Omdat Allah akbar, zoals net al werd aangegeven, op zichzelf niets zegt. Dus ik begrijp niet wat jij wilt zeggen met deze post? Dat het moslims zijn, dat staat vast.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Ik snap niet hoe mensen nu kunnen zeggen dat "Allah ackbar" een loze kreet was. Hoe duidelijk wil je het hebben? Een cirkel is een cirkel. Ik geloof heus niet dat elke Moslim daar potentieel gevaarlijk is. Maar er lopen nou eenmaal Moslims tussen die erg gevaarlijk zijn.
Deze mag je uitleggen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het lijken wel mensen Disorder!
Met de kids om je heen leer je toch andere dingen roepen. Zo van POtver..verquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
bij mij thuis ook hoor en iets met ziektes die ik ook niet in huis wil hebben
maar toch!
Ahja. Apart commentaar wel, 'Baghdad style'.quote:
Vertel mij maar vanuit welke concrete regel je een onbekende man op straat mag onthoofden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er bestaat geen "de" islam.
Er zijn genoeg motivaties gegeven en te bedenken waarom moslims mogen moorden. De jihad zelf.
Het zuiveren van de islam is OOK weer een foute actie. Als je moslim bent, kun je niet anders dan bekennen dat er toch wel een hele hoop gestoorde moslims rondlopen. En die zijn niet opeens geen moslim meer omdat ze daden plegen waar jij niet achterstaat.
Dat is omdat jij jouw waarden projecteert op moslims. Inshallah en Allahu Akhbar zijn echt normaal ingeburgerde uitspraken in de Arabische wereld...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Er zit mijn inziens een groot verschil tussen OMG! roepen en God is groot/de grootste!
Oh. Het zegt niets meer. Kijken of dat truukje deze keer werkt om het los te maken van religie. Succes.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Omdat Allah akbar, zoals net al werd aangegeven, op zichzelf niets zegt. Dus ik begrijp niet wat jij wilt zeggen met deze post? Dat het moslims zijn, dat staat vast.
Er zijn genoeg mensen die dusdanig gevormd zijn door de overheid op school en in de media (vooral de generatie vanaf 1990), dat ze zelfs wanneer ze zelf het roestige mes door hun strot voelen gaan nog als laatste rochel zullen uitten: "Ik wil even benadrukken dat dit met islam niks van doen heeft".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Ik snap niet hoe mensen nu kunnen zeggen dat "Allah ackbar" een loze kreet was. Hoe duidelijk wil je het hebben? Een cirkel is een cirkel. Ik geloof heus niet dat elke Moslim daar potentieel gevaarlijk is. Maar er lopen nou eenmaal Moslims tussen die erg gevaarlijk zijn.
Niemand zegt dat het geen moslims zijn. Het is alleen wel weer typisch om er vervolgens alleen op te hameren dat het moslims zijn. Ja het zijn moslims. En wat dan nog?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:48 schreef Wokkel het volgende:
[..]
'geloofsgestoorden' en 'idiote islam fanaten' heb ik toch duidelijk genoemd in mijn reacties?
Blijkbaar interpreteren die lui de islam anders dan de standaard moslim, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het dan ineens geen moslims meer zijn.
Dat zeg ik ook ja. Maar als ze het niet horen hou ik me niet in hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Met de kids om je heen leer je toch andere dingen roepen. Zo van POtver..ver
Tja, als die Wilders niet zo links conservatief was had ik ook op de PVV gestemd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:50 schreef Individual het volgende:
Op de FP is het blik PVV weer opengetrokken: [Upd] Moslims hakken Londenaar dood
Knap werk om mijn post zo te interpreteren en vervolgens in de calimerohouding te schieten. Typisch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Disorder het volgende:
[..]
Oh. Het zegt niets meer. Kijken of dat truukje deze keer werkt om het los te maken van religie. Succes.
• Alsof ik alle regels van de islam ken?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vertel mij maar vanuit welke concrete regel je een onbekende man op straat mag onthoofden.
Er lopen een hoop gestoorde mensen rond, ongeacht geloof.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dusdanig gevormd zijn door de overheid op school en in de media (vooral de generatie vanaf 1990), dat ze zelfs wanneer ze zelf het roestige mes door hun strot voelen gaan nog als laatste rochel zullen uitten: "Ik wil even benadrukken dat dit met islam niks van doen heeft".
@ Wokkel. Dit soort posts dus.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die dusdanig gevormd zijn door de overheid op school en in de media (vooral de generatie vanaf 1990), dat ze zelfs wanneer ze zelf het roestige mes door hun strot voelen gaan nog als laatste rochel zullen uitten: "Ik wil even benadrukken dat dit met islam niks van doen heeft".
Vergeet niet dat in alle lessen, schoolboeken etc. er voortdurend op die kinderen ingehamerd is hoe mooi de islam en de multikul zijn. Die zijn niet eens in staat meer om iets anders te denken, kunnen ze niks aan doen.
Niet-moslims in Palestina roepen dat ook als er dichtbij ergens bommen inslaan. Zijn ze op dat moment ook ineens gelovig?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit is wit Europa en als hier iemand onthoofd wordt door allu akbar roepende figuren dan is dat kans bijzonder groot dat ze dat doen met de islam in het achterhoofd.
Het is immers de handtekening zoals wij die kennen van dat soort geloofsgestoorden.
Precies, eigen woorden van de dader, weinig twijfel meer lijkt me.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:51 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Alles gaat nu "allahu akbar", terwijl één van de daders ook heeft gezegd:
"We swear by almighty Allah we will never stop fighting you...Your people will never be safe."
Wat is daar nog dubbelzinnig aan, of voor meerdere uitleg vatbaar? Het is zo klaar als een klontje. De zoveelste islamitische terreurdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |