Je krijgt toch de kans: Yvonne vraagt concreet of je terecht op die lijst staat. Ja of nee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Niet sinds je vrienden een lijst hebben gepublkiceerd waar jouw naam op voorkomt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Verdraai m'n woorden niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit. Iemand zet alle users in de SC op een lijst. Iedereen die niet online is om te zeggen dat hij niets gedaan heeft met een fucking stokje, verdient een ban
Ik blijf erbij dat dit een rare gedachtegang is, maar oké. Net als alle moslim aanspreken op 9/11.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet sinds je vrienden een lijst hebben gepublkiceerd waar jouw naam op voorkomt.
Uurtje is voorbij, ik ga andere zaken doen.
Maar als je nu niet online komt omdat je andere verplichtingen hebt krijg je wel een ban?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je krijgt toch de kans: Yvonne vraagt concreet of je terecht op die lijst staat. Ja of nee?
Ik sta wel op 2, maar heb er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
jij bent nieuw in deze SC en naait iedereen met een logjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik sta er niet op. Dus lijkt me voldoende.
Jij bent nieuw.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik sta er niet op. Dus lijkt me voldoende.
Volgens mij dan nog steeds hoor. Maar dat zou ik aan onze rijdende rechter in wording Kapi moeten vragen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet sinds je vrienden een lijst hebben gepublkiceerd waar jouw naam op voorkomt.
Uurtje is voorbij, ik ga andere zaken doen.
Oh sorry, hoe is het anders? Ga je iedereen die na een bepaalt tijdstip niet gereageerd heeft bannen oid?quote:
Waar precies staat dat? IK heb dat iig niet gezegd, verdraai m'n woorden niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als je nu niet online komt omdat je andere verplichtingen hebt krijg je wel een ban?![]()
Gezellig hier
Check mijn dm eens aub.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar precies staat dat? IK heb dat iig niet gezegd, verdraai m'n woorden niet.
Kijk maar vanaf de tweede gast.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja moet nog Derksen bij Knevel terugkijken.
Dat ik nieuw ben, klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent nieuw in deze SC en naait iedereen met een logje![]()
dat is anders
Nee, je zegt dat je door het alleen al steunen van het idee erachter een ban gaat krijgen. Dat kloptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar precies staat dat? IK heb dat iig niet gezegd, verdraai m'n woorden niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat ik nieuw ben, klopt.
Maar hoezo naai ik mensen? Dat logje heb jij online gezet.
oh ja die heb ik aangemaakt als quote van de opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je pastebin of hoe het ook heet denk ik.
En Johannes_Vermeer ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik durf trouwens ook wel garant te staan voor JR-Style-93.
Dit dus, die jongen doet al helemaal niets kwaad. Een van de netste users v/h gezelschap./quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik durf trouwens ook wel garant te staan voor JR-Style-93.
JR voor MODquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, die jongen doet al helemaal niets kwaad. Een van de netste users v/h gezelschap./
[/quote]quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef yvonne het volgende:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Staat er ook al niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat je door het alleen al steunen van het idee erachter een ban gaat krijgen. Dat klopt
NEE TYP, JE WORD GEEN MOD!quote:
quote:
Dat is de tactiek. Ze willen ons van binnenuit kapot maken! Iedereen beschuldigd elkaar van alles, dat is hele doel van dat pauper lijstje die hier gepost wordt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Welke idioot denkt nu weer dat ik een IRC-log aan netsplitter heb doorgestuurd?![]()
Om even duidelijk te zijn, ik heb niks met irc-logjes te maken.
Nee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo.
Heb je al gezien van het dartsen?
Werken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef RensAjacied het volgende:
Oorlog tegen VBL is begonnen, waar is Stevenmac26 als je hem nodig hebt? Hij was een echte bemiddelaar.
WErd gister blijkbaar op de irc gezegd dat ik de log van diezelfde irc doorgestuurd zou hebben. Triest geval.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de tactiek. Ze willen ons van binnenuit kapot maken! Iedereen beschuldigd elkaar van alles, dat is hele doel van dat pauper lijstje die hier gepost wordt.![]()
Flikker toch op, joh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Hier staan wat eitjes te koken. Ik kijk er al naar uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef Typisch het volgende:
Oke, nu ga ik écht een uitsmijtertje in elkaar zetten.
einde bericht
Van Gerwen is 6-1 door, van Barneveld heeft een 5-1 achterstand nog goed weten te maken en fatso Klaasen is ook door.quote:
Ik heb het liever over pedo Klaasenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen is 6-1 door, van Barneveld heeft een 5-1 achterstand nog goed weten te maken en fatso Klaasen is ook door.
Klaasen is 100 kilo dikker dan 7 jaar geleden toen hij lakeside wonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het liever over pedo Klaasen
Blijft een darter hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is 100 kilo dikker dan 7 jaar geleden toen hij lakeside won
Dus is dartsen geen sport. Van sporten geraak je niet 100 kilo dikker als je bezig bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is 100 kilo dikker dan 7 jaar geleden toen hij lakeside won
Moderatie binnen VBL vind ik niet selectief.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Flikker toch op, joh.
Komt hier met allerlei poeha binnenwandelen, begint een relaas over dat heel de SC een kankerbende is om vervolgens de acties van een eenling, die waarschijnlijk niks met de SC te maken heeft, als aanleiding te zien om een hele lijst mensen te veroordelen tot verbanning of weet ik veel wat je van plan mag zijn.
Pak degene aan die de ellende veroorzaken, maar ga niet met de beschuldigende vinger wijzen naar een heel topic waar mensen het gewoon gezellig met elkaar hebben.
Daarnaast is het gewoon een feit dat de moderatie vrij selectief is als het aankomt op users binnen VBL. De hele vertrutting van dit forum is om te janken.
Binnen VBL niet. Buiten VBL jegens users van hier wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moderatie binnen VBL vind ik niet selectief.
Over heel FOK gezien bedoel ik dan. Excuus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neem aan van niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
Lol wat, was niets naakt
Ik heb bewust het naakte er weg gehaald, hoewel dat er niet eens op stond
Als ik hierdoor een ban krijg dan is het hek van de dam.
Dat is het al, schat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
Als ik hierdoor een ban krijg dan is het hek van de dam.
In FUT kreeg ik voor minder een ban.quote:
twitter:MarcvdLinden twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:25:46Geweldig zoals #rieu reageert. Derksen terug in de hoek. reageer retweet
Gevalletjes eigen ruiten ingooien daar dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
In FUT kreeg ik voor minder een ban.
Daar naaide iedereen elkaar altijd. Vieze bende daar.
Ik kan wel stellen dat ik daar nooit iemand een ban heb aangesmeerd, laagste van het laagste.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gevalletjes eigen ruiten ingooien daar dus.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:25:46Geweldig zoals #rieu reageert. Derksen terug in de hoek. reageer retweet
![]()
![]()
. Hoe Rieu reageerde was juist lachwekkend. Laffe ja-knikkers
.
Eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan wel stellen dat ik daar nooit iemand een ban heb aangesmeerd, laagste van het laagste.
Ik denk niet dat we die nog gaan terug zien inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
De conclusie die we vast kunnen trekken is dat die stok nooit meer terug komt
zoals ze zelf zeggen, zolang de eisen niet voldaan worden komt ie niet terugquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:41 schreef Tarado het volgende:
De conclusie die we vast kunnen trekken is dat die stok nooit meer terug komt
*gebeurtquote:
MarcvdLinden is vies dik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
. Hoe Rieu reageerde was juist lachwekkend. Laffe ja-knikkers
.
Ben blij dat je het met de rest van z'n post wel eens bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:43 schreef Typisch het volgende:
Ik bedacht mij net tijdens het bakken van mijn goddelijke eitjes dat dit verhaal wel lachwekkend is als je het aan een buitenstaander verteld.
''Ja ik zit toch wel eens op dat internet forum? FOK!. Nou er was daar een FOKSTOK die mensen door het hele land brachten en dan moest een ander hem weer ergens ander neerleggen. Toen had een gozer (of vrouw?![]()
![]()
) die stok gejat en zei die persoon dat het namens onze slowchat was. Dus toen werden er eisen gesteld en die moesten worden ingewilligd om de stok ooit nog terug te zien.
Toen was er onderaan de post een lijstje te vinden met allemaal mensen die wel eens in de voetbal slowchat kwamen.
En toen de dag er na kwam er een boze admin die nu graag wil dat iedereen zegt of hij/zij wel er mee te maken heeft en anders dan zwaait er wat''
Als ik dat aan iemand binnen mijn omgeving vertel dan sturen ze mij naar een gesticht.![]()
die is daar wel goed jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:44 schreef Happel het volgende:
[..]
Mijn favoriete smiley daar. Naast 14.gif
Ik begrijp via teruglezen dat er een stok was gestolen? Ik heb hier niks mee te maken, dus snap ik ook niet wat mijn naam op die lijst doet. Ben tussen gisteren een uur of zes à zeven 's avonds en vanochtend twaalf uur niet eens online geweest (aangezien ik op een verjaardag was).quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
die dingen liggen toch met een sleutel in een verkeerdbord? (dat gebreep ik uit de posts daar)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:52 schreef Littlerabbit het volgende:
Dat slot is nog best lastig om door te zagen.
Blijkbaar. Maar lijkt mij persoonlijk juist dé oplossing.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:52 schreef Happel het volgende:
Misschien willen ze de dialoog niet aangaan?
Calm before the storm?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
De hooligans staan klaar, de ME komt zo opdraven.
Mooi verschijnsel
Je weet wie er altijd weg lopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:52 schreef Happel het volgende:
Misschien willen ze de dialoog niet aangaan?
Stok verstopt in een duikerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
Is er eigenlijk al een Amber alert voor die stok uitgegaan.
Dat is wel wat mij een beetje tegenstaat, je wordt hier als VBL user behandeld als een hooliganquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
De hooligans staan klaar, de ME komt zo opdraven.
Mooi verschijnsel
staat in de op.....ohnee wachtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik een lijstje van de mensen van de VBL SC die nu een ban uitzitten?
Dat is niet anders in de normale wereld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel wat mij een beetje tegenstaat, je wordt hier als VBL user behandeld als een hooligan
Komt wel goed overeen met het landelijke supporters beleid bij voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel wat mij een beetje tegenstaat, je wordt hier als VBL user behandeld als een hooligan
hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja jij mag de touwtyfus, jij wilde dat ik een ban kreeg puur persoonlijk
ALS JE VAN VBL KOMT, DAN POST JE IN DE KANJER SCquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf in de straten van Rotterdam natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi ik sta nog op het lijstje van potentiele verdachten. Mijn internet penis groeit, en groeit. Blijkbaar heb ik toch de status van een echte raddraaier
Dat klopt ja en daar bevalt het me ook nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is niet anders in de normale wereld.
nee dat klopt, dan ben je allang weggerend met die neus van jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lach maar, ik sta niet aan jouw zijde als de ME een charge houdt.
Je weet. Gister sprak de security mij nog aan in de bibliotheek. Ik had er uiteraard schijt aan, je weet hoe ik rol.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf in de straten van Rotterdam natuurlijk.
Behalve Stijn en ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:59 schreef RensAjacied het volgende:
Het leuke is dat hier allemaal volwassen mannen posten (behalve mij en Stijn). Toch geweldig hoe dit dan gaat
Ik ben er al vanaf gecopy pastequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi ik sta nog op het lijstje van potentiele verdachten. Mijn internet penis groeit, en groeit. Blijkbaar heb ik toch de status van een echte raddraaier
Ik mocht je nog welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee dat klopt, dan ben je allang weggerend met die neus van je
VBL TILL I DIE!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
I'm VBL till I die
I'm VBL till I die
I know I am, I'm sure I am
I'm VBL till I die
Je moet fok niet zo serieus nemen schatquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik mocht je nog welSinds die opmerking hoop ik dat..
Jij kan niet eens rennenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee dat klopt, dan ben je allang weggerend met die neus van je
weg met de scquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Happel het volgende:
Hevige discussies nu achter in FC, i'm sure of it.
Jij bent nu officieel een randcrimineelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
ik vind hem heerlijkquote:
Jij weet hoe het daar werktquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Happel het volgende:
Hevige discussies nu achter in FC, i'm sure of it.
En dat zeg je tegens ons waar niemand wat van die tyfus stok af weetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Kijk, de regels zijn duidelijk en het is inderdaad zo dat we binnen VBL veel hebben gedoogd. Dat is nu door bepaalde excessen niet meer zo. Vandaar het sticky topic.
Daardoor is er nu minder (oogluikend) toegestaan, maar is er wel meer duidelijkheid.
Je kan altijd met ons discussie, maar dit met die stok is chantage en verwacht daar zeker geen resultaat van.
Stiekem lach je eromquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
Kijk, de regels zijn duidelijk en het is inderdaad zo dat we binnen VBL veel hebben gedoogd. Dat is nu door bepaalde excessen niet meer zo. Vandaar het sticky topic.
Daardoor is er nu minder (oogluikend) toegestaan, maar is er wel meer duidelijkheid.
Je kan altijd met ons discussie, maar dit met die stok is chantage en verwacht daar zeker geen resultaat van.
in Lesbeau SC zijn jullie altijd welkomquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef RensAjacied het volgende:
VBL SC sluiten.
En dan hé, waar moeten wij dan heen?
Ze gaan mij mod maken. Ze hebben iemand nodig welke met de harde hand durft op te treden.quote:
IRC chat?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze gaan mij mod maken. Ze hebben iemand nodig welke met de harde hand durft op te treden.
Mijn doelstelling is om jullie allemaal binnen de week een ban te geven, dit is dus inclusief door middel van screenshots van de IRC chat.
When you postquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
I'm VBL till I die
I'm VBL till I die
I know I am, I'm sure I am
I'm VBL till I die
bitch please, ik stuur je een lok haar op en ik heb een vrijbrief om alles te doenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze gaan mij mod maken. Ze hebben iemand nodig welke met de harde hand durft op te treden.
Mijn doelstelling is om jullie allemaal binnen de week een ban te geven, dit is dus inclusief door middel van screenshots van de IRC chat.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
And don`t be afraid, of the ban
`Coz at the end of the storm
Is a golden SC
And the sweet silver users
Of the VBL
Post on, through the wind
Post on, through the rain
Though your dreams be tossed
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
And you`ll never post alone
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
[..]
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
Is a golden SC
Of the VBL
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
Ron, je verhaal is duidelijk man. Maak je niet zo druk. Daarbij moet jij van iedereen het beste weten dat die stok geen groepswerk is. Sterker nog, stond jouw naam er ook niet gewoon onder?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
[..]
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
Is a golden SC
Of the VBL
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
Zover ben ik nog niet met teruglezen, was dat een beetje grappig?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ok, maar dat had je dus niet hardop moeten zeggenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
bitch please, ik stuur je een lok haar op en ik heb een vrijbrief om alles te doen
Vooral veelte serieus om niks, en mijn hilarische grapjes werden ook niet opgepikt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet met teruglezen, was dat een beetje grappig?
Waar moet ik het dan zeggen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat zeg je tegens ons waar niemand wat van die tyfus stok af weet
Niemand is bullshit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dat zeg je tegens ons waar niemand wat van die tyfus stok af weet
Ik vind dat dit de nieuwe OP moet worden Ron:quote:
Ik ga ervan uit dat er ook wel aangifte bij de politie is gedaan van ontvoering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:02 schreef DonRaja het volgende:
quote:
Zoals ik al zei, gewoon niet. Je verhaal is duidelijk, en dit soort posts gaan echt niks veranderen. Geniet van je zaterdag en post over wat leuks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron, je verhaal is duidelijk man. Maak je niet zo druk. Daarbij moet jij van iedereen het beste weten dat die stok geen groepswerk is. Sterker nog, stond jouw naam er ook niet gewoon onder?
moet ik weer een VPN aanjengelen omdat de kut internet hier IRC blokkeerdquote:
Maar ik wil niet uit de OP weg.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind dat dit de nieuwe OP moet worden Ron:
When you post
Through a storm
Hold your head, up high
Is a golden SC
Of the VBL
And blown
Post on, post on
With hope, in your heart
You`ll never post alone
Alone
Post on, Post on
With hope in your hearts
You`ll never post, alone
Stond ik erbij? Fuck, ff snel Yvonne dm-enquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ron, je verhaal is duidelijk man. Maak je niet zo druk. Daarbij moet jij van iedereen het beste weten dat die stok geen groepswerk is. Sterker nog, stond jouw naam er ook niet gewoon onder?
Jij stond er niet tussen hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stond ik erbij? Fuck, ff snel Yvonne dm-en
Dit is een grap toch?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Stond ik erbij? Fuck, ff snel Yvonne dm-en
[/quote]quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef yvonne het volgende:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
zijn de mensen uit de opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vraagje he?
Wie zegt dat het iemand van die lijst is?
Ik bedoel elke willekeurige zolderkamerautist kan zo'n lijst samenstellen
Het is iemand van deze SC.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vraagje he?
De mensen die niet nadenken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
Even een vraagje he?
Ik maakte een grap ja, Yvonne is serieus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een grap toch?Alsof Yvonne die lijst werkelijk serieus neemt. Dit is gewoon risico vermijdend management 'We zijn er echt mee bezig hoor'
Dan wens ik haar veel succes in haar naïviteit. Ik kom ook wel meevoetballen. Ik heb nog een extra paaltje om de doelen mee vast te stellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte een grap ja, Yvonne is serieus.
Maar: straks lekker voetballen
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij was het.
Jij gaat nooit naar verjaardagen.![]()
Nee, geen yvonne of een adminquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Yvonne?
Ja als Yvonne zegt dat het Sinterklaas is, geloven jullie dat dan ook
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik maakte een grap ja, Yvonne is serieus.
Maar: straks lekker voetballen
Ok 16.30 Tilburg (naast het UWVquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes in haar naïviteit. Ik kom ook wel meevoetballen. Ik heb nog een extra paaltje om de doelen mee vast te stellen.
Ik ga je nsberen, vuile rat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, doe er mee wat je wilt.
Ijzerzaag in zijn schooltas om het slot door te zagen uiteraardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op z'n fiets ergens een stokje voor steken
Maak je niet zo druk johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat iemand van buitenaf ons naait
Nee hier op FOK! werkt het andersom, jij moet bewijzen dat je het niet was. Zie die lijst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs dan maar dan dat ik het gedaan heb.
Ik maak me niet druk, maar het is gewoon belachelijk dat heel de lijst verdacht isquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ijzerzaag in zijn schooltas om het slot door te zagen uiteraard
[..]
Maak je niet zo druk joh
Bewijsmateriaal is allang naar Yvje gestuurd.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bewijs dan maar dan dat ik het gedaan heb.
Guantanomo toestanden hier.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hier op FOK! werkt het andersom, jij moet bewijzen dat je het niet was. Zie die lijst.
Ja dat welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Jimbo het volgende:
zoals ik al zei. als het iemand van buitenaf is heeft ie echt een bazenstreek geflikt
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar het is gewoon belachelijk dat heel de lijst verdacht is
Ik vind het jammer dat al het blauw (behalve donquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel
Want ik moest wel lachen om die actie
Overigens weet ik dit als nieuwe moderator.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.
Grappig is het zeker, zinloos ook wel maar dat maakt het niet minder grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel
Want ik moest wel lachen om die actie
Ik zou het laten rustenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hier op FOK! werkt het andersom, jij moet bewijzen dat je het niet was. Zie die lijst.
Dit vind ik zo'n stok tussen de deur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.
Zo goed genoeg?
Fuck, deze was ik inderdaad vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n stok tussen de deur.
bewijs ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.
Zo goed genoeg?
Schurk. Dit lijkt mij een permban waard.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo goed genoeg?
Gast jij was het gewoon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo goed genoeg?
Ik verdenk de Studio Voetbal hooligans. Geen een SV hooligan in de verdachten lijst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk serieus dat het 020-ers zijn geweest die ons van feyenoord erbij proberen te naaien, kijk die lijst..heel feyenoord staat bovenaan gek
Nee ik had het anders aan gepakt denk ik.quote:
Ik sta op 2quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk serieus dat het 020-ers zijn geweest die ons van feyenoord erbij proberen te naaien, kijk die lijst..heel feyenoord staat bovenaan gek
ook slim, jezelf niet in de lijst zetten om verdenking te verkomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verdenk de Studio Voetbal hooligans. Geen een SV hooligan in de verdachten lijst.
Nee man, het was Stoch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
of het meest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta op 2
Betekend dat, dat diegene mij na Caland het liefste vind
Oke.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Breng die stuk terug joh, tis leuk geweest.
Ja heel fawaka.quote:
Jij was het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Via de DM heb ik van Sjaak gehoord dat hij weet wie het heeft gedaan. Maar hij wil het niet zeggen omdat er admins meelezen.
Trio met Caland, nou dat wordt een dolle boelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of het meest aantrekkelijk
misschien een idee voor een triojij caland en de grote onbekende
(hoop dan voor caland dat het een wijf is
)
wat hebben jullie mods met het mishandelen van dieren ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef DonRaja het volgende:
Als je een hond wil slaan, kun je altijd wel een stok vinden.
matsuquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trio met Caland, nou dat wordt een dolle boel
Huh?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat hebben jullie mods met het mishandelen van dieren ?
die mongool van een heatwave ook al met zn dode dieren topic
echt walgelijk
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes in haar naïviteit. Ik kom ook wel meevoetballen. Ik heb nog een extra paaltje om de doelen mee vast te stellen.
Hoiquote:
ik heb nu ook superkort haarquote:
Ga lekker fietsen, aandachtszoekertje. Ik kan onmogelijk in mijn eentje in rotterdam of daaronder dat ding gestolen hebben. Tevens heb ik een houten laminaat en de 'laminaat'' waar op de foto is gemaakt heeft een grijsachtige kleur.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker fietsen, aandachtszoekertje. Ik kan onmogelijk in mijn eentje in rotterdam of daaronder dat ding gestolen hebben. Tevens heb ik een houten laminaat en de 'laminaat'' waar op de foto is gemaakt heeft een grijsachtige kleur.
Waar was die stok voor het laatst gesignaleerd?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker fietsen, aandachtszoekertje. Ik kan onmogelijk in mijn eentje in rotterdam of daaronder dat ding gestolen hebben. Tevens heb ik een houten laminaat en de 'laminaat'' waar op de foto is gemaakt heeft een grijsachtige kleur.
korte uitlegquote:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je i.i.g er wel vanaf weet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, ik heb foto's in mn inbox van een jong iemand met een Feyenoord shirt die de fok stok showed. Het bewijs om je heen wordt steeds groter ben ik bang. Nu bekennen betekent strafvermindering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zie WAquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar was die stok voor het laatst gesignaleerd?
Fuck, dat is serieus vlakbij mijn huis. Misschien was ik het toch wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GC / FOK!STOK door Nederland #135 Oudenhoorn
quote:
vind je t gek met al die bansquote:
SUKKEL VOOR DE LIEFDE KONING IN DE DISCOTHEEKquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
IN DE DISCOTHEEK! ZAT IK VAN DE WEEK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie leest hier het AD!
AFCA!
JE LOOG TEGEN MIJ ALSOF EEN KIND WAS!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
SUKKEL VOOR DE LIEFDE KONING IN DE DISCOTHEEK
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Gaat het nog steeds over dat stuk hout?
jupquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Gaat het nog steeds over dat stuk hout?
stronkquote:
bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |