waar lees jij dat het somaliers zijn???quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Pharmacist het volgende:
Ik hoop echt dat er een immigratiestop gaat komen op mensen uit achterlijke Moslimlanden zoals Somalie. Voor elke x Moslims die we importeren krijgen we er gratis y moordlustige extremisten bij. We hebben al genoeg Moslims, die zich bovendien ook nog eens als konijnen voortplanten.
Het is toch bizar dat iemand Allah ackbar roept terwijl/nadat hij iemand's keel doorsnijdt, en het vervolgens volgens jullie los staat van religie. Ik kan er met mijn kop niet bij (pun intended).quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Knap werk om mijn post zo te interpreteren en vervolgens in de calimerohouding te schieten. Typisch.
Waar lees jij dat hij zegt dat het somaliers zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
waar lees jij dat het somaliers zijn???
Je begrijpt het verkeerd. Het betekent allemaal niks.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Alles gaat nu "allahu akbar", terwijl één van de daders ook heeft gezegd:
"We swear by almighty Allah we will never stop fighting you...Your people will never be safe."
Wat is daar nog dubbelzinnig aan, of voor meerdere uitleg vatbaar? Het is zo klaar als een klontje. De zoveelste islamitische terreurdaad.
Man aan de coke in Amsterdam Zuid-oost snijdt nek van andere man af en roept: "Godverdomme, vuile kankeraap, dood ga je!"quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Precies, eigen woorden van de dader, weinig twijfel meer lijkt me.
Raar hoor.quote:"Het spijt me dat vrouwen hier vandaag getuige van moesten zijn", zei de man. "Maar in onze landen moeten vrouwen hetzelfde aanschouwen. Jullie mensen zullen nooit veilig zijn. Verwijder jullie regering, ze geven niet om jullie."
Niet echt. Er zijn ook mensen die bij het neerstorten van een vliegtuig Allahu akbar noemen. Dat maakt het neerstorten ook niet meteen een religieus schouwspel. En dat is dus mijn punt. Je kan niet louter afgaan op de kreet. Tenzij jij meent dat als een moslim Allah ackbar roept, zijn navolgende handeling altijd religieus geïnspireerd is. Als dat zo is, dan heb je niet echt een beeld bij het 'taalgebruik' onder moslims. En dat kan je overigens niet verwijten hoor. Het kan prima zijn dat deze mannen deze daad inderdaad vanuit hun eigen religieuze overtuiging hebben gepleegd. Maar goed, dan weten we dat - en dan?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:53 schreef Disorder het volgende:
[..]
Het is toch bizar dat iemand Allah ackbar roept terwijl/nadat hij iemand's keel doorsnijdt, en het vervolgens volgens jullie los staat van religie. Ik kan er met mijn kop niet bij (pun intended).
Politiek gemotiveerd. Religieuze uitingen tijdens de daad. Maar het is geen terrorisme hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Raar hoor.
'Jullie zullen nooit veilig zijn' en 'verwijder jullie regering, ze geven niet om jullie'
Fok hell, bebloede kerel met mes en levenloos lichaam op 20 meter. Ik heb dan weinig tijd nodig om te beslissen dat ik hem peer.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je niet weet wat er aan de hand is, ga je echt niet zomaar rennen. Er zal wel vaker "ophef" zijn in de buurt, van een meter of 100 kan je echt niet inschatten dat 2 gestoorden een man op straat onthoofd hebben.
Dat begrijp ik. Maar het punt waarop je het zegt maakt dat de betekenis verandert.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niet echt. Er zijn ook mensen die bij het neerstorten van een vliegtuig Allahu akbar noemen. Dat maakt het neerstorten ook niet meteen een religieus schouwspel.
Wat doet die vrouw op 0:33quote:
Lees die zinnen nog eens. Wat kan het hem schelen dat onze regering niet om ons geeft als hij dreigt dat we toch niet veilig zijn?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Disorder het volgende:
[..]
Politiek gemotiveerd. Religieuze uitingen tijdens de daad. Maar het is geen terrorisme hoor.
Wie zegt dat je dat ziet??? het is makkelijk oordelen met alle info die elke seconde hier binnenkomt. Op het moment surpreme zie je dat echt niet zomaar. En al helemaal niet omdat je het niet verwacht.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fok hell, bebloede kerel met mes en levenloos lichaam op 20 meter. Ik heb dan weinig tijd nodig om te beslissen dat ik hem peer.
Ik las toch echt dat hij tijdens de daad ook Allah ackbar schreeuwde. Mocht dat niet kloppen, dan slik ik mijn woorden in.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Greenpeas het volgende:
Hij zegt niets anders dan: In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden..
Ik hoor hier niets over Jihadistische motieven.. Er wordt veel te snel weer de kaart Islamitsche terreurdaad getrokken, terwijl het hier ook kan gaan om een getraumatiseerde kindsoldaat o.i.d. Het is een terreurdaad door moslims, niet een terreurdaad met islamitische motieven..
Als hij roept:quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man aan de coke in Amsterdam Zuid-oost snijdt nek van andere man af en roept: "Godverdomme, vuile kankeraap, dood ga je!"
Multiple choicevraag:
- deze man is een heiden (want hij zegt godverdomme)
- deze man is een arts (want hij redt zijn slachtoffer van kanker)
- deze man is een junk (want hij is doorgesnoven)
- deze man is een racist (want hij zegt "aap")
- deze man is een gestoorde eikel die maar wat roept en ondertussen hele andere motieven hanteert
Ik neem aan dat een beetje intelligent mens de laatste optie kiest. Voor egeltjes kan ik niet spreken.
ff uitrusten denk ikquote:
Doorgesnoven moordenaars met oorlogstrauma's blinken doorgaans niet uit in Drs. P-taalgebruik en Dichter des Vaderlands-volzinnen, he?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Lees die zinnen nog eens. Wat kan het hem schelen dat onze regering niet om ons geeft als hij dreigt dat we toch niet veilig zijn?![]()
Slaat toch nergens op?
Dit lijkt me om te beginnen al een beter voorbereide daad, veel wapens e.d. Maar inderdaad, een te snelle conclusie is niet goed natuurlijk. En verder is het voor egeltjes überhaupt al een prestatie om een bericht te typen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man aan de coke in Amsterdam Zuid-oost snijdt nek van andere man af en roept: "Godverdomme, vuile kankeraap, dood ga je!"
Multiple choicevraag:
- deze man is een heiden (want hij zegt godverdomme)
- deze man is een arts (want hij redt zijn slachtoffer van kanker)
- deze man is een junk (want hij is doorgesnoven)
- deze man is een racist (want hij zegt "aap")
- deze man is een gestoorde eikel die maar wat roept en ondertussen hele andere motieven hanteert
Ik neem aan dat een beetje intelligent mens de laatste optie kiest. Voor egeltjes kan ik niet spreken.
Das wel waar inderdaad. Zo kwam ik laatst per ongeluk midden in een Amerika-stijl achtervolging terechtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Fok hell, bebloede kerel met mes en levenloos lichaam op 20 meter. Ik heb dan weinig tijd nodig om te beslissen dat ik hem peer.
Wat doet die egel van jou?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dit lijkt me om te beginnen al een beter voorbereide daad, veel wapens e.d. Maar inderdaad, een te snelle conclusie is niet goed natuurlijk. En verder is het voor egeltjes überhaupt al een prestatie om een bericht te typen.
DAT ONTKEN IK DAN OOK NIET, man lees es. Ik was zelfs de eerste die ermee kwam hier, naar aanleiding van een foto gepost door sonnyspek.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef LXIV het volgende:
En dan is er wel degelijk een politiek motief.
Wat zijn Jainisten?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:58 schreef Monomeism het volgende:
Zojuist is bekend geworden dat het niet ging om 2 Jaïnisten. Ik schrok al....
Signatuur.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Niet-moslims in Palestina roepen dat ook als er dichtbij ergens bommen inslaan. Zijn ze op dat moment ook ineens gelovig?
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
DAT ONTKEN IK DAN OOK NIET, man lees es. Ik was zelfs de eerste die ermee kwam hier, naar aanleiding van een foto gepost door sonnyspek.
De tering zeg. Ik ontken dat de islam de hoofdmotivatie is. En dat doe ik niet om "de islam te beschermen", maar omdat de feiten gewoon niet ernaar zijn.
Hu?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:56 schreef Greenpeas het volgende:
In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden
Vind ik aardig jihadistisch? overkomen.quote:In de naam van God zweer ik dat we nooit zullen stoppen tegen jullie te strijden
Dat verandert er niets aan.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:57 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik las toch echt dat hij tijdens de daad ook Allah ackbar schreeuwde. Mocht dat niet kloppen, dan slik ik mijn woorden in.
Guttegut, calimero. Misschien dat als je nog meer zo verongelijkt gaat doen, dat je dan uit medelijden gelijk gaat krijgen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef LXIV het volgende:
Sommigen weten maar één ding zeker, dat dit geen islamitische terreurdaad was. Dat staat wel vast. Net zo goed als ze niet precies weten wát voor probleem we hebben, maar dat het in ieder geval geen Marokkanenprobleem is.
Ze vinden hem gewoon irritant, wat hij ook zegt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heen
Ik ben het wel gewend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
raar inderdaad, normaal verwijt iedereen je dat je een islamhater bent, nu doe je dat niet en krijg je ook weer iedereen over je heen
Het probleem is dat we mensen met middeleeuwse culturen importeren en niet assimileren. Dat ze ook nog eens in sprookjes geloven maakt de problemen alleen maar groter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef LXIV het volgende:
Sommigen weten maar één ding zeker, dat dit geen islamitische terreurdaad was. Dat staat wel vast. Net zo goed als ze niet precies weten wát voor probleem we hebben, maar dat het in ieder geval geen Marokkanenprobleem is.
Wie, ik of deze West-Afrikaan?quote:
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef Disorder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik val alleen over het krampachtige ontkennen van religieuze motieven.
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
gende:
Guttegut, calimero.
Dat ben ik dan niet met je eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.
die west Afrikaan is wat te rigoreus met zijn bansquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wie, ik of deze West-Afrikaan?
nee dank je, de ondankbare taak -met name in dit soort topics- laat ik aan jou. Ik moet eigenlijk werken, kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
die west Afrikaan is wat te rigoreus met zijn bansik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Zo vaak dat mensen gelijk roepen dat het met de islam/moslims te maken heeft roep jij gelijk dat het er niets mee te maken heeft 1 op 1quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Guttegut, calimero. Misschien dat als je nog meer zo verongelijkt gaat doen, dat je dan uit medelijden gelijk gaat krijgen.
Als het al iets is, is het een politiek motief niet een religieus motief voor zover uit zijn teksten op te maken is. Althans, dat haal ik uit zijn statement voor de camera.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Niemand ontkent krampachtig de religieuze motieven. De religieuze motieven zijn in dit geval alleen gewoon niet erg zichtbaar.
Tsja je kan je kont ook niet keren he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik volg 2 dagen het nieuws niet en meteen dit, het is wat.
En - wat - dan nog. Dat is mijn punt. Ook al vindt hij dat het WEL met de Islam van doen heeft? Wat wil je er tegen doen? Je kan er niets tegen doen omdat er altijd wel mensen zijn die ergens een rechtvaardiging in vinden. Of het nu het vermoorden van je eigen kinderen is, of het neerschieten van allerlei onschuldige mensen op een piepklein eilandje. Het zijn mensen - en mensen zijn nogal eens gestoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.
Hij blijft nota bene dralen rond die plaats tot er wat camera's komen waaraan hij zijn boodschap kan verkondigen!!
Wat mij verbaasd (en irriteert) is dat mensen koppig ontkennen dat er een politiek-religieus motief is bij de daders. Ik roep nergens dat dit de islam is of dat alle moslims hier achter staan. Net zomin als alle blanken achter Breivik staan. Maar dat de daders dit bewust gedaan hebben om een statement te maken (wat ze vervolgens ook letterlijk doen voor de camera), dat kun je toch niet ontkennen! Dat kun je zelf zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend.
Pas als er messen in mijn nek geprikt worden, ga ik het werkelijk vervelend vinden.
De domheid van LXIV (die zelf ook zeker genuanceerd kan reageren) in dit geval verbaast me.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef Hathor het volgende:
Is het niet gewoon een Jamaicaan die iets teveel geblowed heeft?
Ja die Islam houdt ons wel bezig tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja je kan je kont ook niet keren he.
Ik doe het voor die twee van de tien keer. Die geven mij zo'n kick.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zo vaak dat mensen gelijk roepen dat het met de islam/moslims te maken heeft roep jij gelijk dat het er niets mee te maken heeft 1 op 1
Helaas heb je 8 van de 10 keer geen gelijk.
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.quote:
Wat ook signatuur van moslimextremisten is, is dat ze zich niet gaan verontschuldigen tegenover ooggetuigen. Ik zie hier ook echt geen signatuur van een typische moslimterrorist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Signatuur.
Allu akbar roepen terwijl je moordend in de straten bezig bent is een signatuur van islam fanaten.
Dat slaat dus niet op de buurvrouw die allu akbar roept als ze een kopje suiker laat vallen.
De jihad is getuige de reacties hier al gewonnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hu?
[..]
Vind ik aardig jihadistisch? overkomen.
Ik wel. Het maakt me in tegenstelling tot anderen geen fuck uit welke religie een dader heeft. Of hij nu moslim, jood, boedhist of katholiek is. Wat deze mannen ook hebben gedaan, in geen enkele religie is het normaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Interloper het volgende:
Het is natuurlijk waar dat we vooralsnog erg weinig informatie hebben. Maar de manier waarop sommige mensen bij wijze van Pavlov meteen in Islam Defense Mode schieten, is echt heel erg merkwaardig. Vooral ook omdat het vaak niet nodig is.
Zouden ze dat ook voor andere vormen van religioterie doen?
Only in Europe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef El_Matador het volgende:
goed jongens, ik ga aan het werk. Snijd elkaar niet de nekken af please.
Waar doe ik dat? Ik zeg alleen dat het naar MIJN mening er niet al te dik bovenop ligt. Jij bent wat anders van mening, dat kan. Ik heb nimmer gezegd dat het helemaal NIETS met religie te maken kunnen zou hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.
Dan helemaal niks. De discussie ging op een gegeven moment hier enkel nog over de vraag of het een politiek-religieus motief had of niet. Dat heeft het wel degelijk, want het motief komt altijd van de initiatiefnemer, dwz de dader.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En - wat - dan nog. Dat is mijn punt. Ook al vindt hij dat het WEL met de Islam van doen heeft? Wat wil je er tegen doen? Je kan er niets tegen doen omdat er altijd wel mensen zijn die ergens een rechtvaardiging in vinden. Of het nu het vermoorden van je eigen kinderen is, of het neerschieten van allerlei onschuldige mensen op een piepklein eilandje. Het zijn mensen - en mensen zijn nogal eens gestoord.
Dat dit 'moet', dat distantiëren, is eigenlijk een schande....quote:2005:
The Muslim Council of Britain's statement continued: "Our thoughts are with the victim and his family. We understand the victim is a serving member of the Armed Forces. Muslims have long served in this country's Armed Forces, proudly and with honour. This attack on a member of the Armed Forces is dishonourable, and no cause justifies this murder."
Mensen beginnen gelukkig door al dat jarenlange gebagatelliseer heen te prikkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De jihad is getuige de reacties hier al gewonnen.
Er is geen zinnig woord met die gast te wisselen. Ik snap niet waarom je nog moeite doet. We zitten hier nog steeds te discussiëren over iets dat allang een feit is en door de Britse autoriteiten zo wordt gezien. Laat types als Mutant01 hun achterhoedegevecht maar voeren joh...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wel. Het maakt me in tegenstelling tot anderen geen fuck uit welke religie een dader heeft. Of hij nu moslim, jood, boedhist of katholiek is. Wat deze mannen ook hebben gedaan, in geen enkele religie is het normaal
Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dit 'moet', dat distantiëren, is eigenlijk een schande....
Dan ben ik er ook eenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit dus.
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
nee hoor, die blijven zichzelf gewoon voor houden dat die moslims wel zullen liegen waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.
Best veel wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
Disorder is prima in staat om zelf te bepalen hoe of wat hij doet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Er is geen zinnig woord met die gast te wisselen. Ik snap niet waarom je nog moeite doet. We zitten hier nog steeds te discussiëren over iets dat allang een feit is en door de Britse autoriteiten zo wordt gezien. Laat types als Mutant01 hun achterhoedegevecht maar voeren joh...
Dit zijn inderdaad bijzonder vrouw vriendelijke moslim terroristen, blijkbaar waren ze nog niet bij het haatbaard college 'Hoe onderdruk ik vrouwen' geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ook signatuur van moslimextremisten is, is dat ze zich niet gaan verontschuldigen tegenover ooggetuigen. Ik zie hier ook echt geen signatuur van een typische moslimterrorist.
anders begint iedereen te roepen dat ze moslims dit soort dingen nooit af horen keurenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dit 'moet', dat distantiëren, is eigenlijk een schande....
Ik sla overquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
linkje naar filmpje waar het feest te zien is?
Dit is denk ik een prima samenvatting.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.
Hij blijft nota bene dralen rond die plaats tot er wat camera's komen waaraan hij zijn boodschap kan verkondigen!!
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.quote:
En alleen priesters zijn katholiek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.
het aantal priesters onder de katholieken is relatief kleinquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
beetje offtopic verder, maar is dit ook echt zo? mensen roepen dat altijd, maar ik heb eigenlijk nog nooit een bron gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meeste moslimterroristen zijn vrij vrouwvriendelijk. Ze hebben het doorgaans alleen op mannen gemunt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad bijzonder vrouw vriendelijke moslim terroristen, blijkbaar waren ze nog niet bij het haatbaard college 'Hoe onderdruk ik vrouwen' geweest.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar niet alle katholieken zijn priester
lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
het aantal priesters onder de katholieken is relatief klein
Mijn achting van jou was al niet zo awesome, maar dit is wel een dieptepunt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo hoort het ook in een clash of civilisations. Wat voor zin heeft het om vrouwen uit te roeien?quote:
Wat dacht je van duizend-en-een onderzoeksrapporten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje offtopic verder, maar is dit ook echt zo? mensen roepen dat altijd, maar ik heb eigenlijk nog nooit een bron gezien.
Ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn achting van jou was al niet zo awesome, maar dit is wel een dieptepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |