Ja dat welquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Jimbo het volgende:
zoals ik al zei. als het iemand van buitenaf is heeft ie echt een bazenstreek geflikt
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk, maar het is gewoon belachelijk dat heel de lijst verdacht is
Ik vind het jammer dat al het blauw (behalve donquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel
Want ik moest wel lachen om die actie
Overigens weet ik dit als nieuwe moderator.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.
Grappig is het zeker, zinloos ook wel maar dat maakt het niet minder grappigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wel
Want ik moest wel lachen om die actie
Ik zou het laten rustenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moet Yvonne dan doen? Het stoktopic eist actie, maar Yvonne heeft enkel die lijst. Hiermee doet ze alles wat ze kan. Natuurlijk haalt ze hier niks mee uit, maar het voetvolk moet ook gerust gesteld worden he.
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee hier op FOK! werkt het andersom, jij moet bewijzen dat je het niet was. Zie die lijst.
Dit vind ik zo'n stok tussen de deur.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.
Zo goed genoeg?
Fuck, deze was ik inderdaad vergetenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit vind ik zo'n stok tussen de deur.
bewijs ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan vertellen dat ik naar een verjaardag ben geweest van half 8 tot 22:45. Daarna heb ik rustig en gezellig Knevel en van den Brink gekeken. Candy Crush gespeeld, me verveeld wegens de saaiheid op televisie. Toen heb ik zitten fokken tot 1:15 oid. Daarna ben ik in bed de herhaling van DWDD gaan kijken.
Zo goed genoeg?
Schurk. Dit lijkt mij een permban waard.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo goed genoeg?
Gast jij was het gewoon.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo goed genoeg?
Ik verdenk de Studio Voetbal hooligans. Geen een SV hooligan in de verdachten lijst.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk serieus dat het 020-ers zijn geweest die ons van feyenoord erbij proberen te naaien, kijk die lijst..heel feyenoord staat bovenaan gek
Nee ik had het anders aan gepakt denk ik.quote:
Ik sta op 2quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
ik denk serieus dat het 020-ers zijn geweest die ons van feyenoord erbij proberen te naaien, kijk die lijst..heel feyenoord staat bovenaan gek
ook slim, jezelf niet in de lijst zetten om verdenking te verkomenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik verdenk de Studio Voetbal hooligans. Geen een SV hooligan in de verdachten lijst.
Nee man, het was Stoch.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:20 schreef Jimbo het volgende:
of het meest aantrekkelijkquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik sta op 2
Betekend dat, dat diegene mij na Caland het liefste vind
Oke.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Breng die stuk terug joh, tis leuk geweest.
Ja heel fawaka.quote:
Jij was het.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Via de DM heb ik van Sjaak gehoord dat hij weet wie het heeft gedaan. Maar hij wil het niet zeggen omdat er admins meelezen.
Trio met Caland, nou dat wordt een dolle boelquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
of het meest aantrekkelijk
misschien een idee voor een triojij caland en de grote onbekende
(hoop dan voor caland dat het een wijf is
)
wat hebben jullie mods met het mishandelen van dieren ?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:22 schreef DonRaja het volgende:
Als je een hond wil slaan, kun je altijd wel een stok vinden.
matsuquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Trio met Caland, nou dat wordt een dolle boel
Huh?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wat hebben jullie mods met het mishandelen van dieren ?
die mongool van een heatwave ook al met zn dode dieren topic
echt walgelijk
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan wens ik haar veel succes in haar naīviteit. Ik kom ook wel meevoetballen. Ik heb nog een extra paaltje om de doelen mee vast te stellen.
Hoiquote:
ik heb nu ook superkort haarquote:
Ga lekker fietsen, aandachtszoekertje. Ik kan onmogelijk in mijn eentje in rotterdam of daaronder dat ding gestolen hebben. Tevens heb ik een houten laminaat en de 'laminaat'' waar op de foto is gemaakt heeft een grijsachtige kleur.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker fietsen, aandachtszoekertje. Ik kan onmogelijk in mijn eentje in rotterdam of daaronder dat ding gestolen hebben. Tevens heb ik een houten laminaat en de 'laminaat'' waar op de foto is gemaakt heeft een grijsachtige kleur.
Waar was die stok voor het laatst gesignaleerd?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga lekker fietsen, aandachtszoekertje. Ik kan onmogelijk in mijn eentje in rotterdam of daaronder dat ding gestolen hebben. Tevens heb ik een houten laminaat en de 'laminaat'' waar op de foto is gemaakt heeft een grijsachtige kleur.
korte uitlegquote:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat je i.i.g er wel vanaf weet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nou, ik heb foto's in mn inbox van een jong iemand met een Feyenoord shirt die de fok stok showed. Het bewijs om je heen wordt steeds groter ben ik bang. Nu bekennen betekent strafvermindering.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zie WAquote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar was die stok voor het laatst gesignaleerd?
Fuck, dat is serieus vlakbij mijn huis. Misschien was ik het toch wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GC / FOK!STOK door Nederland #135 Oudenhoorn
quote:
vind je t gek met al die bansquote:
SUKKEL VOOR DE LIEFDE KONING IN DE DISCOTHEEKquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef RensAjacied het volgende:
IN DE DISCOTHEEK! ZAT IK VAN DE WEEK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie leest hier het AD!
AFCA!
JE LOOG TEGEN MIJ ALSOF EEN KIND WAS!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
SUKKEL VOOR DE LIEFDE KONING IN DE DISCOTHEEK
Ja.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Gaat het nog steeds over dat stuk hout?
jupquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Gaat het nog steeds over dat stuk hout?
stronkquote:
bahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |