hij bedoelde dat het 1 persoon kan zijn ipv een groepquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je hmf bedoelt: die ligt met een hartkwaal in het z'huis.
Welkom op fokquote:
scored GTST ook al 25 jaar meequote:
Hoezo, een actie mag toch gesteund worden, zonder er verder iets voor te doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, nu smeer je anderen een ban aan, tof van je
Ik blijf erbij dat ik het best vermakelijk vind op een brakke zaterdagquote:
Niet op FOK.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Is het geen (grond)recht dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen?
quote:
Gelukkig ben ik streetwise.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op FOK! gelden de wetten van de straat internetz.
Ik lag te slapen vannacht. Weet van niks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef RensAjacied het volgende:
En serieus volgens mij kent niemand die "stok".
Hoezo word je genaaid, je hebt toch al gezegd dat je er niets mee te maken hebt, dat lijkt me voldoendequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk hoor, dat we zo worden genaaid terwijl ik er geen flikker mee te maken heb.
Dit. Iemand zet alle users in de SC op een lijst. Iedereen die niet online is om te zeggen dat hij niets gedaan heeft met een fucking stokje, verdient een banquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Is het geen (grond)recht dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen?
Dit blijft eigenlijk wel het meest hilarische.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan ook wel een lijstje maken met namen van FOK! die een aanslag op België steunen, krijg ik dan ook iedereen op mijn dak? Waarom het serieus nemen?
En serieus volgens mij kent niemand die "stok".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |