Ik doe 'm altijd om de valbeugel, maar mijne is ook aan de korte kant inderdaad. Als ik mijn achterwiel wil doen moet ik vaak heel raar naast een paal gaan staan, inderdaad niet handig.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie dan aan een meter genoeg? als ik door mijn achterwiel moet kom ik al aan een halve meter om alleen al onder al dat plastic vandaan te komen![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die ik heb is 1,20 geloof ik, maar dat is (imo) net te kort om hem ergens aan vast te zetten. Het kan wel, als je iets direct ernaast hebt. Maar ik zou eerder voor de 1,50m gaan als ik nu 1 zou moeten kopen. Deze is ook al erg zwaar en ik heb hem in de tanktas als ik hem al mee moet nemen. Dan ben ik al bang dat ie deuken in mn tank maakt ofzo
Hmkay, ik moet met dit lompe slagschip zéker een 1.50 ketting hebben dus..quote:Op zondag 2 juni 2013 03:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doe 'm altijd om de valbeugel, maar mijne is ook aan de korte kant inderdaad. Als ik mijn achterwiel wil doen moet ik vaak heel raar naast een paal gaan staan, inderdaad niet handig.
Ik denk ook niet dat dat slagschip van jou zich drukmaakt om het extra gewicht van een kettinkjequote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbie dan aan een meter genoeg? als ik door mijn achterwiel moet kom ik al aan een halve meter om alleen al onder al dat plastic vandaan te komen![]()
neuh, hij niet, maar ik wel.. is toch effe 6 a 7 kilo wat er in een koffer zwemt ergens. Topkoffer is kut, want hoog, en zijkoffer is kut want balans.. vanmiddag/ vanavond eens effe kijken naar zo'n ketting/schijfremslot combi, dan gaat de ketting alleen mee als dat nodig is. Weenie of er Art***** disclocks zijn, en of die bruikbaar zijn met een ketting...quote:Op zondag 2 juni 2013 09:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat slagschip van jou zich drukmaakt om het extra gewicht van een kettinkje
De ketting die ik heb kan je ook als disclock gebruiken. Simpelweg de ketting eraf, en dan het hangslot als disclockquote:Op zondag 2 juni 2013 10:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neuh, hij niet, maar ik wel.. is toch effe 6 a 7 kilo wat er in een koffer zwemt ergens. Topkoffer is kut, want hoog, en zijkoffer is kut want balans.. vanmiddag/ vanavond eens effe kijken naar zo'n ketting/schijfremslot combi, dan gaat de ketting alleen mee als dat nodig is. Weenie of er Art***** disclocks zijn, en of die bruikbaar zijn met een ketting...
Naja, het is maar hoe je het bekijkt ik zeg stuurslot is 3 min werk.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik pleur tegenwoordig mijn schijfremslot door het achterkettingwiel heen, voor staat toch op stuurslot, dus nu kunnen ze 'm ook niet makkelijk weg rollen
Mja zit ook wel weer wat inquote:Op zondag 2 juni 2013 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja, het is maar hoe je het bekijkt ik zeg stuurslot is 3 min werk.
En dan til je met ze twee de achterkant op en rol je hem heen waar je wil...
Daarom heb ik overal sloten op![]()
Wat een heerlijk weer vandaag! laat nu net de motor van de vriendin de keerringen zo lek als een mandje hebben
Zo een heb ik ook jaquote:Op zondag 2 juni 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Hangt er ook een beetje vanaf watvoor hangslot je hebt - ik heb er 1 met een losse U vormige schakel die normaliter de laatste schakel van de ketting is en in het hangslot gaat. Heb je wat meer bewegingsvrijheid als je 'm door je remschijf poogt te wurmen
Pas je op je rbw?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke ga zometeen effe een rapido retourtje nwk doen effe vol gooien, op en neer blazen en weer volplempen.. ik ben benieuwd
Komt dat omdat hij alle rijbanen inneemt of dat ie zo snel is?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
Ik kan SD trouwens niet meer bijhouden![]()
, terwijl IK voorheen juist sneller was. Verdammt!
Ik kan nog netjes naast 'm staan bij het stoplichtquote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Komt dat omdat hij alle rijbanen inneemt of dat ie zo snel is?
Verstandig dat wel,quote:Op zondag 2 juni 2013 13:35 schreef Anne het volgende:
Ik was eergisteren ook aan het twijfelen om geen motorbroek aan te doen, om even te tanken (is een kilometer verderop).
Toch maar niet gedaan.
Neuh dat heb ik juist in de auto zonder gordelquote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me gewoon naakt zonder de juiste dingen aan op de motor. Je merkt meteen dat er wat mist.
Pcies dit ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me gewoon naakt zonder de juiste dingen aan op de motor. Je merkt meteen dat er wat mist.
Met een tandwiel, geen kettingwiel.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe krijg je anders de overbrenging van je blok naar je achterwiel
wat een eindbaas. Zo'n helm en blote knietjes.quote:
Ging idd om de helm ja, ach joh jij hebt nog noooooit zonder compleet pak gereden? Of te hard etcquote:Op zondag 2 juni 2013 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
wat een eindbaas. Zo'n helm en blote knietjes.!
Neuhquote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef klawie het volgende:
wrm zijn jullie aan het slap ouwehoeren moeten jullie niet rijden
Nouja, zonder compleet pak wel, maar blote knietjes vind ik weer een ander verhaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ging idd om de helm ja, ach joh jij hebt nog noooooit zonder compleet pak gereden? Of te hard etc
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef klawie het volgende:
wrm zijn jullie aan het slap ouwehoeren moeten jullie niet rijden
In me eigen woonkamer sinds kortquote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef klawie het volgende:
[..]
kruip weg in een hoekje en ga je eigen diep schamen op zolder mak je niks mee hoor
smoesjes gwn gaan rijden manquote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
In me eigen woonkamer sinds kort![]()
daarom staat tie ook stil
![]()
Kan de draai niet maken anders stond de brommert in de kamer.
Whehe iddquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef klawie het volgende:
[..]
`was het maar kut dan had je er nog iets aan nu is het gwn klote
Ook een keer gehad maar dan in zijn 2 (25km) dan is je motor wel warm zegmaarquote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef DarkNoize het volgende:
Mooi rondje gereden net met een maat, valt bij hem opeens de schakelpook er onder uit![]()
Heeft ruim een halfuur in z'n 5 moeten rijden om thuis te komen
schieten die luiquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef stinkie het volgende:
Leuk zo'n moeder die tegen d'r jong zegt "ga maar"
Voorrangsregels, die gelden maar ven niet. Zo'n wijf zelf zou je nog gewoon aanrijden
Ligt er aan milf ??quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef stinkie het volgende:
Leuk zo'n moeder die tegen d'r jong zegt "ga maar"
Voorrangsregels, die gelden maar ven niet. Zo'n wijf zelf zou je nog gewoon aanrijden
Wanneer zou je gaan?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
Baal wel dat mijn reisje van de zomer nu op de tocht staat.
half jullie. Het is vooral financieel, het is een erg duur grapje geworden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer zou je gaan?
En wat heb je nou eigenlijk precies iets mettoch
Hersenschudding is toch paar dagen rust en dan weer knallen?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
half jullie. Het is vooral financieel, het is een erg duur grapje geworden.
en hersenschudding ja. Lig 1,5 in bed een beetje te fokken
wisselt ontzettendquote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hersenschudding is toch paar dagen rust en dan weer knallen?
Ook een van de redenen dat tie stil staat, maar dat is weer een andere discussiequote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Was een heerlijk dagje rijdenveel idioten op de weg, en gele hesjes die met dat weer mee naar buiten komen en buitengewoon veel pliesie!
Nie zo heel veel, 160km ofzo zou eigenlijk alleen even naar me ouders op en neer (20 km)quote:Op zondag 2 juni 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook een van de redenen dat tie stil staat, maar dat is weer een andere discussie
Goedbezig hoeveel meters heb je gemaakt?
Je was 7x wat vergeten?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nie zo heel veel, 160km ofzo zou eigenlijk alleen even naar me ouders op en neer (20 km)
Nee ik kwam bij me ouders en die waren niet thuis, dus toen dacht ik laat ik is links gaan ipv rechtsquote:
Dan was ie flink verdwaald.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ik is ook weer thuis
Meen toch echt net SD gespot te hebben op de A59Dikke zwart met rode toerbuffel, en dan zo'n all/offroad pak erboven
Even naar Bloemendaal aan Zee en Zandvoort gereden. Nieuwe spiegeltjes er op gezet en m'n nieuwe jas getest. Goedgekeurdquote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Was een heerlijk dagje rijdenveel idioten op de weg, en gele hesjes die met dat weer mee naar buiten komen en buitengewoon veel pliesie!
Nice om laten spuiten, nieuwe remmen erop en vering, kleiner tand wiel voor etc ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef Skv het volgende:
Kom er net achter dat ik deze maand E 1.410 heb uitgegeven aan mijn motor en accessoires.Volgende hobby wordt weer Flippo's sparen!
Wat een mongool zeg, tering.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Geerd het volgende:
3 x te hard gereden taak straf, denk er aan mannen
Wat een held trouwens, als half ned zo eens was
chek hem die chiekies scoren op 08.30
maja tis nep
Jammer dat het nep is.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, tering.
-edit-
Oh nep, gelukkig.
Klinkt goed!quote:Op zondag 2 juni 2013 21:28 schreef Tankiej het volgende:
Zo, mijn motor staat nu ook bij m'n nieuwe woning! Hoef ik niet meer zo'n pokke eind naar ritjes te rijden
Yes! Mooi tussen de Veluwe en de Utrechtse Heuvelrug inquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Geerd het volgende:
3 x te hard gereden taak straf, denk er aan mannen
Wat een held trouwens, als half ned zo eens was
chek hem die chiekies scoren op 08.30
maja tis nep
Even opgeteld, met vorige maand er bij..quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice om laten spuiten, nieuwe remmen erop en vering, kleiner tand wiel voor etc ?
Das die canvas broek?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Even opgeteld, met vorige maand er bij..
Banden (BT-45's) incl montage 310
Verheul buitenhoes + ketting 65
Rechterspiegel 30
Esquad broek + protectors 340
Halvarssons leren jack + backprotector 380
TCX X-street schoenen 140
Uvex laarzen 120
Axio Fuse rugzak 150
Pinlock 30
Dane handschoenen 90
1655 Euro..
Ik kreeg 1700 terug van de belastingdienst, dat is dus op..
Maar heb nu bijna alles wat ik (op het moment) wil. Alleen nog een dock voor m'n schijfremslot, een nieuw achterlicht en een sterker hangslot voor mn hoes.
Deze, met die CE-protectoren er bij: http://www.xtravus.com/JEANS-ESQUAD-STRONG-RAW-BLUEquote:
Online besteld?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Deze, met die CE-protectoren er bij: http://www.xtravus.com/JEANS-ESQUAD-STRONG-RAW-BLUE
Nee, toch maar even gaan passen. Maten inschatten was me iets te riskant voor dit geld!quote:
Idd dacht ik ook al aan, waar heb je gepast dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, toch maar even gaan passen. Maten inschatten was me iets te riskant voor dit geld!
Werken doe ik niet meerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef klawie het volgende:
wat doet iedereen hier eigelijk voor werk was wel benieuwd wat voor baan de `motorrijder`heeft
Motozoom Amsterdam (daar bij Sloterdijk).quote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd dacht ik ook al aan, waar heb je gepast dan?
Ik zit in het junior talentprogramma van een grote organisatie en ben daarnaast ondernemer.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef klawie het volgende:
wat doet iedereen hier eigelijk voor werk was wel benieuwd wat voor baan de `motorrijder`heeft
Ja, rits van jaszak was dicht, niet boven de 180 geweestquote:
Wazziknie; ik had wel mijn broek aan, maar mijn doorwaai-jack er boven. Tevens kom ik natuurlijk niet op de A59 op weg naar Nwkquote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ik is ook weer thuis
Meen toch echt net SD gespot te hebben op de A59Dikke zwart met rode toerbuffel, en dan zo'n all/offroad pak erboven
Mwja niks mis mee hier 1 op 14,5, kan ook aan de bierbuik liggen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, rits van jaszak was dicht, niet boven de 180 geweestDing zuipt als een malle trouwens; 135km opschieten (160-170) op de heenweg, toen terug nog 70 km normaal gereden, en bij 205 km totaal onderweg volgegooid; 16 liter
1 op 13 gemiddeld dus
Wel met alle bjoetiecases erop.
[..]
Wazziknie; ik had wel mijn broek aan, maar mijn doorwaai-jack er boven. Tevens kom ik natuurlijk niet op de A59 op weg naar Nwk
Mjah, maar door dat rustige rijden is het wel wat verbeterd; heenweg was dus 1 op 10 of 1 op 11 ofzo.. da's aardig gek voor 110pk op 350 kiloquote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja niks mis mee hier 1 op 14,5, kan ook aan de bierbuik liggen.
Dat is inclu een sound draak?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar door dat rustige rijden is het wel wat verbeterd; heenweg was dus 1 op 10 of 1 op 11 ofzo.. da's aardig gek voor 110pk op 350 kilo
Ja duhquote:
Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus dan het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erbovenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wazziknie; ik had wel mijn broek aan, maar mijn doorwaai-jack er boven. Tevens kom ik natuurlijk niet op de A59 op weg naar Nwk
Kak man, waren ze op vakantie?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erboven
Vandaag ruim 450 km gemaakt. Waarvan 100 ongepland maar wel leuk, en 100 ongepland en vrij lullig. Er is ingebroken in het huis van de ouwelui. Geen leuke reden om een ritje te onderbreken en naar huis te rijden
En dan wonen in Limbabwe, hoe efficiënt wil je het hebben?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus dan het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erboven
Vandaag ruim 450 km gemaakt. Waarvan 100 ongepland maar wel leuk, en 100 ongepland en vrij lullig. Er is ingebroken in het huis van de ouwelui. Geen leuke reden om een ritje te onderbreken en naar huis te rijden
Weekendje ja.quote:
Je ging niet voor niets aan de toerbuffel tochquote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan wonen in Limbabwe, hoe efficiënt wil je het hebben?
Die paar kleine dingen mogen ze wel hebben, alleen het gevoel dat er iemand binnen is geweest die er niks te zoeken had, brrr.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weekendje ja.
Ach ja, paar kleine dingen gejat, niet veel belangrijksMaar goed. Moest er even naartoe omdat er een hoop zooi van mij lag en ik even moest kijken of er wat miste.
Heb nog even op een Harley gezeten trouwensZit wel lekker hoor. Jammer dat ik niet durfde te bewegen uit angst dat ie uit elkaar zou vallen. Maar als zo'n ding een bok zou hebben; opbokken voor de TV, prima stoeltje
[..]
Je ging niet voor niets aan de toerbuffel toch
Hier ook paar keer gebeurd. Ik heb tijdens vakanties enzo nu mijn zakelijke electronica zodanig verstopt dat ze hetbuiteindelijk wel vinden en de privé zaken zodanig dat ik soms zelf niet meer weet waarquote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die paar kleine dingen mogen ze wel hebben, alleen het gevoel dat er iemand binnen is geweest die er niks te zoeken had, brrr.
Heb hier ook extra alles "los" als ik na het "werk" ga zien ze meteen dat er niet veel valt te halen
Paar keer? Dan weten ze gewoon dat het huis leeg is lijkt me?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hier ook paar keer gebeurd. Ik heb tijdens vakanties enzo nu mijn zakelijke electronica zodanig verstopt dat ze hetbuiteindelijk wel vinden en de privé zaken zodanig dat ik soms zelf niet meer weet waar
D'r liggen hier 3 honkbalknuppels en een variateit aan Japanse wapens waar ik mee train. En ja ze komen gewoon binnen. Eerste keer lagen we gewoon te slapen, niks van gemerkt. 2e keer waren we 2 uurtjes weg, maar werden ze gestoord door het alarm. 2 weken daarna kregen ze de deur niet open.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar keer? Dan weten ze gewoon dat het huis leeg is lijkt me?
Als je weet dat er iemand ligt te snurken met een stang voor de stofzuiger natuurlijk, oid, bijna 2 meter en 100kg plus denk je volgens mij niet laat ik hier even inbreken??
Vanuit hier naar Geleen en Maastriiiiich is het ook gewoon ruim 115-125 km hoor, da's wel geak zat om dagelijks 2 keer te rijden.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
Je ging niet voor niets aan de toerbuffel toch
Damn, 3x is wel veel, hier ook niet heel handig, staan 2 trappen tegen de schutting makkelijker kom je niet op het platte dak de slaapkamer in, bedenk ik netquote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
D'r liggen hier 3 honkbalknuppels en een variateit aan Japanse wapens waar ik mee train. En ja ze komen gewoon binnen. Eerste keer lagen we gewoon te slapen, niks van gemerkt. 2e keer waren we 2 uurtjes weg, maar werden ze gestoord door het alarm. 2 weken daarna kregen ze de deur niet open.
2x 160? Waar zou die tweede boete voor zijn dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef einschtein het volgende:
Over inbraak gesproken, afgelopen maand is er één dikke golf hier geweest. 5x ofzo.
In other news. Afgelopen vrijdag op weg naar crematie, was ietsje te laat op het afgesproken punt om gezamelijk heen te rijden. Kruip ik bij een stoplicht, gigantische rij, naar voren en ga ik daar staan. Stopt er politie naast mij "Ja, je mag even bij het tankstation stoppen".
Volgens meneer de agent reed ik verkeershufterig.Maar hij bespaarde mij de 2x ¤160 en wenste me veel sterkte.
Die is mooi krokant..quote:Op maandag 3 juni 2013 02:00 schreef MaximumRush het volgende:
M'n accu laadt niet meer op tijdens het rijden, dus ik besloot eens naar m'n spanningsregelaar te kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met heel veel geweld los gekregen van elkaar. Nieuwe spanningsregelaar besteld. Iemand enig idee waar ik zo'n plugje kan kopen?
Net even langs geweest, volgens de verkoper zou ik het niet kunnen krijgen ergens en zou ik het moeten afknippen van een andere kabelboom.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Die is mooi krokant..![]()
Maar ik zou gewoon de automaterialenzaak proberen
Je kunt anders nog proberen om de onderdelendiagrammen van de fabrikant te vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Net even langs geweest, volgens de verkoper zou ik het niet kunnen krijgen ergens en zou ik het moeten afknippen van een andere kabelboom.
Ja het zou danquote:Op maandag 3 juni 2013 08:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
2x 160? Waar zou die tweede boete voor zijn dan?
Ga nog even langs de motorzaak of elektronica winkel. Het lijkt me onzin dat het niet te vergelijken is. Het is gewoon een standaard 5 plugs stekkertje. Ergste geval sluit ik het gewoon zonder stekkertje aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Je kunt anders nog proberen om de onderdelendiagrammen van de fabrikant te vinden.
Van mijn 600RR heeft Honda exploded view tekeneningen met elk los onderdeeltje en bijbehorend nummer. Misschien dat dat ook voor jou brommer bestaat..
Voor de streep staan?quote:Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja het zou dan
1) Doorgetrokken streep
2) Voor de streep staan
Maar volgens mij las ik eens ergens, dat er eerder een rechtzaak is geweest en dat daaruit was gekomen dat een 'doorgetrokken streep' niet echt als doorgetrokken streep wordt gezien bij het stoplicht.
Maar goed, ik had geen zin om daar een discussie te houden. Ik zei ook 'ja, sorry, maar ik ben onderweg naar crematie dus heb eigenlijk geen tijd'. Hij was ook heel redelijk en reageerde met 'ik bespaar je de boetes, maar wilde het je toch even vertellen. He, doe rustig aan en sterkte.'
Rijd dat niet lastig met condomen om je wielen?quote:Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Kijk even bij wat sloopbedrijven, van de meeste type motoren kun je voor vrij weinig een complete kabelboom kopen. Handig om te hebben liggen sowieso, kun je nog eens wat vanaf pakken als je iets anders nodig hebt
Overigens gaat het woensdag dan toch eindelijk gebeuren, afspraak gemaakt voor nieuw rubber onder de Bandit
Nee, zo rij ik altijd.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef pindaplukker het volgende:
[..]
Rijd dat niet lastig met condomen om je wielen?
Nou, het was bij een kruispunt. 1 strook voor linksaf, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Voor rechtdoor was helemaal vol, links en rechts waren leeg. Dus ik ging links langs de rij en zette mijn motor voor de eerste auto.quote:
Ja. Daar hebben ze ontheffing voor. Ze mogen bepaalde regels overtreden om hun werk goed te doen.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef handboek het volgende:
Mogen motoragenten zonder optische signalen of geluid harder dan de toegestane max. snelheid rijden?
Ik reed net over de van brienenoordbrug in Rotterdam waar 100km/h is toegestaan. Ik reed al wat harder en opeens zitten er 2 motoragenten achter mij. Ik denk kut, die gaan me langs de kant zetten. Maar nee, ze reden mij voorbij en na een halve minuut waren ze uit het zich verdwenen.....
quote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja. Daar hebben ze ontheffing voor. Ze mogen bepaalde regels overtreden om hun werk goed te doen.
Zie hier: http://www.politie.nl/ond(...)g-van-verkeersregels
Het zag eruit alsof ze met z'n 2 aan het touren waren. Ik word denk ik ook maar motoragent..quote:het gebruik van de vrijstelling is gezien de situatie noodzakelijk.
leuk ritje! allemaal zand?quote:Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag effe ketting bijstellen, olie bijvullen en pinlock monteren. Morgen effe een dagritje en de tourist uithangen in het buitenland.![]()
http://maps.google.nl/map(...)sz=10&via=1,2,3&z=10
Ik vind dat altijd zulke sneue reacties. Weet jij veel waar zij mee bezig waren.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef handboek het volgende:
[..]
[..]
Het zag eruit alsof ze met z'n 2 aan het touren waren. Ik word denk ik ook maar motoragent..
Ik snap hem.quote:Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef einschtein het volgende:
[..]
Nou, het was bij een kruispunt. 1 strook voor linksaf, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Voor rechtdoor was helemaal vol, links en rechts waren leeg. Dus ik ging links langs de rij en zette mijn motor voor de eerste auto.
Het foute was dat ik over de doorgetrokken streep ging én dat ik voor de streep ging staan. "Verkeershufterig" gedrag, volgens meneer agent. Ik vind het wel meevallen.
"Wat nou als een auto opeens uit de rij ging? Je weet nooit wat ze doen." Op mijn reactie "Als ik diezelfde strook had genomen, alleen dan puur om linksaf te gaan, had het zelfde kunnen gebeuren. Dus het maakt niet uit of ik hem er nou voor had gezet óf was gaan wachten voor linksaf'' had meneer geen reply.
EDIT: Ja, voor de stopstreep zeg maar. Wat wel nodig was, want anders stond ik de mogelijke komende wachten voor linksaf in de weg.
Ik zie het verschil wel tussen iemand die haast heeft en iemand die samen met zijn maat aan het raggen is hoor..quote:Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zulke sneue reacties. Weet jij veel waar zij mee bezig waren.
En jij weet wat zij door krijgen via de portofoon of wat ze tegen elkaar zeggen? Maar goed, als jij toch precies het verschil weet en zo goed weet wat ze deden.quote:Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik zie het verschil wel tussen iemand die haast heeft en iemand die samen met zijn maat aan het raggen is hoor..
ongesteld? er is verder niets aan de hand, niet zo kattig doenquote:Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
En jij weet wat zij door krijgen via de portofoon of wat ze tegen elkaar zeggen? Maar goed, als jij toch precies het verschil weet en zo goed weet wat ze deden.
http://www.rdae.nl/quote:Op maandag 3 juni 2013 02:00 schreef MaximumRush het volgende:
M'n accu laadt niet meer op tijdens het rijden, dus ik besloot eens naar m'n spanningsregelaar te kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met heel veel geweld los gekregen van elkaar. Nieuwe spanningsregelaar besteld. Iemand enig idee waar ik zo'n plugje kan kopen?
Motorshopper al geprobeerd?quote:Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef handboek het volgende:
Heeft er nog iemand een dames motorbroek maat 40 of 42 liggen voor een leuk prijsje? het liefste leer. Is voor mijn vriendin en ik kan vrij weinig vinden op marktplaats oid
De marktplaats van motor-forum zeg maar. Maar je kunt daar beter even op het forum kijken in het te koop forum. Kun je heel erg veel halen, ik heb er ook al een halve motor vandaan.quote:Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef handboek het volgende:
[..]
Nee? Is dat een website oid? Ik ga gelijk even zoeken
Ok bedankt, op motorshopper staat 1 broek en die is te klein..quote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:
[..]
De marktplaats van motor-forum zeg maar. Maar je kunt daar beter even op het forum kijken in het te koop forum. Kun je heel erg veel halen, ik heb er ook al een halve motor vandaan.
voor dit geld kan je niet tobbe http://webshop.motorkledi(...)oek-grid-tafary.htmlquote:Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef handboek het volgende:
[..]
Ok bedankt, op motorshopper staat 1 broek en die is te klein..
Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehandsquote:Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef klawie het volgende:
[..]
voor dit geld kan je niet tobbe http://webshop.motorkledi(...)oek-grid-tafary.html
dan wordt het idd een stuk moeilijkerquote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef handboek het volgende:
[..]
Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
Dan kan ze leren pijpen wel vergetenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef handboek het volgende:
[..]
Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan kan ze leren pijpen wel vergeten(te makkelijk)
lol volgens mij mis je ietsquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef handboek het volgende:
[..]
We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef handboek het volgende:
[..]
We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.
Spuitelfquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef handboek het volgende:
[..]
30.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef handboek het volgende:
[..]
Je krijgt waar je voor betaalt enzoquote:Op maandag 3 juni 2013 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Crappy handschoen @ lidl..
Rechter handschoen is kleiner dan de linker. Royal Sadness
Dat is dus precies waarom ik dat soort dingen niet bij de Lidl koop. Ik vertrouw die bende voor geen meter.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Op zich echt geen verkeerde handschoenen. Goede knokkelbescherming enzo. Maar volgens mij een productiefout partij, echt jammer, want verder voelden ze wel goed voor die prijs.quote:
Bij de lidl een fiberglas helm veur ¤50. Leuk voor reserve maar helaas vanaf maat L.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.aldi.nl/print/kw232013/
Jonge dikke helm!
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.aldi.nl/print/kw232013/
Jonge dikke helm!
Dubbelequote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde 25 euro, en het moet leer en mooi zijn.........
Ja CE keur is eitje, de helmen bouwers hebben hun eigen strengere keur, tenminste shoei hjc etcquote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, gewoon goedgekeurd waarschijnlijk. Zal gewoon ruk zitten, loeizwaar zijn en idioot veel herrie maken. Meer geschikt voor een brommertje dan voor een motor in ieder geval.
Tevens;
[ afbeelding ]
Are you fucking kidding mequote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Daarvan koop je nog geen mooie spijkerbroek zegquote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik was laatst ook kijken bij de Gamma voor handschoenen en een motorhoes. Die hoes leek een soort van grote vuilniszak (gewoon plastic) en die handschoenen leken een beetje op de voetbalhandschoenen van het armste jongetje van de klas op de basisschool. Van die flapperdingen met opgeplakte stukjes rubber.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Dank voor al jullie nieuwe inzichten. Leggen jullie het haar uit?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daarvan koop je nog geen mooie spijkerbroek zeg
Nee daar ben jij voorquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef handboek het volgende:
[..]
Dank voor al jullie nieuwe inzichten. Leggen jullie het haar uit?
Leg jij haar gewoon uit dat je voor een goede leren broek wel ruim 100 euro kwijt bent?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef handboek het volgende:
[..]
Dat heb ik allang gedaan.... nu ben ik veroordeeld tot het zoeken naar een degelijke broek van max 25 euroquote:Op maandag 3 juni 2013 18:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Leg jij haar gewoon uit dat je voor een goede leren broek wel ruim 100 euro kwijt bent?met een aanbieding 80 Euro. Als ze dat te duur vindt dan trekt ze toch gewoon wat anders aan?
Ik ben blij dat ik geen vriendi...oh...wacht effe. Ik zit met hetzelfde probleemquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef handboek het volgende:
[..]
Het kan bij mij ook niet zoveel kwaad om het niet te doen, of althans minder vaak, want ze gaan toch alleen maar ruimer staan, niet strakker.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Nais!
Moet ik ook nog steeds doen. Ik houd het er maar op dat een Alp onderhoudsvrij is
Wat voor fiets heb je?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:03 schreef MaximumRush het volgende:
Beetje lastig om te doen? Ik heb wel een haynes manual, filters en olie vervangen doe ik ook allemaal zelf. Kleppen stellen twijfel ik nog aan om te doen.
Gaat om een R1. Had al gezien dat het met shims inderdaad gedaan moet worden. Ik zit nu op 40.000 km en naar mijn weten zijn de kleppen nooit gesteld.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Wat voor fiets heb je?
Je hebt twee manieren om de klepspeling in te stellen. Eigenlijk drie, maar de laatste is automatisch en hoeft niet gesteld te worden. Één manier komt erop neer dat je de klepstoter verder in of uitdraait zoals een boutje. Dat is zoals bij mijn Bandit wat je ook op de foto ziet. Een andere manier werkt met shims (een soort dunne ringetjes die je op kunt stapelen voor een bepaalde dikte). Die shims, dat is iets meer werkt. Moet je speling meten, shim eruit, dikte van shim meten en dan naar de motorzaak om een nieuwe shim te halen die wel past.
Met stelboutjes, zoals op die foto, is het echt doodsimpel. Je moet even goed je kop erbij houden want als je ze te strak zet kun je je kleppen mollen, maar als je goed nadenkt en goed leest zal je dat niet overkomen.
Bij mijn motor moet het om de 8.000 kilometer. Da's ruim twee beurten per jaar. Scheelt me als ik het zelf doe dus makkelijk 600 a 700 euro
R1 heeft shims ja. 40.000 kilometer moet het zeker gebeuren. Met shims kan ik je niet helpen. Is wat meer werk, niet noodzakelijk moeilijker. Alleen weet ik niet of de nokkenassen eruit moeten. Als dat het geval is, zou ik iemand zoeken die het vaker gedaan heeft. Als je de timing namelijk verkeerd terugzet, heb je binnen 25 meter na vertrek een externe krukas. En dat wil je niet.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Gaat om een R1. Had al gezien dat het met shims inderdaad gedaan moet worden. Ik zit nu op 40.000 km en naar mijn weten zijn de kleppen nooit gesteld.
Sow, das netjes voor een Boesaquote:Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef stinkie het volgende:
Zo, deze tank 1 op 17,2 gedaan. Niet slecht voor enigszins sportief 1300cc fietsje.
Kom daar maar eens aan met een toerbuffel
Had je de wind mee?quote:Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef stinkie het volgende:
Zo, deze tank 1 op 17,2 gedaan. Niet slecht voor enigszins sportief 1300cc fietsje.
Kom daar maar eens aan met een toerbuffel
Nu we het toch over verbruik hebben.quote:
Jammer.quote:Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef Anne het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit op verbruik gelet, dus ik zou 't niet weten.
Ik weet alleen dat ik moet tanken rond de 235 km en dat heb ik niet gewijzigd of geprobeerd te wijzigen na het vervangen van de originele uitlaat.
Weird.quote:
Zeg dan gelijk dat ik lomp rijquote:Op maandag 3 juni 2013 20:04 schreef Sloggi het volgende:
Ik rijd altijd behoorlijk netjes. Als ik eens wat lomper rijd kom ik nog niet in de buurt van 1 op 18.
Dat is helemaal niet zo gek hoorquote:Op maandag 3 juni 2013 19:54 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Jammer.
Met de orginele pijp reed ik altijd 1:16,9. Reserve ging er met 220 op. De laatste tijd met de Produro rijd ik 1:20! En dat terwijl ik nu wel vaker doortrek en wat hoger in de toeren blijf rijden.
Ligt er bij mij aan. Gek genoeg gaat die juist als ik een ritje rij minder verbruiken dan wanneer ik zelf rij. Ik rij dan toch constanter ofzo. Vreemd wel, tijdens de Fok rit verbruikte ik 1:22. Rij ik zelf, zit ik op 1:18 ongeveerquote:Op maandag 3 juni 2013 20:10 schreef Sloggi het volgende:
Dan weet je hoe je mijn verbruik moet interpreteren. Ik hoef in ieder geval geen moeite te doen voor die 1 op 20.
duidelijke uitlegquote:Op maandag 3 juni 2013 20:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo gek hoor
Een viertakt heeft, in tegenstelling tot tweetakt, baat bij een zo open mogelijke uitgang. Immers, de uitlaatslag heeft bij viertakt verder geen enkele functie (waar die bij bij tweetakt samen met de arbeidsslag zit) en kan alleen maar hinder ondervinden. De originele demper die had er schotten in zitten. Die schotten hinderen de luchtstroom en zorgen daardoor voor een hogere druk in het uitlaatsysteem; de lucht kan niet snel genoeg weg. Wanneer een cilinder dus in zijn uitlaatslag zit en zijn lucht wil lozen, krijgt ie tegendruk. Dit kost meer kracht, die moet van de andere cilinder komen en gaat ten koste van kracht die naar het wiel gaat.
Vergelijk het met tegen de wind in rijdenHogere tegendruk, dus meer kracht verspild. Wil je dan even hard rijden moet je meer gas geven en verbruik je meer, want er is meer weerstand.
Even goed (laten) rejetten kan ook schelen, tenzij hij natuurlijk al afgesteld was op open uitlaat, dan maakt het niet zoveel meer uit
Met de rit reed ik idd ook zuiniger, terwijl er wel een paar snelle stukken tussen zaten. En ook hogere rpm gereden.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ligt er bij mij aan. Gek genoeg gaat die juist als ik een ritje rij minder verbruiken dan wanneer ik zelf rij. Ik rij dan toch constanter ofzo. Vreemd wel, tijdens de Fok rit verbruikte ik 1:22. Rij ik zelf, zit ik op 1:18 ongeveerTerwijl ik met de Fok rit toch ook aardig doorgereden heb. Heb wel gemerkt dat hij zich prettiger voelt (en minder verbruikt gek genoeg) als ik boven de 5500 rpm blijf, en dat doe ik met een ritje vaker.
Verbruik schommelt sowieso gigantisch bij mij, met 1:15 als minimum, en 1:25 als maximum. Maar ik let er eigenlijk nooit bewust op. Wat dat betreft sluit ik me bij Gummie aan, als ik netjes en rustig wil rijden pak ik wel de auto.
De meet heb ik alles 1:14 gereden.quote:
Je kunt ook gewoon een paar cilinders loskoppelen.quote:Op maandag 3 juni 2013 20:16 schreef stinkie het volgende:
[..]
De meet heb ik alles 1:14 gereden.
Best jammer dat er 4 versnellingen voor niks op zitten
ok, ebay en marktplaats had ik nog niet aan gedacht. Hier in de buurt zit een autosloop waar zat auto's staan waar je zo even langs kunt gaan om eea er onderweg te slopen voor een mooi prijsje. leek me wel mooi als dat ook voor motoren is. Dan kan ik een beetje rondkijken wat me zoal aanstaat.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:19 schreef BlackLining het volgende:
Ebay, Dealextreme, motorslopers, marktplaats, motor-forum, hier, overal wel
Als het goedkoop moet, is het een kwestie van zoekenEr is niet echt een plek waar alles het goedkoopste is. Knippers zou ik inderdaad van Dealextreme halen, of van een sloopmotor.
Men is hier nogal happig op knipperlichten die een lullig kapje ofzo missen![]()
Wat voor motor heb je trouwens?
kijk, dat zijn betere prijzen.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:17 schreef pindaplukker het volgende:
knippers? http://dx.com/p/waterproo(...)amp-2-pcs-12v-169182
En anders ebay
Ja, denk er alleen aan dat je niks cruciaals koopt daar.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:51 schreef rulerofdeath het volgende:
je kunt zowat alle onderdelen voor honda CG125 kopen op DX
ja, dat zijn ook van die dingen die ik daar liever niet bestel.quote:Op maandag 3 juni 2013 22:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, denk er alleen aan dat je niks cruciaals koopt daar.
Ze hebben ook remschijven en helmen, maar ja ...
de telefoon heb ik al maar wil nu echt een navigatie systeem gwn net als in de auto een beetjequote:Op maandag 3 juni 2013 23:25 schreef Maegrim het volgende:
budget?
laag -> kladje
middel -> telefoon
hoog -> zumo
Garmin voor leuke routes en redelijke navquote:Op maandag 3 juni 2013 23:29 schreef klawie het volgende:
[..]
de telefoon heb ik al maar wil nu echt een navigatie systeem gwn net als in de auto een beetje
quote:Op maandag 3 juni 2013 23:13 schreef klawie het volgende:
heeft er nog iemand tips voor een navi voor op de motor??
Wat voor 1 cil?quote:Op maandag 3 juni 2013 21:46 schreef Skv het volgende:
Net 120 km in het nazonnetje gereden. Koud!
Is gemiddeld 1:17 normaal voor een 1-cilindertje trouwens? Ik had verwacht dat 'ie zuiniger zou zijn, maar hij blijft steady op dit verbruik hangen.
Heeft de nieuwe tomtom al niet betere ondersteuning voor routes?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 05:58 schreef whY... het volgende:
[..]
Garmin voor leuke routes en redelijke nav
TomTom voor goede nav en redelijke/matige routes
naar is dat altijd.. Doet je weer even denken hoe snel het over kan zijn..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:33 schreef whY... het volgende:
Blegh net op de A12 (Zoetermeer den haag) een motorongeluk (Honda AT?) daar rij je dan niet zo fijn langs eigenlijk.
Sorry. Ik ook. Al een tijdje. Alleen voor nog niet (gedaan).quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Dekatria het volgende:
Is er nou weer iemand zonder normale knipperlichten? We blijven niet bezig hier.
Ik had je al een whatsappie gestuurd met "Leef je nog?"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:43 schreef Salatrel het volgende:
Zo terug in Nederland. Sta te wachten tot ik de boot af mag. Had de afgelopen 2 dagen geen wifi beschikbaar...
Ik vind dit wel een schande hoor, voor een nieuwe motor. Het is een Yamaha, dan mag je wel verwachten dat de boel goed in elkaar is gezet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef Salatrel het volgende:
Oh ik heb echt een maandagochtend yamarley Tenedson want na de kentekenplaathouder is ook mijn knipperlicht linksachter kapot getrild en zit met tiewraps en ducttape vast.
Laat ik mooi zo zitten tot ie voor zijn beurt gaat kan ik even mijn ongenoegen uiten
Dat krijg je ervan als je de Bandit loopt te pestenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef Salatrel het volgende:
Oh ik heb echt een maandagochtend yamarley Tenedson want na de kentekenplaathouder is ook mijn knipperlicht linksachter kapot getrild en zit met tiewraps en ducttape vast.
Laat ik mooi zo zitten tot ie voor zijn beurt gaat kan ik even mijn ongenoegen uiten
hey het mag dan met ducttape en tiewraps vastzitten mijn verlichting werkt tenminstequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de Bandit loopt te pesten
Mijn verlichting werkt ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey het mag dan met ducttape en tiewraps vastzitten mijn verlichting werkt tenminste
Cquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:43 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U mag hier met 97km/h omhoog rijden. Kan dat?
A: Ja
B: Nee
C: Ja, mits ik over meer dan 11kw beschik
D: Nee, er loopt een koe op de weg
http://en.wikipedia.org/wiki/Bealach_na_B%C3%A0quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
D klopt niet, in Schotland zijn voornamelijk schapen toch?
Ik dacht voornamelijk wolbiggen eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
D klopt niet, in Schotland zijn voornamelijk schapen toch?
Hij zegt nooit tijd te hebben... Ik maak er tijd voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Zal erg fijn hebben gevoeld
Maarre, nu nog je motor gestald hebben staankomaan zeg!
misschien is het de broer van Mickeysquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Zal erg fijn hebben gevoeld
Maarre, nu nog je motor gestald hebben staankomaan zeg!
Ja de groeten zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:01 schreef einschtein het volgende:
Want zo heul lekker was het weer nou ook alweer niet.
Ja, nu ja. Maar voor de rest van de afgelopen tijd viel het redelijk mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja de groeten zegzonnetje op de bol, 18 graden, wat wil je nog meer?
My point exactlyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:12 schreef einschtein het volgende:
Maar dan nog, hij had de motor al lang van de stalling af kunnen halen. Het was niet zulks slecht weer dat het niet kon.
Ik heb de zachte (want fijner, betere pasvorm, gaan minder snel kapot) op maat gemaakte doppies van Alpine. En ze doen het na twee jaar nog goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef kepler het volgende:
Iemand hier ervaring met verschillende oordopjes? Ik wil eigenlijk een setje bestellen, van Noizez of Alpine.
Ik heb van mijn werk ook van die op maat gemaakte dingen, maar eigenlijk geen idee of dat goed werkt op de motor. Dat ga ik dus sowieso testen
Jullie zijn er anders wel door ingehaaldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef JK1982 het volgende:
Groetjes vanuit Jamaica!
Hier kunnen ze er ook wat van zeg..
"Wat komt daar nou aan achter ons? Is dat een.."
[ afbeelding ]
"Verdomd ja, het is gewoon een CBR600F going offroad!"
[ afbeelding ]
SRX 600quote:
Ik rijd ook niet met slecht weer en ik heb dit jaar alweer bijna 2000km op de teller gezet. Dus het had allang gekundquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, nu ja. Maar voor de rest van de afgelopen tijd viel het redelijk mee.
Maar dan nog, hij had de motor al lang van de stalling af kunnen halen. Het was niet zulks slecht weer dat het niet kon.
Echte mooi weer rijders rijden alleen met het weer van vandaag. En voor één dagje haalt de eckte mooi weer rijder zijn motor ofcourse niet van de stalling.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik rijd ook niet met slecht weer en ik heb dit jaar alweer bijna 2000km op de teller gezet. Dus het had allang gekund
De eerste week van maart was het ook goed weer 15-20 graden en droog. Dus toen had het ook al wel gekundquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echte mooi weer rijders rijden alleen met het weer van vandaag. En voor één dagje haalt de eckte mooi weer rijder zijn motor ofcourse niet van de stalling.
Ik doe het voor m'n plezier, voor de rest heb ik wel een leasebak. Dan ga ik niet in de regen met 5 graden rijdenquote:
Ja, same, ik heb zelfs met -8 gereden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De eerste week van maart was het ook goed weer 15-20 graden en droog. Dus toen had het ook al wel gekund
Maar verder was het vooral 1 á 2 dagen inderdaad. Al vind ik dat het dan ook wel kan!
Die op maat gemaakte van Alpine zijn iets van 130 euro, dat vind ik weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de zachte (want fijner, betere pasvorm, gaan minder snel kapot) op maat gemaakte doppies van Alpine. En ze doen het na twee jaar nog goed.
Ik weet niet hoe het zit met die op maat gemaakte dingen van je werk? Dempen die, of filteren die?
Want ik zou sowieso niet voor dopjes gaan met teveel (of gehele) demping. Het is toch wel fijn om *iets* te horen van je omgeving (en motor).
Ik doe dat ook niet meer. Woon, werk, studeer en heb vrienden allemaal in Den Bosch. Hoef nergens meer heenquote:
Heb zelf al 1x in de regen gereden, daarna zoveel te poetsenquote:
Dat is zo kut hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb zelf al 1x in de regen gereden, daarna zoveel te poetsenMaare broertjelief die heeft een vriendin (geen rijbewijs) liet de motor terwijl ze stil stond omvallen... Dus moest tie even wat fixen.
Tjaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef klawie het volgende:
waarom is alles wat met een motor te maken heeft zo fucking duur
Mensen die hun motor poetsenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb zelf al 1x in de regen gereden, daarna zoveel te poetsenMaare broertjelief die heeft een vriendin (geen rijbewijs) liet de motor terwijl ze stil stond omvallen... Dus moest tie even wat fixen.
ik zoek een gebruikte navigatie maar je bent zo 200euro verderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja
Ik heb toch wel een mooie deal gemaakt denk ik zo. Setje Conti Road Attack 2, 160/60 voor, 120/60 achter, voor ¤279 inclusief opleggen en balanceren
zumo 210 kopen? 200 euroquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef klawie het volgende:
[..]
ik zoek een gebruikte navigatie maar je bent zo 200euro verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 259 heb je een nieuwe tomtom urban riderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef klawie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moh, ik doe dat zo om de paar maanden eens. Overigens trek ik er meestal wel twee dagen voor uitquote:
Had je de 350Lm moeten kopen verleden weekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef klawie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
precies 26 euro goedkoper dan een jaar geledenquote:
ik zag je edit, vond em al vreemdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:38 schreef lipjes het volgende:
Had je de 350Lm moeten kopen verleden week
Nieuw 350 euro
Idd helemaal mee eensquote:
En dat op deze warme dag.. De hamvraag: Waarom op de fiets? (en in het pak??!)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag in vol motorpok (ja, minus helm en handschoenen) naar de bouwmarkt gefietst een stuk verderop trouwens
Dat is een beste afrader zegIk heb me de vinkentering gezweet. Gadverdamme.
wat voor een? een gewone auto tomtom is dat geld niet waardquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef klawie het volgende:
ik heb nu een tomtom op het oog voor 100 euro hij belt morgen terug![]()
Omdat de motor geen voorremmen en geen achterwiel meer hadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En dat op deze warme dag.. De hamvraag: Waarom op de fiets? (en in het pak??!)
tomtom versie 1 staat erbij ziet eruit als 1 van de eerste auto tomtom`squote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
wat voor een? een gewone auto tomtom is dat geld niet waard
te weinig info om de waarde te bepalenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef klawie het volgende:
[..]
tomtom versie 1 staat erbij ziet eruit als 1 van de eerste auto tomtom`s
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lrquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:02 schreef Maegrim het volgende:
[..]
te weinig info om de waarde te bepalen
I know what that's likequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag in vol motorpok (ja, minus helm en handschoenen) naar de bouwmarkt gefietst een stuk verderop trouwens
Dat is een beste afrader zegIk heb me de vinkentering gezweet. Gadverdamme.
als hij me maar brengt naar de juiste plek dan vindt ik het bestquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:08 schreef Maegrim het volgende:
oh da's een tomtom rider, wel voor de motor inderdaad, alleen is ie geen ster qua routes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |