misschien is het de broer van Mickeysquote:Op dinsdag 4 juni 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
Zal erg fijn hebben gevoeld
Maarre, nu nog je motor gestald hebben staankomaan zeg!
Ja de groeten zegquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:01 schreef einschtein het volgende:
Want zo heul lekker was het weer nou ook alweer niet.
Ja, nu ja. Maar voor de rest van de afgelopen tijd viel het redelijk mee.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ja de groeten zegzonnetje op de bol, 18 graden, wat wil je nog meer?
My point exactlyquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:12 schreef einschtein het volgende:
Maar dan nog, hij had de motor al lang van de stalling af kunnen halen. Het was niet zulks slecht weer dat het niet kon.
Ik heb de zachte (want fijner, betere pasvorm, gaan minder snel kapot) op maat gemaakte doppies van Alpine. En ze doen het na twee jaar nog goedquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:17 schreef kepler het volgende:
Iemand hier ervaring met verschillende oordopjes? Ik wil eigenlijk een setje bestellen, van Noizez of Alpine.
Ik heb van mijn werk ook van die op maat gemaakte dingen, maar eigenlijk geen idee of dat goed werkt op de motor. Dat ga ik dus sowieso testen
Jullie zijn er anders wel door ingehaaldquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:18 schreef JK1982 het volgende:
Groetjes vanuit Jamaica!
Hier kunnen ze er ook wat van zeg..
"Wat komt daar nou aan achter ons? Is dat een.."
[ afbeelding ]
"Verdomd ja, het is gewoon een CBR600F going offroad!"
[ afbeelding ]
SRX 600quote:
Ik rijd ook niet met slecht weer en ik heb dit jaar alweer bijna 2000km op de teller gezet. Dus het had allang gekundquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:12 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, nu ja. Maar voor de rest van de afgelopen tijd viel het redelijk mee.
Maar dan nog, hij had de motor al lang van de stalling af kunnen halen. Het was niet zulks slecht weer dat het niet kon.
Echte mooi weer rijders rijden alleen met het weer van vandaag. En voor één dagje haalt de eckte mooi weer rijder zijn motor ofcourse niet van de stalling.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:16 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Ik rijd ook niet met slecht weer en ik heb dit jaar alweer bijna 2000km op de teller gezet. Dus het had allang gekund
De eerste week van maart was het ook goed weer 15-20 graden en droog. Dus toen had het ook al wel gekundquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Echte mooi weer rijders rijden alleen met het weer van vandaag. En voor één dagje haalt de eckte mooi weer rijder zijn motor ofcourse niet van de stalling.
Ik doe het voor m'n plezier, voor de rest heb ik wel een leasebak. Dan ga ik niet in de regen met 5 graden rijdenquote:
Ja, same, ik heb zelfs met -8 gereden.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:40 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De eerste week van maart was het ook goed weer 15-20 graden en droog. Dus toen had het ook al wel gekund
Maar verder was het vooral 1 á 2 dagen inderdaad. Al vind ik dat het dan ook wel kan!
Die op maat gemaakte van Alpine zijn iets van 130 euro, dat vind ik weer wat overdrevenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb de zachte (want fijner, betere pasvorm, gaan minder snel kapot) op maat gemaakte doppies van Alpine. En ze doen het na twee jaar nog goed.
Ik weet niet hoe het zit met die op maat gemaakte dingen van je werk? Dempen die, of filteren die?
Want ik zou sowieso niet voor dopjes gaan met teveel (of gehele) demping. Het is toch wel fijn om *iets* te horen van je omgeving (en motor).
Ik doe dat ook niet meer. Woon, werk, studeer en heb vrienden allemaal in Den Bosch. Hoef nergens meer heenquote:
Heb zelf al 1x in de regen gereden, daarna zoveel te poetsenquote:
Dat is zo kut hequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb zelf al 1x in de regen gereden, daarna zoveel te poetsenMaare broertjelief die heeft een vriendin (geen rijbewijs) liet de motor terwijl ze stil stond omvallen... Dus moest tie even wat fixen.
Tjaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:28 schreef klawie het volgende:
waarom is alles wat met een motor te maken heeft zo fucking duur
Mensen die hun motor poetsenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:20 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
Heb zelf al 1x in de regen gereden, daarna zoveel te poetsenMaare broertjelief die heeft een vriendin (geen rijbewijs) liet de motor terwijl ze stil stond omvallen... Dus moest tie even wat fixen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |