Calm before the storm?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
De hooligans staan klaar, de ME komt zo opdraven.
Mooi verschijnsel
Je weet wie er altijd weg lopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:52 schreef Happel het volgende:
Misschien willen ze de dialoog niet aangaan?
Stok verstopt in een duikerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef AFCNiels het volgende:
Is er eigenlijk al een Amber alert voor die stok uitgegaan.
Dat is wel wat mij een beetje tegenstaat, je wordt hier als VBL user behandeld als een hooliganquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef RensAjacied het volgende:
De hooligans staan klaar, de ME komt zo opdraven.
Mooi verschijnsel
staat in de op.....ohnee wachtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:54 schreef RensAjacied het volgende:
Mag ik een lijstje van de mensen van de VBL SC die nu een ban uitzitten?
Dat is niet anders in de normale wereld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel wat mij een beetje tegenstaat, je wordt hier als VBL user behandeld als een hooligan
Komt wel goed overeen met het landelijke supporters beleid bij voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel wat mij een beetje tegenstaat, je wordt hier als VBL user behandeld als een hooligan
hahahaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja jij mag de touwtyfus, jij wilde dat ik een ban kreeg puur persoonlijk
ALS JE VAN VBL KOMT, DAN POST JE IN DE KANJER SCquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf in de straten van Rotterdam natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi ik sta nog op het lijstje van potentiele verdachten. Mijn internet penis groeit, en groeit. Blijkbaar heb ik toch de status van een echte raddraaier
Dat klopt ja en daar bevalt het me ook nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is niet anders in de normale wereld.
nee dat klopt, dan ben je allang weggerend met die neus van jequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lach maar, ik sta niet aan jouw zijde als de ME een charge houdt.
Je weet. Gister sprak de security mij nog aan in de bibliotheek. Ik had er uiteraard schijt aan, je weet hoe ik rol.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat leer je vanzelf in de straten van Rotterdam natuurlijk.
Behalve Stijn en ik.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:59 schreef RensAjacied het volgende:
Het leuke is dat hier allemaal volwassen mannen posten (behalve mij en Stijn). Toch geweldig hoe dit dan gaat
Ik ben er al vanaf gecopy pastequote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Mooi ik sta nog op het lijstje van potentiele verdachten. Mijn internet penis groeit, en groeit. Blijkbaar heb ik toch de status van een echte raddraaier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |