Ik doe 'm altijd om de valbeugel, maar mijne is ook aan de korte kant inderdaad. Als ik mijn achterwiel wil doen moet ik vaak heel raar naast een paal gaan staan, inderdaad niet handig.quote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hebbie dan aan een meter genoeg? als ik door mijn achterwiel moet kom ik al aan een halve meter om alleen al onder al dat plastic vandaan te komen![]()
quote:Op zondag 2 juni 2013 03:00 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Die ik heb is 1,20 geloof ik, maar dat is (imo) net te kort om hem ergens aan vast te zetten. Het kan wel, als je iets direct ernaast hebt. Maar ik zou eerder voor de 1,50m gaan als ik nu 1 zou moeten kopen. Deze is ook al erg zwaar en ik heb hem in de tanktas als ik hem al mee moet nemen. Dan ben ik al bang dat ie deuken in mn tank maakt ofzo
Hmkay, ik moet met dit lompe slagschip zéker een 1.50 ketting hebben dus..quote:Op zondag 2 juni 2013 03:05 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik doe 'm altijd om de valbeugel, maar mijne is ook aan de korte kant inderdaad. Als ik mijn achterwiel wil doen moet ik vaak heel raar naast een paal gaan staan, inderdaad niet handig.
Ik denk ook niet dat dat slagschip van jou zich drukmaakt om het extra gewicht van een kettinkjequote:Op zondag 2 juni 2013 00:56 schreef Sounddragon het volgende:
Hebbie dan aan een meter genoeg? als ik door mijn achterwiel moet kom ik al aan een halve meter om alleen al onder al dat plastic vandaan te komen![]()
neuh, hij niet, maar ik wel.. is toch effe 6 a 7 kilo wat er in een koffer zwemt ergens. Topkoffer is kut, want hoog, en zijkoffer is kut want balans.. vanmiddag/ vanavond eens effe kijken naar zo'n ketting/schijfremslot combi, dan gaat de ketting alleen mee als dat nodig is. Weenie of er Art***** disclocks zijn, en of die bruikbaar zijn met een ketting...quote:Op zondag 2 juni 2013 09:11 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat dat slagschip van jou zich drukmaakt om het extra gewicht van een kettinkje
De ketting die ik heb kan je ook als disclock gebruiken. Simpelweg de ketting eraf, en dan het hangslot als disclockquote:Op zondag 2 juni 2013 10:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neuh, hij niet, maar ik wel.. is toch effe 6 a 7 kilo wat er in een koffer zwemt ergens. Topkoffer is kut, want hoog, en zijkoffer is kut want balans.. vanmiddag/ vanavond eens effe kijken naar zo'n ketting/schijfremslot combi, dan gaat de ketting alleen mee als dat nodig is. Weenie of er Art***** disclocks zijn, en of die bruikbaar zijn met een ketting...
Naja, het is maar hoe je het bekijkt ik zeg stuurslot is 3 min werk.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Ik pleur tegenwoordig mijn schijfremslot door het achterkettingwiel heen, voor staat toch op stuurslot, dus nu kunnen ze 'm ook niet makkelijk weg rollen
Mja zit ook wel weer wat inquote:Op zondag 2 juni 2013 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Naja, het is maar hoe je het bekijkt ik zeg stuurslot is 3 min werk.
En dan til je met ze twee de achterkant op en rol je hem heen waar je wil...
Daarom heb ik overal sloten op![]()
Wat een heerlijk weer vandaag! laat nu net de motor van de vriendin de keerringen zo lek als een mandje hebben
Zo een heb ik ook jaquote:Op zondag 2 juni 2013 11:52 schreef Dekatria het volgende:
Hangt er ook een beetje vanaf watvoor hangslot je hebt - ik heb er 1 met een losse U vormige schakel die normaliter de laatste schakel van de ketting is en in het hangslot gaat. Heb je wat meer bewegingsvrijheid als je 'm door je remschijf poogt te wurmen
Pas je op je rbw?quote:Op zondag 2 juni 2013 10:22 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke ga zometeen effe een rapido retourtje nwk doen effe vol gooien, op en neer blazen en weer volplempen.. ik ben benieuwd
Komt dat omdat hij alle rijbanen inneemt of dat ie zo snel is?quote:Op zondag 2 juni 2013 13:06 schreef Anne het volgende:
Ik kan SD trouwens niet meer bijhouden![]()
, terwijl IK voorheen juist sneller was. Verdammt!
Ik kan nog netjes naast 'm staan bij het stoplichtquote:Op zondag 2 juni 2013 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Komt dat omdat hij alle rijbanen inneemt of dat ie zo snel is?
Verstandig dat wel,quote:Op zondag 2 juni 2013 13:35 schreef Anne het volgende:
Ik was eergisteren ook aan het twijfelen om geen motorbroek aan te doen, om even te tanken (is een kilometer verderop).
Toch maar niet gedaan.
Neuh dat heb ik juist in de auto zonder gordelquote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me gewoon naakt zonder de juiste dingen aan op de motor. Je merkt meteen dat er wat mist.
Pcies dit ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me gewoon naakt zonder de juiste dingen aan op de motor. Je merkt meteen dat er wat mist.
Met een tandwiel, geen kettingwiel.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe krijg je anders de overbrenging van je blok naar je achterwiel
wat een eindbaas. Zo'n helm en blote knietjes.quote:
Ging idd om de helm ja, ach joh jij hebt nog noooooit zonder compleet pak gereden? Of te hard etcquote:Op zondag 2 juni 2013 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
wat een eindbaas. Zo'n helm en blote knietjes.!
Neuhquote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef klawie het volgende:
wrm zijn jullie aan het slap ouwehoeren moeten jullie niet rijden
Nouja, zonder compleet pak wel, maar blote knietjes vind ik weer een ander verhaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ging idd om de helm ja, ach joh jij hebt nog noooooit zonder compleet pak gereden? Of te hard etc
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef klawie het volgende:
wrm zijn jullie aan het slap ouwehoeren moeten jullie niet rijden
In me eigen woonkamer sinds kortquote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef klawie het volgende:
[..]
kruip weg in een hoekje en ga je eigen diep schamen op zolder mak je niks mee hoor
smoesjes gwn gaan rijden manquote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
In me eigen woonkamer sinds kort![]()
daarom staat tie ook stil
![]()
Kan de draai niet maken anders stond de brommert in de kamer.
Whehe iddquote:Op zondag 2 juni 2013 16:05 schreef klawie het volgende:
[..]
`was het maar kut dan had je er nog iets aan nu is het gwn klote
Ook een keer gehad maar dan in zijn 2 (25km) dan is je motor wel warm zegmaarquote:Op zondag 2 juni 2013 16:39 schreef DarkNoize het volgende:
Mooi rondje gereden net met een maat, valt bij hem opeens de schakelpook er onder uit![]()
Heeft ruim een halfuur in z'n 5 moeten rijden om thuis te komen
schieten die luiquote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef stinkie het volgende:
Leuk zo'n moeder die tegen d'r jong zegt "ga maar"
Voorrangsregels, die gelden maar ven niet. Zo'n wijf zelf zou je nog gewoon aanrijden
Ligt er aan milf ??quote:Op zondag 2 juni 2013 16:51 schreef stinkie het volgende:
Leuk zo'n moeder die tegen d'r jong zegt "ga maar"
Voorrangsregels, die gelden maar ven niet. Zo'n wijf zelf zou je nog gewoon aanrijden
Wanneer zou je gaan?quote:Op zondag 2 juni 2013 16:55 schreef Yreal het volgende:
Baal wel dat mijn reisje van de zomer nu op de tocht staat.
half jullie. Het is vooral financieel, het is een erg duur grapje geworden.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wanneer zou je gaan?
En wat heb je nou eigenlijk precies iets mettoch
Hersenschudding is toch paar dagen rust en dan weer knallen?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
half jullie. Het is vooral financieel, het is een erg duur grapje geworden.
en hersenschudding ja. Lig 1,5 in bed een beetje te fokken
wisselt ontzettendquote:Op zondag 2 juni 2013 17:06 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hersenschudding is toch paar dagen rust en dan weer knallen?
Ook een van de redenen dat tie stil staat, maar dat is weer een andere discussiequote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Was een heerlijk dagje rijdenveel idioten op de weg, en gele hesjes die met dat weer mee naar buiten komen en buitengewoon veel pliesie!
Nie zo heel veel, 160km ofzo zou eigenlijk alleen even naar me ouders op en neer (20 km)quote:Op zondag 2 juni 2013 17:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook een van de redenen dat tie stil staat, maar dat is weer een andere discussie
Goedbezig hoeveel meters heb je gemaakt?
Je was 7x wat vergeten?quote:Op zondag 2 juni 2013 17:59 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nie zo heel veel, 160km ofzo zou eigenlijk alleen even naar me ouders op en neer (20 km)
Nee ik kwam bij me ouders en die waren niet thuis, dus toen dacht ik laat ik is links gaan ipv rechtsquote:
Dan was ie flink verdwaald.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ik is ook weer thuis
Meen toch echt net SD gespot te hebben op de A59Dikke zwart met rode toerbuffel, en dan zo'n all/offroad pak erboven
Even naar Bloemendaal aan Zee en Zandvoort gereden. Nieuwe spiegeltjes er op gezet en m'n nieuwe jas getest. Goedgekeurdquote:Op zondag 2 juni 2013 17:49 schreef KneusTeun het volgende:
Was een heerlijk dagje rijdenveel idioten op de weg, en gele hesjes die met dat weer mee naar buiten komen en buitengewoon veel pliesie!
Nice om laten spuiten, nieuwe remmen erop en vering, kleiner tand wiel voor etc ?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:12 schreef Skv het volgende:
Kom er net achter dat ik deze maand E 1.410 heb uitgegeven aan mijn motor en accessoires.Volgende hobby wordt weer Flippo's sparen!
Wat een mongool zeg, tering.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Geerd het volgende:
3 x te hard gereden taak straf, denk er aan mannen
Wat een held trouwens, als half ned zo eens was
chek hem die chiekies scoren op 08.30
maja tis nep
Jammer dat het nep is.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, tering.
-edit-
Oh nep, gelukkig.
Klinkt goed!quote:Op zondag 2 juni 2013 21:28 schreef Tankiej het volgende:
Zo, mijn motor staat nu ook bij m'n nieuwe woning! Hoef ik niet meer zo'n pokke eind naar ritjes te rijden
Yes! Mooi tussen de Veluwe en de Utrechtse Heuvelrug inquote:
quote:Op zondag 2 juni 2013 21:10 schreef Geerd het volgende:
3 x te hard gereden taak straf, denk er aan mannen
Wat een held trouwens, als half ned zo eens was
chek hem die chiekies scoren op 08.30
maja tis nep
Even opgeteld, met vorige maand er bij..quote:Op zondag 2 juni 2013 21:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nice om laten spuiten, nieuwe remmen erop en vering, kleiner tand wiel voor etc ?
Das die canvas broek?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Even opgeteld, met vorige maand er bij..
Banden (BT-45's) incl montage 310
Verheul buitenhoes + ketting 65
Rechterspiegel 30
Esquad broek + protectors 340
Halvarssons leren jack + backprotector 380
TCX X-street schoenen 140
Uvex laarzen 120
Axio Fuse rugzak 150
Pinlock 30
Dane handschoenen 90
1655 Euro..
Ik kreeg 1700 terug van de belastingdienst, dat is dus op..
Maar heb nu bijna alles wat ik (op het moment) wil. Alleen nog een dock voor m'n schijfremslot, een nieuw achterlicht en een sterker hangslot voor mn hoes.
Deze, met die CE-protectoren er bij: http://www.xtravus.com/JEANS-ESQUAD-STRONG-RAW-BLUEquote:
Online besteld?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Deze, met die CE-protectoren er bij: http://www.xtravus.com/JEANS-ESQUAD-STRONG-RAW-BLUE
Nee, toch maar even gaan passen. Maten inschatten was me iets te riskant voor dit geld!quote:
Idd dacht ik ook al aan, waar heb je gepast dan?quote:Op zondag 2 juni 2013 21:57 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee, toch maar even gaan passen. Maten inschatten was me iets te riskant voor dit geld!
Werken doe ik niet meerquote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef klawie het volgende:
wat doet iedereen hier eigelijk voor werk was wel benieuwd wat voor baan de `motorrijder`heeft
Motozoom Amsterdam (daar bij Sloterdijk).quote:Op zondag 2 juni 2013 22:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd dacht ik ook al aan, waar heb je gepast dan?
Ik zit in het junior talentprogramma van een grote organisatie en ben daarnaast ondernemer.quote:Op zondag 2 juni 2013 21:35 schreef klawie het volgende:
wat doet iedereen hier eigelijk voor werk was wel benieuwd wat voor baan de `motorrijder`heeft
Ja, rits van jaszak was dicht, niet boven de 180 geweestquote:
Wazziknie; ik had wel mijn broek aan, maar mijn doorwaai-jack er boven. Tevens kom ik natuurlijk niet op de A59 op weg naar Nwkquote:Op zondag 2 juni 2013 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Zo, ik is ook weer thuis
Meen toch echt net SD gespot te hebben op de A59Dikke zwart met rode toerbuffel, en dan zo'n all/offroad pak erboven
Mwja niks mis mee hier 1 op 14,5, kan ook aan de bierbuik liggen.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, rits van jaszak was dicht, niet boven de 180 geweestDing zuipt als een malle trouwens; 135km opschieten (160-170) op de heenweg, toen terug nog 70 km normaal gereden, en bij 205 km totaal onderweg volgegooid; 16 liter
1 op 13 gemiddeld dus
Wel met alle bjoetiecases erop.
[..]
Wazziknie; ik had wel mijn broek aan, maar mijn doorwaai-jack er boven. Tevens kom ik natuurlijk niet op de A59 op weg naar Nwk
Mjah, maar door dat rustige rijden is het wel wat verbeterd; heenweg was dus 1 op 10 of 1 op 11 ofzo.. da's aardig gek voor 110pk op 350 kiloquote:Op zondag 2 juni 2013 22:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Mwja niks mis mee hier 1 op 14,5, kan ook aan de bierbuik liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |