ik zoek een gebruikte navigatie maar je bent zo 200euro verderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:30 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja
Ik heb toch wel een mooie deal gemaakt denk ik zo. Setje Conti Road Attack 2, 160/60 voor, 120/60 achter, voor ¤279 inclusief opleggen en balanceren
zumo 210 kopen? 200 euroquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef klawie het volgende:
[..]
ik zoek een gebruikte navigatie maar je bent zo 200euro verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
voor 259 heb je een nieuwe tomtom urban riderquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef klawie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moh, ik doe dat zo om de paar maanden eens. Overigens trek ik er meestal wel twee dagen voor uitquote:
Had je de 350Lm moeten kopen verleden weekquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:32 schreef klawie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
precies 26 euro goedkoper dan een jaar geledenquote:
ik zag je edit, vond em al vreemdquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:38 schreef lipjes het volgende:
Had je de 350Lm moeten kopen verleden week
Nieuw 350 euro
Idd helemaal mee eensquote:
En dat op deze warme dag.. De hamvraag: Waarom op de fiets? (en in het pak??!)quote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag in vol motorpok (ja, minus helm en handschoenen) naar de bouwmarkt gefietst een stuk verderop trouwens
Dat is een beste afrader zegIk heb me de vinkentering gezweet. Gadverdamme.
wat voor een? een gewone auto tomtom is dat geld niet waardquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef klawie het volgende:
ik heb nu een tomtom op het oog voor 100 euro hij belt morgen terug![]()
Omdat de motor geen voorremmen en geen achterwiel meer hadquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En dat op deze warme dag.. De hamvraag: Waarom op de fiets? (en in het pak??!)
tomtom versie 1 staat erbij ziet eruit als 1 van de eerste auto tomtom`squote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:46 schreef Maegrim het volgende:
[..]
wat voor een? een gewone auto tomtom is dat geld niet waard
te weinig info om de waarde te bepalenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:48 schreef klawie het volgende:
[..]
tomtom versie 1 staat erbij ziet eruit als 1 van de eerste auto tomtom`s
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lrquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:02 schreef Maegrim het volgende:
[..]
te weinig info om de waarde te bepalen
I know what that's likequote:Op dinsdag 4 juni 2013 20:43 schreef BlackLining het volgende:
Vandaag in vol motorpok (ja, minus helm en handschoenen) naar de bouwmarkt gefietst een stuk verderop trouwens
Dat is een beste afrader zegIk heb me de vinkentering gezweet. Gadverdamme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |