Verstandig dat wel,quote:Op zondag 2 juni 2013 13:35 schreef Anne het volgende:
Ik was eergisteren ook aan het twijfelen om geen motorbroek aan te doen, om even te tanken (is een kilometer verderop).
Toch maar niet gedaan.
Neuh dat heb ik juist in de auto zonder gordelquote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me gewoon naakt zonder de juiste dingen aan op de motor. Je merkt meteen dat er wat mist.
Pcies dit ja.quote:Op zondag 2 juni 2013 13:37 schreef Dekatria het volgende:
Ik voel me gewoon naakt zonder de juiste dingen aan op de motor. Je merkt meteen dat er wat mist.
Met een tandwiel, geen kettingwiel.quote:Op zondag 2 juni 2013 11:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Natuurlijk, hoe krijg je anders de overbrenging van je blok naar je achterwiel
wat een eindbaas. Zo'n helm en blote knietjes.quote:
Ging idd om de helm ja, ach joh jij hebt nog noooooit zonder compleet pak gereden? Of te hard etcquote:Op zondag 2 juni 2013 15:45 schreef Skv het volgende:
[..]
wat een eindbaas. Zo'n helm en blote knietjes.!
Neuhquote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef klawie het volgende:
wrm zijn jullie aan het slap ouwehoeren moeten jullie niet rijden
Nouja, zonder compleet pak wel, maar blote knietjes vind ik weer een ander verhaal.quote:Op zondag 2 juni 2013 15:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ging idd om de helm ja, ach joh jij hebt nog noooooit zonder compleet pak gereden? Of te hard etc
quote:Op zondag 2 juni 2013 15:49 schreef klawie het volgende:
wrm zijn jullie aan het slap ouwehoeren moeten jullie niet rijden
In me eigen woonkamer sinds kortquote:Op zondag 2 juni 2013 15:58 schreef klawie het volgende:
[..]
kruip weg in een hoekje en ga je eigen diep schamen op zolder mak je niks mee hoor
smoesjes gwn gaan rijden manquote:Op zondag 2 juni 2013 16:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
In me eigen woonkamer sinds kort![]()
daarom staat tie ook stil
![]()
Kan de draai niet maken anders stond de brommert in de kamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |