Tsja je kan je kont ook niet keren he.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Voorschrift het volgende:
Ik volg 2 dagen het nieuws niet en meteen dit, het is wat.
En - wat - dan nog. Dat is mijn punt. Ook al vindt hij dat het WEL met de Islam van doen heeft? Wat wil je er tegen doen? Je kan er niets tegen doen omdat er altijd wel mensen zijn die ergens een rechtvaardiging in vinden. Of het nu het vermoorden van je eigen kinderen is, of het neerschieten van allerlei onschuldige mensen op een piepklein eilandje. Het zijn mensen - en mensen zijn nogal eens gestoord.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.
Hij blijft nota bene dralen rond die plaats tot er wat camera's komen waaraan hij zijn boodschap kan verkondigen!!
Wat mij verbaasd (en irriteert) is dat mensen koppig ontkennen dat er een politiek-religieus motief is bij de daders. Ik roep nergens dat dit de islam is of dat alle moslims hier achter staan. Net zomin als alle blanken achter Breivik staan. Maar dat de daders dit bewust gedaan hebben om een statement te maken (wat ze vervolgens ook letterlijk doen voor de camera), dat kun je toch niet ontkennen! Dat kun je zelf zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ben het wel gewend.
Pas als er messen in mijn nek geprikt worden, ga ik het werkelijk vervelend vinden.
De domheid van LXIV (die zelf ook zeker genuanceerd kan reageren) in dit geval verbaast me.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef Hathor het volgende:
Is het niet gewoon een Jamaicaan die iets teveel geblowed heeft?
Ja die Islam houdt ons wel bezig tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Tsja je kan je kont ook niet keren he.
Ik doe het voor die twee van de tien keer. Die geven mij zo'n kick.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:03 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Zo vaak dat mensen gelijk roepen dat het met de islam/moslims te maken heeft roep jij gelijk dat het er niets mee te maken heeft 1 op 1
Helaas heb je 8 van de 10 keer geen gelijk.
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.quote:
Wat ook signatuur van moslimextremisten is, is dat ze zich niet gaan verontschuldigen tegenover ooggetuigen. Ik zie hier ook echt geen signatuur van een typische moslimterrorist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:59 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Signatuur.
Allu akbar roepen terwijl je moordend in de straten bezig bent is een signatuur van islam fanaten.
Dat slaat dus niet op de buurvrouw die allu akbar roept als ze een kopje suiker laat vallen.
De jihad is getuige de reacties hier al gewonnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Hu?
[..]
Vind ik aardig jihadistisch? overkomen.
Ik wel. Het maakt me in tegenstelling tot anderen geen fuck uit welke religie een dader heeft. Of hij nu moslim, jood, boedhist of katholiek is. Wat deze mannen ook hebben gedaan, in geen enkele religie is het normaalquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:00 schreef Interloper het volgende:
Het is natuurlijk waar dat we vooralsnog erg weinig informatie hebben. Maar de manier waarop sommige mensen bij wijze van Pavlov meteen in Islam Defense Mode schieten, is echt heel erg merkwaardig. Vooral ook omdat het vaak niet nodig is.
Zouden ze dat ook voor andere vormen van religioterie doen?
Only in Europe.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef El_Matador het volgende:
goed jongens, ik ga aan het werk. Snijd elkaar niet de nekken af please.
Waar doe ik dat? Ik zeg alleen dat het naar MIJN mening er niet al te dik bovenop ligt. Jij bent wat anders van mening, dat kan. Ik heb nimmer gezegd dat het helemaal NIETS met religie te maken kunnen zou hebben.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.
Dan helemaal niks. De discussie ging op een gegeven moment hier enkel nog over de vraag of het een politiek-religieus motief had of niet. Dat heeft het wel degelijk, want het motief komt altijd van de initiatiefnemer, dwz de dader.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En - wat - dan nog. Dat is mijn punt. Ook al vindt hij dat het WEL met de Islam van doen heeft? Wat wil je er tegen doen? Je kan er niets tegen doen omdat er altijd wel mensen zijn die ergens een rechtvaardiging in vinden. Of het nu het vermoorden van je eigen kinderen is, of het neerschieten van allerlei onschuldige mensen op een piepklein eilandje. Het zijn mensen - en mensen zijn nogal eens gestoord.
Dat dit 'moet', dat distantiėren, is eigenlijk een schande....quote:2005:
The Muslim Council of Britain's statement continued: "Our thoughts are with the victim and his family. We understand the victim is a serving member of the Armed Forces. Muslims have long served in this country's Armed Forces, proudly and with honour. This attack on a member of the Armed Forces is dishonourable, and no cause justifies this murder."
Mensen beginnen gelukkig door al dat jarenlange gebagatelliseer heen te prikkenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
De jihad is getuige de reacties hier al gewonnen.
Er is geen zinnig woord met die gast te wisselen. Ik snap niet waarom je nog moeite doet. We zitten hier nog steeds te discussiėren over iets dat allang een feit is en door de Britse autoriteiten zo wordt gezien. Laat types als Mutant01 hun achterhoedegevecht maar voeren joh...quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:05 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ho ho. Jij roept toch de hele tijd dat het niet meteen met religie te maken heeft als iemand zegt dat dat wel het geval lijkt te zijn. Nu doe je net of 'wij' maf lopen doen.
Dit dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik wel. Het maakt me in tegenstelling tot anderen geen fuck uit welke religie een dader heeft. Of hij nu moslim, jood, boedhist of katholiek is. Wat deze mannen ook hebben gedaan, in geen enkele religie is het normaal
Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dit 'moet', dat distantiėren, is eigenlijk een schande....
Dan ben ik er ook eenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit dus.
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
nee hoor, die blijven zichzelf gewoon voor houden dat die moslims wel zullen liegen waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.
Best veel wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |