Dan kan ze leren pijpen wel vergetenquote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef handboek het volgende:
[..]
Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:42 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan kan ze leren pijpen wel vergeten(te makkelijk)
lol volgens mij mis je ietsquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef handboek het volgende:
[..]
We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.
quote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef handboek het volgende:
[..]
We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.
Spuitelfquote:Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef handboek het volgende:
[..]
30.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef handboek het volgende:
[..]
Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
Je krijgt waar je voor betaalt enzoquote:Op maandag 3 juni 2013 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Crappy handschoen @ lidl..
Rechter handschoen is kleiner dan de linker. Royal Sadness
Dat is dus precies waarom ik dat soort dingen niet bij de Lidl koop. Ik vertrouw die bende voor geen meter.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Op zich echt geen verkeerde handschoenen. Goede knokkelbescherming enzo. Maar volgens mij een productiefout partij, echt jammer, want verder voelden ze wel goed voor die prijs.quote:
Bij de lidl een fiberglas helm veur ¤50. Leuk voor reserve maar helaas vanaf maat L.quote:Op maandag 3 juni 2013 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.aldi.nl/print/kw232013/
Jonge dikke helm!
quote:Op maandag 3 juni 2013 18:00 schreef KneusTeun het volgende:
http://www.aldi.nl/print/kw232013/
Jonge dikke helm!
Dubbelequote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
excuus, ik bedoelde 25 euro, en het moet leer en mooi zijn.........
Ja CE keur is eitje, de helmen bouwers hebben hun eigen strengere keur, tenminste shoei hjc etcquote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, gewoon goedgekeurd waarschijnlijk. Zal gewoon ruk zitten, loeizwaar zijn en idioot veel herrie maken. Meer geschikt voor een brommertje dan voor een motor in ieder geval.
Tevens;
[ afbeelding ]
Are you fucking kidding mequote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Daarvan koop je nog geen mooie spijkerbroek zegquote:Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef handboek het volgende:
[..]
Ik was laatst ook kijken bij de Gamma voor handschoenen en een motorhoes. Die hoes leek een soort van grote vuilniszak (gewoon plastic) en die handschoenen leken een beetje op de voetbalhandschoenen van het armste jongetje van de klas op de basisschool. Van die flapperdingen met opgeplakte stukjes rubber.quote:Op maandag 3 juni 2013 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Dank voor al jullie nieuwe inzichten. Leggen jullie het haar uit?quote:Op maandag 3 juni 2013 18:19 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Daarvan koop je nog geen mooie spijkerbroek zeg
Nee daar ben jij voorquote:Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef handboek het volgende:
[..]
Dank voor al jullie nieuwe inzichten. Leggen jullie het haar uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |