hij bedoelde dat het 1 persoon kan zijn ipv een groepquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als je hmf bedoelt: die ligt met een hartkwaal in het z'huis.
Welkom op fokquote:
scored GTST ook al 25 jaar meequote:
Hoezo, een actie mag toch gesteund worden, zonder er verder iets voor te doen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef yvonne het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, nu smeer je anderen een ban aan, tof van je
Ik blijf erbij dat ik het best vermakelijk vind op een brakke zaterdagquote:
Niet op FOK.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Is het geen (grond)recht dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen?
quote:
Gelukkig ben ik streetwise.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op FOK! gelden de wetten van de straat internetz.
Ik lag te slapen vannacht. Weet van niks.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef RensAjacied het volgende:
En serieus volgens mij kent niemand die "stok".
Hoezo word je genaaid, je hebt toch al gezegd dat je er niets mee te maken hebt, dat lijkt me voldoendequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind dit echt niet leuk hoor, dat we zo worden genaaid terwijl ik er geen flikker mee te maken heb.
Dit. Iemand zet alle users in de SC op een lijst. Iedereen die niet online is om te zeggen dat hij niets gedaan heeft met een fucking stokje, verdient een banquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Dit blijft eigenlijk wel het meest hilarische.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kan ook wel een lijstje maken met namen van FOK! die een aanslag op België steunen, krijg ik dan ook iedereen op mijn dak? Waarom het serieus nemen?
En serieus volgens mij kent niemand die "stok".
Ik van 20.00 tot 05.00 en weer van 07.00 tot netquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:15 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik lag te slapen vannacht. Weet van niks.
Dat staat er niet, lees gewoon even alles terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Nee, man. Dat wil ze je doen laten geloven.
Dus als ik het goed heb gaat Yvonne nu die hele lijst een ban aansmeren. Dat lost wat op, ja.
haal mij dr eens vanaf johquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat staat er niet, lees gewoon even alles terug.
Iedereen kan toch voor zichzelf uitmaken of hij/zij op die lijst hoort ja/nee
En serieus, denk je nu écht dat niet de aandacht van de anderen getrokken heeft?
Komtie: Hoor je hier op of niet
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
De doorgstreepte namen zijn of gebanned of hebben met het hele zootje niks te maken.
Streep mij ook maar door. Heb ik al gepost.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
En serieus, denk je nu écht dat niet de aandacht van de anderen getrokken heeft?
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
De doorgstreepte namen zijn of gebanned of hebben met het hele zootje niks te maken.
Je krijgt toch de kans: Yvonne vraagt concreet of je terecht op die lijst staat. Ja of nee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Niet sinds je vrienden een lijst hebben gepublkiceerd waar jouw naam op voorkomt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:14 schreef Typisch het volgende:
Verdraai m'n woorden niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef Cara het volgende:
[..]
Dit. Iemand zet alle users in de SC op een lijst. Iedereen die niet online is om te zeggen dat hij niets gedaan heeft met een fucking stokje, verdient een ban
Ik blijf erbij dat dit een rare gedachtegang is, maar oké. Net als alle moslim aanspreken op 9/11.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet sinds je vrienden een lijst hebben gepublkiceerd waar jouw naam op voorkomt.
Uurtje is voorbij, ik ga andere zaken doen.
Maar als je nu niet online komt omdat je andere verplichtingen hebt krijg je wel een ban?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je krijgt toch de kans: Yvonne vraagt concreet of je terecht op die lijst staat. Ja of nee?
Ik sta wel op 2, maar heb er niks mee te maken.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
jij bent nieuw in deze SC en naait iedereen met een logjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik sta er niet op. Dus lijkt me voldoende.
Jij bent nieuw.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik sta er niet op. Dus lijkt me voldoende.
Volgens mij dan nog steeds hoor. Maar dat zou ik aan onze rijdende rechter in wording Kapi moeten vragen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet sinds je vrienden een lijst hebben gepublkiceerd waar jouw naam op voorkomt.
Uurtje is voorbij, ik ga andere zaken doen.
Oh sorry, hoe is het anders? Ga je iedereen die na een bepaalt tijdstip niet gereageerd heeft bannen oid?quote:
Waar precies staat dat? IK heb dat iig niet gezegd, verdraai m'n woorden niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar als je nu niet online komt omdat je andere verplichtingen hebt krijg je wel een ban?![]()
Gezellig hier
Check mijn dm eens aub.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar precies staat dat? IK heb dat iig niet gezegd, verdraai m'n woorden niet.
Kijk maar vanaf de tweede gast.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Owja moet nog Derksen bij Knevel terugkijken.
Dat ik nieuw ben, klopt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jij bent nieuw in deze SC en naait iedereen met een logje![]()
dat is anders
Nee, je zegt dat je door het alleen al steunen van het idee erachter een ban gaat krijgen. Dat kloptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waar precies staat dat? IK heb dat iig niet gezegd, verdraai m'n woorden niet.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Dat ik nieuw ben, klopt.
Maar hoezo naai ik mensen? Dat logje heb jij online gezet.
oh ja die heb ik aangemaakt als quote van de opquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je pastebin of hoe het ook heet denk ik.
En Johannes_Vermeer ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik durf trouwens ook wel garant te staan voor JR-Style-93.
Dit dus, die jongen doet al helemaal niets kwaad. Een van de netste users v/h gezelschap./quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik durf trouwens ook wel garant te staan voor JR-Style-93.
JR voor MODquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit dus, die jongen doet al helemaal niets kwaad. Een van de netste users v/h gezelschap./
[/quote]quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:19 schreef yvonne het volgende:
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Staat er ook al niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:21 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Nee, je zegt dat je door het alleen al steunen van het idee erachter een ban gaat krijgen. Dat klopt
NEE TYP, JE WORD GEEN MOD!quote:
quote:
Dat is de tactiek. Ze willen ons van binnenuit kapot maken! Iedereen beschuldigd elkaar van alles, dat is hele doel van dat pauper lijstje die hier gepost wordt.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:26 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Welke idioot denkt nu weer dat ik een IRC-log aan netsplitter heb doorgestuurd?![]()
Om even duidelijk te zijn, ik heb niks met irc-logjes te maken.
Nee?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hallo.
Heb je al gezien van het dartsen?
Werken?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef RensAjacied het volgende:
Oorlog tegen VBL is begonnen, waar is Stevenmac26 als je hem nodig hebt? Hij was een echte bemiddelaar.
WErd gister blijkbaar op de irc gezegd dat ik de log van diezelfde irc doorgestuurd zou hebben. Triest geval.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is de tactiek. Ze willen ons van binnenuit kapot maken! Iedereen beschuldigd elkaar van alles, dat is hele doel van dat pauper lijstje die hier gepost wordt.![]()
Flikker toch op, joh.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Caland
Charmed_Angel
Sjaakbauer
Onlogisch
Jimbo
Muto
Dr.Mikey
Typisch
Happel
Cara
Grifte
Kapiteintje
Insomnia
Tyron
Ajacied422
Rensajacied
Jordiiii
Tarado
JanCees
JR-Style-93
Tjacka
Doublepain
Mrstylo
DJ_Day_V
Knutdeijsbeer
Adames
Johannes_vermeer
TwenteFC
LosbuenosMuchachos
Smoofie
Littlerabbit
Hier staan wat eitjes te koken. Ik kijk er al naar uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef Typisch het volgende:
Oke, nu ga ik écht een uitsmijtertje in elkaar zetten.
einde bericht
Van Gerwen is 6-1 door, van Barneveld heeft een 5-1 achterstand nog goed weten te maken en fatso Klaasen is ook door.quote:
Ik heb het liever over pedo Klaasenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Gerwen is 6-1 door, van Barneveld heeft een 5-1 achterstand nog goed weten te maken en fatso Klaasen is ook door.
Klaasen is 100 kilo dikker dan 7 jaar geleden toen hij lakeside wonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb het liever over pedo Klaasen
Blijft een darter hè.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is 100 kilo dikker dan 7 jaar geleden toen hij lakeside won
Dus is dartsen geen sport. Van sporten geraak je niet 100 kilo dikker als je bezig bent.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen is 100 kilo dikker dan 7 jaar geleden toen hij lakeside won
Moderatie binnen VBL vind ik niet selectief.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:29 schreef Happel het volgende:
[..]
Flikker toch op, joh.
Komt hier met allerlei poeha binnenwandelen, begint een relaas over dat heel de SC een kankerbende is om vervolgens de acties van een eenling, die waarschijnlijk niks met de SC te maken heeft, als aanleiding te zien om een hele lijst mensen te veroordelen tot verbanning of weet ik veel wat je van plan mag zijn.
Pak degene aan die de ellende veroorzaken, maar ga niet met de beschuldigende vinger wijzen naar een heel topic waar mensen het gewoon gezellig met elkaar hebben.
Daarnaast is het gewoon een feit dat de moderatie vrij selectief is als het aankomt op users binnen VBL. De hele vertrutting van dit forum is om te janken.
Binnen VBL niet. Buiten VBL jegens users van hier wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moderatie binnen VBL vind ik niet selectief.
Over heel FOK gezien bedoel ik dan. Excuus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Moderatie binnen VBL vind ik niet selectief.
Neem aan van niet.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
Lol wat, was niets naakt
Ik heb bewust het naakte er weg gehaald, hoewel dat er niet eens op stond
Als ik hierdoor een ban krijg dan is het hek van de dam.
Dat is het al, schat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:36 schreef vandermar het volgende:
Als ik hierdoor een ban krijg dan is het hek van de dam.
In FUT kreeg ik voor minder een ban.quote:
twitter:MarcvdLinden twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:25:46Geweldig zoals #rieu reageert. Derksen terug in de hoek. reageer retweet
Gevalletjes eigen ruiten ingooien daar dus.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
In FUT kreeg ik voor minder een ban.
Daar naaide iedereen elkaar altijd. Vieze bende daar.
Ik kan wel stellen dat ik daar nooit iemand een ban heb aangesmeerd, laagste van het laagste.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Gevalletjes eigen ruiten ingooien daar dus.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MarcvdLinden twitterde op vrijdag 31-05-2013 om 23:25:46Geweldig zoals #rieu reageert. Derksen terug in de hoek. reageer retweet
![]()
![]()
. Hoe Rieu reageerde was juist lachwekkend. Laffe ja-knikkers
.
Eens.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kan wel stellen dat ik daar nooit iemand een ban heb aangesmeerd, laagste van het laagste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |