abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127357562
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 12:51 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja het zou dan
1) Doorgetrokken streep
2) Voor de streep staan

Maar volgens mij las ik eens ergens, dat er eerder een rechtzaak is geweest en dat daaruit was gekomen dat een 'doorgetrokken streep' niet echt als doorgetrokken streep wordt gezien bij het stoplicht. :P

Maar goed, ik had geen zin om daar een discussie te houden. Ik zei ook 'ja, sorry, maar ik ben onderweg naar crematie dus heb eigenlijk geen tijd'. Hij was ook heel redelijk en reageerde met 'ik bespaar je de boetes, maar wilde het je toch even vertellen. He, doe rustig aan en sterkte. :W '
Voor de streep staan?

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2013 13:51:44 ]
pi_127357567
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:46 schreef BlackLining het volgende:
Kijk even bij wat sloopbedrijven, van de meeste type motoren kun je voor vrij weinig een complete kabelboom kopen. Handig om te hebben liggen sowieso, kun je nog eens wat vanaf pakken als je iets anders nodig hebt :)

Overigens gaat het woensdag dan toch eindelijk gebeuren, afspraak gemaakt voor nieuw rubber onder de Bandit *O*
Rijd dat niet lastig met condomen om je wielen?
I are Baboon
pi_127357591
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Rijd dat niet lastig met condomen om je wielen?
Nee, zo rij ik altijd.

Alleen beginnen die ondertussen goed vierkant te worden en dan schijnt toch minder comfortabel te zijn dan rond
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127357655
Mogen motoragenten zonder optische signalen of geluid harder dan de toegestane max. snelheid rijden?
Ik reed net over de van brienenoordbrug in Rotterdam waar 100km/h is toegestaan. Ik reed al wat harder en opeens zitten er 2 motoragenten achter mij. Ik denk kut, die gaan me langs de kant zetten. Maar nee, ze reden mij voorbij en na een halve minuut waren ze uit het zich verdwenen.....
pi_127357673
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:50 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Wat deed je fout dan?
Nou, het was bij een kruispunt. 1 strook voor linksaf, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Voor rechtdoor was helemaal vol, links en rechts waren leeg. Dus ik ging links langs de rij en zette mijn motor voor de eerste auto.

Het foute was dat ik over de doorgetrokken streep ging én dat ik voor de streep ging staan. "Verkeershufterig" gedrag, volgens meneer agent. Ik vind het wel meevallen.

"Wat nou als een auto opeens uit de rij ging? Je weet nooit wat ze doen." Op mijn reactie "Als ik diezelfde strook had genomen, alleen dan puur om linksaf te gaan, had het zelfde kunnen gebeuren. Dus het maakt niet uit of ik hem er nou voor had gezet óf was gaan wachten voor linksaf'' had meneer geen reply.

EDIT: Ja, voor de stopstreep zeg maar. Wat wel nodig was, want anders stond ik de mogelijke komende wachten voor linksaf in de weg.
pi_127357695
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:52 schreef handboek het volgende:
Mogen motoragenten zonder optische signalen of geluid harder dan de toegestane max. snelheid rijden?
Ik reed net over de van brienenoordbrug in Rotterdam waar 100km/h is toegestaan. Ik reed al wat harder en opeens zitten er 2 motoragenten achter mij. Ik denk kut, die gaan me langs de kant zetten. Maar nee, ze reden mij voorbij en na een halve minuut waren ze uit het zich verdwenen.....
Ja. Daar hebben ze ontheffing voor. Ze mogen bepaalde regels overtreden om hun werk goed te doen.

Zie hier: http://www.politie.nl/ond(...)g-van-verkeersregels
pi_127357908
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ja. Daar hebben ze ontheffing voor. Ze mogen bepaalde regels overtreden om hun werk goed te doen.

Zie hier: http://www.politie.nl/ond(...)g-van-verkeersregels
quote:
het gebruik van de vrijstelling is gezien de situatie noodzakelijk.
Het zag eruit alsof ze met z'n 2 aan het touren waren. Ik word denk ik ook maar motoragent..
  maandag 3 juni 2013 @ 13:58:44 #133
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_127357934
quote:
7s.gif Op maandag 3 juni 2013 11:51 schreef Gummiebeer het volgende:
Vandaag effe ketting bijstellen, olie bijvullen en pinlock monteren. Morgen effe een dagritje en de tourist uithangen in het buitenland. :+

http://maps.google.nl/map(...)sz=10&via=1,2,3&z=10

^O^
leuk ritje! allemaal zand? ;)
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_127357952
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef handboek het volgende:

[..]

[..]

Het zag eruit alsof ze met z'n 2 aan het touren waren. Ik word denk ik ook maar motoragent..
Ik vind dat altijd zulke sneue reacties. Weet jij veel waar zij mee bezig waren. ;)
pi_127358025
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:53 schreef einschtein het volgende:

[..]

Nou, het was bij een kruispunt. 1 strook voor linksaf, 1 voor rechtdoor en 1 voor rechtsaf. Voor rechtdoor was helemaal vol, links en rechts waren leeg. Dus ik ging links langs de rij en zette mijn motor voor de eerste auto.

Het foute was dat ik over de doorgetrokken streep ging én dat ik voor de streep ging staan. "Verkeershufterig" gedrag, volgens meneer agent. Ik vind het wel meevallen.

"Wat nou als een auto opeens uit de rij ging? Je weet nooit wat ze doen." Op mijn reactie "Als ik diezelfde strook had genomen, alleen dan puur om linksaf te gaan, had het zelfde kunnen gebeuren. Dus het maakt niet uit of ik hem er nou voor had gezet óf was gaan wachten voor linksaf'' had meneer geen reply.

EDIT: Ja, voor de stopstreep zeg maar. Wat wel nodig was, want anders stond ik de mogelijke komende wachten voor linksaf in de weg.
Ik snap hem.
pi_127358037
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:59 schreef einschtein het volgende:

[..]

Ik vind dat altijd zulke sneue reacties. Weet jij veel waar zij mee bezig waren. ;)
Ik zie het verschil wel tussen iemand die haast heeft en iemand die samen met zijn maat aan het raggen is hoor..
pi_127358153
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:01 schreef handboek het volgende:

[..]

Ik zie het verschil wel tussen iemand die haast heeft en iemand die samen met zijn maat aan het raggen is hoor..
En jij weet wat zij door krijgen via de portofoon of wat ze tegen elkaar zeggen? Maar goed, als jij toch precies het verschil weet en zo goed weet wat ze deden. :Y
pi_127358219
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 14:03 schreef einschtein het volgende:

[..]

En jij weet wat zij door krijgen via de portofoon of wat ze tegen elkaar zeggen? Maar goed, als jij toch precies het verschil weet en zo goed weet wat ze deden. :Y
ongesteld? er is verder niets aan de hand, niet zo kattig doen
pi_127360360
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 02:00 schreef MaximumRush het volgende:
M'n accu laadt niet meer op tijdens het rijden, dus ik besloot eens naar m'n spanningsregelaar te kijken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Met heel veel geweld los gekregen van elkaar. Nieuwe spanningsregelaar besteld. Iemand enig idee waar ik zo'n plugje kan kopen?
http://www.rdae.nl/
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.
  maandag 3 juni 2013 @ 15:01:40 #140
329303 Danger.Mouse
Gevaarlijke Muis
pi_127360453
BL, voordat er nieuw rubber ondergaat eerst flink oproken en filmen :9
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
pi_127360884
quote:
Ga het denk ik toch maar met schuifstekkers proberen.
pi_127362155
quote:
1s.gif Op maandag 3 juni 2013 13:58 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

leuk ritje! allemaal zand? ;)
:D
Dan wordt het wel een heule lange rit!
pi_127364672
Heeft er nog iemand een dames motorbroek maat 40 of 42 liggen voor een leuk prijsje? het liefste leer. Is voor mijn vriendin en ik kan vrij weinig vinden op marktplaats oid
pi_127364748
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:41 schreef handboek het volgende:
Heeft er nog iemand een dames motorbroek maat 40 of 42 liggen voor een leuk prijsje? het liefste leer. Is voor mijn vriendin en ik kan vrij weinig vinden op marktplaats oid
Motorshopper al geprobeerd?
I are Baboon
pi_127365114
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:42 schreef pindaplukker het volgende:

[..]

Motorshopper al geprobeerd?
Nee? Is dat een website oid? Ik ga gelijk even zoeken
pi_127365311
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:51 schreef handboek het volgende:

[..]

Nee? Is dat een website oid? Ik ga gelijk even zoeken
De marktplaats van motor-forum zeg maar. Maar je kunt daar beter even op het forum kijken in het te koop forum. Kun je heel erg veel halen, ik heb er ook al een halve motor vandaan.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_127365349
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef BlackLining het volgende:

[..]

De marktplaats van motor-forum zeg maar. Maar je kunt daar beter even op het forum kijken in het te koop forum. Kun je heel erg veel halen, ik heb er ook al een halve motor vandaan.
Ok bedankt, op motorshopper staat 1 broek en die is te klein..
pi_127366916
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 16:55 schreef handboek het volgende:

[..]

Ok bedankt, op motorshopper staat 1 broek en die is te klein..
voor dit geld kan je niet tobbe http://webshop.motorkledi(...)oek-grid-tafary.html
pi_127367143
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:35 schreef klawie het volgende:

[..]

voor dit geld kan je niet tobbe http://webshop.motorkledi(...)oek-grid-tafary.html
Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
pi_127367199
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2013 17:40 schreef handboek het volgende:

[..]

Prachtige broek inderdaad voor die prijs. Ze heeft alleen voor zichzelf een budget van maximaal 30 euro gesteld... Daarom zoek ik ook tweedehands
dan wordt het idd een stuk moeilijker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')