Whehe iddquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef klawie het volgende:
[..]
`was het maar kut dan had je er nog iets aan nu is het gwn klote
Ook een keer gehad maar dan in zijn 2 (25km) dan is je motor wel warm zegmaarquote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef DarkNoize het volgende:
Mooi rondje gereden net met een maat, valt bij hem opeens de schakelpook er onder uit![]()
Heeft ruim een halfuur in z'n 5 moeten rijden om thuis te komen
schieten die luiquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef stinkie het volgende:
Leuk zo'n moeder die tegen d'r jong zegt "ga maar"
Voorrangsregels, die gelden maar ven niet. Zo'n wijf zelf zou je nog gewoon aanrijden
Ligt er aan milf ??quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef stinkie het volgende:
Leuk zo'n moeder die tegen d'r jong zegt "ga maar"
Voorrangsregels, die gelden maar ven niet. Zo'n wijf zelf zou je nog gewoon aanrijden
Wanneer zou je gaan?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
Baal wel dat mijn reisje van de zomer nu op de tocht staat.
half jullie. Het is vooral financieel, het is een erg duur grapje geworden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer zou je gaan?
En wat heb je nou eigenlijk precies iets mettoch
Hersenschudding is toch paar dagen rust en dan weer knallen?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
half jullie. Het is vooral financieel, het is een erg duur grapje geworden.
en hersenschudding ja. Lig 1,5 in bed een beetje te fokken
wisselt ontzettendquote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hersenschudding is toch paar dagen rust en dan weer knallen?
Ook een van de redenen dat tie stil staat, maar dat is weer een andere discussiequote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Was een heerlijk dagje rijdenveel idioten op de weg, en gele hesjes die met dat weer mee naar buiten komen en buitengewoon veel pliesie!
Nie zo heel veel, 160km ofzo zou eigenlijk alleen even naar me ouders op en neer (20 km)quote:Op zondag 2 juni 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook een van de redenen dat tie stil staat, maar dat is weer een andere discussie
Goedbezig hoeveel meters heb je gemaakt?
Je was 7x wat vergeten?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nie zo heel veel, 160km ofzo zou eigenlijk alleen even naar me ouders op en neer (20 km)
Nee ik kwam bij me ouders en die waren niet thuis, dus toen dacht ik laat ik is links gaan ipv rechtsquote:
Dan was ie flink verdwaald.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ik is ook weer thuis
Meen toch echt net SD gespot te hebben op de A59Dikke zwart met rode toerbuffel, en dan zo'n all/offroad pak erboven
Even naar Bloemendaal aan Zee en Zandvoort gereden. Nieuwe spiegeltjes er op gezet en m'n nieuwe jas getest. Goedgekeurdquote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Was een heerlijk dagje rijdenveel idioten op de weg, en gele hesjes die met dat weer mee naar buiten komen en buitengewoon veel pliesie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |