De zomer moet nog beginnenquote:Op woensdag 5 juni 2013 15:17 schreef Maringo het volgende:
Ik gok dat het provincie Gelderland of Utrecht wordt, gezien wat hij zichzelf had opgelegd een maand geleden. Het is vandaag zonnig en lekker weer, dus je hebt nog een week voordat de zomer voorbij is, Pico.
Doe anders eerst de ene en daarna pas de andere. Dan moet je de eerste wel af kunnen krijgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:33 schreef picodealion het volgende:
Doel ga ik al niet meer halen, maar dat zal me niet tegenhouden het toch te proberen.
hup hupquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:21 schreef picodealion het volgende:
Wie kom m halen?
[ afbeelding ]
Mooi man, ik sta nog geen minuut langs de weg en een andere motorrijder stopt om te zien wat er aan de hand is.
Nisk foto's, waar ligt die?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:06 schreef picodealion het volgende:
Stok heeft alweer afscheid van me genomen hoor. Foto's volgen.
Nou, zeg op ouwe; wat hoort er nou achter die [censuur]?quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:01 schreef picodealion het volgende:
. Kom ik altijd langs als ik een rondje Posbank doe, leek me een mooi plekje.
De mensen van de Hunting Lodge en de vele wandelaars en fietsers die een rondje Posbank doen, inclusief uiteraard de boswachters. Niks spannends dus, maar dat zou de locatie wel heel gemakkelijk maken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nou, zeg op ouwe; wat hoort er nou achter die [censuur]?
Dan zijn we met z'n 3en...quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:38 schreef Broertie het volgende:
Het spelletje is verworden tot een plaatsnamen-afstreep-lijst, terwijl dat niet de opzet was, de volgende keer dat ik hem in handen krijg, leg ik hem in een gemeente neer waar hij (misschien al méér dan eens) al geweest is!Deventer of zo....
Inderdaad, leg hem dan in Losser.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan zijn we met z'n 3en...
Deventer heeft ie al genoeg in gelegen![]()
Maar dan pakken de Duitsers hem, zijn we onze vriend de stok weer een halve week kwijt.quote:
Of IK pak hem op als ik een weekendje daar ga feestenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar dan pakken de Duitsers hem, zijn we onze vriend de stok weer een halve week kwijt.
Gelukkig zijn de oostelingen snel en ligt die tegen die tijd weer in het westenquote:Op woensdag 5 juni 2013 23:08 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Of IK pak hem op als ik een weekendje daar ga feesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |