Wat zijn Jainisten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Monomeism het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat het niet ging om 2 Jaïnisten. Ik schrok al....
Signatuur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet-moslims in Palestina roepen dat ook als er dichtbij ergens bommen inslaan. Zijn ze op dat moment ook ineens gelovig?
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DAT ONTKEN IK DAN OOK NIET, man lees es. Ik was zelfs de eerste die ermee kwam hier, naar aanleiding van een foto gepost door sonnyspek.
De tering zeg. Ik ontken dat de islam de hoofdmotivatie is. En dat doe ik niet om "de islam te beschermen", maar omdat de feiten gewoon niet ernaar zijn.
Hu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Greenpeas het volgende:
In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden
Vind ik aardig jihadistisch? overkomen.quote:In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden
Dat verandert er niets aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik las toch echt dat hij tijdens de daad ook Allah ackbar schreeuwde. Mocht dat niet kloppen, dan slik ik mijn woorden in.
Guttegut, calimero. Misschien dat als je nog meer zo verongelijkt gaat doen, dat je dan uit medelijden gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef LXIV het volgende:
Sommigen weten maar één ding zeker, dat dit geen islamitische terreurdaad was. Dat staat wel vast. Net zo goed als ze niet precies weten wát voor probleem we hebben, maar dat het in ieder geval geen Marokkanenprobleem is.
Ze vinden hem gewoon irritant, wat hij ook zegt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heen
Ik ben het wel gewend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heen
Het probleem is dat we mensen met middeleeuwse culturen importeren en niet assimileren. Dat ze ook nog eens in sprookjes geloven maakt de problemen alleen maar groter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef LXIV het volgende:
Sommigen weten maar één ding zeker, dat dit geen islamitische terreurdaad was. Dat staat wel vast. Net zo goed als ze niet precies weten wát voor probleem we hebben, maar dat het in ieder geval geen Marokkanenprobleem is.
Wie, ik of deze West-Afrikaan?quote:
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik val alleen over het krampachtige ontkennen van religieuze motieven.
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
gende:
Guttegut, calimero.
Dat ben ik dan niet met je eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.
die west Afrikaan is wat te rigoreus met zijn bansquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie, ik of deze West-Afrikaan?
nee dank je, de ondankbare taak -met name in dit soort topics- laat ik aan jou. Ik moet eigenlijk werken, kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
die west Afrikaan is wat te rigoreus met zijn bansik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Zo vaak dat mensen gelijk roepen dat het met de islam/moslims te maken heeft roep jij gelijk dat het er niets mee te maken heeft 1 op 1quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Guttegut, calimero. Misschien dat als je nog meer zo verongelijkt gaat doen, dat je dan uit medelijden gelijk gaat krijgen.
Als het al iets is, is het een politiek motief niet een religieus motief voor zover uit zijn teksten op te maken is. Althans, dat haal ik uit zijn statement voor de camera.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |