abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127340451
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mjah, maar door dat rustige rijden is het wel wat verbeterd; heenweg was dus 1 op 10 of 1 op 11 ofzo.. da's aardig gek voor 110pk op 350 kilo :X
Dat is inclu een sound draak?
  zondag 2 juni 2013 @ 23:00:05 #102
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127340597
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:57 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is inclu een sound draak?
Ja duh :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_127341032
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:00 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ja duh :D
Lichte fiets dan ;)
pi_127341252
quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Wazziknie; ik had wel mijn broek aan, maar mijn doorwaai-jack er boven. Tevens kom ik natuurlijk niet op de A59 op weg naar Nwk :')

Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus dan het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erboven :+

Vandaag ruim 450 km gemaakt. Waarvan 100 ongepland maar wel leuk, en 100 ongepland en vrij lullig. Er is ingebroken in het huis van de ouwelui. Geen leuke reden om een ritje te onderbreken en naar huis te rijden :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127341305
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erboven :+

Vandaag ruim 450 km gemaakt. Waarvan 100 ongepland maar wel leuk, en 100 ongepland en vrij lullig. Er is ingebroken in het huis van de ouwelui. Geen leuke reden om een ritje te onderbreken en naar huis te rijden :{
Kak man, waren ze op vakantie?
  zondag 2 juni 2013 @ 23:15:55 #106
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127341390
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus dan het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erboven :+

En dan wonen in Limbabwe, hoe efficiënt wil je het hebben? _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_127341478
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:14 schreef Geerd het volgende:

[..]

Kak man, waren ze op vakantie?
Weekendje ja.

Ach ja, paar kleine dingen gejat, niet veel belangrijks :) Maar goed. Moest er even naartoe omdat er een hoop zooi van mij lag en ik even moest kijken of er wat miste.

Heb nog even op een Harley gezeten trouwens :+ Zit wel lekker hoor. Jammer dat ik niet durfde te bewegen uit angst dat ie uit elkaar zou vallen. Maar als zo'n ding een bok zou hebben; opbokken voor de TV, prima stoeltje ^O^

quote:
14s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

En dan wonen in Limbabwe, hoe efficiënt wil je het hebben? _O-
Je ging niet voor niets aan de toerbuffel toch :D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127341911
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Weekendje ja.

Ach ja, paar kleine dingen gejat, niet veel belangrijks :) Maar goed. Moest er even naartoe omdat er een hoop zooi van mij lag en ik even moest kijken of er wat miste.

Heb nog even op een Harley gezeten trouwens :+ Zit wel lekker hoor. Jammer dat ik niet durfde te bewegen uit angst dat ie uit elkaar zou vallen. Maar als zo'n ding een bok zou hebben; opbokken voor de TV, prima stoeltje ^O^

[..]

Die paar kleine dingen mogen ze wel hebben, alleen het gevoel dat er iemand binnen is geweest die er niks te zoeken had, brrr.
Heb hier ook extra alles "los" als ik na het "werk" ga zien ze meteen dat er niet veel valt te halen :P
pi_127342008
is sala trouwens weer in het land?????
  zondag 2 juni 2013 @ 23:32:04 #110
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_127342086
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Geerd het volgende:

[..]

Die paar kleine dingen mogen ze wel hebben, alleen het gevoel dat er iemand binnen is geweest die er niks te zoeken had, brrr.
Heb hier ook extra alles "los" als ik na het "werk" ga zien ze meteen dat er niet veel valt te halen :P
Hier ook paar keer gebeurd. Ik heb tijdens vakanties enzo nu mijn zakelijke electronica zodanig verstopt dat ze hetbuiteindelijk wel vinden en de privé zaken zodanig dat ik soms zelf niet meer weet waar :D
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_127342386
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef stinkie het volgende:

[..]

Hier ook paar keer gebeurd. Ik heb tijdens vakanties enzo nu mijn zakelijke electronica zodanig verstopt dat ze hetbuiteindelijk wel vinden en de privé zaken zodanig dat ik soms zelf niet meer weet waar :D
Paar keer? Dan weten ze gewoon dat het huis leeg is lijkt me?
Als je weet dat er iemand ligt te snurken met een stang voor de stofzuiger natuurlijk, oid, bijna 2 meter en 100kg plus denk je volgens mij niet laat ik hier even inbreken??
  zondag 2 juni 2013 @ 23:53:44 #112
19297 stinkie
pi_127343123
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Geerd het volgende:

[..]

Paar keer? Dan weten ze gewoon dat het huis leeg is lijkt me?
Als je weet dat er iemand ligt te snurken met een stang voor de stofzuiger natuurlijk, oid, bijna 2 meter en 100kg plus denk je volgens mij niet laat ik hier even inbreken??
D'r liggen hier 3 honkbalknuppels en een variateit aan Japanse wapens waar ik mee train. En ja ze komen gewoon binnen. Eerste keer lagen we gewoon te slapen, niks van gemerkt. 2e keer waren we 2 uurtjes weg, maar werden ze gestoord door het alarm. 2 weken daarna kregen ze de deur niet open.
  zondag 2 juni 2013 @ 23:57:04 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_127343271
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:

Vanuit hier naar Geleen en Maastriiiiich is het ook gewoon ruim 115-125 km hoor, da's wel geak zat om dagelijks 2 keer te rijden. :)
pi_127344164
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef stinkie het volgende:

[..]

D'r liggen hier 3 honkbalknuppels en een variateit aan Japanse wapens waar ik mee train. En ja ze komen gewoon binnen. Eerste keer lagen we gewoon te slapen, niks van gemerkt. 2e keer waren we 2 uurtjes weg, maar werden ze gestoord door het alarm. 2 weken daarna kregen ze de deur niet open.
Damn, 3x is wel veel, hier ook niet heel handig, staan 2 trappen tegen de schutting makkelijker kom je niet op het platte dak de slaapkamer in, bedenk ik net -O-
pi_127345094

Beetje lopen prutsen met Sony Vegas, best een fijn programma tot nu toe :)
Wel controleren of m'n camera niet in de low light mode staat :')
pi_127346571
Over inbraak gesproken, afgelopen maand is er één dikke golf hier geweest. 5x ofzo.

In other news. Afgelopen vrijdag op weg naar crematie, was ietsje te laat op het afgesproken punt om gezamelijk heen te rijden. Kruip ik bij een stoplicht, gigantische rij, naar voren en ga ik daar staan. Stopt er politie naast mij "Ja, je mag even bij het tankstation stoppen".

Volgens meneer de agent reed ik verkeershufterig. (8> Maar hij bespaarde mij de 2x ¤160 en wenste me veel sterkte.
pi_127346765
M'n accu laadt niet meer op tijdens het rijden, dus ik besloot eens naar m'n spanningsregelaar te kijken.

Met heel veel geweld los gekregen van elkaar. Nieuwe spanningsregelaar besteld. Iemand enig idee waar ik zo'n plugje kan kopen?
pi_127348803
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef einschtein het volgende:
Over inbraak gesproken, afgelopen maand is er één dikke golf hier geweest. 5x ofzo.

In other news. Afgelopen vrijdag op weg naar crematie, was ietsje te laat op het afgesproken punt om gezamelijk heen te rijden. Kruip ik bij een stoplicht, gigantische rij, naar voren en ga ik daar staan. Stopt er politie naast mij "Ja, je mag even bij het tankstation stoppen".

Volgens meneer de agent reed ik verkeershufterig. (8> Maar hij bespaarde mij de 2x ¤160 en wenste me veel sterkte.
2x 160? Waar zou die tweede boete voor zijn dan? :o
pi_127348940
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 02:00 schreef MaximumRush het volgende:
M'n accu laadt niet meer op tijdens het rijden, dus ik besloot eens naar m'n spanningsregelaar te kijken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met heel veel geweld los gekregen van elkaar. Nieuwe spanningsregelaar besteld. Iemand enig idee waar ik zo'n plugje kan kopen?
Die is mooi krokant.. :9

Maar ik zou gewoon de automaterialenzaak proberen :Y
pi_127351764
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Die is mooi krokant.. :9

Maar ik zou gewoon de automaterialenzaak proberen :Y
Net even langs geweest, volgens de verkoper zou ik het niet kunnen krijgen ergens en zou ik het moeten afknippen van een andere kabelboom.
pi_127352971
Vandaag effe ketting bijstellen, olie bijvullen en pinlock monteren. Morgen effe een dagritje en de tourist uithangen in het buitenland. :+

http://maps.google.nl/map(...)sz=10&via=1,2,3&z=10

^O^
pi_127353893
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Net even langs geweest, volgens de verkoper zou ik het niet kunnen krijgen ergens en zou ik het moeten afknippen van een andere kabelboom.
Je kunt anders nog proberen om de onderdelendiagrammen van de fabrikant te vinden.

Van mijn 600RR heeft Honda exploded view tekeneningen met elk los onderdeeltje en bijbehorend nummer. Misschien dat dat ook voor jou brommer bestaat..
pi_127355227
quote:
6s.gif Op maandag 3 juni 2013 08:49 schreef Tankiej het volgende:

[..]

2x 160? Waar zou die tweede boete voor zijn dan? :o
Ja het zou dan
1) Doorgetrokken streep
2) Voor de streep staan

Maar volgens mij las ik eens ergens, dat er eerder een rechtzaak is geweest en dat daaruit was gekomen dat een 'doorgetrokken streep' niet echt als doorgetrokken streep wordt gezien bij het stoplicht. :P

Maar goed, ik had geen zin om daar een discussie te houden. Ik zei ook 'ja, sorry, maar ik ben onderweg naar crematie dus heb eigenlijk geen tijd'. Hij was ook heel redelijk en reageerde met 'ik bespaar je de boetes, maar wilde het je toch even vertellen. He, doe rustig aan en sterkte. :W '
pi_127355929
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef WallyPower118 het volgende:

[..]

Je kunt anders nog proberen om de onderdelendiagrammen van de fabrikant te vinden.

Van mijn 600RR heeft Honda exploded view tekeneningen met elk los onderdeeltje en bijbehorend nummer. Misschien dat dat ook voor jou brommer bestaat..
Ga nog even langs de motorzaak of elektronica winkel. Het lijkt me onzin dat het niet te vergelijken is. Het is gewoon een standaard 5 plugs stekkertje. Ergste geval sluit ik het gewoon zonder stekkertje aan.
pi_127357400
Kijk even bij wat sloopbedrijven, van de meeste type motoren kun je voor vrij weinig een complete kabelboom kopen. Handig om te hebben liggen sowieso, kun je nog eens wat vanaf pakken als je iets anders nodig hebt :)

Overigens gaat het woensdag dan toch eindelijk gebeuren, afspraak gemaakt voor nieuw rubber onder de Bandit *O*
pi_127357562
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja het zou dan
1) Doorgetrokken streep
2) Voor de streep staan

Maar volgens mij las ik eens ergens, dat er eerder een rechtzaak is geweest en dat daaruit was gekomen dat een 'doorgetrokken streep' niet echt als doorgetrokken streep wordt gezien bij het stoplicht. :P

Maar goed, ik had geen zin om daar een discussie te houden. Ik zei ook 'ja, sorry, maar ik ben onderweg naar crematie dus heb eigenlijk geen tijd'. Hij was ook heel redelijk en reageerde met 'ik bespaar je de boetes, maar wilde het je toch even vertellen. He, doe rustig aan en sterkte. :W '
Voor de streep staan?

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 13:51:44 ]
pi_127357567
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Kijk even bij wat sloopbedrijven, van de meeste type motoren kun je voor vrij weinig een complete kabelboom kopen. Handig om te hebben liggen sowieso, kun je nog eens wat vanaf pakken als je iets anders nodig hebt :)

Overigens gaat het woensdag dan toch eindelijk gebeuren, afspraak gemaakt voor nieuw rubber onder de Bandit *O*
Rijd dat niet lastig met condomen om je wielen?
I are Baboon
pi_127357591
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Rijd dat niet lastig met condomen om je wielen?
Nee, zo rij ik altijd.

Alleen beginnen die ondertussen goed vierkant te worden en dan schijnt toch minder comfortabel te zijn dan rond
pi_127357655
Mogen motoragenten zonder optische signalen of geluid harder dan de toegestane max. snelheid rijden?
Ik reed net over de van brienenoordbrug in Rotterdam waar 100km/h is toegestaan. Ik reed al wat harder en opeens zitten er 2 motoragenten achter mij. Ik denk kut, die gaan me langs de kant zetten. Maar nee, ze reden mij voorbij en na een halve minuut waren ze uit het zich verdwenen.....
pi_127357673
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat deed je fout dan?
Nou, het was bij een kruispunt. 1 strook voor linksaf, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Voor rechtdoor was helemaal vol, links en rechts waren leeg. Dus ik ging links langs de rij en zette mijn motor voor de eerste auto.

Het foute was dat ik over de doorgetrokken streep ging én dat ik voor de streep ging staan. "Verkeershufterig" gedrag, volgens meneer agent. Ik vind het wel meevallen.

"Wat nou als een auto opeens uit de rij ging? Je weet nooit wat ze doen." Op mijn reactie "Als ik diezelfde strook had genomen, alleen dan puur om linksaf te gaan, had het zelfde kunnen gebeuren. Dus het maakt niet uit of ik hem er nou voor had gezet óf was gaan wachten voor linksaf'' had meneer geen reply.

EDIT: Ja, voor de stopstreep zeg maar. Wat wel nodig was, want anders stond ik de mogelijke komende wachten voor linksaf in de weg.
pi_127357695
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef handboek het volgende:
Mogen motoragenten zonder optische signalen of geluid harder dan de toegestane max. snelheid rijden?
Ik reed net over de van brienenoordbrug in Rotterdam waar 100km/h is toegestaan. Ik reed al wat harder en opeens zitten er 2 motoragenten achter mij. Ik denk kut, die gaan me langs de kant zetten. Maar nee, ze reden mij voorbij en na een halve minuut waren ze uit het zich verdwenen.....
Ja. Daar hebben ze ontheffing voor. Ze mogen bepaalde regels overtreden om hun werk goed te doen.

Zie hier: http://www.politie.nl/ond(...)g-van-verkeersregels
pi_127357908
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja. Daar hebben ze ontheffing voor. Ze mogen bepaalde regels overtreden om hun werk goed te doen.

Zie hier: http://www.politie.nl/ond(...)g-van-verkeersregels
quote:
het gebruik van de vrijstelling is gezien de situatie noodzakelijk.
Het zag eruit alsof ze met z'n 2 aan het touren waren. Ik word denk ik ook maar motoragent..
  maandag 3 juni 2013 @ 13:58:44 #133
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127357934
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag effe ketting bijstellen, olie bijvullen en pinlock monteren. Morgen effe een dagritje en de tourist uithangen in het buitenland. :+

http://maps.google.nl/map(...)sz=10&via=1,2,3&z=10

^O^
leuk ritje! allemaal zand? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_127357952
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef handboek het volgende:

[..]

[..]

Het zag eruit alsof ze met z'n 2 aan het touren waren. Ik word denk ik ook maar motoragent..
Ik vind dat altijd zulke sneue reacties. Weet jij veel waar zij mee bezig waren. ;)
pi_127358025
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nou, het was bij een kruispunt. 1 strook voor linksaf, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Voor rechtdoor was helemaal vol, links en rechts waren leeg. Dus ik ging links langs de rij en zette mijn motor voor de eerste auto.

Het foute was dat ik over de doorgetrokken streep ging én dat ik voor de streep ging staan. "Verkeershufterig" gedrag, volgens meneer agent. Ik vind het wel meevallen.

"Wat nou als een auto opeens uit de rij ging? Je weet nooit wat ze doen." Op mijn reactie "Als ik diezelfde strook had genomen, alleen dan puur om linksaf te gaan, had het zelfde kunnen gebeuren. Dus het maakt niet uit of ik hem er nou voor had gezet óf was gaan wachten voor linksaf'' had meneer geen reply.

EDIT: Ja, voor de stopstreep zeg maar. Wat wel nodig was, want anders stond ik de mogelijke komende wachten voor linksaf in de weg.
Ik snap hem.
pi_127358037
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zulke sneue reacties. Weet jij veel waar zij mee bezig waren. ;)
Ik zie het verschil wel tussen iemand die haast heeft en iemand die samen met zijn maat aan het raggen is hoor..
pi_127358153
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef handboek het volgende:

[..]

Ik zie het verschil wel tussen iemand die haast heeft en iemand die samen met zijn maat aan het raggen is hoor..
En jij weet wat zij door krijgen via de portofoon of wat ze tegen elkaar zeggen? Maar goed, als jij toch precies het verschil weet en zo goed weet wat ze deden. :Y
pi_127358219
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef einschtein het volgende:

[..]

En jij weet wat zij door krijgen via de portofoon of wat ze tegen elkaar zeggen? Maar goed, als jij toch precies het verschil weet en zo goed weet wat ze deden. :Y
ongesteld? er is verder niets aan de hand, niet zo kattig doen
pi_127360360
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 02:00 schreef MaximumRush het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.rdae.nl/
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:01:40 #140
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_127360453
BL, voordat er nieuw rubber ondergaat eerst flink oproken en filmen :9
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_127360884
quote:
Ga het denk ik toch maar met schuifstekkers proberen.
pi_127362155
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

leuk ritje! allemaal zand? ;)
:D
Dan wordt het wel een heule lange rit!
pi_127364672
Heeft er nog iemand een dames motorbroek maat 40 of 42 liggen voor een leuk prijsje? het liefste leer. Is voor mijn vriendin en ik kan vrij weinig vinden op marktplaats oid
pi_127364748
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef handboek het volgende:
Heeft er nog iemand een dames motorbroek maat 40 of 42 liggen voor een leuk prijsje? het liefste leer. Is voor mijn vriendin en ik kan vrij weinig vinden op marktplaats oid
Motorshopper al geprobeerd?
I are Baboon
pi_127365114
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Motorshopper al geprobeerd?
Nee? Is dat een website oid? Ik ga gelijk even zoeken
pi_127365311
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef handboek het volgende:

[..]

Nee? Is dat een website oid? Ik ga gelijk even zoeken
De marktplaats van motor-forum zeg maar. Maar je kunt daar beter even op het forum kijken in het te koop forum. Kun je heel erg veel halen, ik heb er ook al een halve motor vandaan.
pi_127365349
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De marktplaats van motor-forum zeg maar. Maar je kunt daar beter even op het forum kijken in het te koop forum. Kun je heel erg veel halen, ik heb er ook al een halve motor vandaan.
Ok bedankt, op motorshopper staat 1 broek en die is te klein..
pi_127366916
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef handboek het volgende:

[..]

Ok bedankt, op motorshopper staat 1 broek en die is te klein..
voor dit geld kan je niet tobbe http://webshop.motorkledi(...)oek-grid-tafary.html
pi_127367143
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef klawie het volgende:

[..]

voor dit geld kan je niet tobbe http://webshop.motorkledi(...)oek-grid-tafary.html
Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
pi_127367199
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef handboek het volgende:

[..]

Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
dan wordt het idd een stuk moeilijker
  maandag 3 juni 2013 @ 17:42:43 #151
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127367225
quote:

[..]

Dan kan ze leren pijpen wel vergeten _O- (te makkelijk)
pi_127367293
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:42 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Dan kan ze leren pijpen wel vergeten _O- (te makkelijk)
We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.
pi_127367321
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:44 schreef handboek het volgende:

[..]

We hadden een mooie Revit gevonden voor 20 euro, leer. Maat 38, was helaas te klein.
lol volgens mij mis je iets _O- _O-
pi_127367341
quote:

[..]

:')
pi_127367350
quote:

[..]

Spuitelf :D
  maandag 3 juni 2013 @ 17:51:17 #156
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127367497
_O-
  maandag 3 juni 2013 @ 17:52:42 #157
67670 Skv
Cynist.
pi_127367549
quote:

[..]

30. :D!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 3 juni 2013 @ 17:56:35 #158
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127367676
voor 30 euro heb ik me tank nog niet eens vol |:(
pi_127367693
Crappy handschoen @ lidl..
Rechter handschoen is kleiner dan de linker. Royal Sadness
  maandag 3 juni 2013 @ 17:57:52 #160
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127367724
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:56 schreef Gummiebeer het volgende:
Je krijgt waar je voor betaalt enzo ;)
pi_127367748
quote:
Dat is dus precies waarom ik dat soort dingen niet bij de Lidl koop. Ik vertrouw die bende voor geen meter. :P
  maandag 3 juni 2013 @ 18:00:15 #162
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127367807
pi_127367813
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:57 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Je krijgt waar je voor betaalt enzo ;)
Op zich echt geen verkeerde handschoenen. Goede knokkelbescherming enzo. Maar volgens mij een productiefout partij, echt jammer, want verder voelden ze wel goed voor die prijs.
pi_127367922
quote:
Bij de lidl een fiberglas helm veur ¤50. Leuk voor reserve maar helaas vanaf maat L.
pi_127368002
quote:

LOL. Shiiiiiiit. _O-
pi_127368069
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:05 schreef einschtein het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LOL. Shiiiiiiit. _O-
Leuk voor op een spartamet :')
pi_127368358
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:52 schreef Skv het volgende:

[..]

30. :D!
excuus, ik bedoelde 25 euro, en het moet leer en mooi zijn.........
pi_127368365
Mwa, gewoon goedgekeurd waarschijnlijk. Zal gewoon ruk zitten, loeizwaar zijn en idioot veel herrie maken. Meer geschikt voor een brommertje dan voor een motor in ieder geval.

Tevens;

Wait for it ....
  maandag 3 juni 2013 @ 18:16:25 #169
67670 Skv
Cynist.
pi_127368401
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef handboek het volgende:

[..]

Dubbele :D!
Ik wilde laatst een Ducati Monster kopen. Ik had er 120 Euro voor over, maar dan moest hij wel nieuw zijn.
Ik zoek nog steeds. :(

Of maak je een grap? :')
  maandag 3 juni 2013 @ 18:17:59 #170
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127368465
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:15 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, gewoon goedgekeurd waarschijnlijk. Zal gewoon ruk zitten, loeizwaar zijn en idioot veel herrie maken. Meer geschikt voor een brommertje dan voor een motor in ieder geval.

Tevens;

[ afbeelding ]
Ja CE keur is eitje, de helmen bouwers hebben hun eigen strengere keur, tenminste shoei hjc etc
pi_127368484
quote:

[..]

Are you fucking kidding me _O-
pi_127368500
quote:

[..]

Daarvan koop je nog geen mooie spijkerbroek zeg :')
  maandag 3 juni 2013 @ 18:19:13 #173
67670 Skv
Cynist.
pi_127368505
quote:
Ik was laatst ook kijken bij de Gamma voor handschoenen en een motorhoes. Die hoes leek een soort van grote vuilniszak (gewoon plastic) en die handschoenen leken een beetje op de voetbalhandschoenen van het armste jongetje van de klas op de basisschool. Van die flapperdingen met opgeplakte stukjes rubber. ;(
pi_127368766
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:19 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Daarvan koop je nog geen mooie spijkerbroek zeg :')
Dank voor al jullie nieuwe inzichten. Leggen jullie het haar uit?
pi_127368903
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:26 schreef handboek het volgende:

[..]

Nee daar ben jij voor :P
  maandag 3 juni 2013 @ 18:30:09 #176
67670 Skv
Cynist.
pi_127368909
quote:

[..]

Leg jij haar gewoon uit dat je voor een goede leren broek wel ruim 100 euro kwijt bent? ;) met een aanbieding 80 Euro. Als ze dat te duur vindt dan trekt ze toch gewoon wat anders aan?
pi_127368940
koop voor die 25 euro een 2e hands fiets voor d'r
pi_127368950
Als je tweedehands koopt ben je geen 100 euro kwijt.
pi_127368981
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:30 schreef Skv het volgende:

[..]

Leg jij haar gewoon uit dat je voor een goede leren broek wel ruim 100 euro kwijt bent? ;) met een aanbieding 80 Euro. Als ze dat te duur vindt dan trekt ze toch gewoon wat anders aan?
Dat heb ik allang gedaan.... nu ben ik veroordeeld tot het zoeken naar een degelijke broek van max 25 euro
pi_127369081
Heeft niemand van jullie nog wat op zolder liggen voor een schappelijke prijs *)
  maandag 3 juni 2013 @ 18:44:09 #181
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127369504
Een nieuwe vriendin misschien, zal zo met dr overleggen.
pi_127369725
quote:

[..]

Ik ben blij dat ik geen vriendi...oh...wacht effe. Ik zit met hetzelfde probleem :')
pi_127369834
Kleppies stellen *O*

pi_127369951
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:53 schreef BlackLining het volgende:
Kleppies stellen *O*

[ afbeelding ]
Nais!

Moet ik ook nog steeds doen. Ik houd het er maar op dat een Alp onderhoudsvrij is :D
pi_127369980
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 18:56 schreef Gummiebeer het volgende:

[..]

Nais!

Moet ik ook nog steeds doen. Ik houd het er maar op dat een Alp onderhoudsvrij is :D
Het kan bij mij ook niet zoveel kwaad om het niet te doen, of althans minder vaak, want ze gaan toch alleen maar ruimer staan, niet strakker.

Maar hij gaat er wel veel mooier van lopen als je het wel doet :) En het beestje heeft nou eenmaal bijna een ton gelopen, dus die moet goed onderhouden worden.

Edit: Alp heeft ook gewoon stelboutjes toch? Fluitje van een cent in dat geval. Met shims is het veel meer gedoe.
pi_127370217
Beetje lastig om te doen? Ik heb wel een haynes manual, filters en olie vervangen doe ik ook allemaal zelf. Kleppen stellen twijfel ik nog aan om te doen.
pi_127370312
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:03 schreef MaximumRush het volgende:
Beetje lastig om te doen? Ik heb wel een haynes manual, filters en olie vervangen doe ik ook allemaal zelf. Kleppen stellen twijfel ik nog aan om te doen.
Wat voor fiets heb je?

Je hebt twee manieren om de klepspeling in te stellen. Eigenlijk drie, maar de laatste is automatisch en hoeft niet gesteld te worden. Één manier komt erop neer dat je de klepstoter verder in of uitdraait zoals een boutje. Dat is zoals bij mijn Bandit wat je ook op de foto ziet. Een andere manier werkt met shims (een soort dunne ringetjes die je op kunt stapelen voor een bepaalde dikte). Die shims, dat is iets meer werkt. Moet je speling meten, shim eruit, dikte van shim meten en dan naar de motorzaak om een nieuwe shim te halen die wel past.

Met stelboutjes, zoals op die foto, is het echt doodsimpel. Je moet even goed je kop erbij houden want als je ze te strak zet kun je je kleppen mollen, maar als je goed nadenkt en goed leest zal je dat niet overkomen.

Bij mijn motor moet het om de 8.000 kilometer. Da's ruim twee beurten per jaar. Scheelt me als ik het zelf doe dus makkelijk 600 a 700 euro :)
  maandag 3 juni 2013 @ 19:17:38 #188
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_127370726

Nauwkeurige preview.
pi_127370838
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:05 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat voor fiets heb je?

Je hebt twee manieren om de klepspeling in te stellen. Eigenlijk drie, maar de laatste is automatisch en hoeft niet gesteld te worden. Één manier komt erop neer dat je de klepstoter verder in of uitdraait zoals een boutje. Dat is zoals bij mijn Bandit wat je ook op de foto ziet. Een andere manier werkt met shims (een soort dunne ringetjes die je op kunt stapelen voor een bepaalde dikte). Die shims, dat is iets meer werkt. Moet je speling meten, shim eruit, dikte van shim meten en dan naar de motorzaak om een nieuwe shim te halen die wel past.

Met stelboutjes, zoals op die foto, is het echt doodsimpel. Je moet even goed je kop erbij houden want als je ze te strak zet kun je je kleppen mollen, maar als je goed nadenkt en goed leest zal je dat niet overkomen.

Bij mijn motor moet het om de 8.000 kilometer. Da's ruim twee beurten per jaar. Scheelt me als ik het zelf doe dus makkelijk 600 a 700 euro :)
Gaat om een R1. Had al gezien dat het met shims inderdaad gedaan moet worden. Ik zit nu op 40.000 km en naar mijn weten zijn de kleppen nooit gesteld.
  maandag 3 juni 2013 @ 19:32:18 #190
19297 stinkie
pi_127371279
Zo, deze tank 1 op 17,2 gedaan. Niet slecht voor enigszins sportief 1300cc fietsje.

Kom daar maar eens aan met een toerbuffel :')
pi_127371397
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:20 schreef MaximumRush het volgende:

[..]

Gaat om een R1. Had al gezien dat het met shims inderdaad gedaan moet worden. Ik zit nu op 40.000 km en naar mijn weten zijn de kleppen nooit gesteld.
R1 heeft shims ja. 40.000 kilometer moet het zeker gebeuren. Met shims kan ik je niet helpen. Is wat meer werk, niet noodzakelijk moeilijker. Alleen weet ik niet of de nokkenassen eruit moeten. Als dat het geval is, zou ik iemand zoeken die het vaker gedaan heeft. Als je de timing namelijk verkeerd terugzet, heb je binnen 25 meter na vertrek een externe krukas. En dat wil je niet.
pi_127371815
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef stinkie het volgende:
Zo, deze tank 1 op 17,2 gedaan. Niet slecht voor enigszins sportief 1300cc fietsje.

Sow, das netjes voor een Boesa :Y
pi_127371883
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:32 schreef stinkie het volgende:

Had je de wind mee?
pi_127372096
quote:
16s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:43 schreef Anne het volgende:

[..]

Had je de wind mee?
Nu we het toch over verbruik hebben.
Anne, heb jij ooit gereden met een orginele auspuff? Zoja, loopt jouw Alp ook zuiniger met die Laser?
pi_127372292
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit op verbruik gelet, dus ik zou 't niet weten.
Ik weet alleen dat ik moet tanken rond de 235 km en dat heb ik niet gewijzigd of geprobeerd te wijzigen na het vervangen van de originele uitlaat.
pi_127372394
quote:
11s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:51 schreef Anne het volgende:
Om eerlijk te zijn heb ik nog nooit op verbruik gelet, dus ik zou 't niet weten.
Ik weet alleen dat ik moet tanken rond de 235 km en dat heb ik niet gewijzigd of geprobeerd te wijzigen na het vervangen van de originele uitlaat.
Jammer.

Met de orginele pijp reed ik altijd 1:16,9. Reserve ging er met 220 op. De laatste tijd met de Produro rijd ik 1:20! En dat terwijl ik nu wel vaker doortrek en wat hoger in de toeren blijf rijden. :?
pi_127372631
Ik rijd met mijn Alp (origineel) 1 op 20.
pi_127372739
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 19:58 schreef Sloggi het volgende:
Ik rijd met mijn Alp (origineel) 1 op 20.
Weird.

Volgens mij zijn dan toch de sproeiers aangepast bij mijn Alp. Toch maar es een keer de carbs lostrekken en kijken wat ik aantref.

Edit: Ook omdat de orginele uitlaat er nog zo netjes uitzag na al die jaren. Kan het verkeerd hebben maar volgens mij had deze Alp ooit een vv demper.
pi_127372910
Ik rijd altijd behoorlijk netjes. Als ik eens wat lomper rijd kom ik nog niet in de buurt van 1 op 18.
pi_127373012
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 20:04 schreef Sloggi het volgende:
Ik rijd altijd behoorlijk netjes. Als ik eens wat lomper rijd kom ik nog niet in de buurt van 1 op 18.
Zeg dan gelijk dat ik lomp rij :P

Netjes rijd ik wel in een koekblik, want dat schiet toch niet op! :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')