naar is dat altijd.. Doet je weer even denken hoe snel het over kan zijn..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 08:33 schreef whY... het volgende:
Blegh net op de A12 (Zoetermeer den haag) een motorongeluk (Honda AT?) daar rij je dan niet zo fijn langs eigenlijk.
Sorry. Ik ook. Al een tijdje. Alleen voor nog niet (gedaan).quote:Op maandag 3 juni 2013 21:21 schreef Dekatria het volgende:
Is er nou weer iemand zonder normale knipperlichten? We blijven niet bezig hier.
Ik had je al een whatsappie gestuurd met "Leef je nog?"quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:43 schreef Salatrel het volgende:
Zo terug in Nederland. Sta te wachten tot ik de boot af mag. Had de afgelopen 2 dagen geen wifi beschikbaar...
Ik vind dit wel een schande hoor, voor een nieuwe motor. Het is een Yamaha, dan mag je wel verwachten dat de boel goed in elkaar is gezet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef Salatrel het volgende:
Oh ik heb echt een maandagochtend yamarley Tenedson want na de kentekenplaathouder is ook mijn knipperlicht linksachter kapot getrild en zit met tiewraps en ducttape vast.
Laat ik mooi zo zitten tot ie voor zijn beurt gaat kan ik even mijn ongenoegen uiten
Dat krijg je ervan als je de Bandit loopt te pestenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 09:45 schreef Salatrel het volgende:
Oh ik heb echt een maandagochtend yamarley Tenedson want na de kentekenplaathouder is ook mijn knipperlicht linksachter kapot getrild en zit met tiewraps en ducttape vast.
Laat ik mooi zo zitten tot ie voor zijn beurt gaat kan ik even mijn ongenoegen uiten
hey het mag dan met ducttape en tiewraps vastzitten mijn verlichting werkt tenminstequote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je de Bandit loopt te pesten
Mijn verlichting werkt ookquote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hey het mag dan met ducttape en tiewraps vastzitten mijn verlichting werkt tenminste
Cquote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:43 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
U mag hier met 97km/h omhoog rijden. Kan dat?
A: Ja
B: Nee
C: Ja, mits ik over meer dan 11kw beschik
D: Nee, er loopt een koe op de weg
http://en.wikipedia.org/wiki/Bealach_na_B%C3%A0quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
D klopt niet, in Schotland zijn voornamelijk schapen toch?
Ik dacht voornamelijk wolbiggen eigenlijk?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 14:51 schreef KneusTeun het volgende:
D klopt niet, in Schotland zijn voornamelijk schapen toch?
Hij zegt nooit tijd te hebben... Ik maak er tijd voorquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Zal erg fijn hebben gevoeld
Maarre, nu nog je motor gestald hebben staankomaan zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |