Dat is inclu een sound draak?quote:Op zondag 2 juni 2013 22:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar door dat rustige rijden is het wel wat verbeterd; heenweg was dus 1 op 10 of 1 op 11 ofzo.. da's aardig gek voor 110pk op 350 kilo
Ja duhquote:
Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus dan het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erbovenquote:Op zondag 2 juni 2013 22:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wazziknie; ik had wel mijn broek aan, maar mijn doorwaai-jack er boven. Tevens kom ik natuurlijk niet op de A59 op weg naar Nwk
Kak man, waren ze op vakantie?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erboven
Vandaag ruim 450 km gemaakt. Waarvan 100 ongepland maar wel leuk, en 100 ongepland en vrij lullig. Er is ingebroken in het huis van de ouwelui. Geen leuke reden om een ritje te onderbreken en naar huis te rijden
En dan wonen in Limbabwe, hoe efficiënt wil je het hebben?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:12 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe, zou ook wel erg toevallig zijn. Maar ik dacht dat je in de Rotterdamse haven werkte (vraag me niet hoe ik daarbij kom) dus dan het had gekund. Was een erg typisch gezicht. Dikke toerbuffel, en an zo'n zandkleurig offroad pak erboven
Vandaag ruim 450 km gemaakt. Waarvan 100 ongepland maar wel leuk, en 100 ongepland en vrij lullig. Er is ingebroken in het huis van de ouwelui. Geen leuke reden om een ritje te onderbreken en naar huis te rijden
Weekendje ja.quote:
Je ging niet voor niets aan de toerbuffel tochquote:Op zondag 2 juni 2013 23:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En dan wonen in Limbabwe, hoe efficiënt wil je het hebben?
Die paar kleine dingen mogen ze wel hebben, alleen het gevoel dat er iemand binnen is geweest die er niks te zoeken had, brrr.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Weekendje ja.
Ach ja, paar kleine dingen gejat, niet veel belangrijksMaar goed. Moest er even naartoe omdat er een hoop zooi van mij lag en ik even moest kijken of er wat miste.
Heb nog even op een Harley gezeten trouwensZit wel lekker hoor. Jammer dat ik niet durfde te bewegen uit angst dat ie uit elkaar zou vallen. Maar als zo'n ding een bok zou hebben; opbokken voor de TV, prima stoeltje
[..]
Je ging niet voor niets aan de toerbuffel toch
Hier ook paar keer gebeurd. Ik heb tijdens vakanties enzo nu mijn zakelijke electronica zodanig verstopt dat ze hetbuiteindelijk wel vinden en de privé zaken zodanig dat ik soms zelf niet meer weet waarquote:Op zondag 2 juni 2013 23:27 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die paar kleine dingen mogen ze wel hebben, alleen het gevoel dat er iemand binnen is geweest die er niks te zoeken had, brrr.
Heb hier ook extra alles "los" als ik na het "werk" ga zien ze meteen dat er niet veel valt te halen
Paar keer? Dan weten ze gewoon dat het huis leeg is lijkt me?quote:Op zondag 2 juni 2013 23:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hier ook paar keer gebeurd. Ik heb tijdens vakanties enzo nu mijn zakelijke electronica zodanig verstopt dat ze hetbuiteindelijk wel vinden en de privé zaken zodanig dat ik soms zelf niet meer weet waar
D'r liggen hier 3 honkbalknuppels en een variateit aan Japanse wapens waar ik mee train. En ja ze komen gewoon binnen. Eerste keer lagen we gewoon te slapen, niks van gemerkt. 2e keer waren we 2 uurtjes weg, maar werden ze gestoord door het alarm. 2 weken daarna kregen ze de deur niet open.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Paar keer? Dan weten ze gewoon dat het huis leeg is lijkt me?
Als je weet dat er iemand ligt te snurken met een stang voor de stofzuiger natuurlijk, oid, bijna 2 meter en 100kg plus denk je volgens mij niet laat ik hier even inbreken??
Vanuit hier naar Geleen en Maastriiiiich is het ook gewoon ruim 115-125 km hoor, da's wel geak zat om dagelijks 2 keer te rijden.quote:Op zondag 2 juni 2013 23:17 schreef BlackLining het volgende:
Je ging niet voor niets aan de toerbuffel toch
Damn, 3x is wel veel, hier ook niet heel handig, staan 2 trappen tegen de schutting makkelijker kom je niet op het platte dak de slaapkamer in, bedenk ik netquote:Op zondag 2 juni 2013 23:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
D'r liggen hier 3 honkbalknuppels en een variateit aan Japanse wapens waar ik mee train. En ja ze komen gewoon binnen. Eerste keer lagen we gewoon te slapen, niks van gemerkt. 2e keer waren we 2 uurtjes weg, maar werden ze gestoord door het alarm. 2 weken daarna kregen ze de deur niet open.
2x 160? Waar zou die tweede boete voor zijn dan?quote:Op maandag 3 juni 2013 01:43 schreef einschtein het volgende:
Over inbraak gesproken, afgelopen maand is er één dikke golf hier geweest. 5x ofzo.
In other news. Afgelopen vrijdag op weg naar crematie, was ietsje te laat op het afgesproken punt om gezamelijk heen te rijden. Kruip ik bij een stoplicht, gigantische rij, naar voren en ga ik daar staan. Stopt er politie naast mij "Ja, je mag even bij het tankstation stoppen".
Volgens meneer de agent reed ik verkeershufterig.Maar hij bespaarde mij de 2x ¤160 en wenste me veel sterkte.
Die is mooi krokant..quote:Op maandag 3 juni 2013 02:00 schreef MaximumRush het volgende:
M'n accu laadt niet meer op tijdens het rijden, dus ik besloot eens naar m'n spanningsregelaar te kijken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met heel veel geweld los gekregen van elkaar. Nieuwe spanningsregelaar besteld. Iemand enig idee waar ik zo'n plugje kan kopen?
Net even langs geweest, volgens de verkoper zou ik het niet kunnen krijgen ergens en zou ik het moeten afknippen van een andere kabelboom.quote:Op maandag 3 juni 2013 09:01 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Die is mooi krokant..![]()
Maar ik zou gewoon de automaterialenzaak proberen
Je kunt anders nog proberen om de onderdelendiagrammen van de fabrikant te vinden.quote:Op maandag 3 juni 2013 11:12 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Net even langs geweest, volgens de verkoper zou ik het niet kunnen krijgen ergens en zou ik het moeten afknippen van een andere kabelboom.
Ja het zou danquote:Op maandag 3 juni 2013 08:49 schreef Tankiej het volgende:
[..]
2x 160? Waar zou die tweede boete voor zijn dan?
Ga nog even langs de motorzaak of elektronica winkel. Het lijkt me onzin dat het niet te vergelijken is. Het is gewoon een standaard 5 plugs stekkertje. Ergste geval sluit ik het gewoon zonder stekkertje aan.quote:Op maandag 3 juni 2013 12:14 schreef WallyPower118 het volgende:
[..]
Je kunt anders nog proberen om de onderdelendiagrammen van de fabrikant te vinden.
Van mijn 600RR heeft Honda exploded view tekeneningen met elk los onderdeeltje en bijbehorend nummer. Misschien dat dat ook voor jou brommer bestaat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |