Homofoob? Weer een nieuwe motivatie. Lijkt me de minst waarschijnlijke.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
Foto van het Slachtoffer:
http://www.newsshopper.co(...)n_homophobic_attack/
Het heeft nooit iets met de islam te maken. Al noemen mensen zich moslim, al kleden ze zich als moslim, al roepen ze "allahu akbar", het heeft nooit iets met de "echte" islam te maken...quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:26 schreef clumsy_clown het volgende:
CNN heeft een stuk van dat verhaal van 'm net voorgelezen, heeft inderdaad gezegd dat hij het in naam van Allah heeft gedaan. "Moslim" dus. M'n moeder, streng moslim, mompelt zojuist dat hij niets met haar geloof te maken heeft en wenst 'm de tering toe.
Uhhquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
http://www.newsshopper.co(...)n_homophobic_attack/
quote:5:04pm Friday 21st November 2008 in News
No kidding.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:22 schreef Individual het volgende:
Dat is een paar km van mij vandaan. Ik ken het gebied goed. Het is een niet zo'n goede buurt.
Ik begrijp dat je moeite hebt met begrijpend lezen, maar dit is wel heel erg kansloos.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het heeft nooit iets met de islam te maken. Al noemen mensen zich moslim, al kleden ze zich als moslim, al roepen ze "allahu akbar", het heeft nooit iets met de "echte" islam te maken...
Het wordt wat vermoeiend, dat soort teksten.
Dat begon toch in Tottenham.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:23 schreef sonnyspek het volgende:
In dezelfde buurt begonnen volgens mij die rellen in 2011.
Hoe is dit precies verbonden aan de islam?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Het heeft nooit iets met de islam te maken. Al noemen mensen zich moslim, al kleden ze zich als moslim, al roepen ze "allahu akbar", het heeft nooit iets met de "echte" islam te maken...
Had er een topic over geopend dat er laatst zoveel homo's overal het slachtoffer werden van geweld. Allen haalde niet eens 1 pagina.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Homofoob? Weer een nieuwe motivatie. Lijkt me de minst waarschijnlijke.
Oh, nu neemt het ineens weer een andere wending.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:27 schreef Poepje-miauw het volgende:
oeps verkeerde , sorrie!
Ik ben er echt niet voor om moslimse terroristen vrij te pleiten, maar hier lijkt me oorlogstrauma's en middelen die dit soort rustige acties mogelijk maken (niet wegrennen, interviews geven), drugs dus, veel duidelijkere motivaties.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Is het nu ineens minder erg danquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Oh, nu neemt het ineens weer een andere wending.
Iddquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik zou dan hard wegrennen en echt niet rustig daar lopen
Tsja, de wereld is vermoeiend. Ik ontken niet dat er veel gebeurt onder de paraplu van de islam, maar wel dat elke moslim dus zo is, hoe cliché het ook mogen klinken. Maar had je liever gehad dat ze de daders had geprijsd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
[..]
Nee?!quote:
Ik vind vooral de terreurdaad van deze twee mannen kansloos. Het is maar waar je je over opwindt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je moeite hebt met begrijpend lezen, maar dit is wel heel erg kansloos.
Daders zijn moslim en beroepen zich op de islam door "allahu akbar" te roepen. Duidelijke zaak, maar het zal door de beroepsontkenners weer worden ontkend. Is DS4 al in dit topic gesignaleerd?quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:29 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Hoe is dit precies verbonden aan de islam?
Ja Tottenham, maar breidde zich uit over meer Engelse steden en ook Woolwich.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:30 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Weet het niet zo goed meer, twijfel nu.
Zou je niet zeggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 20:31 schreef UpsideDown het volgende:
Wat een psychopaten om zo'n brute aanval uit te voeren.
Dagelijkse kost daar, ze zijn er helemaal aan gewend geraakt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 20:28 schreef Olga het volgende:
[..]
Nou sorry hoor. Ik zou dan hard wegrennen en echt niet rustig daar lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |