quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:12 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nieuw dieptepunt op mijn facebook. Reageert er zojuist een "facebook-vriend" op een of ander onthoofdingsfilmpje. Komt dan dus ook gewoon op de nieuwslijn voorbij met het screenshot van een vent met een vrouwenhoofd in zijn hand.
quote:p.s. sorry dat er nu pas fotoos bij staan maar ik moest op de thuis zorg wachten die mij kon helpen om een foto te maken sorry
hallo
dit is mijn aller eerste advetentie op deze site dus ik vindt het nog een beetje spannend allemal
goed
mijn naam is josien
(achternaam hou ik geheim met alle gevare in deze SOCIAL INTERNET TIJD met alle gevarren die het kan opleveren)
ik bied aan: videobanden van seizoen gtst (goeden tijden slechten tijden)
WAAROM DOE IK DEZE VIDEOBANDEN WEG
omdat mijn videobandenspeeler kapot is gegaan omdat hij is gesloopt door men kleinzoon GRRRR (als je dit leest oma houd wel van je hoor !!!!
vroeger nam ik alle afleveringen op omdat ik ze dan kon terug kijken als ik me verveelde of soms snapte ik niet meer de verhalen in de serie en dan kon ik een videoband erin douwen en dan kon ik weer de verhaallijn begrijpen snap je?
ook nam ik het vaak op omdat ik nog de vaatwas aan het doen was t erwijl gtst al begonnen was
ook een voordeel is dat als je op een videoband kijkt kun je de reclame doorspoele DEZE VIDEOBAND IS DUS ECHT VERBETERING OP JE LEVEN!!!!! (BESPAART VEEL STRES)
en ja jongens ikw eet dat je het hele seizoen ook kunt kopen bij de website BOLKOM maar daar kost het 34,99 en bij mij kost het minder (bij mij betaal je geen btw!!!!!!)( en ik hef GEEN akzijnsen op al mijn producten)
als je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
je kunt ze ook ophalen
de prijs die ik ervoor vraag is twintig en vijf euro
als je wilt dat het word thuis bezorgt dan zijn de verzendkosten niet voor de poes!!! die moet je erbij betalen en ook de kosten die ik maak om naar de postkantoor toe te gaan is MET ALLE RESPECT wel voor uw rekening
het kost mij volgens mij twee strippen op de strippenkaart om naar de postkantoren toe te gaan dus dat is ook voor UW rekening (sorry)
je mag ze ook bij mij thuis komen op halen en als je op maandag of woensdag of dinsdag komt dan heb ik niet veel te doen en kun je ook kopje thee krijgen op donderdag en vrijdag is DIT NIET mogelijk
ik hoop wel dat je niet bang bent voor honden want die heb ik tuis en soms zijn ze een beetje erg wilt maar zoe doen niks hoor!!!
en wel goed voeten vegen als je bij mij thuis komt maar je bent van harte welkom!!
we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!
IK HEB HET BESTE MET DE MENSHIJD VOOR!!
ik vind wel dat je contand moet bedalen want ik heb geen pinautomaat in men huis (maar dat zullen de meesten mensen niet hebben)
als je zoiets hebt van nou ik kijk geen goede tijde maar wil wel weten wat het is. hieronde rheb ik neergezet wat goeden tijden voor een zerie is:
Goede tijden, slechte tijden (ook bekend als GTST, Goede tijden) is een Nederlandse soapserie die sinds 1 oktober 1990 wordt uitgezonden door de commerciële televisiezender RTL 4.
De programmaserie speelt zich af in het fictieve plaatsje Meerdijk. De reeks begon op maandag 1 oktober 1990 om 19.00 uur. GTST was de eerste Europese dagelijkse soapserie.
Op dit moment is Goede tijden, slechte tijden de enige Nederlandse soap die nog wordt uitgezonden. Op het hoogtepunt telde Nederland drie soaps. GTST is tevens de langstlopende dramaproductie op de Nederlandse televisie.
nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN (willekeurig) gezet. sorry voor de verwarring die mischien is onstaan bij u.
voor vragen: je kunt TER ALLER TIJDEN een eemail sturen ik zal zo snel mogelijk een berichtje terug tikken
ik verkooop ook strijk kralen
de hartelijke groenten van josien
ene "Katja Love" blijkbaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 02:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Zo klinkt het net alsof het een prestatie is.![]()
Wie maakt dit soort onzin?
tekst//Etbgoudaquote:Op maandag 20 mei 2013 07:17 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Damn, serieus. Wat een "humor".
Waarom heb je dat soort mensen op Facebook?quote:Op maandag 20 mei 2013 08:38 schreef 7nightwing7 het volgende:
Grootste ergernis op Facebook momenteel is de zogenaamde paragnosten. Allemaal komen ze meteen met hun voorspellingen en gevoelens wat ze zogenaamd doorkregen. Ik zag net dat er iemand een kladblaadje poste met daarop woorden die ze "doorkreeg" En dan meteen die reacties erop. Alsof ze een nieuwe heilige jomanda is. Hoe hypocriet kun je zijn.
Haha, die giraf komt mijn zijn hoofd door het raam heen kijken.quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 08:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Waarom had je dat soort mensen op Facebook?
Tag ze dan gewoon niet als je neerzet "weten zelf wie jullie zijn"quote:Leuke dag gehad met de liefste vriendinnen! Jullie weten zelf wie jullie zijn! MET: Vriendin 1, Vriendin 2, Vriendin 3 en Vriendin 4.
'Ik hoopte dat het de lichamen van twee andere mensen waren die niet zo in het nieuws zijn geweest, sorry!'quote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef ejvdb het volgende:
[ afbeelding ]
zucht..... alsof je het iemand anders wel gunt...
ja OF geniet gewoon van elkaar en laat je telefoon met rust!!! Aandachtshoeren.... Desnoods roep je voor of na de tijd dat het onwijs gezellig was met je sgatjuhhhhhh. (liever ook niet want ik heb geen zin om over mn nek te gaan)quote:Op maandag 20 mei 2013 10:12 schreef ejvdb het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dit zoveel hé, gebruik gewoon eens m'n of mijn!
Voor diegene die dit niet snappen:
http://wp.digischool.nl/n(...)n-top-13/me-mijn-mn/
viel mij ook op iddquote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef ejvdb het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel echt heel erg ja. En ik zie dit echt vaakquote:Op maandag 20 mei 2013 10:06 schreef ejvdb het volgende:
[ afbeelding ]
Moest toch wel een beetje gniffelen dat alle deelplaatjes deze vrouw er niet toe bewogen hebben even het nieuws te kijken/lezen.quote:Henk: Ik zie al deze fotos op fb. Wie zijn ruben en julian?
quote:OPROEP aan ALLE PAPA's en MAMA's van Nederland !!!!!!!
Zullen wij elkaar plechtig beloven dat welke oplossing we ook denken te moeten kiezen voor onze problemen..........
Zullen wij elkaar plechtig beloven dat hoe uitzichtloos onze situatie soms ook is........
Zullen wij elkaar plechtig beloven dat óók als er werkelijk niemand, maar dan ook niémand naar ons luistert............
Zullen wij elkaar plechtig beloven dat zelfs als wij geen andere oplossing weten te vinden, dan die ene...........
Wij in ALLE GEVALLEN !!!!!! ONZE KINDEREN OP DE EERSTE PLAATS ZULLEN ZETTEN.......
DOE WAT JE WILT MET JOUW LEVEN, MAAR RESPECTEER DAT VAN DIE, DIE ER ZEKER NIETS AAN KUNNEN DOEN.
Dit pareltje van IQ verlagende proza kon ik jullie niet onthouden natuurlijk. Zo'n lap tekst plaatst hij op zijn eigen wall omdat iemand zijn vriendschapsverzoek heeft geaccepteerdquote:Yes finally my friend i met in [GGZ kliniek] i have him on my face book
Welcome on the page of insanity [naam van nieuwe facebook-vriend]
if ever there is something on my page in dutch and you think looks intresting or a intresting discussion you may always join in or ask if i can translate it to english for you i do that more that i start in dutch but some one english joins in then i turn the rest in to english so everey one can follow it and join in
and still thanks for the compliment that i'm a jesis
but the truth is i'm more in others there eye's a Damian than a jesis but that is the side of me people that deserve it see
you are a good man [naam] thats why you'v seen that side of me
and i respect you
only to bad we had to meet in this situation
(it would have been relaxter to meet in a coffieshop atleast there you can leave when ever you desire
and i have to say hi from teterke tots([naam coffeeshop meisje]) she could not find you online (neither could i find her on face book but i spoke to her via sms
and she and i could both not find [iemand] on facebook
(hope he is doing good to)
and see this s the official welcome to my page
p.s my smelting oven is almost finished (is the 3de one im building but the others were to small and not even worth fotografing i'v even did an expiriment with natriumbased isolation fun it worked but not as strong as cement
and i'm translating software to dutch (even with my dyslectics i could do a better job than the company did the problem is they used google translate and if you don't know the rules of dutch you get a lot of strange things you read then
but for now my facebook is often on im often busy but i will always awnser if i see it
greetings [naam]
En schattige katten ookquote:Op maandag 20 mei 2013 07:24 schreef Paul het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/Etbgouda
[ afbeelding ]
Wandtdtdtdttd!
![]()
quote:condeleerd
quote:verschrikkelijk gecondeleerd heel heel veel sterkte
quote:gecondeleerd en heel veel sterkte
quote:heel veel sterkte en kracht gecondeleerd
quote:Gecondeleerd en heel veel sterkte
Het was een grap, niemand zei dat het een goede wasquote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef Darkestrah het volgende:
Tikkeltje vergezocht als je het mij vraagt.
joh, zo heet dat poezekind....quote:Op maandag 20 mei 2013 07:24 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wandtdtdtdttd!
![]()
quote:Nederland rouwt om Ruben en Julian
quote:Onze oprechte deelneming
quote:Ze zullen altijd in onze harten zijn
quote:ik wens je een hele fijne maandag
Ja maar als ik er niets over post denken mensen dat ik er niets om geefquote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Matty___ het volgende:
verschrikkelijk dat ze dood zijn. maar kom op doe nou niet alsof je er dagelijks over de vloer kwam en je ze persoonlijk kent.
beetje meeliften op hun dood....
En daarom negeer ik ze, en sommige markeer ik zelfs als "spam / ongewenst"quote:Op maandag 20 mei 2013 13:09 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar als ik er niets over post denken mensen dat ik er niets om geef
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:11 schreef Spartagek het volgende:
[..]
En daarom negeer ik ze, en sommige markeer ik zelfs als "spam / ongewenst"
Linkje?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef Matty___ het volgende:
heerlijk. Nu ben ik op facebook in discussie met zo een mongool die deze pics maakt....
quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 12:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het was een grap, niemand zei dat het een goede was
En voor de slechte grappen: ONZ / slechte zelfbedachte grappen, deel 34quote:Op maandag 20 mei 2013 12:43 schreef Pap89 het volgende:
Voor de goede grappen, even naar facebook "Grappige plaatjes" en delen maarrrr!
Ik ben zo naar de klote vandaag dat het me nog niet eens was opgevallen.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
[..]
live....![]()
Ja die twee weken waren ze gewoon levend en wel. Tot ze gevonden werden, toen gingen ze spontaan dood.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Aha, de precieze sterfdatum is dus ook al bekend?
[ afbeelding ]
Shit man, het werk van het NFI kunnen we dan ook wel achterwege latenquote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja die twee weken waren ze gewoon levend en wel. Tot ze gevonden werden, toen gingen ze spontaan dood.
Aldus de cake-bakker.quote:Zo ff het huisje echt spik en span gemaakt, zo richting de gamma om te kijken voor magnetron beugel om de gekregen magnetron op te hangen!
indeed. En dan morgen weer verder gaan met de orde van de dagquote:Op maandag 20 mei 2013 13:08 schreef Matty___ het volgende:
verschrikkelijk dat ze dood zijn. maar kom op doe nou niet alsof je er dagelijks over de vloer kwam en je ze persoonlijk kent.
beetje meeliften op hun dood....
Nee. Leuk hè, dat Facebook?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Even vraagje over Facebook tussendoor: is het ook mogelijk dat wanneer je je profielfoto wijzigt dit niet zichtbaar is voor anderen (dat het is dus niet in het nieuwsoverzicht komt)?
Oh dat is jammer. En idd, heel leukquote:
Ja, want ze zijn niet op de dag dat hun vader zelfmoord deed, vermoord, maar gisteren, aangezien ze toen zijn gevonden.quote:Op maandag 20 mei 2013 13:44 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Aha, de precieze sterfdatum is dus ook al bekend?
[ afbeelding ]
Zeg haar, dat als ze zich verveeld als ze klaar is met 'r huishouden, ze wel bij jou nog wat kan doenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:40 schreef Mokkels het volgende:
"Plantjes die we een week geleden op de bloemetjesmarkt hadden gekocht, nu maar eens in de potten gezet.Bovenverdieping gestofzuigd. Vierde wasmachine draait. De andere wassen in droger gedroogd en weer opgeruimd. Peter heeft het gras weer gemaaid. Kids vermaken zich ergens buiten. Vissend en spelend. Relaxtime....."
Och meid wat ben je goed bezig. Huisvrouwen....
Het is dat ze weet dat ik nog thuis woon.. maar anders.quote:Op maandag 20 mei 2013 16:26 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Zeg haar, dat als ze zich verveeld als ze klaar is met 'r huishouden, ze wel bij jou nog wat kan doen
Ze begreep mijn reactie niet, heb het er maar even uitgelegd en nu begreep ze hetquote:Op maandag 20 mei 2013 10:37 schreef ejvdb het volgende:
Ik heb het er maar even onder gezet, wel met een knipoog om geen ruzie uit te lokken
quote:
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:32 schreef donroyco het volgende:
Jullie zijn kei goed bezigAllemaal twee minuten stil geweest!
Maar toch blijft iedereen het lekker voort gebruikenquote:Op maandag 20 mei 2013 14:56 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh dat is jammer. En idd, heel leuk
Zie post #44quote:Op maandag 20 mei 2013 16:51 schreef AthCom het volgende:
Die etbgouda-pagina maakt me depressief.
[..]
[..]
Wat heb ik gemist?
Aha ... 't is dan wel logisch dat ik het niet wist; ik lees die teksten nooit meer.quote:
Die Lineke en Tinus daarbij.... omg....quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
[..]
live....![]()
Vier wasmachines... poeh... uit hoeveel personen bestaat dat huishouden?quote:Op maandag 20 mei 2013 15:40 schreef Mokkels het volgende:
"Plantjes die we een week geleden op de bloemetjesmarkt hadden gekocht, nu maar eens in de potten gezet.Bovenverdieping gestofzuigd. Vierde wasmachine draait. De andere wassen in droger gedroogd en weer opgeruimd. Peter heeft het gras weer gemaaid. Kids vermaken zich ergens buiten. Vissend en spelend. Relaxtime....."
Och meid wat ben je goed bezig. Huisvrouwen....
Zo had ik het ook niet gezien. Zijn de reacties toch intelligenter dan ze eerst leken.quote:Op maandag 20 mei 2013 12:41 schreef Darkestrah het volgende:
Tikkeltje vergezocht als je het mij vraagt.
Goedkoop stroom, de was opsparen.... onee, het is maandag.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Vier wasmachines... poeh... uit hoeveel personen bestaat dat huishouden?
het is een feestdag vandaag... dus nog steeds dalstroom.... (hier wel tenminstequote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedkoop stroom, de was opsparen.... onee, het is maandag.
zou ze ook vier drogers hebben?quote:Op maandag 20 mei 2013 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Goedkoop stroom, de was opsparen.... onee, het is maandag.
2 volwassenen en 2 kinderen van rond de 8/10 jaar.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:16 schreef maily het volgende:
[..]
Vier wasmachines... poeh... uit hoeveel personen bestaat dat huishouden?
Dus iedereen zijn eigen wasmachine... right...quote:Op maandag 20 mei 2013 17:39 schreef Mokkels het volgende:
[..]
2 volwassenen en 2 kinderen van rond de 8/10 jaar.
quote:Op maandag 20 mei 2013 13:16 schreef Matty___ het volgende:
[..]
[..]
live....![]()
Vergeet je niet foto's te plaatsen van je avontuur?quote:Zo even lekker de benen op de bank en niets doen!!
Ik braakte binnensmondsquote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 19:30 schreef Miousana het volgende:
Wat moet ik met dit soort berichten?
[..]
Vergeet je niet foto's te plaatsen van je avontuur?
quote:Zo ff het huisje echt spik en span gemaakt, zo richting de gamma om te kijken voor magnetron beugel om de gekregen magnetron op te hangen!
Bij mij gebeurt er tenminste nog watquote:De magnetron houders met een plank gevonden aankomend weekend mar ff ophangen, nu lekker luieren en niets doen!
Ondertussen is er wat meer actie op mijn timeline.quote:Op maandag 20 mei 2013 19:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]
[..]
Bij mij gebeurt er tenminste nog wat
Waarom zet je dat op Facebook? Dan doe je het puur voor de reacties, hoor. Net zoals op Facebook melden dat je net te horen hebt gekregen dat je oma is overleden.quote:Kom je om 19.00 thuis zie je vriendin van me zusje huilend voor de flat. Is ze mishandeld in de speeltuin zegt ze je zusje is in de schuur ik er heen word ze mishandeld in de schuur door 11marokanen. Aangifte gedaan politie kwam langs. Daarna naar de hap nu thuis bijna 4uur later. Zusje moet iedere 2uur wakker gemaak worden voor controle omdat ze niet kan lezen morgen moet ze terug naar ziekenhuis. Ernst van de situatie is zo erg dat justitie heeft besloten dat dit niet kan (eindelijk) gaan ze er wat aan doen. Deze week naar politie bureau om weer aangifte te doen dan uitgebreid. Nu rustig aan doen en zo slapen voor ik nog verkeerde dingen ga doen.
quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Michielos het volgende:
Echt ik heb hier zo een tyfushekel aan. Ja.. het is ergens dat die jongetjes gevonden zijn.. Verschrikkelijk dat dit gebeurt.. Maar dan zijn er natuurlijk altijd 40 jarige huisvriouwen die hun medeleven gaan "betuigen".
ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
"Nederland houd van jullie" ???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deel dit kaarsje??
Twitteraccounts worden gesloten om "het verlies te verwerken en te rouwen" enz.
Natuurlijk is het erg dat dit gebeurd is, ik ontken dat ook helemaal niet, maar ... wat? Ben je opeens een nobel mens omdat je dit soort plaatjes post? Zo van: hmm ik heb aan mn taak voldaan, nu maar weer verder met de orde van de dag
Dit zelfde soort miepen zullen je ook gaan verwensen omdat jij niet zo een plaatje post.
De klacht moge duidelijk zijn
Yup maar het is facebook gerelateerd en mag best hier worden opgenomen. Het is hier actief genoeg dus het wordt heus wel gelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
quote:Op maandag 20 mei 2013 20:06 schreef Nikonlover het volgende:
Tering he, dit kwam ik net tegenIk moet mij enorm inhouden om niet te reageren met TL;DR xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Wat ik bijna knap vind, is dat dat soort mensen het altijd zo consequent fout doet. Altijd dt als het een d moet zijn; altijd een d als het een t moet zijn; en altijd een t als het een d moet zijn.quote:Op maandag 20 mei 2013 18:54 schreef maily het volgende:
[..]
omg.... eigenlijk moet iedereen onder die foto op die taalfout reageren....
Wat een dommepraat zeg.quote:Op maandag 20 mei 2013 20:11 schreef Bombvis het volgende:
zijn omgebracht. Of de vader soms een hekel aan zijn kinderen had.
Goeie vraag, vond ik.
Die heb ik ook op me fb gezien? Glenn heet die?quote:Op maandag 20 mei 2013 19:39 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ondertussen is er wat meer actie op mijn timeline.
[..]
Waarom zet je dat op Facebook? Dan doe je het puur voor de reacties, hoor. Net zoals op Facebook melden dat je net te horen hebt gekregen dat je oma is overleden.
OMFG!!!!!!! Dit is echt oogkankerquote:
Maar geen taalfout in te bekennen...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
OMFG!!!!!!! Dit is echt oogkanker
[ afbeelding ]
Ja klopt. Ik ben niet bevriend met hem, maar een vriendin had dat bericht geliked. (Ook irritant dat je dat dan op je newsfeed krijgt.)quote:Op maandag 20 mei 2013 20:16 schreef haan33 het volgende:
[..]
Die heb ik ook op me fb gezien? Glenn heet die?
Ik ken hem persoonlijk hahaquote:Op maandag 20 mei 2013 20:19 schreef Miousana het volgende:
[..]
Ja klopt. Ik ben niet bevriend met hem, maar een vriendin had dat bericht geliked. (Ook irritant dat je dat dan op je newsfeed krijgt.)
T blijft oogkanker, dit soort berichtenquote:
Zeker zo'n type die veel te veel op FB zet.quote:
Mijn 1e gedachte was "aandachtshoer", maar ik heb zo weinig vertrouwen in de mannelijkheid van sommige mensen op Facebook dat het ook zomaar van een man kan zijn..quote:
En in klaagbaak...quote:Op maandag 20 mei 2013 20:44 schreef Miousana het volgende:
[..]
Zeker zo'n type die veel te veel op FB zet.
Wat is er verkapt aan?quote:
Strikt genomen moet er in dit geval een spatie voor het beletselteken (die drie puntjes).quote:
Dat is nieuw voor mij...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:00 schreef AthCom het volgende:
[..]
Strikt genomen moet er in dit geval een spatie voor het beletselteken (die drie puntjes).![]()
Er valt dus nog wat te zeiken!
Toon?quote:Op maandag 20 mei 2013 21:04 schreef SEMTEX het volgende:
Godver.. eerste slecht gepainte foto van die twee jongetjes alweer voorbij gekomen
Ik brand een kaarsje, kijk het doet me iets.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien gelukkig. Vervelend hoor, voor die jochies en de familie/vrienden (understatement), maar mijn hemel zeg. Wat een overdreven 'kijk-mij-eens-medelijden-hebben-en-dus-geweldig-zijn'-gedoe.
Ik kwam hem toevallig tegen in een view van mensen die ik normaal geweerd heb staan. Soms druk ik die feed weer eens aan en word dan altijd overspoeld met shit. Dit was hem:quote:
Inderdaad, laat die mensen met rust, die gaan nu écht niet op Facebook kijken.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ze nog niet gezien gelukkig. Vervelend hoor, voor die jochies en de familie/vrienden (understatement), maar mijn hemel zeg. Wat een overdreven 'kijk-mij-eens-medelijden-hebben-en-dus-geweldig-zijn'-gedoe.
Ik denk dat het nieuw is voor heel veel mensen als hun dit verteld zou worden. Aan de andere kant is het niet moeilijk in te schatten of er een spatie voor het beletselteken moet of niet.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:03 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is nieuw voor mij...
dan is bovenstaande dus ook niet correct
Ik zal proberen erop te letten ...quote:Op maandag 20 mei 2013 21:13 schreef AthCom het volgende:
[..]
Ik denk dat het nieuw is voor heel veel mensen als hun dit verteld zou worden. Aan de andere kant is het niet moeilijk in te schatten of er een spatie voor het beletselteken moet of niet.
De puntjes komen praktisch alleen direct achter het woord als dat wordt afgebroken, dus: 'Godv...' etc.
Maar ik dwaal af ...
quote:F6,50 voor een zakkie nootjes inplaats van F8,20 is wel een koopie!
quote:ff een pakkie malboro. F3,25 in '85 Nu F12,50
quote:Kamer van der valk, '85, F45 nu ¤74!!! Dat is 1 persoon één nacht voor F162,80! Standaard kamer! En ja, die kan ook affikken.
Wel een klassieker dit. En dat op FB. Hier kan ik dan ook wel om lachenquote:
Jaquote:
quote:
Fout, maar ik kon stiekem mijn lach niet onderdrukken.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Nikonlover het volgende:
OMG!!!!![]()
![]()
Wat ik nu tegenkom
Iemand heeft t hoofd van buggsbunny op het hoofd van dat jongetje met die konijnentandjes gepaint xD Ik plaats hem zo ff xD
ff geupload, anders is ie straks pleite:
[ afbeelding ]
OH MUH GOD ZOOOOO WILLEEEEKEURIG XD XD XD..quote:Op maandag 20 mei 2013 22:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaEr staan heel veel boze reacties onder
Kon er wel om lachen
Idd niets grappigs aanquote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OH MUH GOD ZOOOOO WILLEEEEKEURIG XD XD XD..
....
Ik snap niet echt wat hier nou grappig aan is.... Ik houd wel van zwarte humor, maar dit is niet eens grappig.
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
....
Ik snap niet echt wat hier nou grappig aan is.... Ik houd wel van zwarte humor, maar dit is niet eens grappig.
Waarom moest ik dan wel lachen?quote:
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:39 schreef Nikonlover het volgende:
OMG!!!!![]()
![]()
Wat ik nu tegenkom
Iemand heeft t hoofd van buggsbunny op het hoofd van dat jongetje met die konijnentandjes gepaint xD Ik plaats hem zo ff xD
ff geupload, anders is ie straks pleite:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 mei 2013 22:53 schreef maily het volgende:
Het is vandaag ook draw mohammed day...
daar nog leuke plaatjes van tegengekomen op FaceBook?
Gelukkig is niet iedereen zijn humor hetzelfde.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
....
behalve dat ze letterkundig niet zo sterk zijn, zijn de mensen die deze pics in elkaar zetten kleurenblind en kennen ze alleen Comic Sansquote:
Echt? allemaal?quote:Op maandag 20 mei 2013 23:18 schreef Matty___ het volgende:
[..]
behalve dat ze letterkundig niet zo sterk zijn, zijn de mensen die deze pics in elkaar zetten kleurenblind eb kennen ze allen Comic Sans
Geen goed gevoel voor humor.quote:Op maandag 20 mei 2013 22:50 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
[..]
Waarom moest ik dan wel lachen?
Nee die van mij is wel goed.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:09 schreef einschtein het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen zijn humor hetzelfde.
maar ik denk wel dat ze allemaal comic sans kennenquote:
Er bestaat geen 'goed' gevoel voor humor. Alleen maar een andere soort humor.quote:Op maandag 20 mei 2013 23:25 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Geen goed gevoel voor humor.
[..]
Nee die van mij is wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
[ Bericht 19% gewijzigd door Raindrops op 21-05-2013 00:37:48 ]We're like raindrops on rooftops
Falling, crashing hard
Moet zeggen dat de selfies hier wel meevallen, op hyves was dat wel echt absurd.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.
[ afbeelding ]
Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
Bij mij valt dat echt niet mee, zo veel mensen doen het en dan ook zo vaak per dag. Heb het ook maar uit m'n tijdlijn gehaald want het werd echt te veel. Maar het gaat ook om die foto's, je ziet altijd wel een duckface of kilo's makeup en dat krijgt altijd 50 likesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:36 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Moet zeggen dat de selfies hier wel meevallen, op hyves was dat wel echt absurd.
Zulke mensen krijgen te weinig realistische feedback, niet iedereen kan daar even goed mee omgaan.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.
Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
Ja, kan wel. Ik bedoel, dit is toch niet mooi meer? D'r mascara alleen al schrikt me af.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:39 schreef Duitser40-45 het volgende:
[..]
Zulke mensen krijgen te weinig realistische feedback, niet iedereen kan daar even goed mee omgaan.
Dat weet zij toch niet, niemand die het haar verteld, alleen maar complimentjes en likesquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:41 schreef Raindrops het volgende:
[..]
Ja, kan wel. Ik bedoel, dit is toch niet mooi meer? D'r mascara alleen al schrikt me af.
Tsja, ikzelf zeg er ook niks van, maar ik like ook nooit foto's van haar want ze zien er altijd zo uitquote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:44 schreef Duitser40-45 het volgende:
[..]
Dat weet zij toch niet, niemand die het haar verteld, alleen maar complimentjes en likes
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.Mijn dochter van 3 wil ook zo'n barbie pop zei ze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
You dont believe me ? Read this line again.
Kinderen lelijk noemenquote:Op maandag 20 mei 2013 15:07 schreef Stansfield het volgende:
Ik heb er ook eentje die verschrikkelijk is. Haar laatste 20 berichten op facebook zijn:
15 like en share. inclusief reactie van iemand dat ze dat wel vaak doet en of ze dan ook wel eens wat wint. Zelf heeft ze nog niks gewonnen maar een vriendin van haar wint elke week wel wat.
2 ruben en julian kaarsjes.
2 kijk eens hoe geweldig mijn lelijke kinderen zijn.
1 klagen over de plantsoendienst dat die zo maar zonder te waarschuwen een boom gaan bijsnoeien boven hun auto. En dan ook nog klagen dat ze meer om zich heen zitten te kijken dan te werken en dat ze echt werk moeten gaan zoeken. Zelf werkt ze 3 uur per week in de thuiszorg ofzo.
Maar toch is het zo af en toe heerlijk om je even lekker te ergeren....
Moet dit op de vroege dinsdagmorgen?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:28 schreef Skillstorm het volgende:
Bahahaha, een mutual friend van een persoon die ik ken, ik moest lachen.
http://imgur.com/7XFZNrT
Die reacties ook.
Amen.quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:31 schreef Raindrops het volgende:
Ik haat het als mensen de hele tijd "selfies" op Facebook plaatsen en dat ongeveer 3 keer per dag.Ik zie een popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar wat moet dit in hemelsnaam voorstellen?
Nou dit kind voorlopig nog niet hoorquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van deze pareltjes op https://www.facebook.com/pages/Chez-Monique/201270456670885
Ik heb nog nooit aan bacon hoeven denken vanwege een baby.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Meer van deze pareltjes op https://www.facebook.com/pages/Chez-Monique/201270456670885
(10.464 personen vinden dit leuk · 73.823 praten hierover)
I know, het is gewoon vreselijk en lelijk..quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 07:35 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mijn dochter van 3 wil ook zo'n barbie pop zei ze.
Een heel stuk rustiger dus .....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef thats_meh het volgende:
Een wijf op mijn FB zette de hele dag door plaatjes over Ruben en Julian op haar tijdlijn. Ik had mijn status veranderd naar dat iemand die deze plaatjes deelt zichzelf heel goed en een wereldverbeteraar vind. Vanmorgen was ze uit mijn vriendenlijst. Dat merkte ik overigens omdat ik geen debiele dochter updates kreeg.
Missie geslaagdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef thats_meh het volgende:
Een wijf op mijn FB zette de hele dag door plaatjes over Ruben en Julian op haar tijdlijn. Ik had mijn status veranderd naar dat iemand die deze plaatjes deelt zichzelf heel goed en een wereldverbeteraar vind. Vanmorgen was ze uit mijn vriendenlijst. Dat merkte ik overigens omdat ik geen debiele dochter updates kreeg.
Ah, dit dus:quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Goed stuk voor alle Ruben & Julian posters: http://www.nu.nl/algemeen(...)an-egocentrisme.html
quote:Op maandag 20 mei 2013 21:07 schreef motorbloempje het volgende:
Jep, precies dat.quote:
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daarvoor leef je, om je voort te planten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:18 schreef ArtemisQ het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi artikel, en zo werkt het volgens mij ook, hierdoor lijken je eigen problemen even minder erg.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Goed stuk voor alle Ruben & Julian posters: http://www.nu.nl/algemeen(...)an-egocentrisme.html
Staat dat echt bij nog ongelikete statussen?!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:12 schreef Queens het volgende:
Mijn nichtje van 18![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
Omdat het zo laat isquote:
Die kop van dat mensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:26 schreef Queens het volgende:
Mijn aangetrouwde tante van 45 jaar ofzo![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
"baby prins"quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:29 schreef Queens het volgende:
GESLIJM pffff, wat wil je nou eigenlijk melden?
[ link | afbeelding ]
Wat zijn sleep tite? Is dat fries voor hangtieten?quote:
Er staat in elk geval wel 'than'. Pluspuntje.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 13:32 schreef SonicVolcano het volgende:
[ afbeelding ]
Heb zo'n Libelle-muts in mijn lijstWel vermakelijk af en toe
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat zijn sleep tite? Is dat fries voor hangtieten?
Het lukt hem niet eens om de 3 streepjes onder Eric te Boekenkast recht en gelijkmatig erop te krijgen..quote:
Ik heb echt bijzonder slecht nieuws voor eenieder die zich kapot ergert aan zulke shitafbeeldingen op de Faceboeks...quote:
Nee. Nee. Neeeeequote:Kaars branden voor Ruben en Julian
Er komt geen stille tocht voor de vermoorde broers Ruben en Julian. De familie van de kinderen wil dat liever niet, meldt de gemeente Zeist.
De familie zou in plaats daarvan graag zien dat mensen zondagavond een kaarsje voor hun raam branden. Dat zou tussen 19.00 uur en 20.00 uur moeten gebeuren.
Burgemeester Janssen was eerder al terughoudend over een mogelijke stille tocht. Hij vreesde dat zo'n herdenking te massaal zou worden. Het oplaten van ballonnen vond de familie ook geen goed idee;een van de jongens had veel interesse in duurzaamheid en ballonnen in de natuur past daar niet bij. (Bron)
Schrödinger's kat!quote:Op maandag 20 mei 2013 13:47 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja die twee weken waren ze gewoon levend en wel. Tot ze gevonden werden, toen gingen ze spontaan dood.
Laat ik deze net gisteren op mijn FB zijn tegengekomen...quote:
Scherpquote:
Gelukkig dat ze het zo duidelijk aangeven .... Die mensen hebben onderhand wel aandacht genoeg gehad ... (niet verkeerd bedoeld) Hoop dat ze het nu allemaal een beetje rustig kunnen verwerken .....quote:Op dinsdag 21 mei 2013 15:54 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ik heb echt bijzonder slecht nieuws voor eenieder die zich kapot ergert aan zulke shitafbeeldingen op de Faceboeks...
[..]
Nee. Nee. Neeeee...
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:10 schreef Silenus het volgende:
Voortaan bij elke statusupdate van die zwangere vrouwen mbt hun ongeboren kroost een reactie plaatsen als 'ja, wat zegt dat nou...misschien wordt het wel een mongooltje'.
Dat heb ik ook weleens hoor, en het zijn altijd dezelfde verzuurde kutten die alleen maar negatieve of semi-grappige berichten plaatsenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:07 schreef fratsman het volgende:
Ik ben geen haar beter dan sommige mensen waar we hier over klagen.Mijn vriendin kreeg net supernieuws op het werk. Deelt dit natuurlijk, blij als ze is, meteen op FB. Maar altijd moeten er dan weer van die valse katten tussen zitten die even een sneer uit moeten delen. Zo van "Goh ja, wat zegt dat nou in deze tijden."
![]()
Dus ik wil er ff lekker fel op reageren. maar dat kan ik beter niet doen want die persoon "is zwanger en doet wel vaker ongenuanceerde uitspraken."![]()
Een gewoon "gefeliciteerd" is te moeilijk voor sommige mensen. Zo. Ik heb mijn stoom weer afgeblazen.
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou, ik lig in een deuk hoorquote:
Dat taalgebruik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:43 schreef Ceviche het volgende:
[ link | afbeelding ]
Aandachtshoerecht hoor vertel het of vertel het niet.
Tevens: verloven als je elkaar nog geen halfjaar kent
17 en verloofd? Uh.. ja oke, moet kunnenquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij is 17 (homo, maar dat is irrelevant).
Volgens mij was hij op valentijnsdag nog vrijgezelquote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:52 schreef Bombvis het volgende:
[..]
17 en verloofd? Uh.. ja oke, moet kunnen
O ...quote:Op dinsdag 21 mei 2013 18:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Hij is 17 (homo, maar dat is irrelevant).
Subtiel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:42 schreef thats_meh het volgende:
'Aandachtshoer' helpt ook niet echt als je het over een jongen hebt.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 19:25 schreef AthCom het volgende:
[..]
O ...
Zegt weer genoeg dat ik hem voor een meisje aanzag.
Slaap borsten.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Was die ook kwijt dan?quote:
Ik lig hier in een deuk.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Little_Dolls het volgende:
Geen idee of deze hier al gepost is... Kwam ik tegen in US.
[ afbeelding ]![]()
_________!
Jezus.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef RockNijntje het volgende:
Hoera. Na Facebook nu ook Whatsapp.
[ afbeelding ]
Telkens als ikquote:
ik hoor hem nog draaien in zijn grafquote:
Ik blijf mij verbazen hoe mensen op facebook allerlei persoonlijke gesprekken met elkaar voeren. Zonder enige schaamte.quote:
heb jij wel wat te verbergen dan?quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik blijf mij verbazen hoe mensen op facebook allerlei persoonlijke gesprekken met elkaar voeren. Zonder enige schaamte.
Dat kind moet dan ook een trui en jas aandoen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:39 schreef DW457 het volgende:
In de categorie van zoetsappig en lauw:
[ afbeelding ]
Oh, wat heb ik een hekel aan like & share...
[..]
Ik heb er ook eentje gespot op mijn fb:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:11 schreef Little_Dolls het volgende:
Geen idee of deze hier al gepost is... Kwam ik tegen in US.
[ afbeelding ]![]()
_________!
Sowieso dat gezeik en gezanik over het weer op facebook. Houd toch op, alsof ik zelf niet weet dat het kut weer is.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:39 schreef DW457 het volgende:
In de categorie van zoetsappig en lauw:
[ afbeelding ]
Oh, wat heb ik een hekel aan like & share...
[..]
Ik heb er ook eentje gespot op mijn fb:
[ afbeelding ]
Die is echt waar!!!!!quote:
Wat het weer betreft zitten er soms best wel wat aardige tussen zoals deze buienradarparodie:quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Sowieso dat gezeik en gezanik over het weer op facebook. Houd toch op, alsof ik zelf niet weet dat het kut weer is.
Ik vond trouwens dat ene filmpje over het weer wél weer komisch, van BlendTV ofzo?![]()
Shopperdeflop? Als je goed kijkt bij cursus Spaans?quote:
Ja ik zie het... had 'm gevonden op die slechtste statussen van NL.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Shopperdeflop? Als je goed kijkt bij cursus Spaans?
Dat is echt smerig.quote:
quote:
Mensen willen daarmee gewoon hun schuld afkopen voor het individualisme en egocentrisme dat ze in het dagelijks leven aan den dag leggen.quote:Op maandag 20 mei 2013 17:22 schreef Michielos het volgende:
Echt ik heb hier zo een tyfushekel aan. Ja.. het is ergens dat die jongetjes gevonden zijn.. Verschrikkelijk dat dit gebeurt.. Maar dan zijn er natuurlijk altijd 40 jarige huisvriouwen die hun medeleven gaan "betuigen".
ter voorbeeld:
[ afbeelding ]
"Nederland houd van jullie" ???![]()
![]()
[ afbeelding ]
Deel dit kaarsje??
Twitteraccounts worden gesloten om "het verlies te verwerken en te rouwen" enz.
Natuurlijk is het erg dat dit gebeurd is, ik ontken dat ook helemaal niet, maar ... wat? Ben je opeens een nobel mens omdat je dit soort plaatjes post? Zo van: hmm ik heb aan mn taak voldaan, nu maar weer verder met de orde van de dag
Dit zelfde soort miepen zullen je ook gaan verwensen omdat jij niet zo een plaatje post.
De klacht moge duidelijk zijn
Dit dus, hoe duidelijker iemand zijn sympathie uitspreekt voor deze twee jongetjes. Hoe meer ik iets heb van "er is iets met deze persoon". Ik vind namelijk dat het voor zich spreekt dat het kut is wat er met ze is gebeurd. Je spreekt het een keer uit, klaar. Gebeurd zoveel shit in de wereld.quote:Op woensdag 22 mei 2013 14:41 schreef Knevelt het volgende:
[..]
[..]
Mensen willen daarmee gewoon hun schuld afkopen voor het individualisme en egocentrisme dat ze in het dagelijks leven aan den dag leggen.
Die heb ik nu al 25x voorbij zien komenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |