abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:36:31 #101
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_126874402
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Zou je niet zeggen
Nee haha
Say what?
pi_126874419
quote:
1s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:36 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd denk ik dat dat dan meer zegt over de mensen bij wie hij het verziekt. Ik bedoel, het is een walgelijke daad. Maar ik zal andere moslims hier echt niet op afrekenen.
Precies, ik ook niet. Helaas doen veel anderen dit wel.....
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:37:03 #103
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_126874426
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

"Godzijdank" is een ingeburgerde term met de betekenis van "gelukkig". Er is gelukkig / godzijdank niks gebeurd. "Allahu akhar" is letterlijk "god is groot" - hetzelfde als wat schuimbekkende moslims in Arabische landen ook altijd zo graag roepen.

Ze kunnen zichzelf ook doelbewust rustig hebben laten filmen, zodat ze hun punt konden maken, om vervolgens door de politie te worden neergeschoten. Dan ben je een held, een martelaar. Zo werkt het in die zieke koppies...
Als ik al die filmpjes altijd zie roept zo'n moslim al "Allahu akbar" als het gelukt is om zijn schoenveters te strikken. Daaruit afleiden dat het om terroristische jihadstrijders gaat lijkt me nogal... voorbarig.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_126874427
quote:

[..]

"Godzijdank" is een ingeburgerde term met de betekenis van "gelukkig". Er is gelukkig / godzijdank niks gebeurd. "Allahu akhar" is letterlijk "god is groot" - hetzelfde als wat schuimbekkende moslims in Arabische landen ook altijd zo graag roepen.
Ja, ook niet-schuimbekkende moslims roepen dat hoor. Godzijdank roepen maakt je nog geen SGPer, net als dat Allahu Akhbar je geen moslimterrorist maakt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 20:37:06 #105
249559 crew  Lavenderr
pi_126874432
quote:
15s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die heeft toch duidelijk wat op zijn geweten zeg.
Zo klopt het.
pi_126874437
quote:
Die vrouw met het wagentje achter hem :') Volgens mij heeft ze geen flauw benul wat er gaande is.
pi_126874457
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef Wokkel het volgende:

[..]

En ik voorspel nu al: over x topics noemen sommige personen hem slachtoffer.
Hij begint er zelf al over dus dat zou best kunnen.
pi_126874468
quote:
Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126874473
Waarom zou het niets met de islam te maken hebben? Die kerel gebruikt de strijdkreten van de islam en de methodiek van islam strijders.

Dat is toch duidelijk geinspireerd door de islam?
pi_126874482
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zo klopt het.
Drugs Lavenderr.

Wat denk je nu, dat ik de rest van zijn daad niet afkeur?

Moraliserend toontje van jou altijd.
pi_126874508
quote:
6s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, idioten die de daden van de ene moslim op de andere moslim projecteren verzieken het.

Als het een islamitische terreurdaad is, moet je dat gewoon kunnen zeggen. Een toevallige andere moslim heeft dan 0 schuld aan die daad, maar de islam wegwuiven is ook weer niet nodig.

Hier lijken me echter andere motieven belangrijker.
Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.

Feit is dat het de zoveelste islamitische terreurdaad is.
pi_126874512
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Allahu akbar is zoals El_Matador al omschreef een vrij simpele ingeburgerde kreet die overal voor gebruikt kan worden.
Een soort van 'jeetje!'.
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:38:58 #113
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_126874533
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef G.R.S. het volgende:

[..]

Die vrouw met het wagentje achter hem :') Volgens mij heeft ze geen flauw benul wat er gaande is.
Nee, die is gewoon ff de boodschappen naar huis aan t brengen.
pi_126874535
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Wokkel het volgende:
Waarom zou het niets met de islam te maken hebben? Die kerel gebruikt de strijdkreten van de islam en de methodiek van islam strijders.

De methodieken van islamstrijders zijn niet exclusief islamitisch.

In donker Afrika gebeuren dingen waar de gemiddelde talibanees zich nog voor zou schamen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_126874538
quote:

[..]

Dat wist ik dus niet _O-
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_126874585
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:37 schreef Wokkel het volgende:

Allahu akbar is geen strijdkreet. En deze methodiek wordt gebruikt door zieke mensen. Waaronder ook bepaalde zieke islam-strijders. Maar als jij denkt dat de Islam dit soort daden vergoelijkt of überhaupt goedkeurt, dan ben je wat mij betreft van het padje af.
Allah Al Watan Al Malik
pi_126874590
Net zoals Amerikanen bij alles 'o my god' roepen
pi_126874600
quote:
15s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Die heeft toch duidelijk wat op zeg.
Waar maak je dat uit op? Hij lijkt me redelijk nuchter.
pi_126874611
quote:
6s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De methodieken van islamstrijders zijn niet exclusief islamitisch.

In donker Afrika gebeuren dingen waar de gemiddelde talibanees zich nog voor zou schamen.
Dit is wit Europa en als hier iemand onthoofd wordt door allu akbar roepende figuren dan is dat kans bijzonder groot dat ze dat doen met de islam in het achterhoofd.

Het is immers de handtekening zoals wij die kennen van dat soort geloofsgestoorden.
pi_126874612
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Mee eens. Maar er zijn iets te veel mensen die net willen doen alsof de islam geen rol speelt in dit soort zaken. Dat terwijl de mannen "allahu akbar" schreeuwend over straat lopen.

Dat is het (nog) niet. Wacht maar de eerste officiele verklaringen af ipv de roddels.
Of wil je zo graag dat het een islamitische terreurdaad is?
pi_126874618
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Net zoals Amerikanen bij alles 'o my god' roepen
Precies.
Allah Al Watan Al Malik
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:40:41 #122
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_126874619
quote:

[..]

Ze kunnen zichzelf ook doelbewust rustig hebben laten filmen, zodat ze hun punt konden maken, om vervolgens door de politie te worden neergeschoten. Dan ben je een held, een martelaar. Zo werkt het in die zieke koppies...
Daar hebben ze toch ook wel ergens gelijk in? Met die mentaliteit zijn ze al ver gekomen.
The End Times are wild
  woensdag 22 mei 2013 @ 20:40:45 #123
395200 deadprez
One more rail
pi_126874623
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:40 schreef brojo het volgende:

[..]

Waar maak je dat uit op? Hij lijkt me redelijk nuchter.
mwah, hij heeft wel wat sos trekjes, maar dat kan ook de adrenaline zijn
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
pi_126874630
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 20:38 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:

[..]

Nee, dat is dus geen "feit".

En dat uit de mond van iemand die hier door moslims FOK! als Wilders-aanhanger en moslimbasher gezien wordt (uit onmacht, dat weet ik ook wel). Hier lijken andere motieven belangrijker dan de islam. Wees dan ook eerlijk en richt je op die belangrijkere motieven.

Die bioscoopschutter uit de VS is ook niet opeens een gristenterrorist als ie al maaiend met zijn wapens "so help me God" of "God bless you all" ofzo roept.

pi_126874631
quote:

[..]

Dat zeggen ze ook als ze op de fiets stappen, of de auto instappen :') :+
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')