Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dit 'moet', dat distantiėren, is eigenlijk een schande....
Dan ben ik er ook eenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit dus.
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
nee hoor, die blijven zichzelf gewoon voor houden dat die moslims wel zullen liegen waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Maar het is wel goed, het neemt de wind uit de zeilen van rechts-extremisten.
Best veel wel ja.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Of zijn ook alle katholieken kindermisbruikers?
Disorder is prima in staat om zelf te bepalen hoe of wat hij doet.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:08 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Er is geen zinnig woord met die gast te wisselen. Ik snap niet waarom je nog moeite doet. We zitten hier nog steeds te discussiėren over iets dat allang een feit is en door de Britse autoriteiten zo wordt gezien. Laat types als Mutant01 hun achterhoedegevecht maar voeren joh...
Dit zijn inderdaad bijzonder vrouw vriendelijke moslim terroristen, blijkbaar waren ze nog niet bij het haatbaard college 'Hoe onderdruk ik vrouwen' geweest.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat ook signatuur van moslimextremisten is, is dat ze zich niet gaan verontschuldigen tegenover ooggetuigen. Ik zie hier ook echt geen signatuur van een typische moslimterrorist.
anders begint iedereen te roepen dat ze moslims dit soort dingen nooit af horen keurenquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat dit 'moet', dat distantiėren, is eigenlijk een schande....
Ik sla overquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
linkje naar filmpje waar het feest te zien is?
Dit is denk ik een prima samenvatting.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar alle gekheid op een stokje, Mutant. Ik wil absoluut niet beweren dat het onthoofden van mensen een goedgekeurde islam-praktijk is. Maar dat deze mensen politiek-religieus geinspireerd waren, dat staat toch wel boven water. Dat zij de islam heel anders begrepen hebben dan het gros van de moslims is ook zo. Maar om nu te beweren dat er (vanuit het perspectief van de daders) geen enkele connectie met de islam is, dat is gewoon echt onzin.
Hij blijft nota bene dralen rond die plaats tot er wat camera's komen waaraan hij zijn boodschap kan verkondigen!!
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.quote:
En alleen priesters zijn katholiek?quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jawel, en het aantal zedendelinquenten als priester is gewoon schrikbarend hoog.
het aantal priesters onder de katholieken is relatief kleinquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
beetje offtopic verder, maar is dit ook echt zo? mensen roepen dat altijd, maar ik heb eigenlijk nog nooit een bron gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De meeste moslimterroristen zijn vrij vrouwvriendelijk. Ze hebben het doorgaans alleen op mannen gemunt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:09 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dit zijn inderdaad bijzonder vrouw vriendelijke moslim terroristen, blijkbaar waren ze nog niet bij het haatbaard college 'Hoe onderdruk ik vrouwen' geweest.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja maar niet alle katholieken zijn priester
lolquote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
het aantal priesters onder de katholieken is relatief klein
Mijn achting van jou was al niet zo awesome, maar dit is wel een dieptepunt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En zo hoort het ook in een clash of civilisations. Wat voor zin heeft het om vrouwen uit te roeien?quote:
Wat dacht je van duizend-en-een onderzoeksrapporten.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
beetje offtopic verder, maar is dit ook echt zo? mensen roepen dat altijd, maar ik heb eigenlijk nog nooit een bron gezien.
Ok.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn achting van jou was al niet zo awesome, maar dit is wel een dieptepunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |