quote:Rumoer in Londen. Midden in de stad zou een man zijn onthoofd die daarna in gevecht zouden zijn geraakt met hun zwaarden met de politie. Toegesnelde gewapende agenten zouden de twee aanvallers vervolgens hebben neergeschoten.
Op twitter is grote beroering onstaat. Spanningen tussen verschillende bevolkingsgroepen broeien dicht onder het schijnbaar vredige oppervlak. Een onthoofding zou daarbij niet helpen.
Maar nogmaals: de berichten zijn onbevestigd
Fuck dat is erg, wat zou de reden zijn?quote:TWO men have been shot after a man was beheaded in south east London today, according to reports.
The victim who was wearing a Help For Heroes t-shirt was attacked by a attackers who eyewitnesses said were hacking at him like a piece of meat.
Cops have sealed off parts of Woolwich close to the Royal Artillery Barracks.
Armed police were called to the scene and shocking claims say cops may have fired at suspects alleged to have carried out the beheading attack.
Local MP Nick Raynsford said the victim was a soldier.
A witness told LBC radio that the attackers were "chopping this guy to pieces, literally hacking at something like it was a piece of meat".
And pictures posted in Twitter appear to show three men lying on the road receiving medical attention.
The Metropolitan police would only say officers had been called to reports of an assault on John Wilson Street.
Scotland Yards police helicopter tweeted saying it was assisting with a "serious incident in the Thamesmead area".
Local MP Nick Rainsford told the BBC: "It's been verified one person is dead, two seriously injured".
Read more: http://www.thesun.co.uk/s(...)n.html#ixzz2U2JUsWHa
Ik kende een gast kwam uit Rwanda . zijn ouders zijn voor zijn ogen kapot gesneden. Die man was nooit helemaal toppie. Vroeg me altijd af of het wel verstandig was om hem los te laten rond lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat de mensen die hier asiel aanvragen, daar juist vaak de aanstichters zijn van het geweld.
Het Engelse urgent is iets anders dan het Nederlandse.quote:
Geweld plegen met een politieke of religieuze reden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen een "terroristische aanslag"? Welke definitie geef jij daaraan?
Dat laatste weten we na vandaag ookquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Individual het volgende:
Dat is een paar km van mij vandaan. Ik ken het gebied goed. Het is een niet zo'n goede buurt.
Wow, das snel, gracias.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef El_Matador het volgende:
Sp3c, tussen je drukke wegjoriswerkzaamheden door?
Niks. Maar kennelijk is voor veel mensen "een beetje BOOS is het rond schreeuwen"genoeg. Of naar de Schilderswijk gaan en niet eens met bewoners praten. Want "hoe knap dat hij dat toch maar doet".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat doet hij er precies tegen buiten een beetje in het rond schreeuwen?
Maar wel (media)aandacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het is in ieder geval om een politiek punt te maken.
Maar waarom door iemand te vermoorden? Je kunt ook op heel vreedzame manieren een punt hebben. Hier zul je geen bewondering door krijgen.
http://www.vandale.nl/opzoeken?pattern=urgent&lang=nnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het Engelse urgent is iets anders dan het Nederlandse.
Urgent in deze context is volkomen misplaatst.
"Breaking" of "vers van de pers" of "actueel" ofzo. Urgent is dikke onzin.
Daar begon het niet, maar het was daar wel een puinhoop met de rellen. Een pub waar ik vaak heenging is volledig afgebrand toen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef sonnyspek het volgende:
In dezelfde buurt begonnen volgens mij die rellen in 2011.
Denk dat ze vanuit hun eigen omgeving alleen zien dat als er een punt gemaakt moest worden zij dan plat werden gegooid door ons. En ook zo reageren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar waarom door iemand te vermoorden? Je kunt ook op heel vreedzame manieren een punt hebben. Hier zul je geen bewondering door krijgen.
Omdat er op vreedzame manieren vaak nauwelijks tot geen aandacht aan besteed wordtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
breed publiek krijgtie welquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hou refereert aan zijn 'vaderland'. Klinkt dan ook als een oprecht trauma, dus ik denk dat hij niet veel van vrede wilt weten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Geef hem snel subsidie!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef egeltje1985 het volgende:
Wow, filmpje aan het eind van het journaal van de dader.
Inderdaad ik had hem allang een stoeptegel tegen zijn harses gegevenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef FredVleespet het volgende:
Wel bizar om te zien dat omstanders zo rustig blijven als hij op ze af komt lopen met die messen
Met een kilo coke op (Londen is cokehoofdstad ter wereld), een trauma van heb ik jou daar en wat lichte motivatie vanuit de religie) is het niet zo onwaarschijnlijk lijkt me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dat is wat de Van Dale zegt en waar je gelijk in hebt ja.. In de volksmond en in spreektaal denk je bij terroristische "aanslagen" aan wat anders.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweld plegen met een politieke of religieuze reden.
Als ik daar fout zit hoor ik het (echt) graag.
Daarom verbaasde ik me oprecht dat jij al zei dat het geen terroristische aanslag was
Of bedoelde je dat het geen aanslag is met heel veel slachtoffers oid?
Dat interview is nog tig keer vreemder imo.. op de achtergrond zie je gewoon rustig mensen lopen.. weird shit.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef FredVleespet het volgende:
Wel bizar om te zien dat omstanders zo rustig blijven als hij op ze af komt lopen met die messen
Met "our countries" kan hij ook de Islamitische wereld in z'n algemeen bedoelen, als de aanslag vanuit een Islamitisch oogpunt gepleegd is. (wat ik nog niet wil zeggen want ik weet net zo veel/weinig als iedereen)quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hou refereert aan zijn 'vaderland'. Klinkt dan ook als een oprecht trauma, dus ik denk dat hij niet veel van vrede wilt weten.
Ja daar verbaas ik me dus ook erg overquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat interview is nog tig keer vreemder imo.. op de achtergrond zie je gewoon rustig mensen lopen.. weird shit.
Dan ben je zelf toch ook gek, als je blijft staan om dat te filmen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef FredVleespet het volgende:
Yeah right.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef Chadi het volgende:
[..]
Inderdaad ik had hem allang een stoeptegel tegen zijn harses gegeven
Ja dat bedoelde ik. Komt gewoon iemand aanlopen die net boodschappen heeft gedaanquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat interview is nog tig keer vreemder imo.. op de achtergrond zie je gewoon rustig mensen lopen.. weird shit.
Als die man vreedzaam met een bord op zijn nek voor het Engelse parlement was gaan staan met een oproep tot terugtrekking van de troepen, dan had hij nooit het 8-uur journaal van vanavond en 3 topics in 20 minuten op FOK! gehaald.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat hij doet is de grootste zonde die je maar kan begaan. Alleen zal die lullo het vast niet weten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
CNN heeft een stuk van dat verhaal van 'm net voorgelezen, heeft inderdaad gezegd dat hij het in naam van Allah heeft gedaan. "Moslim" dus. M'n moeder, streng moslim, mompelt zojuist dat hij niets met haar geloof te maken heeft en wenst 'm de tering toe.
Hoeft wmb ook totaal geen discussie te worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is wat de Van Dale zegt en waar je gelijk in hebt ja.. In de volksmond en in spreektaal denk je bij terroristische "aanslagen" aan wat anders.
Maar laat maar. We hebben beide geen zin in deze discussie vermoed ik zo.
ja dit dusquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die man vreedzaam met een bord op zijn nek voor het Engelse parlement was gaan staan met een oproep tot terugtrekking van de troepen, dan had hij nooit het 8-uur journaal van vanavond en 3 topics in 20 minuten op FOK! gehaald.
Kortom: wil je aandacht voor je standpunt dan moet je een extreme daad stellen. Dat wist deze man, dat wist Breivik, dat wist Obama.
Obama?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef LXIV het volgende:
[..]
Als die man vreedzaam met een bord op zijn nek voor het Engelse parlement was gaan staan met een oproep tot terugtrekking van de troepen, dan had hij nooit het 8-uur journaal van vanavond en 3 topics in 20 minuten op FOK! gehaald.
Kortom: wil je aandacht voor je standpunt dan moet je een extreme daad stellen. Dat wist deze man, dat wist Breivik, dat wist Obama.
Tja, als je weet dat hij jouw niet moet hebben..quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:25 schreef FredVleespet het volgende:
Waarschijnlijk in de hoop dat ze door het zaaien van angst hun zin krijgen. Maar helemaal zeker weet ik dat ook niet, ik kan me gelukkig totaal niet in dat soort mensen verplaatsenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik neem aan dat je Osama bedoelt?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef LXIV het volgende:
...Dat wist deze man, dat wist Breivik, dat wist Obama.
Heeft hij letterlijk gezegd dat hij het in naam van Allah heeft gedaan? Is dat dan een ander interview geweest, want dat matched niet met de transcriptie van daarnet. Maar goed, als dat waar is dan is het dus wel degelijk een religieus motief geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
CNN heeft een stuk van dat verhaal van 'm net voorgelezen, heeft inderdaad gezegd dat hij het in naam van Allah heeft gedaan. "Moslim" dus. M'n moeder, streng moslim, mompelt zojuist dat hij niets met haar geloof te maken heeft en wenst 'm de tering toe.
Nou sorry hoor. Ik zou dan hard wegrennen en echt niet rustig daar lopenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Tja, als je weet dat hij jouw niet moet hebben..
Homofoob? Weer een nieuwe motivatie. Lijkt me de minst waarschijnlijke.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
Foto van het Slachtoffer:
http://www.newsshopper.co(...)n_homophobic_attack/
Het heeft nooit iets met de islam te maken. Al noemen mensen zich moslim, al kleden ze zich als moslim, al roepen ze "allahu akbar", het heeft nooit iets met de "echte" islam te maken...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Uhhquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
http://www.newsshopper.co(...)n_homophobic_attack/
quote:5:04pm Friday 21st November 2008 in News
No kidding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Individual het volgende:
Dat is een paar km van mij vandaan. Ik ken het gebied goed. Het is een niet zo'n goede buurt.
Ik begrijp dat je moeite hebt met begrijpend lezen, maar dit is wel heel erg kansloos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het heeft nooit iets met de islam te maken. Al noemen mensen zich moslim, al kleden ze zich als moslim, al roepen ze "allahu akbar", het heeft nooit iets met de "echte" islam te maken...
Het wordt wat vermoeiend, dat soort teksten.
Dat begon toch in Tottenham.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef sonnyspek het volgende:
In dezelfde buurt begonnen volgens mij die rellen in 2011.
Hoe is dit precies verbonden aan de islam?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het heeft nooit iets met de islam te maken. Al noemen mensen zich moslim, al kleden ze zich als moslim, al roepen ze "allahu akbar", het heeft nooit iets met de "echte" islam te maken...
Had er een topic over geopend dat er laatst zoveel homo's overal het slachtoffer werden van geweld. Allen haalde niet eens 1 pagina.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Homofoob? Weer een nieuwe motivatie. Lijkt me de minst waarschijnlijke.
Oh, nu neemt het ineens weer een andere wending.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
oeps verkeerde , sorrie!
Ik ben er echt niet voor om moslimse terroristen vrij te pleiten, maar hier lijkt me oorlogstrauma's en middelen die dit soort rustige acties mogelijk maken (niet wegrennen, interviews geven), drugs dus, veel duidelijkere motivaties.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Is het nu ineens minder erg danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, nu neemt het ineens weer een andere wending.
Iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik zou dan hard wegrennen en echt niet rustig daar lopen
Tsja, de wereld is vermoeiend. Ik ontken niet dat er veel gebeurt onder de paraplu van de islam, maar wel dat elke moslim dus zo is, hoe cliché het ook mogen klinken. Maar had je liever gehad dat ze de daders had geprijsd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Nee?!quote:
Ik vind vooral de terreurdaad van deze twee mannen kansloos. Het is maar waar je je over opwindt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeite hebt met begrijpend lezen, maar dit is wel heel erg kansloos.
Daders zijn moslim en beroepen zich op de islam door "allahu akbar" te roepen. Duidelijke zaak, maar het zal door de beroepsontkenners weer worden ontkend. Is DS4 al in dit topic gesignaleerd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hoe is dit precies verbonden aan de islam?
Ja Tottenham, maar breidde zich uit over meer Engelse steden en ook Woolwich.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Weet het niet zo goed meer, twijfel nu.
Zou je niet zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef UpsideDown het volgende:
Wat een psychopaten om zo'n brute aanval uit te voeren.
Dagelijkse kost daar, ze zijn er helemaal aan gewend geraakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik zou dan hard wegrennen en echt niet rustig daar lopen
Als je niet weet wat er aan de hand is, ga je echt niet zomaar rennen. Er zal wel vaker "ophef" zijn in de buurt, van een meter of 100 kan je echt niet inschatten dat 2 gestoorden een man op straat onthoofd hebben.quote:
zo'n figuur verziekt het inderdaad behoorlijk voor veel moslims want het heeft inderdaad niks met islam te makenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat van die geaardheid was een oud nieuwsbericht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee?!
Echt, wat worden er toch een woorden in m'n mond gelegd.
Om een politiek standpunt te maken én iemand ook nog eens om zijn geaardheid te vermoorden vind ik nog verachtelijker.
Dit gaat helemaal niet over geaardheid, wat een geklets van mensen die niet goed lezen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee?!
Om een politiek standpunt te maken én iemand ook nog eens om zijn geaardheid te vermoorden vind ik nog verachtelijker.
Specifiek tegen die militair gericht. Wat het dan weer volgens de meest strikte definitie geen terrorisme maakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef Chadi het volgende:
Het is wel een hele gerichte daad. Waarom heeft hij dan niet op anderen ingestoken?
Lol, die hakbijl en messen zouden mij instantly opvallen. Ook van 100 meter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er aan de hand is, ga je echt niet zomaar rennen. Er zal wel vaker "ophef" zijn in de buurt, van een meter of 100 kan je echt niet inschatten dat 2 gestoorden een man op straat onthoofd hebben.
Sorry maar kon het niet latenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nee?!
Ok, dus is niet zo?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat van die geaardheid was een oud nieuwsbericht.
ja maar dat gaat om een moord van jaaaaaren geledenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok, dus is niet zo?
Want ik meen ergens gelezen te hebben in dat bericht dat hij net uit een gay-bar kwam.
Dat was een oud nieuwsbericht idd en had niks hiermee te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok, dus is niet zo?
Want ik meen ergens gelezen te hebben in dat bericht dat hij net uit een gay-bar kwam.
Artikel uit 2008.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ok, dus is niet zo?
Ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dat gaat om een moord van jaaaaaren geleden
Ik beschik over het vermogen om meerdere zaken tegelijkertijd als kansloos te omschrijven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Ik vind vooral de terreurdaad van deze twee mannen kansloos. Het is maar waar je je over opwindt.
Hoe origineel.quote:Daders zijn moslim en beroepen zich op de islam door "allahu akbar" te roepen. Duidelijke zaak, maar het zal door de beroepsontkenners weer worden ontkend. Is DS4 al in dit topic gesignaleerd?
Precies. Of het kan natuurlijk ook zijn dat iedereen die daar op dat moment liep blind wasquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lol, die hakbijl en messen zouden mij instantly opvallen. Ook van 100 meter.
1,6 miljard individuele aanslagen verder krijgen we dat nog te horenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo'n figuur verziekt het inderdaad behoorlijk voor veel moslims want het heeft inderdaad niks met islam te maken
Nee, idioten die de daden van de ene moslim op de andere moslim projecteren verzieken het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
zo'n figuur verziekt het inderdaad behoorlijk voor veel moslims want het heeft inderdaad niks met islam te maken
x2quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, idioten die de daden van de ene moslim op de andere moslim projecteren verzieken het.
Als het een islamitische terreurdaad is, moet je dat gewoon kunnen zeggen. Een toevallige andere moslim heeft dan 0 schuld aan die daad, maar de islam wegwuiven is ook weer niet nodig.
Hier lijken me echter andere motieven belangrijker.
"Godzijdank" is een ingeburgerde term met de betekenis van "gelukkig". Er is gelukkig / godzijdank niks gebeurd. "Allahu akhar" is letterlijk "god is groot" - hetzelfde als wat schuimbekkende moslims in Arabische landen ook altijd zo graag roepen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben er echt niet voor om moslimse terroristen vrij te pleiten, maar hier lijkt me oorlogstrauma's en middelen die dit soort rustige acties mogelijk maken (niet wegrennen, interviews geven), drugs dus, veel duidelijkere motivaties.
Allah Akhbar betekent voor veel moslims net zoiets als "godzijdank". Dat gebruik ik als atheist zelfs.
En ik voorspel nu al: over x topics noemen sommige personen hem slachtoffer.quote:
van de achterkant?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:33 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lol, die hakbijl en messen zouden mij instantly opvallen. Ook van 100 meter.
Wat wil jij dan horen?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef ReplaR het volgende:
[..]
1,6 miljard individuele aanslagen verder krijgen we dat nog te horen
Eerlijk gezegd denk ik dat dat dan meer zegt over de mensen bij wie hij het verziekt. Ik bedoel, het is een walgelijke daad. Maar ik zal andere moslims hier echt niet op afrekenen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Precies, ik ook niet. Helaas doen veel anderen dit wel.....quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat dat dan meer zegt over de mensen bij wie hij het verziekt. Ik bedoel, het is een walgelijke daad. Maar ik zal andere moslims hier echt niet op afrekenen.
Als ik al die filmpjes altijd zie roept zo'n moslim al "Allahu akbar" als het gelukt is om zijn schoenveters te strikken. Daaruit afleiden dat het om terroristische jihadstrijders gaat lijkt me nogal... voorbarig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
"Godzijdank" is een ingeburgerde term met de betekenis van "gelukkig". Er is gelukkig / godzijdank niks gebeurd. "Allahu akhar" is letterlijk "god is groot" - hetzelfde als wat schuimbekkende moslims in Arabische landen ook altijd zo graag roepen.
Ze kunnen zichzelf ook doelbewust rustig hebben laten filmen, zodat ze hun punt konden maken, om vervolgens door de politie te worden neergeschoten. Dan ben je een held, een martelaar. Zo werkt het in die zieke koppies...
Ja, ook niet-schuimbekkende moslims roepen dat hoor. Godzijdank roepen maakt je nog geen SGPer, net als dat Allahu Akhbar je geen moslimterrorist maakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
"Godzijdank" is een ingeburgerde term met de betekenis van "gelukkig". Er is gelukkig / godzijdank niks gebeurd. "Allahu akhar" is letterlijk "god is groot" - hetzelfde als wat schuimbekkende moslims in Arabische landen ook altijd zo graag roepen.
Zo klopt het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die heeft toch duidelijk wat op zijn geweten zeg.
Hij begint er zelf al over dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
En ik voorspel nu al: over x topics noemen sommige personen hem slachtoffer.
Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Drugs Lavenderr.quote:
Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, idioten die de daden van de ene moslim op de andere moslim projecteren verzieken het.
Als het een islamitische terreurdaad is, moet je dat gewoon kunnen zeggen. Een toevallige andere moslim heeft dan 0 schuld aan die daad, maar de islam wegwuiven is ook weer niet nodig.
Een soort van 'jeetje!'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.
Nee, die is gewoon ff de boodschappen naar huis aan t brengen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die vrouw met het wagentje achter hemVolgens mij heeft ze geen flauw benul wat er gaande is.
De methodieken van islamstrijders zijn niet exclusief islamitisch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Wokkel het volgende:
Waarom zou het niets met de islam te maken hebben? Die kerel gebruikt de strijdkreten van de islam en de methodiek van islam strijders.
Dat is toch duidelijk geinspireerd door de islam?
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.
Allahu akbar is geen strijdkreet. En deze methodiek wordt gebruikt door zieke mensen. Waaronder ook bepaalde zieke islam-strijders. Maar als jij denkt dat de Islam dit soort daden vergoelijkt of überhaupt goedkeurt, dan ben je wat mij betreft van het padje af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Wokkel het volgende:
Waarom zou het niets met de islam te maken hebben? Die kerel gebruikt de strijdkreten van de islam en de methodiek van islam strijders.
Dat is toch duidelijk geinspireerd door de islam?
Waar maak je dat uit op? Hij lijkt me redelijk nuchter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die heeft toch duidelijk wat op zeg.
Dit is wit Europa en als hier iemand onthoofd wordt door allu akbar roepende figuren dan is dat kans bijzonder groot dat ze dat doen met de islam in het achterhoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De methodieken van islamstrijders zijn niet exclusief islamitisch.
In donker Afrika gebeuren dingen waar de gemiddelde talibanees zich nog voor zou schamen.
Dat is het (nog) niet. Wacht maar de eerste officiele verklaringen af ipv de roddels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.
Feit is dat het de zoveelste islamitische terreurdaad is.
Precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net zoals Amerikanen bij alles 'o my god' roepen
Daar hebben ze toch ook wel ergens gelijk in? Met die mentaliteit zijn ze al ver gekomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf ook doelbewust rustig hebben laten filmen, zodat ze hun punt konden maken, om vervolgens door de politie te worden neergeschoten. Dan ben je een held, een martelaar. Zo werkt het in die zieke koppies...
mwah, hij heeft wel wat sos trekjes, maar dat kan ook de adrenaline zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef brojo het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Hij lijkt me redelijk nuchter.
Nee, dat is dus geen "feit".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.
Dat zeggen ze ook als ze op de fiets stappen, of de auto instappenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Britse daad want hij sprak duidelijk Engels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar men gelooft het gewoon nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik naast de pot pis en ik roep Allahu akbar dan is dat ook vanuit mijn ideologie gedaan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit is wit Europa en als hier iemand onthoofd wordt door allu akbar roepende figuren dan is dat kans bijzonder groot dat ze dat doen met de islam in het achterhoofd.
Het is immers de handtekening zoals wij die kennen van dat soort geloofsgestoorden.
Vanuit de islam zou ik geen regel kunnen bedenken waar deze daad een goede actie is, laat ik het dan zo zeggen. Sterker nog, voor zover ik weet is dit binnen de islam niet toegestaan. Dus dat het dan een moslim is die zegt dit uit naam van Allah te doen...tja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met bomgordel he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook als ze op de fiets stappen, of de auto instappen![]()
Ik zeg dat ze erdoor zijn geinspireerd, niet dat het wordt vergoeilijkt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allahu akbar is geen strijdkreet. En deze methodiek wordt gebruikt door zieke mensen. Waaronder ook bepaalde zieke islam-strijders. Maar als jij denkt dat de Islam dit soort daden vergoelijkt of überhaupt goedkeurt, dan ben je wat mij betreft van het padje af.
quote:here we're go again, two delusional psychotic nutter's committing a brutal attack in the name of Allah. No God would support that.... Horrific!
omdat....?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ik zeg dat ze erdoor zijn geinspireerd, niet dat het wordt vergoeilijkt.
Desalniettemin, de islam heeft er dus wel degelijk mee te maken.
Voor beperkte geesten zeker.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit is wit Europa en als hier iemand onthoofd wordt door allu akbar roepende figuren dan is dat kans bijzonder groot dat ze dat doen met de islam in het achterhoofd.
Het is immers de handtekening zoals wij die kennen van dat soort geloofsgestoorden.
Fijn. En dan is er door één van de daders ook nog het volgende gezegd:quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ook een gewone standaard-uitspraak van moslims tussen eten en afwas?quote:"We swear by almighty Allah we will never stop fighting you...Your people will never be safe."
je gaat zweren bij het struik gewas? En ja het is een standaard uitdrukking om bij god te zweren.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Fijn. En dan is er door één van de daders ook nog het volgende gezegd:
[..]
Ook een gewone standaard-uitspraak van moslims tussen eten en afwas?
Als het in de naam van God gedaan was, en ze hadden dat gezegd. Had je het dan bestempeld als een Christelijke terreurdaad?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
[..]
Naast de pot pissen is geen handeling die wordt geassocieerd met idiote islam fanaten. Onthoofden wel.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als ik naast de pot pis en ik roep Allahu akbar dan is dat ook vanuit mijn ideologie gedaan.
Er zijn gewoon duidelijke statements gedaan door de daders. Met "roddels" heeft het niks meer te maken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat is het (nog) niet. Wacht maar de eerste officiele verklaringen af ipv de roddels.
Of wil je zo graag dat het een islamitische terreurdaad is?
Als een amerikaan "i swear to god" zegt, betekend dat toch ook niet dat hij zijn daden in de naam van god doet?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:42 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij wel ja. Dat aanrijden is dus best heftig geweest, ik vraag me af of ie dat nog overleefd had.quote:
Ik zeg het ook als ik een mooie kans mis tijdens FIFA. Automatisme.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
Volgens mij is het een Britse daad want hij sprak duidelijk Engels.
Er bestaat geen "de" islam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vanuit de islam zou ik geen regel kunnen bedenken waar deze daad een goede actie is, laat ik het dan zo zeggen. Sterker nog, voor zover ik weet is dit binnen de islam niet toegestaan. Dus dat het dan een moslim is die zegt dit uit naam van Allah te doen...tja.
Dat is natuurlijk de crux. De daders meenden het tenminste voor de islam gedaan te hebben, en wat dat betreft is er beslist een islam-connectie, maar dat wil daarmee nog niet zeggen dat iedereen de koran zo interpreteerd dat dit soort dingen gebeuren moeten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als het in de naam van God gedaan was, en ze hadden dat gezegd. Had je het dan bestempeld als een Christelijke terreurdaad?
Ik wel. In Europa. De VS misschien niet, want die halen god er gewoon veel sneller bij. Europeanen niet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als het in de naam van God gedaan was, en ze hadden dat gezegd. Had je het dan bestempeld als een Christelijke terreurdaad?
Wat een argument. Ik heb hier totaal niets meer op in te brengen.Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
NWS / Man op klaarlichte dag onthoofd in Londen #3
Hier kunnen we het wel over eens zijn jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt te debiel, je loopt over straat. Er komen een paar mongolen op je af en beginnen op je in te hakken.
wit Europaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
moet je eens turven hoe vaak je dingen als godzijdank of in hemelsnaam tegen komtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik wel. In Europa. De VS misschien niet, want die halen god er gewoon veel sneller bij. Europeanen niet.
Exact.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de crux. De daders meenden het tenminste voor de islam gedaan te hebben, en wat dat betreft is er beslist een islam-connectie, maar dat wil daarmee nog niet zeggen dat iedereen de koran zo interpreteerd dat dit soort dingen gebeuren moeten.
Volgens mij hebben ze hem eerst omver gereden. Die gast had het denk ik niet eens door. Ze stappen uit en je denkt dat ze je komen helpen tot ze op je in beginnen te steken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt te debiel, je loopt over straat. Er komen een paar mongolen op je af en beginnen op je in te hakken.
Als ze zich uitdrukkelijk over een heilige God hadden uitgelaten wel ja. In dit geval hebben ze zowel "allahu akbar" geroepen als gesproken over de "mighty allah".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Dat deed ik met GTA ook vaak genoeg hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
dit inderdaad, royal sadness weerquote:
Dan dien je het te associëren met idiote Islamfanaten en niet zozeer de Islam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Naast de pot pissen is geen handeling die wordt geassocieerd met idiote islam fanaten. Onthoofden wel.
Moeilijk he begrijpend lezen? Wit europa was bedoeld als contrast tegenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
wit Europa![]()
![]()
Je broeders uit Griekenland, Spanje en Italië hebben nog wat geld nodig. Spring gelijk in wil je?
quote:donker afrika
Nou, hier is het toch vooral godverdommequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je eens turven hoe vaak je dingen als godzijdank of in hemelsnaam tegen komt
stuk minder wel daar ben ik het mee eens maar toch nog vaker dan je zou verwachten
bij mij thuis ook hoor en iets met ziektes die ik ook niet in huis wil hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, hier is het toch vooral godverdomme
Oeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, hier is het toch vooral godverdomme
De relatie tot Allah is onder de meeste moslims veel closer dan de relatie tot god van de gemiddelde gristen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Als ze zich uitdrukkelijk over een heilige God hadden uitgelaten wel ja. In dit geval hebben ze zowel "allahu akbar" geroepen als gesproken over de "mighty allah".
Het lijken wel mensen Disorder!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Ik snap niet hoe mensen nu kunnen zeggen dat "Allah ackbar" een loze kreet was. Hoe duidelijk wil je het hebben? Een cirkel is een cirkel. Ik geloof heus niet dat elke Moslim daar potentieel gevaarlijk is. Maar er lopen nou eenmaal Moslims tussen die erg gevaarlijk zijn.
'geloofsgestoorden' en 'idiote islam fanaten' heb ik toch duidelijk genoemd in mijn reacties?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan dien je het te associëren met idiote Islamfanaten en niet zozeer de Islam.
Er zit mijn inziens een groot verschil tussen OMG! roepen en God is groot/de grootste!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net zoals Amerikanen bij alles 'o my god' roepen
Omdat Allah akbar, zoals net al werd aangegeven, op zichzelf niets zegt. Dus ik begrijp niet wat jij wilt zeggen met deze post? Dat het moslims zijn, dat staat vast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Ik snap niet hoe mensen nu kunnen zeggen dat "Allah ackbar" een loze kreet was. Hoe duidelijk wil je het hebben? Een cirkel is een cirkel. Ik geloof heus niet dat elke Moslim daar potentieel gevaarlijk is. Maar er lopen nou eenmaal Moslims tussen die erg gevaarlijk zijn.
Deze mag je uitleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lijken wel mensen Disorder!
Met de kids om je heen leer je toch andere dingen roepen. Zo van POtver..verquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij mij thuis ook hoor en iets met ziektes die ik ook niet in huis wil hebben
maar toch!
Ahja. Apart commentaar wel, 'Baghdad style'.quote:
Vertel mij maar vanuit welke concrete regel je een onbekende man op straat mag onthoofden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er bestaat geen "de" islam.
Er zijn genoeg motivaties gegeven en te bedenken waarom moslims mogen moorden. De jihad zelf.
Het zuiveren van de islam is OOK weer een foute actie. Als je moslim bent, kun je niet anders dan bekennen dat er toch wel een hele hoop gestoorde moslims rondlopen. En die zijn niet opeens geen moslim meer omdat ze daden plegen waar jij niet achterstaat.
Dat is omdat jij jouw waarden projecteert op moslims. Inshallah en Allahu Akhbar zijn echt normaal ingeburgerde uitspraken in de Arabische wereld...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er zit mijn inziens een groot verschil tussen OMG! roepen en God is groot/de grootste!
Oh. Het zegt niets meer. Kijken of dat truukje deze keer werkt om het los te maken van religie. Succes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat Allah akbar, zoals net al werd aangegeven, op zichzelf niets zegt. Dus ik begrijp niet wat jij wilt zeggen met deze post? Dat het moslims zijn, dat staat vast.
Er zijn genoeg mensen die dusdanig gevormd zijn door de overheid op school en in de media (vooral de generatie vanaf 1990), dat ze zelfs wanneer ze zelf het roestige mes door hun strot voelen gaan nog als laatste rochel zullen uitten: "Ik wil even benadrukken dat dit met islam niks van doen heeft".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Niemand zegt dat het geen moslims zijn. Het is alleen wel weer typisch om er vervolgens alleen op te hameren dat het moslims zijn. Ja het zijn moslims. En wat dan nog?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
'geloofsgestoorden' en 'idiote islam fanaten' heb ik toch duidelijk genoemd in mijn reacties?
Blijkbaar interpreteren die lui de islam anders dan de standaard moslim, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dan ineens geen moslims meer zijn.
Dat zeg ik ook ja. Maar als ze het niet horen hou ik me niet in hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met de kids om je heen leer je toch andere dingen roepen. Zo van POtver..ver
Tja, als die Wilders niet zo links conservatief was had ik ook op de PVV gestemd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Individual het volgende:
Op de FP is het blik PVV weer opengetrokken: [Upd] Moslims hakken Londenaar dood
Knap werk om mijn post zo te interpreteren en vervolgens in de calimerohouding te schieten. Typisch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Oh. Het zegt niets meer. Kijken of dat truukje deze keer werkt om het los te maken van religie. Succes.
• Alsof ik alle regels van de islam ken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vertel mij maar vanuit welke concrete regel je een onbekende man op straat mag onthoofden.
Er lopen een hoop gestoorde mensen rond, ongeacht geloof.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dusdanig gevormd zijn door de overheid op school en in de media (vooral de generatie vanaf 1990), dat ze zelfs wanneer ze zelf het roestige mes door hun strot voelen gaan nog als laatste rochel zullen uitten: "Ik wil even benadrukken dat dit met islam niks van doen heeft".
@ Wokkel. Dit soort posts dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dusdanig gevormd zijn door de overheid op school en in de media (vooral de generatie vanaf 1990), dat ze zelfs wanneer ze zelf het roestige mes door hun strot voelen gaan nog als laatste rochel zullen uitten: "Ik wil even benadrukken dat dit met islam niks van doen heeft".
Vergeet niet dat in alle lessen, schoolboeken etc. er voortdurend op die kinderen ingehamerd is hoe mooi de islam en de multikul zijn. Die zijn niet eens in staat meer om iets anders te denken, kunnen ze niks aan doen.
Niet-moslims in Palestina roepen dat ook als er dichtbij ergens bommen inslaan. Zijn ze op dat moment ook ineens gelovig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Precies, eigen woorden van de dader, weinig twijfel meer lijkt me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Alles gaat nu "allahu akbar", terwijl één van de daders ook heeft gezegd:
"We swear by almighty Allah we will never stop fighting you...Your people will never be safe."
Wat is daar nog dubbelzinnig aan, of voor meerdere uitleg vatbaar? Het is zo klaar als een klontje. De zoveelste islamitische terreurdaad.
waar lees jij dat het somaliers zijn???quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Pharmacist het volgende:
Ik hoop echt dat er een immigratiestop gaat komen op mensen uit achterlijke Moslimlanden zoals Somalie. Voor elke x Moslims die we importeren krijgen we er gratis y moordlustige extremisten bij. We hebben al genoeg Moslims, die zich bovendien ook nog eens als konijnen voortplanten.
Het is toch bizar dat iemand Allah ackbar roept terwijl/nadat hij iemand's keel doorsnijdt, en het vervolgens volgens jullie los staat van religie. Ik kan er met mijn kop niet bij (pun intended).quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap werk om mijn post zo te interpreteren en vervolgens in de calimerohouding te schieten. Typisch.
Waar lees jij dat hij zegt dat het somaliers zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
waar lees jij dat het somaliers zijn???
Je begrijpt het verkeerd. Het betekent allemaal niks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Alles gaat nu "allahu akbar", terwijl één van de daders ook heeft gezegd:
"We swear by almighty Allah we will never stop fighting you...Your people will never be safe."
Wat is daar nog dubbelzinnig aan, of voor meerdere uitleg vatbaar? Het is zo klaar als een klontje. De zoveelste islamitische terreurdaad.
Man aan de coke in Amsterdam Zuid-oost snijdt nek van andere man af en roept: "Godverdomme, vuile kankeraap, dood ga je!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies, eigen woorden van de dader, weinig twijfel meer lijkt me.
Raar hoor.quote:"Het spijt me dat vrouwen hier vandaag getuige van moesten zijn", zei de man. "Maar in onze landen moeten vrouwen hetzelfde aanschouwen. Jullie mensen zullen nooit veilig zijn. Verwijder jullie regering, ze geven niet om jullie."
Niet echt. Er zijn ook mensen die bij het neerstorten van een vliegtuig Allahu akbar noemen. Dat maakt het neerstorten ook niet meteen een religieus schouwspel. En dat is dus mijn punt. Je kan niet louter afgaan op de kreet. Tenzij jij meent dat als een moslim Allah ackbar roept, zijn navolgende handeling altijd religieus geïnspireerd is. Als dat zo is, dan heb je niet echt een beeld bij het 'taalgebruik' onder moslims. En dat kan je overigens niet verwijten hoor. Het kan prima zijn dat deze mannen deze daad inderdaad vanuit hun eigen religieuze overtuiging hebben gepleegd. Maar goed, dan weten we dat - en dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat iemand Allah ackbar roept terwijl/nadat hij iemand's keel doorsnijdt, en het vervolgens volgens jullie los staat van religie. Ik kan er met mijn kop niet bij (pun intended).
Politiek gemotiveerd. Religieuze uitingen tijdens de daad. Maar het is geen terrorisme hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Raar hoor.
'Jullie zullen nooit veilig zijn' en 'verwijder jullie regering, ze geven niet om jullie'
Fok hell, bebloede kerel met mes en levenloos lichaam op 20 meter. Ik heb dan weinig tijd nodig om te beslissen dat ik hem peer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er aan de hand is, ga je echt niet zomaar rennen. Er zal wel vaker "ophef" zijn in de buurt, van een meter of 100 kan je echt niet inschatten dat 2 gestoorden een man op straat onthoofd hebben.
Dat begrijp ik. Maar het punt waarop je het zegt maakt dat de betekenis verandert.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Er zijn ook mensen die bij het neerstorten van een vliegtuig Allahu akbar noemen. Dat maakt het neerstorten ook niet meteen een religieus schouwspel.
Wat doet die vrouw op 0:33quote:
Lees die zinnen nog eens. Wat kan het hem schelen dat onze regering niet om ons geeft als hij dreigt dat we toch niet veilig zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Politiek gemotiveerd. Religieuze uitingen tijdens de daad. Maar het is geen terrorisme hoor.
Wie zegt dat je dat ziet??? het is makkelijk oordelen met alle info die elke seconde hier binnenkomt. Op het moment surpreme zie je dat echt niet zomaar. En al helemaal niet omdat je het niet verwacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fok hell, bebloede kerel met mes en levenloos lichaam op 20 meter. Ik heb dan weinig tijd nodig om te beslissen dat ik hem peer.
Ik las toch echt dat hij tijdens de daad ook Allah ackbar schreeuwde. Mocht dat niet kloppen, dan slik ik mijn woorden in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Greenpeas het volgende:
Hij zegt niets anders dan: In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden..
Ik hoor hier niets over Jihadistische motieven.. Er wordt veel te snel weer de kaart Islamitsche terreurdaad getrokken, terwijl het hier ook kan gaan om een getraumatiseerde kindsoldaat o.i.d. Het is een terreurdaad door moslims, niet een terreurdaad met islamitische motieven..
Als hij roept:quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man aan de coke in Amsterdam Zuid-oost snijdt nek van andere man af en roept: "Godverdomme, vuile kankeraap, dood ga je!"
Multiple choicevraag:
- deze man is een heiden (want hij zegt godverdomme)
- deze man is een arts (want hij redt zijn slachtoffer van kanker)
- deze man is een junk (want hij is doorgesnoven)
- deze man is een racist (want hij zegt "aap")
- deze man is een gestoorde eikel die maar wat roept en ondertussen hele andere motieven hanteert
Ik neem aan dat een beetje intelligent mens de laatste optie kiest. Voor egeltjes kan ik niet spreken.
ff uitrusten denk ikquote:
Doorgesnoven moordenaars met oorlogstrauma's blinken doorgaans niet uit in Drs. P-taalgebruik en Dichter des Vaderlands-volzinnen, he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lees die zinnen nog eens. Wat kan het hem schelen dat onze regering niet om ons geeft als hij dreigt dat we toch niet veilig zijn?![]()
Slaat toch nergens op?
Dit lijkt me om te beginnen al een beter voorbereide daad, veel wapens e.d. Maar inderdaad, een te snelle conclusie is niet goed natuurlijk. En verder is het voor egeltjes überhaupt al een prestatie om een bericht te typen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man aan de coke in Amsterdam Zuid-oost snijdt nek van andere man af en roept: "Godverdomme, vuile kankeraap, dood ga je!"
Multiple choicevraag:
- deze man is een heiden (want hij zegt godverdomme)
- deze man is een arts (want hij redt zijn slachtoffer van kanker)
- deze man is een junk (want hij is doorgesnoven)
- deze man is een racist (want hij zegt "aap")
- deze man is een gestoorde eikel die maar wat roept en ondertussen hele andere motieven hanteert
Ik neem aan dat een beetje intelligent mens de laatste optie kiest. Voor egeltjes kan ik niet spreken.
Das wel waar inderdaad. Zo kwam ik laatst per ongeluk midden in een Amerika-stijl achtervolging terechtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fok hell, bebloede kerel met mes en levenloos lichaam op 20 meter. Ik heb dan weinig tijd nodig om te beslissen dat ik hem peer.
Wat doet die egel van jou?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dit lijkt me om te beginnen al een beter voorbereide daad, veel wapens e.d. Maar inderdaad, een te snelle conclusie is niet goed natuurlijk. En verder is het voor egeltjes überhaupt al een prestatie om een bericht te typen.
DAT ONTKEN IK DAN OOK NIET, man lees es. Ik was zelfs de eerste die ermee kwam hier, naar aanleiding van een foto gepost door sonnyspek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef LXIV het volgende:
En dan is er wel degelijk een politiek motief.
Wat zijn Jainisten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Monomeism het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat het niet ging om 2 Jaïnisten. Ik schrok al....
Signatuur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet-moslims in Palestina roepen dat ook als er dichtbij ergens bommen inslaan. Zijn ze op dat moment ook ineens gelovig?
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DAT ONTKEN IK DAN OOK NIET, man lees es. Ik was zelfs de eerste die ermee kwam hier, naar aanleiding van een foto gepost door sonnyspek.
De tering zeg. Ik ontken dat de islam de hoofdmotivatie is. En dat doe ik niet om "de islam te beschermen", maar omdat de feiten gewoon niet ernaar zijn.
Hu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Greenpeas het volgende:
In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden
Vind ik aardig jihadistisch? overkomen.quote:In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden
Dat verandert er niets aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik las toch echt dat hij tijdens de daad ook Allah ackbar schreeuwde. Mocht dat niet kloppen, dan slik ik mijn woorden in.
Guttegut, calimero. Misschien dat als je nog meer zo verongelijkt gaat doen, dat je dan uit medelijden gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef LXIV het volgende:
Sommigen weten maar één ding zeker, dat dit geen islamitische terreurdaad was. Dat staat wel vast. Net zo goed als ze niet precies weten wát voor probleem we hebben, maar dat het in ieder geval geen Marokkanenprobleem is.
Ze vinden hem gewoon irritant, wat hij ook zegt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heen
Ik ben het wel gewend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heen
Het probleem is dat we mensen met middeleeuwse culturen importeren en niet assimileren. Dat ze ook nog eens in sprookjes geloven maakt de problemen alleen maar groter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef LXIV het volgende:
Sommigen weten maar één ding zeker, dat dit geen islamitische terreurdaad was. Dat staat wel vast. Net zo goed als ze niet precies weten wát voor probleem we hebben, maar dat het in ieder geval geen Marokkanenprobleem is.
Wie, ik of deze West-Afrikaan?quote:
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik val alleen over het krampachtige ontkennen van religieuze motieven.
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
gende:
Guttegut, calimero.
Dat ben ik dan niet met je eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.
die west Afrikaan is wat te rigoreus met zijn bansquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie, ik of deze West-Afrikaan?
nee dank je, de ondankbare taak -met name in dit soort topics- laat ik aan jou. Ik moet eigenlijk werken, kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
die west Afrikaan is wat te rigoreus met zijn bansik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Zo vaak dat mensen gelijk roepen dat het met de islam/moslims te maken heeft roep jij gelijk dat het er niets mee te maken heeft 1 op 1quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Guttegut, calimero. Misschien dat als je nog meer zo verongelijkt gaat doen, dat je dan uit medelijden gelijk gaat krijgen.
Als het al iets is, is het een politiek motief niet een religieus motief voor zover uit zijn teksten op te maken is. Althans, dat haal ik uit zijn statement voor de camera.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.
Tsja je kan je kont ook niet keren he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik volg 2 dagen het nieuws niet en meteen dit, het is wat.
En - wat - dan nog. Dat is mijn punt. Ook al vindt hij dat het WEL met de Islam van doen heeft? Wat wil je er tegen doen? Je kan er niets tegen doen omdat er altijd wel mensen zijn die ergens een rechtvaardiging in vinden. Of het nu het vermoorden van je eigen kinderen is, of het neerschieten van allerlei onschuldige mensen op een piepklein eilandje. Het zijn mensen - en mensen zijn nogal eens gestoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.
Hij blijft nota bene dralen rond die plaats tot er wat camera's komen waaraan hij zijn boodschap kan verkondigen!!
Wat mij verbaasd (en irriteert) is dat mensen koppig ontkennen dat er een politiek-religieus motief is bij de daders. Ik roep nergens dat dit de islam is of dat alle moslims hier achter staan. Net zomin als alle blanken achter Breivik staan. Maar dat de daders dit bewust gedaan hebben om een statement te maken (wat ze vervolgens ook letterlijk doen voor de camera), dat kun je toch niet ontkennen! Dat kun je zelf zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend.
Pas als er messen in mijn nek geprikt worden, ga ik het werkelijk vervelend vinden.
De domheid van LXIV (die zelf ook zeker genuanceerd kan reageren) in dit geval verbaast me.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef Hathor het volgende:
Is het niet gewoon een Jamaicaan die iets teveel geblowed heeft?
Ja die Islam houdt ons wel bezig tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja je kan je kont ook niet keren he.
Ik doe het voor die twee van de tien keer. Die geven mij zo'n kick.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zo vaak dat mensen gelijk roepen dat het met de islam/moslims te maken heeft roep jij gelijk dat het er niets mee te maken heeft 1 op 1
Helaas heb je 8 van de 10 keer geen gelijk.
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.quote:
Wat ook signatuur van moslimextremisten is, is dat ze zich niet gaan verontschuldigen tegenover ooggetuigen. Ik zie hier ook echt geen signatuur van een typische moslimterrorist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Signatuur.
Allu akbar roepen terwijl je moordend in de straten bezig bent is een signatuur van islam fanaten.
Dat slaat dus niet op de buurvrouw die allu akbar roept als ze een kopje suiker laat vallen.
De jihad is getuige de reacties hier al gewonnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hu?
[..]
Vind ik aardig jihadistisch? overkomen.
Ik wel. Het maakt me in tegenstelling tot anderen geen fuck uit welke religie een dader heeft. Of hij nu moslim, jood, boedhist of katholiek is. Wat deze mannen ook hebben gedaan, in geen enkele religie is het normaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Interloper het volgende:
Het is natuurlijk waar dat we vooralsnog erg weinig informatie hebben. Maar de manier waarop sommige mensen bij wijze van Pavlov meteen in Islam Defense Mode schieten, is echt heel erg merkwaardig. Vooral ook omdat het vaak niet nodig is.
Zouden ze dat ook voor andere vormen van religioterie doen?
Only in Europe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef El_Matador het volgende:
goed jongens, ik ga aan het werk. Snijd elkaar niet de nekken af please.
Waar doe ik dat? Ik zeg alleen dat het naar MIJN mening er niet al te dik bovenop ligt. Jij bent wat anders van mening, dat kan. Ik heb nimmer gezegd dat het helemaal NIETS met religie te maken kunnen zou hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.
Dan helemaal niks. De discussie ging op een gegeven moment hier enkel nog over de vraag of het een politiek-religieus motief had of niet. Dat heeft het wel degelijk, want het motief komt altijd van de initiatiefnemer, dwz de dader.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En - wat - dan nog. Dat is mijn punt. Ook al vindt hij dat het WEL met de Islam van doen heeft? Wat wil je er tegen doen? Je kan er niets tegen doen omdat er altijd wel mensen zijn die ergens een rechtvaardiging in vinden. Of het nu het vermoorden van je eigen kinderen is, of het neerschieten van allerlei onschuldige mensen op een piepklein eilandje. Het zijn mensen - en mensen zijn nogal eens gestoord.
Dat dit 'moet', dat distantiëren, is eigenlijk een schande....quote:2005:
The Muslim Council of Britain's statement continued: "Our thoughts are with the victim and his family. We understand the victim is a serving member of the Armed Forces. Muslims have long served in this country's Armed Forces, proudly and with honour. This attack on a member of the Armed Forces is dishonourable, and no cause justifies this murder."
Mensen beginnen gelukkig door al dat jarenlange gebagatelliseer heen te prikkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De jihad is getuige de reacties hier al gewonnen.
Er is geen zinnig woord met die gast te wisselen. Ik snap niet waarom je nog moeite doet. We zitten hier nog steeds te discussiëren over iets dat allang een feit is en door de Britse autoriteiten zo wordt gezien. Laat types als Mutant01 hun achterhoedegevecht maar voeren joh...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wel. Het maakt me in tegenstelling tot anderen geen fuck uit welke religie een dader heeft. Of hij nu moslim, jood, boedhist of katholiek is. Wat deze mannen ook hebben gedaan, in geen enkele religie is het normaal
Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dit 'moet', dat distantiëren, is eigenlijk een schande....
Dan ben ik er ook eenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit dus.
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
nee hoor, die blijven zichzelf gewoon voor houden dat die moslims wel zullen liegen waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.
Best veel wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
Disorder is prima in staat om zelf te bepalen hoe of wat hij doet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Er is geen zinnig woord met die gast te wisselen. Ik snap niet waarom je nog moeite doet. We zitten hier nog steeds te discussiëren over iets dat allang een feit is en door de Britse autoriteiten zo wordt gezien. Laat types als Mutant01 hun achterhoedegevecht maar voeren joh...
Dit zijn inderdaad bijzonder vrouw vriendelijke moslim terroristen, blijkbaar waren ze nog niet bij het haatbaard college 'Hoe onderdruk ik vrouwen' geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ook signatuur van moslimextremisten is, is dat ze zich niet gaan verontschuldigen tegenover ooggetuigen. Ik zie hier ook echt geen signatuur van een typische moslimterrorist.
anders begint iedereen te roepen dat ze moslims dit soort dingen nooit af horen keurenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dit 'moet', dat distantiëren, is eigenlijk een schande....
Ik sla overquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
linkje naar filmpje waar het feest te zien is?
Dit is denk ik een prima samenvatting.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.
Hij blijft nota bene dralen rond die plaats tot er wat camera's komen waaraan hij zijn boodschap kan verkondigen!!
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.quote:
En alleen priesters zijn katholiek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.
het aantal priesters onder de katholieken is relatief kleinquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
beetje offtopic verder, maar is dit ook echt zo? mensen roepen dat altijd, maar ik heb eigenlijk nog nooit een bron gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meeste moslimterroristen zijn vrij vrouwvriendelijk. Ze hebben het doorgaans alleen op mannen gemunt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad bijzonder vrouw vriendelijke moslim terroristen, blijkbaar waren ze nog niet bij het haatbaard college 'Hoe onderdruk ik vrouwen' geweest.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar niet alle katholieken zijn priester
lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
het aantal priesters onder de katholieken is relatief klein
Mijn achting van jou was al niet zo awesome, maar dit is wel een dieptepunt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo hoort het ook in een clash of civilisations. Wat voor zin heeft het om vrouwen uit te roeien?quote:
Wat dacht je van duizend-en-een onderzoeksrapporten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje offtopic verder, maar is dit ook echt zo? mensen roepen dat altijd, maar ik heb eigenlijk nog nooit een bron gezien.
Ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn achting van jou was al niet zo awesome, maar dit is wel een dieptepunt.
Ik denk dat als je eerder met deze reactie was gekomen, ik helemaal niets meer had hoeven (of kunnen) zeggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan helemaal niks. De discussie ging op een gegeven moment hier enkel nog over de vraag of het een politiek-religieus motief had of niet. Dat heeft het wel degelijk, want het motief komt altijd van de initiatiefnemer, dwz de dader.
Wat jij verder schrijft ben ik het helemaal mee eens, en ook de massamoorden van Bush in Irak vond ik een gruwel. Daar werd trouwens God ook al snel bijgesleept.
Ach, die kunnen allemaal niet inparkeren. De schadevrije auto's dat dát op zou leveren!quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
En zo hoort het ook in een clash of civilisations. Wat voor zin heeft het om vrouwen uit te roeien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |