Precies, ik ook niet. Helaas doen veel anderen dit wel.....quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat dat dan meer zegt over de mensen bij wie hij het verziekt. Ik bedoel, het is een walgelijke daad. Maar ik zal andere moslims hier echt niet op afrekenen.
Als ik al die filmpjes altijd zie roept zo'n moslim al "Allahu akbar" als het gelukt is om zijn schoenveters te strikken. Daaruit afleiden dat het om terroristische jihadstrijders gaat lijkt me nogal... voorbarig.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
"Godzijdank" is een ingeburgerde term met de betekenis van "gelukkig". Er is gelukkig / godzijdank niks gebeurd. "Allahu akhar" is letterlijk "god is groot" - hetzelfde als wat schuimbekkende moslims in Arabische landen ook altijd zo graag roepen.
Ze kunnen zichzelf ook doelbewust rustig hebben laten filmen, zodat ze hun punt konden maken, om vervolgens door de politie te worden neergeschoten. Dan ben je een held, een martelaar. Zo werkt het in die zieke koppies...
Ja, ook niet-schuimbekkende moslims roepen dat hoor. Godzijdank roepen maakt je nog geen SGPer, net als dat Allahu Akhbar je geen moslimterrorist maakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
"Godzijdank" is een ingeburgerde term met de betekenis van "gelukkig". Er is gelukkig / godzijdank niks gebeurd. "Allahu akhar" is letterlijk "god is groot" - hetzelfde als wat schuimbekkende moslims in Arabische landen ook altijd zo graag roepen.
Zo klopt het.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die heeft toch duidelijk wat op zijn geweten zeg.
Hij begint er zelf al over dus dat zou best kunnen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Wokkel het volgende:
[..]
En ik voorspel nu al: over x topics noemen sommige personen hem slachtoffer.
Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Drugs Lavenderr.quote:
Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, idioten die de daden van de ene moslim op de andere moslim projecteren verzieken het.
Als het een islamitische terreurdaad is, moet je dat gewoon kunnen zeggen. Een toevallige andere moslim heeft dan 0 schuld aan die daad, maar de islam wegwuiven is ook weer niet nodig.
Hier lijken me echter andere motieven belangrijker.
Een soort van 'jeetje!'.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.
Nee, die is gewoon ff de boodschappen naar huis aan t brengen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Die vrouw met het wagentje achter hemVolgens mij heeft ze geen flauw benul wat er gaande is.
De methodieken van islamstrijders zijn niet exclusief islamitisch.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Wokkel het volgende:
Waarom zou het niets met de islam te maken hebben? Die kerel gebruikt de strijdkreten van de islam en de methodiek van islam strijders.
Dat is toch duidelijk geinspireerd door de islam?
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.
Allahu akbar is geen strijdkreet. En deze methodiek wordt gebruikt door zieke mensen. Waaronder ook bepaalde zieke islam-strijders. Maar als jij denkt dat de Islam dit soort daden vergoelijkt of überhaupt goedkeurt, dan ben je wat mij betreft van het padje af.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Wokkel het volgende:
Waarom zou het niets met de islam te maken hebben? Die kerel gebruikt de strijdkreten van de islam en de methodiek van islam strijders.
Dat is toch duidelijk geinspireerd door de islam?
Waar maak je dat uit op? Hij lijkt me redelijk nuchter.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Die heeft toch duidelijk wat op zeg.
Dit is wit Europa en als hier iemand onthoofd wordt door allu akbar roepende figuren dan is dat kans bijzonder groot dat ze dat doen met de islam in het achterhoofd.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De methodieken van islamstrijders zijn niet exclusief islamitisch.
In donker Afrika gebeuren dingen waar de gemiddelde talibanees zich nog voor zou schamen.
Dat is het (nog) niet. Wacht maar de eerste officiele verklaringen af ipv de roddels.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.
Feit is dat het de zoveelste islamitische terreurdaad is.
Precies.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net zoals Amerikanen bij alles 'o my god' roepen
Daar hebben ze toch ook wel ergens gelijk in? Met die mentaliteit zijn ze al ver gekomen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Ze kunnen zichzelf ook doelbewust rustig hebben laten filmen, zodat ze hun punt konden maken, om vervolgens door de politie te worden neergeschoten. Dan ben je een held, een martelaar. Zo werkt het in die zieke koppies...
mwah, hij heeft wel wat sos trekjes, maar dat kan ook de adrenaline zijnquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef brojo het volgende:
[..]
Waar maak je dat uit op? Hij lijkt me redelijk nuchter.
Nee, dat is dus geen "feit".quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.
Feit is dat het de zoveelste islamitische terreurdaad is.
Dat zeggen ze ook als ze op de fiets stappen, of de auto instappenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |