Wat een argument. Ik heb hier totaal niets meer op in te brengen.Je hebt me overtuigd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
NWS / Man op klaarlichte dag onthoofd in Londen #3
Hier kunnen we het wel over eens zijn jaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt te debiel, je loopt over straat. Er komen een paar mongolen op je af en beginnen op je in te hakken.
wit Europaquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit is wit Europa en als hier iemand onthoofd wordt door allu akbar roepende figuren dan is dat kans bijzonder groot dat ze dat doen met de islam in het achterhoofd.
Het is immers de handtekening zoals wij die kennen van dat soort geloofsgestoorden.
moet je eens turven hoe vaak je dingen als godzijdank of in hemelsnaam tegen komtquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik wel. In Europa. De VS misschien niet, want die halen god er gewoon veel sneller bij. Europeanen niet.
Exact.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de crux. De daders meenden het tenminste voor de islam gedaan te hebben, en wat dat betreft is er beslist een islam-connectie, maar dat wil daarmee nog niet zeggen dat iedereen de koran zo interpreteerd dat dit soort dingen gebeuren moeten.
Volgens mij hebben ze hem eerst omver gereden. Die gast had het denk ik niet eens door. Ze stappen uit en je denkt dat ze je komen helpen tot ze op je in beginnen te steken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
Het is ook echt te debiel, je loopt over straat. Er komen een paar mongolen op je af en beginnen op je in te hakken.
Als ze zich uitdrukkelijk over een heilige God hadden uitgelaten wel ja. In dit geval hebben ze zowel "allahu akbar" geroepen als gesproken over de "mighty allah".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Als het in de naam van God gedaan was, en ze hadden dat gezegd. Had je het dan bestempeld als een Christelijke terreurdaad?
Dat deed ik met GTA ook vaak genoeg hoor.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:44 schreef sonnyspek het volgende:
dit inderdaad, royal sadness weerquote:
Dan dien je het te associëren met idiote Islamfanaten en niet zozeer de Islam.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:43 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Naast de pot pissen is geen handeling die wordt geassocieerd met idiote islam fanaten. Onthoofden wel.
Moeilijk he begrijpend lezen? Wit europa was bedoeld als contrast tegenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
wit Europa![]()
![]()
Je broeders uit Griekenland, Spanje en Italië hebben nog wat geld nodig. Spring gelijk in wil je?
quote:donker afrika
Nou, hier is het toch vooral godverdommequote:Op woensdag 22 mei 2013 20:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je eens turven hoe vaak je dingen als godzijdank of in hemelsnaam tegen komt
stuk minder wel daar ben ik het mee eens maar toch nog vaker dan je zou verwachten
bij mij thuis ook hoor en iets met ziektes die ik ook niet in huis wil hebbenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, hier is het toch vooral godverdomme
Oeiquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Nou, hier is het toch vooral godverdomme
De relatie tot Allah is onder de meeste moslims veel closer dan de relatie tot god van de gemiddelde gristen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Als ze zich uitdrukkelijk over een heilige God hadden uitgelaten wel ja. In dit geval hebben ze zowel "allahu akbar" geroepen als gesproken over de "mighty allah".
Het lijken wel mensen Disorder!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:47 schreef Disorder het volgende:
Ik snap niet hoe mensen nu kunnen zeggen dat "Allah ackbar" een loze kreet was. Hoe duidelijk wil je het hebben? Een cirkel is een cirkel. Ik geloof heus niet dat elke Moslim daar potentieel gevaarlijk is. Maar er lopen nou eenmaal Moslims tussen die erg gevaarlijk zijn.
'geloofsgestoorden' en 'idiote islam fanaten' heb ik toch duidelijk genoemd in mijn reacties?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan dien je het te associëren met idiote Islamfanaten en niet zozeer de Islam.
Er zit mijn inziens een groot verschil tussen OMG! roepen en God is groot/de grootste!quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net zoals Amerikanen bij alles 'o my god' roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |