Ja dat welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Jimbo het volgende:
zoals ik al zei. als het iemand van buitenaf is heeft ie echt een bazenstreek geflikt
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar het is gewoon belachelijk dat heel de lijst verdacht is
Ik vind het jammer dat al het blauw (behalve donquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel
Want ik moest wel lachen om die actie
Overigens weet ik dit als nieuwe moderator.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.
Grappig is het zeker, zinloos ook wel maar dat maakt het niet minder grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel
Want ik moest wel lachen om die actie
Ik zou het laten rustenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hier op FOK! werkt het andersom, jij moet bewijzen dat je het niet was. Zie die lijst.
Dit vind ik zo'n stok tussen de deur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.
Zo goed genoeg?
Fuck, deze was ik inderdaad vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n stok tussen de deur.
bewijs ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.
Zo goed genoeg?
Schurk. Dit lijkt mij een permban waard.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo goed genoeg?
Gast jij was het gewoon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo goed genoeg?
Ik verdenk de Studio Voetbal hooligans. Geen een SV hooligan in de verdachten lijst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk serieus dat het 020-ers zijn geweest die ons van feyenoord erbij proberen te naaien, kijk die lijst..heel feyenoord staat bovenaan gek
Nee ik had het anders aan gepakt denk ik.quote:
Ik sta op 2quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk serieus dat het 020-ers zijn geweest die ons van feyenoord erbij proberen te naaien, kijk die lijst..heel feyenoord staat bovenaan gek
ook slim, jezelf niet in de lijst zetten om verdenking te verkomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verdenk de Studio Voetbal hooligans. Geen een SV hooligan in de verdachten lijst.
Nee man, het was Stoch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |